-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Inderdaad een rare wereld.. gisteren de week-boodschappen gedaan (bij de blauwe winkel) en nou dat was eigenlijk :eek:... o_O... en :cry:.

Wel gelukt hoor, beetje creatief zijn 8), maar man man.. wat een hoop lege vakken :eek:.. Had wel gerekend op niet alles kunnen kopen wat je normaal neemt.. maar dit was wel heel schandalig -.-. Wc-papier op.. paracetamol op.. die had ik dan gelukkig niet nodig.. overal briefjes met als het op is is het op.. ligt ook niet achter.. Maar zelfs de muur met roerbakgroenten etc. bijna leeg.. alsof mensen dat allemaal op tijd op kunnen (en gaan) eten (houdbaarheidsdatum?) o_O.. Chips-vak geplunderd.. Mayonaise-vak zo goed als leeg.. is dat een 1e levensbehoefte :wuerg: xD? De week-aanbiedingen waren er dan weer wel volop:inlove:.. die normaal weleens op kunnen zijn.. vergeten mensen die :eek:? Of winkelt er nu een ander slag mensen?

Achja.. blij om voorlopig niet te hoeven.. heb eigenlijk altijd wel voorraad in huis.. alleen het verse niet.

Verder met Lapjes leggen 8).. en vanmiddag is het Ruil-event :inlove:.

stien56, snietje1, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. theav71

theav71 Levende forumlegende

Goedemorgen, hier is man een paar dagen bezig geweest om maar wat toiletpapier te kunnen kopen maar gelukkig gelukt. Zelf heb ik geen idee hoe de winkels hier er op dit moment uit zien want loop nog slecht door de pijn en ben verkouden dus mag er niet uit. Hier heeft AH van de week boodschappen gebracht en gelukkig was alles er dus kan hier wel eten wat ik graag wilde de aankomende dagen.

Ruilen zal hier ook wat minder zijn dan normaal want hou het niet zo lang uit achter de pc en op de ipad gaat het tikken niet zo makkelijk vind ik.

Hier heeft dochter nu elke dag huiswerk van school en daar komt een hoop gemopper van. Ben ook nog snel erg moe door de pijn dus haar helpen gaat ook niet zoals ik het graag zou doen.

stien56, snietje1, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. janniekwak

janniekwak Levende forumlegende

Wat vervelend voor je Thea, het zal niet meevallen als je zelf weinig mobiel bent. Sterkte:)

4. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

goedemiddag. er zijn al supermarkten die beveiliging voor de deur hebben.paracetamol bijna niet te krijgen. hoestdrankjes dampoo alles wat met verkouden heeft uit te staan is op. dus vele mensen zijn verkouden neem ik dan maar aan want wat moet je er anders mee?en ja nog steeds lege schappen zelfs het goedje waar je de wc mee schoonmaakt niet te krijgen. ik vind dit toch wel heel aso .ben jij nog de enige die werkt omdat mensen ziek zijn sniet?thea wens je beterschap en maar geduld met je dochter al zal het niet mee vallen .ja nu zijn ze de hele dag thuis missy ja de mayonaise kon je hier bij de jumbo ook niet krijgen alles op zelfs de tubbes die anders blijven liggen .je zou zeggen wat doet een mens daar mee? hamsteren?

5. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Tja we kunnen denken ik nu laten zien op dit moment hoe sociaal we zijn.
    Zelf heb ik besloten om op me buren te letten, zijn al wat ouder en zelf zo min mogelijk naar de winkel enzo te gaan.

stien56, snietje1, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  6. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ben ik ook weer even, moest even naar de apotheek maar ben weer weggegaan, er mochten maar 3 mensen binnen (een heel grote zaak) en een gang met minstens 10 mensen die stonden te wachten , tja daar had ik geen zin in.:wuerg:

Gelukkig voor mijn moeder panadol en brinta kunnen kopen, hoe het bij haar moet komen weet ik nog niet, zal afgeven bij de receptie worden denk ik want ik mag er niet meer binnen, heel triest en vooral voor haar.:cry:

Zelf gelukkig nog helemaal gezond en gisteren met het hondje naar het strand geweest.

