-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Thea, gelukkig dat het een stukje beter gaat met je voeten, wel heul jammer dat je zus haar kleinzoon niet heeft mogen zien, soms is het leven niet eerlijk.

Popje, de standaard testen zijn nog niet optimaal.

Cadeau is net binnen :inlove::inlove::inlove: Een heel luxe(voor mij) muziekje voor op de fiets zonder draadjes en met een doc voor de oortjes:inlove::inlove::inlove: Wel waar je het verkeer nog mee hoort.. Echt whouw, ik ben er kaai blij mee :inlove::inlove::inlove:
    Alles wordt nu opgeladen, kan ik weer naar mijn werk met een heul goed geluid, heul veel geheugen en zonder draadjes genieten van mijn muziekje8)xD:inlove:

Edit: we eten over een slordig uurtje boerenkoolstamppot met varkensgebraad :inlove:

Laatste bewerkt: 22 April 2020
    missy-m85, popje4, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. carinakiki

carinakiki Forum-commissaris

oei Popje , dat klinkt niet zo goed hé .
    Ik begin met een idee , en dan wordt het iets anders ;)
    Fijne donderdag allemaal .

missy-m85, .Fisherman., popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen, weer een lekker zonnetje hier dus zo weer de tuin in.:inlove:
    Tussendoor wel ff oogsten en zaaien voor het event.

missy-m85, .Fisherman., carinakiki en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. popje4

popje4 Levende forumlegende

wauw sniet....wat super leuk...goed geluid is altijd fijn toch...
    suus je bent er maar druk mee met de tuin.....
    hier voor het eerst sinds lange tijd een beetje beter geslapen...niet meer elk uur wakker hihihih dus...das fijn....badkamer tja schiet een beetje op....opbouw is begonnen, morgen naar de tegel meneer en eens kijken wat hij kan doen aan de foute kleur van de tegels hahahah hoop dat hij wat voorraad heeft....kan echt niet 6 weken wachten op nieuwe tegels hoor....die nood douche is prima maar heet niet voor niets NOOD toch....xD
    fijne dag allemaal

missy-m85, stien56, .Fisherman. en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. suuske1960

Snietje wat lief van je partner, hier ondertussen weer binnen na een dag tuinen.:inlove:
    Dadelijk spagettie met extra groente...Jammie.

missy-m85, popje4, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ben ook weer even aan het meelezen en zie verdrietige en mooie dingen.

Hofje fijn je te lezen en gecondoleerd met je oom, fijn dat je tante weer beter wordt.

Popje wat een ellende, ik hoop dat je snel opknapt.

Stien heerlijk even eruit en genieten van de camper, leuk hoor.

Zelf ben ik nog best verdrietig over mijn moeder die nog steeds ‘opgesloten’ zit 4 hoog, gelukkig geen Corona maar triest is het wel.

Verder zie ik zoon en schoondochter regelmatig, wel op afstand maar gelukkig nog gezond en in verwachting van een kleinkind, iets moois om naar uit te kijken.

Dochter en gezin gelukkig ook pas nog gezien, knuffels blijven even achterwege maar gelukkig ook gezond, in het noorden is het sowieso minder heftig begrijp ik.

Sniet geniet van je mooie cadeau.

missy-m85, popje4, stien56 en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. snietje1

Goedenavond
    Suuske, Yep, ik heb de allerliefste wederhelftxD:inlove:, Pasta met veel groente, lekker, smakelijk !!
    Popje, gelukkig een nacht door kunnen slapen, mooi nieuws,houden zo ! Jé, vloertegels ook al niet goed, echt balen !!:wuerg:
    Leni, fijn je weer te lezen. Yep het zijn rare tijden maar als je de bejaardenhuizen open houdt, komen er wel heul veel kamers vrij, dat moet je niet willen, het kan voorlopig nog niet anders. Gelukkig kan je de rest van de familie wel zien al is het op anderhalve meter.:)

Vandaag samen een stukkie gefietst, het was wel heul mooi weer:inlove:
    Hier eten we over een 2 uurtjes spinazieschotel met verse zalm :inlove:xD

missy-m85, popje4, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. carinakiki

Goede morgen allemaal , gisteren avond gewoon even snel komen oogsten en bedtje in .
    De regering gaat hier vandaag beslissen hoe het verder moet met dat corona gedoe .
    Ik ben benieuwd . Belgié = een klein landtje , maar ze nemen soms grote beslissingen .
    Fijne vrijdag allemaal en voor wie moet gaan werken , werk ze hé .
    Het gaat weer lekker warm worden ;)

missy-m85, popje4, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. snietje1

Goedemorgen, fietstijd

missy-m85, popje4, stien56 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  10. suuske1960

Goedemorgen, hier weer tuintijd als ik zo dadelijk het event gewas heb geoogst.:inlove:

snietje1, missy-m85, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede morgen...

