-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. theav71

theav71 Levende forumlegende

Nou hier kwam man heel humeurig thuis. Het was veel te druk in de winkel. Hij zei al volgende week toch maar weer op zaterdag rond 8 uur naar de winkel (hij haalt in het weekend altijd boodschappen voor mijn moeder). Vandaag was de supermarkt hier later open. De week er op staat er al een online bestelling klaar.

missy-m85, stien56, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. popje4

popje4 Levende forumlegende

jammer..theav voor je dochter en jullie....
    gisteren paar uurtjes gewerkt ging goed was wel heul moe toen ik thuis kwam...hakt er wel in deze "griep" -.- nou ja vandaag nieuwe ronde...en dan maar kijken....
    en ja dat eenzaam dat snap ik....hier zaten we ook op elkaars lip zeg maar...en dat is niet altijd makkelijk...hahahaha fijne zondag allemaal

missy-m85, stien56, carinakiki en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Hier weer klaar met tuinieren voor vandaag, de zon viel ook wat tegen beetje jammer.
    Dus morgen weer verder.
    Hier eten we vandaag omdat ik mocht kiezenxD. Salade met kriel en zelfgemaakte rundersnackballetjes in pindasaus..

missy-m85, stien56, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  4. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

bij ons staan de verse asperges op. daar eet ik er 3 van en de rest gaat in een soepje.
    we eten er puree bij en kalkoengebraad met witte gepelde en ontpitte druiven in witte wijnsaus.
    smakelijk en fijne avond.

missy-m85, stien56, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Thea, hier is gelukkig de winkel vroeg open, anders ben ik ook niet op mijn best al ik terug kom, zeker als ik in de rij voor de winkel moet staan:wuerg::wuerg:
    Hier mijn peperplant in een grotere pot gedaan en bloemen ingezaaid voor de gezelligheid, zijn de bijen ook weer blij als ze uitkomen:)
    Popje, denk wel aan jezelf !!

Dat klinkt allemaal lekker, smakelijk dames !!:inlove:
    Hier ligt het deeg te rusten tot ik er pizza van maak, vandaag een pizza bolognese (vanmiddag het beslag gemaakt) en een frutti di mare (staat in de marinade)

Verder staat Schuimpie tegen 110 per uur te zeuren over lekkers..... Zondag is het altijd zelfgebakken brood voor de beestjes, en dat willen ze eigenlijk nu en nu en meer.xD Echt Hooligans:inlove::inlove:

missy-m85, stien56, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. suuske1960

Goedemorgen.
    Zie de regen in je banner Snietje, maar als ik naar buiten kijk blijft het droog vandaag.
    Werk ze.

7. carinakiki

carinakiki Forum-commissaris

Goede morgen allemaal , Snietje denk ook aan jouw gezondheid hé als je moet werken . :music:
    Noor kijkt toe hoe haar ouders zich klaar maken om uit te gaan .
    Vader trekt zijn smoking aan.
    -Papa , je zou dat pak beter uit doen zegt ze .
    -En waarom vraagt papa .
    -Omdat je de dag erna weer hoofdpijn hebt . ;)
    Fijne maandag allemaal .

missy-m85, stien56, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. snietje1

Goedemorgen fietstijd

9. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

goedemorgen allemaal.ja winkelen vreselijk werkje .als je dan ziet dat mensen alles bekijken in de super nou dat is niks voor mij.neem altijd een briefje mee dan ben ik er zo weer uit. ja voorheen deed ik dat ook altijd hoor.vind het niet een leuk werkje .zaterdag toch maar even wezen shoppen om kleding. er mochten 40 personen in dus had je de ruimte .paskamers niet allemaal in gebruik maar was geen probleem met die weinig mens.je kon wel merken dat mensen er schoon genoeg van beginnen te krijgen want het was wel drukker dan anders. sniet kan je bloemen en potten kwijt?ik dacht dat jullie op een flat woonden. of heb je die op het balkon.lekker pizza lust ik wel pap van.popje je merkt het niet eerde dat je niet de oude bent als je weer alles gaat doen. maar kalm aan.thea ja het word weer drukker in de winkels.het online is hier geloof ik ook niet meer zoals eerst. ze gaan weer de super in.suuske succes nog met je tuin. niet mijn werkje krijg het altijd in de rug omdat ik een ongezond houding aan neem .vorige week kregen wij een woning aangeboden. leuk natuurlijk maar we mochten het niet bekijken vanwege corona.ik zei als je die deur open doet gaan wij er in en als we het hebben bekeken dan doe jij die weer op slot simpel toch?nee mocht niet van haar wel maar ja de regeltjes.we hebben het niet genomen .ga dan die woningen stopzetten in deze tijd. je gaat toch niet een woning nemen waarvan je niet weet hoe het er uit ziet?benden kan je nog door de ramen gluren maar boven valt dat tegen. o ja en nog zoiets mensen die er uit gaan moeten alles weg halen. er mag niks blijven voor bv overname. wat een werk zeg. ook ivm met corona .iemand het ook nog net nieuwe gordijnen gekocht mochten niet blijven hangen . nou we wachten maar weer af. de zon schijnt dus is het al weer wat vriendelijker buiten wel koud fijne dag allemaal

