-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Lekker hoor kipshoarma en aardbeien.:inlove:
    Ga ik volgende week maar weer eens eten.

carinakiki, missy-m85, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Wat een lekkere dingen zie ik voorbij komen :inlove::inlove::inlove:
    Aardbeien, morgen maar eens halen, ook lekker in de yoghurt :inlove: Kipshoarma, heerlijk!!! Asperges, lust ik wel, het liefste(lekkerste) in de soep :oops:

Vlooienmarkt, mag die wel doorgaan Suuske ?? Hoeveel maatregelen moet je regelen ??

Hier eten we vanavond pasta bolognese (met een boel veel groente) :inlove:

Nu tijd om verder te kijken met Ozark xD:inlove:

Edit Vlooienmark bedoel je het event natuurlijk :oops:

Laatste bewerkt: 25 April 2020
    carinakiki, missy-m85, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. suuske1960

xDSnietje.
    Goedemorgen allemaal.

missy-m85, popje4, stien56 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  4. snietje1

Goedemorgen, ik ga de blauwe winkel onveilig maken, tot sjooooooooo

5. suuske1960

S6 Snietje. Je bent er mooi op tijd.;)

missy-m85, popje4, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  6. snietje1

Was heerlijk rustig Suuske, ik kan het je aanraden als je er toch naartoe moet. Net na openingstijd is het niet druk:)
    Ondertussen samen een uurtje gefietst, heerlijk in het zonnetje :inlove:

7. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Goedemiddag ;) ,

ga hier tegenwoordig ook meestal net na openingstijd naar de blauwe winkel, dan is er tenminste nog brood :music: en inderdaad lekker rustig :) .

Wat heb je gescoord Sniet 8)?

Asperges :inlove:, lekker Suus op die manier :inlove:. Heb ze hier van de week ook gegeten :) , maar dan met een gekookt eitje & ham.

Kipshoarma :inlove:, ookal lekker :p , die zit hier nog in de diepvries :music:.

Eten van vanavond: Lasagne (gehakt en zooi groenten erdoor).

En straks maar eens even buiten kijken denk ik 8).

Laatste bewerkt: 7 Mei 2020
    carinakiki, popje4, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. snietje1

Lasagne Missy, lekker !

Gescoord bij de blauwe winkel :
    8 flessen bubbeltjes water
    een zooi fruit (oa aardbeien, bessen,kiwi enz)
    Een zooi groente (oa prei, wortel, bleekselderij, paprika enz)
    karnemelk
    yoghurt
    Kortom, 3 tassen vol....:oops:

Hier hebben we dit weekend 3 verschillende soorten vleesstokjes gemaakt en die eten(een gedeelte) we vanaaf op de BBQ met een grote bak salade en ciabatta. Voor onze buum ligt in de oven: ongeschilde krieltjes met knoflook en uien en in de andere schaal een dorade met verschillende soorten groente en verse kruiden, daarbij hebben we een groentesaus gemaakt.
    Zijn etenstijd is half 8
    Gezellie !!xD

Mompeldemompel, zet ik een coupon van 3 uur in, pakt ie er 3 tegelijk:eek:o_O:cry: Das toch niet helemaal eerlijk:cry::cry:

Laatste bewerkt: 26 April 2020
    carinakiki, missy-m85, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Aardbeien heb ik ook gekocht, heerlijk en ook in de yoghurt, jammie.:inlove:

Dochter, echtgenoot en kleindochter onverwacht op bezoek en even bij mijn moeder gezwaaid met zijn allen, vond ze erg leuk.

Eten dus bij de snackbar gehaald, kleinzoon wilde niet onze gezonde andijviestamppot eten dus die morgen maar maken.

carinakiki, missy-m85, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. snietje1

Gezellie Leni, het is daar dus nog veilig om bezoek te hebben ??? Zelfs meer dan 3 personen in 1 huis ??? Wat mooi,hier is visite niet mogelijk zonder risico. Mijn vriendin kwam een cadeautje brengen en op grote afstand kon ik haar bedanken. Het is hier niet anders..

