-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. stien56

stien56 Alwetend orakel

Leni, hier geen probleem met de pannenkoeken op inductie - misschien een andere koekenpan?

suuske1960, leni1955, popje4 en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Wat Stien zegt, dat bood hier ook de oplossing in dit huis bij het pannenkoeken bakken.

suuske1960, leni1955, popje4 en 6 anderen vinden dit leuk.
  3. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

00gjes vallen ook dicht hier, slaap lekker allemaal...morgen hier een drukke dag, 7 uur de deur uit en mag blij zijn dat ik tegen half 8 in de avond weer thuis ben pfff

suuske1960, leni1955, popje4 en 6 anderen vinden dit leuk.
  4. carinakiki

carinakiki Forum-commissaris

Goede morgen allemaal , ik had 1 zebra uit de Mysteriestal :p:p.
    Ben ik heel blij mee .;)
    Zo Frankrijk zit er op , was eigenlijk intresanter dat museum dan ik had verwacht :wuerg:.
    Zo even koffie zetten , voor wie moet gaan werken werk se hé .;)

suuske1960, charme63, harm-jan70 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Fietstijd (in de gruwelijke regen en wind) :wuerg:

suuske1960, charme63, harm-jan70 en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen :inlove:

The Witcher die is mooi Sniet....
    Hofje, Dracula kijken :eek:... echt niet ....dat wordt er zeker 3 maanden nachtmerries enzxD ... De andere met die sleutels en Lucifer zal ik eens gaan zoeken en bekijken ...
    Sanditon ... lijkt mij wel een mooie serie, maar ja dan nu dus al 3 afleveringen gemist en er zijn der maar 8 ... dat gaat hem niet meer worden dan xD Misschien komt tie nog is op flix ... Dank jullie voor de tips.

Hier ook nog steeds gruwelijk harde wind ... Heb niet goed geslapen ook daardoor ... Nu ja komt wel weer goed...
    Eerst maar ff bakkie koffie en dan maar is aan de huishoudelijke gedoetjes ..
    Lied van de Dag : Blof - Open je ogen
    :inlove::inlove:

suuske1960, charme63, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Welk dan? Heb al 2 verschillende:oops:

Is je hoofd nog wel goed Hofje? Slapen ging bij mij ook niet, heb nog 2 uur gezien op de klok.:(

Net lekker gelopen en hondje gedoucht want die heeft weer heerlijk ergens in liggen rollen:wuerg: en nu eens aan de poets.8)

suuske1960, charme63, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Nouh... Hofjes hoofd is volgens mij nooit goed geweest :wuerg:... nee geintje xD...:oops: Wel lief dat je erna vraagt :)

Gisteravond in het hevigst van de storm strijd, ging het al niet zo lekker ... Nu vanmorgen ook niet zo ...Heb mijzelf maar verwend met een heul warm bad :inlove:... Water neemt nl spanning weg uit je lijf ... Bij Hofje werkt dat vaak goed... Merk nu wel meer van de storm als gister... Dat komt denk ik dat de hoge en lage druk gebieden zich weer aan het afwisselen zijn ... Lage druk gebieden zijn zowie zo voor Hofje en de meniere een minder goede tijd ... Ben nog niet echt duizelig, maar heb wel moeite nu met het evenwicht ...Zeg maar val neigingen ... Daarom ook zo meteen even de boterhammetjes op peuzelen en dan hups met een warme kruik ...Ja ook dat is dan nodig :oops: ... Onder de dons ... helaas pindakaas, leuker kan Hofje het er niet van maken vandaag ... Morgen weer een dag:)

suuske1960, charme63, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. harm-jan70

Goede middag allemaal.

Hier aan het wachten op de makelaar met betrekking tot wat datums. Voor een geplande vochtinspectie. Die makelaar zijn app. staat vol ondertussen met datums en veranderingen..

Eerste paar bedrijven konden niet op korte termijn iets met carnaval. Maar ja de verkoopster moet wel warm worden gehouden. Toen een bedrijf gevonden dat wel kon binnen 1 week tijd, wel met een rekening, waar men blauw van aanloopt.. Toch maar ingeboekt met hevige kramp in de knip... Makelaar geapt voor een fiat m.b.t. de datums.

