-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. charme63

    charme63 Forum-ambassadeur

    Goedemorgen, vrijdag had ik een verrassing van menneke gekregen...een romantisch briefje en aanwijzingen wat we zouden eten. Uiteindelijk de puzzel opgelost en zijn heerlijk romantisch uit eten geweest :inlove: de tuin verder afgemaakt en eindelijk geslaagd voor een kip en een haan die nu parmantig op de plaats staan waar de kip en de haan begraven liggen. Onder het genot van een koffie genoten van de tuin..menneke heeft er hard in gewerkt.
    Nu waaien we bijna weg dus maar op tijd in de auto om naar huis te rijden...wel naar huizen gekeken maar er was niks bij voor ons ( ben nogal veeleisend...2 toiletten en een bad...) maar de zoektocht zetten we voort
     
    hwjstolwijk, snietje1, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. carinakiki

    carinakiki Forum-commissaris

    Goede zoektocht Charme63 , hier = het vandaag witlof met kaas en hesp rollekes en puree .
    Fijne middag nog .
    Morgen rij ik naar Rockanje , ik hoop dat de storm dan al wat gaan liggen = :p.
    En in de late namiddag rij ik naar Lelystad , een buurtje van de boerderij een visite brengen 2 eigenlijk want het = een koppel ;)
     
    hwjstolwijk, charme63, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    Goede morgen.

    Charme mijn huis is (nog) te koop, al geloof ik dat het zonet al verkocht heb...xD
    2 toiletten heb ik. Een bad heb ik niet, wel een inloop douche, waar een bad in de cel past. Maar zelf houd ik van een ruuuuime cel.

    De achterbuum kwam zonet een on officiële bezichtiging doen inlcuus in zijn huis inwonende dochter. Die was gelijk laaiend enthousiast. Maar Pa en Ma moesten nog wel eehm... nou ja het nodige en nog wat bijleggen... Dus er wordt nog overleg gevoerd. Gelukkig is het zo dat de dochters, de vaders meestal wel weten te overhalen..8)
     
    hwjstolwijk, charme63, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Tja Vaders en Dochters :music:

    Iedereen vandaag verder net als Hofje aan het dutten / slapen ofzo o_O
     
    hwjstolwijk, suuske1960, charme63 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    Ik vind het wel een goede combi. xD

    Hier was het heerlijk en een extra wandeling met de honden op heide vanmiddag.. Nu ligt de Beagle buiten op het terras in de wind op zijn manier te genieten denk ik.. Hij is eeeecht niet naar binnen te krijgen..
     
    hwjstolwijk, suuske1960, charme63 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Vind ik ook ... meestal wel, soms niet ...xD

    Mevr de Zwart kiest deze dagen voor binnen blijven en heel dicht bij Hofje in de buurt :eek: Tis nog net geen zwaan kleef aan o_O

    Hier was het nog steeds heel harde windvlagen ... En nu stort regent het al een poos ... het is echt (heleboel lelijke woorden) weer vandaag... Was nieuwe serie maar gaan kijken Dark .... maar na 10 minuten al in slaap gesukkeld :oops:...

    Nu groenten soepje aan het maken ..straks met een vers gebakken stokbrood erbij ist weer jammie
     
    hwjstolwijk, suuske1960, charme63 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    Had daar irl zomaar ineens dezelfde mensen weer aan de deur....
    Het is geeindigd met een handdruk en een cadeau gekregen fles wijn van vorig jaar die ik nu in andere handen over heb laten gaan! xD


    *Een gat in lucht springt en Rozijn eens flink zoenen doet*
     
    stien56, hwjstolwijk, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    HJ, whouw, gefeliciteerd !! xDxD Mooi man !

    Hofje, smakelijk (lekker !!) Maar nope Snietje dut alleen s'nachts een paar uur. Hier vandaag zinnig bezig geweest met vanalles en nog wat. Nu lekker zitten en The Wire kijken :inlove:
    Dadelijk voor de beestjes hun lekkers uit de vriezer halen, die krijgen zelfgemaakt brood. Wijzelf eten strakkies Tapas (vanmiddag nog wat bijgemaakt) :inlove:lekkerrrrrrrrrrrr
     
    stien56, hwjstolwijk, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Fantastisch Nieuws HJ xD...