Heeft er nog iemand tekort aan bijzondere bomen, misschien kan ik helpen.

stien56, snietje1, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. carinakiki

carinakiki Forum-commissaris

Veel sterkte Thea , hier was het deze avond zalm met wortelpuree :p.
    Fijn weekend allemaal ;)

missy-m85, stien56, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. popje4

popje4 Levende forumlegende

hoi...
    tja doe boodschappen he....ik ben bang dat ik nog vlees moet gaan eten hahahahaha echt nie.....
    groenten hier voldoende gelukkig....
    vriesvakken daar in tegen zijn leeg.... behalve pizza....hihihi en geen meel meer te koop ...tja

vraagje ik krijg bij het hoofdveld een dropitem in de vorm van een rolletje...licht blauw...geen idee wat het is....wat heb ik gemist? hihih

Laatste bewerkt: 20 Maart 2020
    missy-m85, stien56 en suuske1960 vinden dit leuk.
  9. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedenavond
    Boodschappen doen, ik ga morgen mijn renwinkelactie doen voor bubbelwater. Ik zie wel wat ze hebben.

Vandaag gewerkt, ging er om half 10 nog 1 naar huis omdat het kind neusverkouden was en niet op de creche mocht blijven. Toen waren we met zo weinig mensen dat ik vliegende keep ben gaan spelen (overal helpen). Ach, nood breek wetten (wel op afstand van elkaar). Bij thuiskomst eerst de grote glazen kooi gepoetst, alles alvast gestofzuigd, eerste was opgehangen, de tweede kan ik dadelijk ophangen, dan was 3 er achteraan, dan ben ik weer klaar voor vandaag.

Thea, beterschap meis en kaai bedankt :inlove::inlove:

Carinakiki, smakelijk !!

Leni, ja, het zijn barre tijden als je niet naar binnen mag, maar het is wel om te voorkomen dat er meer zieken bijkomen.

Nu is het tijd om te kijken wat er te ruil is voor iets wat ik wel heb xD

10. popje4

die rolletjes heten....wisselknoop???? hahaha

oke oke gevonden ben toch echt niet.....8)

missy-m85, stien56, carinakiki en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. snietje1

Oh Popje, die zie ik nu ook, wat moet je ermee ??? Zal wel bij een event horen....(denk ik dan)

Hier eten we over een half uurtje pita met gekruide kippendijvlees met een zooi groente xD:inlove:

12. popje4

tja geloof t ook sniet soms he....kan ik t niet meer volgen hahahahahah truste allemaal

missy-m85, carinakiki, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

goeie morgen.
    die wisselknop hoort bij het event met de lapjes.
    als de lapjes die je gemaakt hebt niet passen (of je wil een ander) dan kan je die wisselen met zo'n knop.

missy-m85, popje4, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. carinakiki

carinakiki Forum-commissaris

Goede morgend allemaal, Beligche grenzen met Nederland gesloten :eek:.
    Ik ben nog met een bakje koffie aan het wakker woeden , ik geef het lappe deken op :sleepy:.
    -Vader gaat met zijn dochter naar de speelgoed winkel , een barbiepop kiezen voor haar verjaardag :).
    -U hebt geluk zegt de verkoper alle barbiepoppen kosten nu maar 25 euro ,in plaats van 45 .
    Met uitzondering van 'barbie gaat scheiden'. die kost 115 .
    -Waaron kost die zoveel vraagt de vader .
    - Bij die pop krijg je nu ook het huis, de tv , de auto en de boot van Ken.:).
    Fijn weekend verder

missy-m85, popje4, .Fisherman. en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. snietje1

Goedemorgen, poetstijd !!

missy-m85, popje4, suuske1960 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  16. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen Snietje poets ze, ik heb het al klaar;).
    Een lekker zonnetje buiten, maar een fris windje erbij dat is weer jammer.
    Dadelijk ff kijken welk extra klusje ik vandaag ga doen in huis.

17. ergo8

ergo8 Forum-expert

goede morgen waarom willen die lapjes niet blijven liggen?e springen elke keer terug.

18. enk52

enk52 Levende forumlegende

Even nog een keer klikken op de aansluitende kleur die je hebt aangelegd

missy-m85, stien56, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. ergo8

ergo8 Forum-expert

sorry maar de eerst wil al niet blijven liggen,of hij gaat mee als ik om hoog of laag ga zodra ik dan klik springt hij gewoon weer terug.

missy-m85, stien56, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel

De eerste moet je aansluiten aan het knoopje.

missy-m85, stien56, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.