ja rare tijden he leni....gelukkig kunnen jullie elkaar wel zien...sneu voor je moeders...en zeker triest maar wel corona vrij;)
    wij zijn gisteren dus met al onze tegels (we gingen toch beetje twijfelen) naar de tegel meneer geweest.....en ja hoor we hadden gelijk de vloer tegel was anders dan die wij in de winkel hadden gezien en gekocht...de wandtegel ook.....en de mozaiek nou ja dat wisten we zeker dat die heul anders was....alles met elkaar dus geen mooie combi....de vloer veul te bruinig....de wand tegel veel te grijs....past nie bij elkaar.....de winkel meneer was het gelukkig wel met ons eens....hahahah dus nu helemaal wat anders uit gezocht...tja:sleepy: volgende week komen ze de boel omruilen....
    geniet van de tuin suus....hier veel vogels aan het broeden mooi gezicht...
    en carina....wat hebben ze daar besloten???

carinakiki, stien56, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. leni1955

Sniet ik weet het en begrijp het maar sneu is het wel zeker als je bedenkt dat ze amper meer de telefoon kan vast houden en ik dus praktisch geen contact meer heb.

Popje mooi dat het allemaal goed komt.

Thea sterkte met alles, ik had je gisteren over het hoofd gezien:oops:

stien56, popje4, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. theav71

theav71 Levende forumlegende

Dank je Leni. Mijn moeder woont ook 4 hoog in een zorgwoning. Gelukkig kan zij nog wel met de telefoon overweg dus kan ik haar nog wel spreken. Ze wil alleen niet videobellen terwijl we dat wel makkelijk zouden kunnen doen via haar ipad. Voor haar is het wel fijn dat ze op facebook haar kleinkinderen en achterkleinkinderen kan zien. Tikken vind ze wel lastig maar ze kan heel goed het leuk knopje aan tikken. Maar merk wel dat ze achteruit aan het gaan is nu ze geen contact meer heeft met andere bewoners, ze at altijd beneden met andere bewoners en ze hadden leuke activiteiten en dat is nu allemaal er niet meer. Ze krijgt nog wel verpleegsters over de vloer die haar helpen met wassen/aankleden en er word eten gebracht dus ze heeft wel wat aanspraak. Voor de oudere mensen die de hele dag alleen zitten is het nog moeilijker. Mijn moeder vermaakt zich wel met kaartjes maken en een spelletje bingo of klaverjassen spelen op de pc.

stien56, popje4, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Even een snelle groet vanuit hier ;) ,

Druk met vanalles geweest.. tuin bijna klaar :) .. en dan bijhouden 8).. scheelt weer werk :oops:.

Nu zijn de ramen aan de beurt.. :wuerg::)..
    Hoe is het bij jou Suus met je tuinier-acties :D:music:?

Ik doe nog even een plaatje :inlove:, voor jullie allemaal ;) :

Laatste bewerkt: 7 Mei 2020
    .Fisherman., stien56, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. suuske1960

Het is zeker een ellende voor de oudere mensen in een verzorgingstehuis of wat dan ook.
    Als ik wel eens wat lees krijg ik er :cry:van .

missy-m85, .Fisherman., stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. leni1955

Precies dat gevoel Suus.:(

missy-m85, suuske1960, .Fisherman. en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. snietje1

Ik zie ook bij de supermarkt die diep eenzame oudere mensen die graag aandacht/praatje willen van de medewerksters. Het is ook heel triest, maar je die ziekte is heul erg, zeker als je het ziet. :eek: Laten we hopen dat er sneller dan verwacht een oplossing voor komt.

Weekend !!!!!!

Edit : Goedemorgen, het is weer poetstijd...

Laatste bewerkt: 25 April 2020
    missy-m85, suuske1960, .Fisherman. en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. carinakiki

Goede morgen , het = hier zo stil . Ik wens iedereen een fijn weekend toe ;).
    -Praat jij in je slaap ?
    - Nee , maar soms wel als anderen slapen.
    - Hoe zo ?
    - Ik ben pastoor .:)

missy-m85, popje4, stien56 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  19. suuske1960

Goedemiddag is het al ondertussen.
    Gister helemaal vergeten dat de vlooienmarkt was begonnen, dus vanmorgen maar snel aan de slag ermee.;)
    Weer is nog niet echt zonnig, maar wel ff het gras gemaaid.
    Verder het eten is bekend, lekker asperges met tomaat, kaas, ham, mozarella uit de oven.:inlove:
    Ze waren in de aanbieding bij de blauwe winkel en zojuist is het allemaal bezorgd aan de deur.

carinakiki, missy-m85, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. theav71

theav71 Levende forumlegende

Hier word het vandaag kipshoarma met sla, uien, champignons, knoflooksaus en pitabroodjes. Daar had ik weer eens zin in. En heeft AH vanmorgen ook gebracht :) Vandaag wel naar de markt geweest voor extra fruit want 5 euro voor een doosje aardbeien vond ik toch wel erg veel om daar meer doosjes van te kopen. En als het aan dochter ligt dan eet zij rustig ze alleen op en ik vind ze ook zo lekker.

carinakiki, missy-m85, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.