-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. janniekwak

janniekwak Levende forumlegende

Wat fijn iets van je te horen Hofje! verdrietig dat je oom overleden is. Sterkte met het inkleuren van de nieuwe realiteit.

HofvanDromen, snietje1, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. carinakiki

carinakiki Forum-commissaris

Veel sterkte , en s6 ginder hofje ;) .

snietje1, popje4 en suuske1960 vinden dit leuk.
  3. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen weer een nieuwe week met nieuwe kansen en hoop ook deze week te horen of ik weer aan de gang kan op me werk.
    Al heb ik er een hard hoofd in.:(
    Gelukkig zijn de buren vandaag niet thuis, ze hebben een bootje gekocht en die waren ze gisteren met de hele familie (die daar niet allemaal wonen) lekker aan het schuren in de steeg tussen de huizen>:(.
    Ze zijn dus niet echt intelligent.:cry:Heb nog gevraagd of ze wisten hoelang ze nog bezig zijn...Ze wisten niet een antwoord daarop, waren ook best verbaasd denk ik door me vraag.
    Heb je er last van dan was de vraag?? Buiten zitten kan je dan vanwege het slijpsel niet en geluid, en binnen moet je de tv hard gaan zetten om het geluid niet horen en gewoon gesprek is er dan niet mogelijk.
    Zoals ik de boot bekijk, houdt het in dat ze de hele zomer ieder weekend gaan schuren enz. aan de boot.:cry:

snietje1, carinakiki, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  4. stien56

stien56 Alwetend orakel

Sterkte met het verlies en deze rare wereld, Hofje.

Edit
    Hofje, ik snap jouw terugkeer maar al te goed - ook ik zou al weg zijn, maar helaas...
    Log nog elke dag in en oogst een keer met een coupon - lees eea op het forum - tja.....
    Man werkt thuis (beneden al 5 weken) en heeft regelmatig 'klets sessies' - ik kan dan niet veel, dus...... Natuurlijk wel met mooi weer in de tuin met een boek - het is zoals het is.

Ons mooie vervoermiddel staat hier nog voor de deur - ben eea aan het inpakken al (waar zet ik wat - even wennen) Gelukkig zijn we met de camper geheel 'self supporting' en hebben we genoeg van het thuiszitten - een geopende camping gevonden waar we mogen komen - we gaan daar begin mei 5 dagen heen - uitproberen hoe en wat.

Ik hoop voor jou dat de onderduik binnenkort ook weer open mag!

En voor allen die dit lezen - laten we hopen dat de wereld toch weer terug kan naar een beetje 'normaal' in welke vorm dan ook!

Oh, en Jeanet, sluit op mij svp geen weddenschap af - ik zeg nooit nooit;)

Laatste bewerkt: 20 April 2020
    missy-m85, HofvanDromen, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. popje4

popje4 Levende forumlegende

fijn je weer te lezen hofdame....sterkte...het moest niet mogen maar het zijn rare tijden....toch
    hier uit slag binnen...en die was negatief pppffff kunnen we eindelijk verder zoeken naar wat er dan wel mis is....en dat na bijna vier weken tja het is nie anders....
    fijne dag verder

HofvanDromen, snietje1, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. carinakiki

Goede middag allemaal , oei ik lees hier alleen maar minder goede dingen -.-;
    Niets = zo krachtig als zachtmoedigheid, niets zo zacht als de ware kracht .
    Fijne warme middag verder hé , hier = het straks petat , ribbekes /slalade van het fritkot hier over :p.

snietje1, popje4, suuske1960 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  7. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedenavond ! Zo, de eerste werkdag van de week zit er weer op.
    Popje, gelukkig heb je het niet, maar ja, nu nog verder zoeken, misschien hooikoorts ? Daar is het nu de tijd voor en daar kan je het ook benauwd van krijgen (ik heb het al weken)

Stien, heerlijk, begin mei op tour, geniet ervan meis !

Suuske, lekker zo'n buren, tis iets voor mij (maar niet echt) :wuerg: Zou niet goedkomen als het mijn buren waren.

Smakelijk carinakiki, hier hebben we over een slordig 2/3 uur kip uit de oven met franse (ongeschilde) krieltjes en pastinaak:inlove:
    Hier na het werk nog vanalles gedaan, nu tijd om uit te rusten :)

Lied van vanavond: No Doubt, don't speak

stien56, popje4, carinakiki en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  8. suuske1960

Goedemorgen.
    Het wordt weer een zonnige dag vandaag, dus dadelijk maar het onkruid weer te lijf.xD
    Dat zal wordt de klok van 12.00 uur worden, want de wind blijft frisjes.
    Zit ff te lezen en vindt dat jullie lekkerder eten dan ik, hier is het bijna alle dagen groente, piepers met een stukje vlees.

snietje1, stien56, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  9. carinakiki