Lied van vanaaf, Nina Hagen Band met Fisch im wasser :)

11. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

goedemorgen allemaal.sniet mensen trekken hun nergens wat van aan als je dat alles om je heen kijkt. bij mij op de buurt wonen mensen op leeftijd en die hebben al die kinderen en kleinkinderen over de vloer. soms spanen daar wel 8 mensen in huis. dit hebben ze vanaf het begin van de corona tijd al gedaan. ook gaan ze naar hun kinderen om op te passen. onze buur naast ons trekt zich ook nergens wat van aan zaterdag waren daar ook 6 man en het schijnt nog goed te gaan ook.bij ons moesten er nodig wat planten in de tuin dus zaterdag maar eens even zien .nou toen we daar aan kwamen viel mijn mond open van verbazing zo druk. je kon je auto niet eens kwijt. ik dacht nog laten ze die allemaal binnen?jawel hoor wel allemaal met een kar. ik dacht mensen zijn het zeker zat. een ding hoop wel dat rutte dinsdag de kappers open laat gaan. jonge ben zelf niet een persoon die de schaar er in durft te zetten.de tandartsen mogen ook weer dus waarom de kappers niet?zie het verschil niet .leni is toch prachtig voor je moeder die mensen zitten helemaal vast.wat ik echt triest vind maar ja.wens iedereen een fijne dag toe

carinakiki, missy-m85, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. suuske1960

Goedemorgen, ook hier in de straat doen ze precies wat ze zelf willen.:eek:
    Kleinkinderen komen gewoon langs, of zoals bij de andere buren passen opa en oma nog steeds op.
    Verder het bootverhaal, waar ze nu al een week druk mee zijn met de hele familie.
    Bij een ander was zelfs een doopfeest met een man of 20.
    De straat staat hier de meeste dagen vol van de visite:mad:.
    En ik maar thuis zitten, boodschappen laten bezorgen en niet eens weten of ik nog me werk kan behouden.
    Droeftoeters zijn het allemaal.:cry:

missy-m85, popje4, sanne1000 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. theav71

theav71 Levende forumlegende

Goedemorgen, een hoop mensen denken van ons kan toch niks overkomen. Maar de ziekenhuizen en de ic liggen vol. En dan al die mensen nog uit de verpleeg/bejaarden die ziek zijn of er aan overlijden. Hier komt dus echt geen bezoek in huis. Wil zelf geen risico lopen maar wil ook anderen niet aan steken. Zie er al tegen op dat de scholen weer beginnen, omdat dochter dan toch ook kans maakt om iets op te pikken. Man was gisteren bij mijn moeder om boodschappen te brengen en daar stond de buurvrouw te praten met een nieuwe bewoner die flink aan het hoesten was, dat kan ik dan ook weer niet begrijpen. Van de kapper heb ik gelukkig niet veel last, heb lang haar en man kan er ook wel een stukje van af knippen. Dochter heeft ook lang haar maar dan krullend en daar is ook al door mij een stukje afgehaald. Enigste die moppert is mijn man, gelukkig was die net naar de kapper geweest en eerlijk gezegd vind ik zijn haar mooier als het wat langer is :) Hij alleen dus niet, gaat meer gel door heen dan normaal.

carinakiki, missy-m85, sanne1000 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. snietje1

Oh, dat is natuurlijk weer een ander verhaal...:eek:o_O Hier houden sommige mensen zich er ook niet aan, hier moeten ze bij het winkelend publiek handhaven en verder worden er veel bonnen uitgeschreven aan mensen die zich niet aan de regels houden. 400 euro pp is toch een flink bedrag !
    Kappers..... tja, ik snap goed dat die niet mogen werken, ook therapeuten mogen niet werken, tandartsen zijn zelf dichtgegaan, die hoefde niet te sluiten, die gebruiken al mondkapjes en plastic handschoenen en andere veiligheidsmiddelen. Ik zal voornamelijk blij zijn als er een oplossing voor corona is, maar dat zal nog heel lang duren:(
    Mensen hou vol, het is voor je eigen en de ander zijn veiligheid

Fijne koningsdag !

