-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen, het schijnt een droge dag te worden vandaag,
    Dus geniet ervan, nadat ik heb gekrabt ga ik richting werk.
    Fijne dag.

charme63, missy-m85, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Fietsstarttijd....

suuske1960, charme63, missy-m85 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. carinakiki

carinakiki Forum-commissaris

Goede morgen , straks = het hier salade met grijze garnalen en hard gekookte eieren .:p
    Fijne dag verder hé ;)
    Hier vandaag vlieg en kunst werk :eek:.
    Moet lukken toch :music:

4. popje4

popje4 Levende forumlegende

niet alles gelezen.....hier lekker weertje droog en zon....
    straks werken....tot heul laat....en kan niet goed t spel spelen omdat ik er elke keer uit gegooid word... tja morgen weer een dag...
    fijne dag allemaal...

hwjstolwijk, suuske1960, carinakiki en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Even een snelle groet tussendoor ;) ,

Smaken verschillen gelukkig :) . Zo moest ik even googlen wat cannaloni is :oops:.. ziet er lekker uit :inlove:.

Fijn dat je er nog bent Stollie :) .. wat een belevenissen :eek:.. Gelukkig zitten er naast die.. ook leuke tussen ;) .

Event is hier af 8), (wel met hulpmiddelen gestrooid).. de verkoopprijs op de markt valt tegen deze keer :sleepy:.. wat een verschil met vorige keer zeg o_O..

Verders.. zo maar eens ff lunchen :inlove: en huishouden doen enzo :music:..

hwjstolwijk, suuske1960, carinakiki en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

Even thuis om te eten en zo met zoon op controle...zal mij benieuwen :oops: event...te weinig tijd en niks te koop hier op de markt :wuerg:

missy-m85, suuske1960, carinakiki en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. snietje1

Popje, zit je op chrome ??? daar wordt ik er ook constant eruit gegooid, Ik heb er hier Edge maar opgezet, tot nu toe werkt ie veel beter dan Chrome :) Firefox doet het trouwens ook heel goed !!

Charme, ik hoop op heul goed nieuws voor je zoon ! Je vroeg gisteren hoe het met de hooligans gaat. Met Schuimpie gaat het prima, nog net zoveel heen-en weer hippen om aandacht en zoveel mogelijk rotzakken. Met Droppie gaat het minder, hij is zo blind als een mol en hij tekent oud. Hij wordt echt kaal (je ziet zijn huid door zijn vacht) en hij kan niet meer zo goed uit de weg. Ik heb alles beneden gezet omdat ie de etages niet meer zo goed meer op kan. Tja, wat doet meneertje dan : boven naar lekkers zoeken...hoezo eigenwijs ??? Dus nu ligt de hele kooi vol brokjes en lekkers, is er altijd genoeg. We bekijken het iedere dag, zolang hij er nog zin in heeft en hij eet en drinkt nog, vind ik het goed :inlove: Wordt het anders, wordt het echt minder -.-

Lied van vandaag, Meat loaf, bat out of hell :inlove:

missy-m85, hwjstolwijk, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. charme63

Fijn om te horen dat je goed gaat met de hooligans, en gelukkig heeft Droppie een heel goed leven bij jullie en natuurlijk een aardige buuf die de hooligans wel eens wel eens verzorgd :inlove:
    Hier gelukkig redelijk goed nieuws, hij mag zijn been wat meer belasten en "mee lopen" en naar de fisio ook natuurlijk het zwemmen wat mag ( vorige week al) en is bijna niet uit het bad te krijgen xD heeft alleen helaas een achterstand van ongeveer een maand pffff en nu maar hopen dat hij zijn been recht krijgt en normaal weer krom, het risico is er natuurlijk dat hij mank blijft lopen wat ik dus niet hoop anders kan hij zijn bedrijf wel op doeken :cry: en eten euhmm een bammetje..te moe om te koken :wuerg:

missy-m85, carinakiki, hwjstolwijk en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. snietje1

Ah, Charme, we hopen er het beste van, dat straks zijn been weer goed functioneert. Water is altijd heul goed om de oefeningen in te doen (gewichtsloosheid) Bammie is ook lekker ;)

Hier over een 3 kwartier kip uit de oven met pastinaak :inlove:

10. carinakiki

• dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    Ik ga slapen , fijne korte avond nog hé :oops:.
    Hier valt de regen er weeral goed uit :eek:.
    Tot morgen allemaal:D.