Belde een ander bedrijf terug...viel E 400 goedkoper uit voor één en de zelfde keuring.o_O
    Netjes ingeboekt, makelaar weer geapt..

Ander duur bedrijf gebeld met de mededeling: Feest gaat niet door. Vonden ze niet netjes. Terug geantwoord, ik vind u rekening niet netjes en tot na de zondvloed, dat weet u vochtkeurings bedrijf vast wel te behandelen... Lag daar ineens de telefoon er op..xD

Nu aan het wachten op de makelaar (nog steeds)

Edit:

Op zijn HJ's geregeld, op de geregelde datum heb ik de sleutel van het pand in bezit.:oops:

Laatste bewerkt: 10 Februari 2020
    HofvanDromen, suuske1960, charme63 en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. leni1955

HJ je bent iig bezigxD

11. harm-jan70

Vond ik zelf nu ook al Leni.xD
    Kom ondertussen wel om in de haar-gel fabrieken, (7 stuks) tijd voor een ruil-event dacht ik zo.:music:

Oja, ik heb toendertijd een koekenpan geschikt voor inductie gekocht bij de blauwe winkel, geloof voor nog net geen 15 euro. Daarmee ging het pannenkoeken bakken ineens wel goed. Met de normale koekenpannen werd het op zijn Hofs gezegd een zooitje.

De kunst is wel om even de juiste start temperatuur te vinden, het gaat al heel gauw te hard, ofwel een zwarte koek ipv van een goud bruine koek.

Laatste bewerkt: 10 Februari 2020
  12. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

trein is vaag meer dan 30 keer rijden en 1 gel ding
    vanochtend 2 keer rijden rood das en rood gems

13. harm-jan70

Zelf rijd ik enkel met de 750 trein.

Mijn ervaring is dat het meestal meer makkelijk en goedkoper is om dieren te kopen op de markt dan zelf te maken.
    De prijs van dieren op de markt ligt meestal ook ver beneden de product waarde van het (dier)product.

Daarbij moet men bij het bouwen van een werkstal ook rekening houden met de gevraagde (benodigde) grondstoffen.

Om die reden zet ik de trein liever in voor het verkrijgen van werkplaatsen.

14. hwjstolwijk

dat is waar
    ik denk zelf dat werkstallen niet veel niet hebben,
    vind het wel leuk om van elke werk stal 1 in bezit te hebben dat weer wel al is het alleen de basis
    zelf ook een oranje kroko gescoord

15. harm-jan70

Niet verkeerd die oranje kroko..8)

16. hwjstolwijk

denk dat hij met ruilen wel een leuk ruil ding gaat worden
    ga proberen dieren boven de 2000 te krijgen hoop dat het lukt
    zitten er al een paar tussen de 3 en de 5000 stuks

HofvanDromen, suuske1960, charme63 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. snietje1

Goedenavond, hier is het druk druk druk.... braaf gewerkt, over een slordig half uurtje visite. We eten tapa's (gisteren gemaakt) heb al alles klaar staan in de schaaltjes en zo, moet dus goedkomen.Mijn wederhelft slaapt nog, die ga ik over een kwartiertje wakker maken. Hij had een paracetamol (500mg) genomen, hij is namelijk door zijn rug gegaan, en van die mol krijgt ie slaap...

Tot laterzzzz

18. leni1955

ach Sniet, sterkte met je wederhelft :inlove:

De trein is hier gestopt, vond het genoeg

19. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

Ben er maar ben er ook weer niet....gegeten even bij gekletst met menneke en nu mijn toddenmand in trusten allemaal

leni1955, HofvanDromen, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. snietje1

Was gezellig vanaaf, wederhelft heeft het goed volgehouden (met smeren en zo) nu tijd om mijn wederhelft weer in te smeren en mijn boek naar bed te brengen.
    Lied van vanaaf, I alone van live

leni1955, charme63, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.