-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Sorry hoeft niet Stollie ... Hofje zet je gewoon weer op het rechte pad terug :oops:...

Hier net een stroom storing heel even ... rot storm :wuerg:

missy-m85, leni1955, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Eric geeft niets. Iedereen heeft wel eens zulke een periode of dag.

Hofje, mag er één gel in het roze schriftje voor Stol, zodra deze te ruil zijn?

3. HofvanDromen

Het prachtige mooie roze schriftje opzoeken doet ... krabbel de krabbel ....ene haar gel van HJ voor Stollie ........

4. harm-jan70

Dank je wel Hofje!:inlove:

missy-m85, leni1955, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

Speel het spel ook zoals ik zelf wil, tijd zelf bepalen bij inloggen of gewoon lekker niet. Treintje is gewoon leuk en tja miss ook een geluksfactor maar ja das het leven ook...
    Stollie zoals Hofje en HJ al zeiden we helpen elkaar op forum met een nieuwe stal of boom en natuurlijk is de keuze aan jezelf wat je er mee doet maar voorlopig vind ik het een ontspanning voor me en natuurlijk kan ik ook een gel geval met ruilen naar je opsturen mits het te ruilen is natuurlijk

missy-m85, harm-jan70, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. stien56

stien56 Alwetend orakel

Omdat ik 2 haargel stallen wel genoeg vond en de andere ook volop binnen heb, nu de trein aan het rijden voor de gewone farm - er komt bij mij heel veel rood uit - jak, vliegend hert en zo.

missy-m85, harm-jan70, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

eindelijk de gel fabriek binnen leek wel een bevalling
    zag ook een oranje kroko langs komen

sanne1000, missy-m85, stien56 en 5 anderen vinden dit leuk.
  8. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Ik speel ook mijn eigen spel, ik werk 5 dagen in de week en moet thuis veel poetsen (soms een dagje vrij/WTV die vaak ook volgepropt is). Ik kijk naar de dingen die wel kunnen en geniet daar van. Heb ik iets niet, jammer, volgende keer beter en later wordt je ermee doodgegooid. Ik heb geduld (volgens mijn wederhelft veels te veel) en geniet echt van mijn boerderij. Event: nope, die kan ik vaak niet halen, daar heb ik me al heul lang geleden bij neergelegd. Als ik naar mijn boerderij kijk, kaai gaaf, en hij wordt alleen maar mooier (met heul veel roze:inlove::inlove::inlove:) En zo heeft iedereen zijn eigen boerderij, mooi man!!
    Ik moet ze er nog opzetten, ik weet nog niet of ik de gel heb, volgende week (denk ik) weet ik het wel, 1 voor 1 xDxD

Edit, Stollie, gefeliciteerd met je haargel xD

missy-m85, stien56, harm-jan70 en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

Fijn dat je je haargel ook binnen hebt Stollie...gefeli

missy-m85, stien56, harm-jan70 en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. hwjstolwijk

dank je

charme63, missy-m85, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. snietje1

Smakelijk Hofje xD

Hier over een uurtje of 2 : verse frietjes met zelfgemaakte stoofvlees :inlove::inlove: (voor HJ: nope geen groente, deze week een vezelvrij dieet)

charme63, missy-m85, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. HofvanDromen

Smakelijk Sniet xD...

Leni... Hofje kookt ouderwets op gas ... heb geen verstand van inductieplaten enzo enzo ... dus waarom het je niet meer lukt om pannenkoeken te bakken is mij een raadsel ... Wel erg jammer ..

Weer krassen doet in mooi roze schriftje ....:music:
    Hofje gaat zo is lekker op de bank ... het was weer een spannende dag8) ...

Moge de nacht voor iedereen ook rustig en zonder storm schade verlopen :inlove::inlove:

charme63, leni1955, missy-m85 en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. snietje1

Hofje, mijn wederhelft heeft Luna nera van het www afgehaald, (samen met 4 andere die ook mooi kunnen zijn) we gaan het nog meemakenxD:inlove: Dank je !
    Hier het koken ook op gas, vroeger gekookt op elektrische pitten (was geen gas aanwezig) allemaal wennen en uitproberen. Leni, blijven oefenen, komt goed !

charme63, leni1955, missy-m85 en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. HofvanDromen

Mooi Sniet .. Hofje heb de serie al uitgekeken ...Nu hopen dat er ook een seizoen 2 van komt ...
    Ben wel opzoek nog naar andere serie ... Tips zijn welkom ...xD... Als Hofje weer is wat leuks vind meld ik dat natuurlijk weer ..xD

charme63, leni1955, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. hwjstolwijk

is dracula of lucifer niks voor jou

Locke and Key seizoen 1Eerste seizoen van een Netflix Original. In deze serie komen broers en zussen weer bij elkaar te wonen in het landhuis van de familie, waar hun vader overleed. Ze vinden er sleutels die leiden tot mysterieuze plekken en andere dimensies.
    of deze

suuske1960, popje4, HofvanDromen en 6 anderen vinden dit leuk.
  16. harm-jan70

Die Locke and Key heb ik de afgelopen dagen gezien, die had zeker iets. Niet "te" spannend, wel een meeslepende verhaallijn.
    Niet geschikt voor bingwatchers..xD Wel geschikt voor Hofje.

Lucifer heb ik ook in zijn geheel gezien. Top serie, de laatste delen van de serie waren een wat van het zelfde.

17. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Locke and Key zag ik ook voorbij komen, benieuwd naar :) . Nog niet gezien, dus weet niet voor wie het wat is.

Altijd leuk jullie kijktips te lezen :inlove:.

Owja ik kwam laatst wel deze tegen: Op BBC First gaat binnenkort de nieuwe serie Sanditon van start.

Edit: Sanditon is vanaf zondag 26 januari om 21:00 uur te zien op BBC First.

Moest gelijk aan Hofje denken :) , misschien is het iets voor je?

Helaas niet op de n*tflix..

(Heb hem zelf trouwens niet gezien.. de reclame ervoor zag er wel interessant uit).

Laatste bewerkt: 9 Februari 2020
  18. snietje1

Hofje, ben nu the witcher aan het kijken, is gezellie !!

suuske1960, popje4, HofvanDromen en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Dames ik heb altijd elektrisch en keramisch gekookt en pannenkoeken gingen als de beste maar op de inductie:wuerg:, komt vast niet meer goed, heb het al zo vaak geprobeerd. Koken gaat verder prima.

Voor nu de farm op slot, morgen weer een dag, truste allemaal.

suuske1960, popje4, HofvanDromen en 5 anderen vinden dit leuk.
  20. snietje1

Lekker slapen mijn farmlief:inlove:

suuske1960, leni1955, popje4 en 7 anderen vinden dit leuk.