Charme , ik wens jullie het beste toe .

Laatst bewerkt door moderator: 4 Maart 2020
    missy-m85, charme63 en suuske1960 vinden dit leuk.
  11. snietje1

Goedemorgen, fietstijd

missy-m85, suuske1960, hwjstolwijk en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. carinakiki

-Snietje , probeer het droog te houden hé .:cry:

-----Niet te droog, niet te nat. Dan vult maart een duchtig vat !!!!:p
    Voor wie nog moet gaan werken , werk ze hé :sleepy:
    Fijne dag verder iederéén 8), hier schijnt momenteel de ZON !!!

missy-m85, suuske1960, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. charme63

Heerlijk wakker worden met het zonnetje :inlove: weer gaat de goede kant op, nou ja nu dan... vanmiddag pas werken dus nu even ervan genieten met een kop koffie en een peuk..event grrrr geen gewas te krijgen op de markt :cry:

missy-m85, suuske1960, carinakiki en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. snietje1

Goedenavond, vandaag iedere keer net op tijd binnen voor er viezigheid uit de hemel kwam xD Heb ik lekker mazzel !!
    Morgen een dagje vrij, wel vol met afspraken :music:
    Nu eerst rijst voor de hooligans eruit leggen, anders gaan ze waarschijnlijk in staking xD

Edit, nog even wat gezelligs, mijn wederhelft had vandaag een heel mooie bos bloemen klaargezet in de bijkeuken,(gewoon zomaar) zodoende zag ik ze pas laat, echt kaai lief !! :inlove::inlove::inlove:
    Lied van vanaaf, love of my life van Queen

Laatste bewerkt: 4 Maart 2020
    missy-m85, hwjstolwijk, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  15. popje4

popje4 Levende forumlegende

hoi allemaal....
    ja sniet zat....op ghrome nu niet meer Firefox doet het hier ook prima...gelukkig maar zo vervelend om er elke keer uitgegooid te worden...
    hier koud maar droog pppfff mag best na al die nattigheid....straks werken laat en morgen weer vroeg dus weinig slaap ben ik bang....nou ja...fijne dag allemaal

missy-m85, hwjstolwijk, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. carinakiki

Goede middag allemaal :).
    Hier vanavond rijst , kip en zoete kerry saus :p.
    Fijne dag nog hé .
    Hier alleen maar regen :oops:.
    -Ik ga nooit naar de kerk zei de miljonair tegen de pastoor, die op bezoek kwam. Dat hebt u toch al wel op gemerkt?
    -Zeker heb ik dat opgemerkt antwoordde de geestelijke ernstig .
    -De reden waarom ik nooit een kerk binnenstap, is dat er zoveel huigelaars zitten .
    zei de miljionair.
    -och, laat dat u zeker niet weerhouden zei de pastoor lachen :D, er is altijd nog wel plaats voor 1 meer .:D:D

missy-m85, stien56, sanne1000 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. snietje1

Popje fijn dat ie het nu wel goed doet :)

Smakelijk Carinakiki, hier heeft mijn wederhelft vanaaf witlof uit de oven en ik heb kikkerbilletjes in de knoflook :inlove::inlove:xD

Hooligans zijn helemaal happy met als extra lekkers druiven, de kleine hooligans ook xD Mooi om dat gefreubel te zien (na het knuffelen, schouder zitten en kusjes geven):inlove:

Lied van vanaaf Fire & rain van James Taylor

missy-m85, stien56, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. charme63

Ben ik ff...nog voor 48 uur knechten en dan zijn ze op....
    Hier shoarma gegeten was voor de verandering lekker ook nog, nu lekker men toddenmand in en morgen even werken en dan op naar men menneke :inlove: zaterdag carnaval vieren en met de fam uit eten...heb der zin in :p

missy-m85, hwjstolwijk, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. snietje1

Veel plezier Charme !!xD

20. carinakiki

Goede morgend allemaal :oops:Hier regent het met daken uit de goot :cry:.
    Ik start de vrij drukke dag met 1 bakje koffie :p.

_Onderwijzer ; Simon, hoe worden brandweermannen ook wel eens genoemd?
    Simon; spuitgasten meester .
    _Onderwijzer; juist . En wat gebruiken ze dan om de brand te blussen?
    Simon; Spuitwater , meester :music::music::music:
    Fijne dag verder. O ja voor wie moet gaan werken , werk ze hé ;)