Laatste bewerkt: 27 April 2020
    missy-m85, suuske1960 en stien56 vinden dit leuk.
  15. suuske1960

Ik dacht lekker weer en koningsdag, dus de buren houden zich wel in ff.
    Nee fijn weer lekker schuren en schuren met een machine aan dat bootje...>:(
    Jammer weer maar zo leer je wel mensen kennen.;)

missy-m85, stien56 en snietje1 vinden dit leuk.
  16. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Gelukkig zijn wij hier allemaal nog gezond en konden we heerlijk in de tuin zitten, ruimte genoeg en verder niet knuffelen en kussen en afstand houden, gaat dan prima.
    Vanmiddag nog even bij zoon die woont aan een park en daar dus even heerlijk gezeten, uiteraard ook met ruimte.

Ik ben heel blij dat we elkaar nog kunnen zien:inlove:

O Suus wat irritant zeg, juist rust in eigen huis en tuin is belangrijk.

carinakiki, missy-m85, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. snietje1

Suuske, wat ontzettend irrie :wuerg: dat is echt niet normaal :eek: ik ben dan geneigd om stekkers af te knippen (is niet de eerste keer in mijn leven dat ik dat doe)
    Leni, natuurlijk, afstand houden en gelukkig iedereen gezond, hopen dat het zo blijft:inlove:

Ik ga morgen weer braaf werken, vanaaf nog even lekker genieten van rust.
    We eten over een slordige 2 uurtjes : ongeschilde krieltjes met rozemarijn/knoflook, gemarineerd kippendijvlees en tuinerwtjes :inlove:

Lied van vanaaf; Aerosmith, Dream on

Nu zijn eerst de grote en kleine hooligans aan de beurt :inlove:

Tis nu tijd om te eten xD:inlove:

Laatste bewerkt: 27 April 2020
    leni1955, carinakiki, missy-m85 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. suuske1960

Goedemorgen, hier wat regen dus zal wel een rustig daggie worden in de buurt.;)
    Dadelijk maar ff in huis wat dingen weer aanpakken.

leni1955, missy-m85, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. snietje1

Goedenavond, zo, eerste dag zit er weer op, nog 3 te gaan;)
    De zon is op vakantie en de regen heeft het weer overgenomen, kortom, tis nat buiten -.- Ach zolang het binnen niet gaat regenen heb ik er maar 2x last van.
    Het is nu wel heul rustig hiero, tegen de tijd dat ze me opnemen, omdat ze denken dat ik tegen mezelf praat, komen jullie me hopelijk wel opzoeken :)
    Lied van vanaaf, laugh and walk away van the Shirts xD

popje4, leni1955, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Avond :) !

Suus vet irritant dat constante boot-schuren -.-.. doen ze dat nu ook in de regen :wuerg:... zou mooi zijn xD..

Sniet leuk om te lezen wat je bij de blauwe winkel scoort, was ik nieuwsgierig naar ;) .

Owja over dat in jezelf praten.. nog even en er kunnen hier ook punten gescoord worden :music:.. uhmm.. hopelijk niet -.-.
    Gezellig blijven aanwaaien hoor mensen :inlove:.

Sniet nog natgeregend vandaag :sleepy:? Hier alleen smorgens o_O.. maar had mijn regenjas aan, dus viel mee 8).

Nu maar eens mijn eerste rondje Farm van vandaag maken 8).. en dan lekker bankhangen :inlove:. Nieuw filmpje van Flix kiezen.. duurt soms ff :oops:.. zoveel keuze :D.

popje4, leni1955, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.