Goede morgen allemaal , fijne dinsdag hé .
    Zij ; ik heb goed en slecht nieuws.
    eerst het slechte; ik heb het avondmaal laten aanbranden.
    Hij; En wat = dan het slechte nieuws ?
    Ik krijg regelmatig dreigbrieven.
    -Waarom ga je dan niet naar de politie?
    -Dat zou niks uithalen. Het zijn brieven van de belastingen .o_O

stien56, suuske1960, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  10. popje4

goede morgen allemaal.....
    hier mannen druk met de badkamer lag eff stil een dagje of 4 hahahah ach ja kan gebeuren he....nu vandaag moeten ze wel eff door werken....dus...tegels zijn binnen helaas...de mozaïek...die is verkeerde kleur:cry: hihih zal wel niet ...winkel meneer gebeld die zegt niks niet hoor is de goede....nou wat blijkt..het voorbeeld in de winkel is al enige tijd oud...het is een natuursteen....de leverancier zegt dat er nu iets andere kleuren worden gebruikt dus nummers en zo kloppen wel maar helaas de kleur niet meer...dus, alles gaat retour en we kunnen opnieuw op pad om een juiste kleur te vinden die bij de vloer gaat passen tuurlijkkkkkkkk :) doen we hihih
    nou ja komt allemaal wel weer goed...
    zo en bloed prikken ook weer gelukt nu wachten tot donderdag....

11. suuske1960

Weer wat gedaan in de tuin, ff de zorgen verzetten noem ik dat.
    Lekker Stien, ff op pad .
    Eten van vandaag is stimpstamp met een rookworst erbij.:)

missy-m85, popje4, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. snietje1

Popjeo_O:eek::eek: Dat is echt kaai vervelend, ik zou echt boos gaan worden op de verkoper. Hij moet wel up to date blijven met de kleuren die hij heeft hangen, mompeldemompel..... Heb je alles geregeld, kan je nog niet verder :wuerg: Sterkte met de nieuwe zoektocht !
    Ik ben heel benieuwt naar je uitslag van je bloed !

Suuske, lekker stimpstamp (rauwe andijviestamp) Hoezo eten wij lekkerder dan jij ? Dat is toch ook lekker ?:)
    Wij eten over een slordige 2 1/2 uur nassi (gewoon makkelijk);)

Edit: lied van vandaag: Moody blues met Questions

Laatste bewerkt: 21 April 2020
    missy-m85, popje4, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. janniekwak

janniekwak Levende forumlegende

Ik heb daar nog nooit van gehoord. Is dat een streekuitdrukking? Het is wel erg lekker.:D

missy-m85, popje4, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. snietje1

Goedemorgen, het is weer tijd om naar het werk te fietsen

missy-m85, suuske1960, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. carinakiki

Snietje werk ze hé .
    Klant: ik wil 1 lange onderbroek .
    Verkoper ; hoe lang wilt u hem ?
    Klant ; Lang ??? Ik wil hem niet huren , maar kopen !
    Fijne Woensdag allemaal :music:

missy-m85, suuske1960, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. Giraffe-Nell01

Giraffe-Nell01 Forumleerling

O , carinakiki dat is weer een goeie hoor .

missy-m85, suuske1960, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. popje4

leuk....carina....xD

komt goed sniet....hoop ik....:sleepy: volgens ons zijn de vloertegels ook niet goed hahahaahha dus vrijdag nemen we de hele zooi mee naar de winkel en....pppfff gggrggr nou ja van dat dus...
    bloed onderzoek was oke....wel raar de huisarts hier zegt....je hebt "gewoon" dat corona gedoe....zeg nog de test was negatief...zegt ze...dat zegt niks....ja nou ppff wat moet je dan nog geloven he?? knap wel heul langzaam wat op ...maar voor mijn gevoel veel te traag...zeker als het een gewoon grieppeke is geweest..nou ja t weer werkt gelukkig wel mee

fijne dag allemaal...

18. snietje1

Popje, dat heb ik al meer gehoord, die test is nog niet optimaal, de "dure" test wordt pas gedaan als de eerste positief is (dat je het hebt) maar de negatieve krijgen die test niet. Zolang je maar aan de beterende hand bent, is het goed :)

Hier komt zo meteen een cadeautje voor mij binnen, mijn wederhelft heeft blijkbaar weer iets gekocht voor mij,o_O ik ben zeer benieuwd wat hij nu weer bedacht heeft :inlove::inlove:

missy-m85, stien56, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. theav71

theav71 Levende forumlegende

Of je hebt het wel gehad en je bent nog steeds bezig met weer beter worden. Ben ook benieuwd wat je krijgt snietje. Hier voor het eerst sinds lange tijd weer er uit geweest, kon weken er niet uit vanwege mijn zere voeten. Maar snap nu wel dat man het liefste zo vroeg mogelijk naar de supermarkt gaat. Hier alleen even naar de action en de bakker geweest. Is wel goedkoper als man alleen gaat ... Man dacht aan een grote tas genoeg te hebben maar 2e was ook vol. Kleinzoon van mijn zus is ook geboren, zo jammer dat ze dat niet meer mee mocht maken :( Was haar eerst kleinzoon, ze had al 4 kleindochters.

missy-m85, stien56, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. popje4

das heel sneu theav...had ze vast prachtig gevonden....en euh...dure test en goedkope test? bestaat dat dan? ppppfff toch nie hoop ik...
    en ik weet ik ga weer beetje de goede kant op maar naar werkgever toe en collega,s is het toch "fijn" als je kunt zeggen ....ik heb dit of dat zeg maar....nu is het van tja ben ziek maar geen idee hoe of wat....oke hoofdpijn en koud en.... dan weer warm...pijntjes en zo.. tja blijft toch een beetje vaag xD
    wel fijn theav dat je weer naar de winkel kon....heerlijkxD

missy-m85, stien56 en suuske1960 vinden dit leuk.