    [​IMG]

    Smakelijk voor strakkies SnietxD
     
    stien56, hwjstolwijk, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    Dank je wel Snietje, Hofje.

    Heb hier maar wat tomaten in een pannetje ontvelt, een fondje erbij, wat gehaktballen, gesnipperd uitje, half teentje knoflook voor een paar uurtjes aan de pruttel gezet.

    Zou eigenlijk uitgebreid gaan koken, maar geloof niet dat het nu verstandig is/was om met scherpe voorwerpen in de keuken te gaan spelen... Ben daar iets te hyperig voor denk ik..xD

    Blijf er bij, dat de woningmarkt totaal van het pad af is... Niet dat ik het erg vind, het tegendeel..:music:




    *Hoort Geertrui ineens HJ roepen...psst...pstt..kom is..*

    HJ, HJ de envelop is aangekomen..de verrassing voor Rozijntje.. Oja...geef maar snel hier.. ff kijken hoor...*de envelop open scheuren doet krrsst...*

    [​IMG]
     
    Laatste bewerkt: 16 Februari 2020
    stien56, hwjstolwijk, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Lijkt mij ook heeeeeeeeelllllll verstandig HJ ..om niet met scherpe voorwerpen enzo nu enzo ...xD Smakelijk ook voor strakkies...

    Hofje gaat afsluiten voor vandaag ... lekker rustig op de bank ...

    Slaap Lekker Allemaal ... Met Mooie Dromen :inlove::inlove:
     
    stien56, hwjstolwijk, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. charme63

    charme63 Forum-ambassadeur

    HJ van harte gefeliciteerd :inlove: zie hier van allerlei lekkers voorbij komen, hier couscous gegeten...was nogal pittig uitgevallen o_Ogelukkig weer veilig thuis aan gekomen en komt al even met bakken uit de hemel vallen pfff, morgen werken en dinsdag een aangepast rooster ivm operatie zoon, hopelijk mag hij snel genoeg naar huis want het is me er 1 om in het ziekenhuis te overnachten....de vorige keer bij opname belden ze me op met het verzoek om hem asjeblieft op te komen halen -.-
     
    stien56, hwjstolwijk, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    Charme dan lijkt hij wel wat op mij! xD
    Mij houden ze ook echt niet vast in een ziekenhuis..

    Hopelijk mag hij idd weer snel naar de operatie naar huis. Beterschap toegewenst alvast.
     
    stien56, hwjstolwijk, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Oi, Charme, ik lijk ook mezelf te horen/lezen.... de vorige keer moest ik slapen om de narcose te laten uitwerken, dat heeft precies 5 minuten geduurd bij mij :oops: De verpleegsters mij maar onderstoppen "u MOET slapen' nope, gaat em niet worden-.-Ik wil (en ga) naar huis8)
     
    stien56, hwjstolwijk, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. charme63

    charme63 Forum-ambassadeur

    Bedankt HJ en euh Snietje hij heeft het niet van een vreemde helaas :music: nu tijd om mijn toddenmand op te zoeken...morgen weer vroeg dag -.- trusten allemaal
     
  16. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Sterkte en beterschap dinsdag met je zoon Charme !
    Hier tijd om mijn boek naar bed te brengen, lekker een paar uurtjes lezen en daarna oogjes dicht. Morgen weer braaf rond 6 uur opstaan.
    Lied voor het slapen gaan; silent lucidity van Queensryche
     
    charme63, stien56, hwjstolwijk en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    Hier ook zo naar bedje sfeer in de lakenstraat, het was een zeer inspirerende dag.

    Slaap wel allen.
     
    charme63, stien56, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. suuske1960

    suuske1960 Keizer van het forum

    Gedemorgen, er staat nog een pittig windje maar wel droog hier.
    Dadelijk weer werken, fijne dag allemaal.
     
    charme63, harm-jan70, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. carinakiki

    carinakiki Forum-commissaris

    Suuske werk ze hé , ;) goede morgen allemaal .
    Hier ook een stevig windtje en droog voorlopig :).
    Ik pak me een tasje koffie :music:.
     
    suuske1960, charme63, harm-jan70 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Fietstijd.....
     
    suuske1960, charme63, harm-jan70 en 2 anderen vinden dit leuk.