10. suuske1960

Tjee Sanne dat is wel erg raar, dat je niet binnen mag kijken.:(
    Hier bestel ik vanaf half maart al de boodschappen online, is wel handig maar mis toch ff het loopie en praatje wat ik anders had.
    o_Ok haalde ik altijd vlees van de keurslager, en dat mis ik nog het meest.
    Vindt het van de supermarkt niet zo lekker.
    Zolang het niet duidelijk is wanneer ik weer mag werken, heb ik geen behoefde aan nieuwe kleren.

missy-m85, stien56, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  11. theav71

theav71 Levende forumlegende

Goedemorgen, wij deden altijd al 1 keer per maand online boodschappen en nu dus vaker. Hier had ik gelukkig voor dat de winkels dicht gingen voor mijn dochter al een paar korte broeken en 3 kwart leggings mee genomen voor de warmere dagen. Dacht toen van ze liggen nu in de winkel en straks grijp ik mis. Had ook al een paar t-shirts mee genomen voor haar. Daar ben ik nu wel blij mee. Alvast slippers voor haar online gekocht zodat die ook al in huis zijn. Dus die komt de zomermaanden wel door, is nog genoeg kleding van vorig jaar wat ze aan kan.

Toen mijn moeder ging verhuizen kwamen er tegelijk een heleboel mensen kijken. We waren toen al bezig met het huis opruimen, maar snap wel dat mensen nu geen kijkers willen in hun huis terwijl ze er nog wonen. En de woningbouw wil natuurlijk zo snel mogelijk het weer verhuren. Dus hopen ze dat iemand al bekend is met de woning of dat ze zo graag willen verhuizen dat ze het ongezien accepteren.

12. carinakiki

Goede middag allemaal , deze avond word het gebraden kip met rijst en warme curry . ;)

13. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede middag....

de oude ja dat ben ik nog niet.....hihih maar we doen ons best nu weer eff vrij dus kan ik weet wat bijtanken....fysiek is het zwaar werk he met cliënten in tilliften en zo in en uit bed/bad/wc enz enz en die energie heb ik nog niet, maar hoor van meer mensen die ziek zijn geweest dat de energie laag is.....
    nu lekker zonnetje hier en mijn wederhelft vind het erg leuk om boodschappen te doen soms wel drie keer op een dag hahahah op de fiets hup naar D......dus ik het geluk.....

14. snietje1

Goedenavond :)
    Suuske, ik had pech, bij jou was het droog, bij mij begon het te regenen toen ik op mijn fiets stapte -.-
    Sanne, ik heb een balkon waar ik bakken met kruiden aan gehangen heb en nog potten op de grond kan zetten. xD:inlove: Gezellie !!
    Maar niet in een huis mogen kijken voor je het huurt o_O dat doet toch niemand op alleen de buitenkant :eek:

Suuske, is er helemaal niets bekend over je werk ? Heb je een vast contract voor een x aantal uur, of een 0 uren contract ?
    Met de boodschappen gaan we altijd naar de kleine buurtwinkels; slager (klopt Suuske, veel lekkerder), toko, kaaswinkel enz daar gaat nu meestal mijn wederhelft naartoe op de minder drukke momenten.

Slim Thea, ik ben ook altijd in het vooruit kopen, pak je niet mis. Ik heb nu mijn bestelde nieuwe werkbroeken binnen, kan ik ook weer jaren vooruit :)

Lekker carinakiki, smakelijk !!

Zo nu weer verder met de was..

Edit, hier klaar voor vandaag, nu tijd voor een nieuwe serie (voor ons, kijken of we die mooi vinden) Babylon Berlin. Rond half 10 gaan we eten, wederhelft heeft paella gemaakt :inlove::inlove:

Laatste bewerkt: 4 Mei 2020
    popje4, missy-m85, stien56 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  15. suuske1960

Goedemorgen.
    Nee Snietje er is niets bekend, en me contract is voor 40 uur.
    Wacht het maar geduldig af allemaal.( en dat voor een juffie ongeduld)xD

Hier hangt de 3 kleur alweer te wapperen in de zon, dus dadelijk lekker weer de tuin in.

popje4, missy-m85, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. snietje1

Goedemorgen
    Spannend Suuske !
    Ik ga dadelijk de blauwe winkel onveilig maken, tot laterzzzz

17. carinakiki

Ja popje , dat = vrij zwaar werk hé . met een tillift werken . Ik was vroeger zorgkundigen , maar door een zwakke rug ben ik daar mee moeten stoppen . :(

18. Giraffe-Nell01

Giraffe-Nell01 Forumleerling

goede morgen , ik kom ook nog eens kijken .
    Popje veel sterkte . fijne dag verder allemaal . ;)

popje4, missy-m85, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. snietje1

Goedemiddag, is iedereen gaan shoppen, staken of tuinzitten ?:)
    Ik ga weer verder met pittas maken 8)

20. carinakiki

Nee Snietje , ik ben er ook nog hoor . :music:
    Dagboek van Jantje .
    Ik wou de pompiers echt nog eens zien , heb ze dus gebeld .
    Ze zijn gekomen , mama boos en de pompiers ook .Weer straf gekregen , de pompiers ( brandweer) graag zien = verboden . :(
    Fijne avond verder , hier gewoon kaasschotel deze avond .

popje4, missy-m85, stien56 en 1 ander persoon vinden dit leuk.