-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Met HJ flink door de storm heen stappen doet op weg naar de HerenBoerderij … Al glimlacht en blij is bij het vooruitzicht het treinspel te gaan spelen...:inlove: Nog snel even de 3e pot Haar gel :music:xD...in de tas stoppen doet ...
    Bij het voorbijgaan 1 der boerderijen een Boerin op haar knietjes vreemde woorden hoort uit spreken ..:eek:..

Kom HJ … Het is hier niet veilig:wuerg: ... laten we snel maar dan ook heel snel doorlopen …

missy-m85, suuske1960, charme63 en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

xDxD Wat verwacht je van een heks RM ??

Lied van vandaag, hoor de wind waait door de bomen.....:)

3. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

4. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Hmmm ...

Hoor de wind waait door de bomen.
    Hier in huis zelfs waait de wind.
    Zou die lieve boer voor Hofje ooit nog komen,
    Nu hij 't weer zo lelijk vindt.
    Ja, hij rijdt in donk're nachten
    Op zijn paardje, oh zo snel.
    Als hij wist hoe zeer wij wachten,
    Ja gewis, dan kwam hij wel.
    Ja gewis, dan kwam hij wel!

Zou de mooie sprinkhaan voor Sniet nog komen,
    Ja, hij rent in donk're nachten
    Op zijn voetjes, oh zo snel.

Zou de Haargel fabriek voor Stollie nog komen,
    Ja, hij rijdt in donk're nachten
    Met de trein , oh zo snel.

8)8)

snietje1, leni1955, harm-jan70 en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. stien56

stien56 Alwetend orakel

xD

Hier 2 haargel binnen en op de farm alleen maar rode stallen

snietje1, leni1955, -RozeMarijntje- en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

het is gewoon erg triest meer dan 30 stallen en er niks bij
    ga steeds meer twijvelen om te stoppen

snietje1, leni1955, -RozeMarijntje- en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

30 Stallen o_O… zozo .. hier nog niet zoveel hoor :eek:..

*Toet Toet *Toet... Boemel de *Boem.. *Toet Toet!*

Treintje rijdt hier langzaam (maar gestaag) op en neer 8).. ben met alles blij :inlove:. Kan alleen maar beter worden :).. aangezien ik er gele stallen en gele werkstallen opgooi xD. Heb er al een hoop gele truffels opgegooid (van het rad) :p.

Tot nu toe: 1 gelfabriek, 1 rode gems, 1 rode das en verder rode stallen en 1 veiligheidskegel, 1 tikitotem, 1 oorwarmer en oranje baha-werkstallen. Voordeel: er kan geen geel uitkomen :D. Maar helaas ook nog geen Roze gezien :sleepy:.. achja we boemelen weer verder.. *Toet Toet! 8).. Tjoeka Tjoeka :music:..

snietje1, leni1955, hwjstolwijk en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Eric wat voor stallen zoek jij dan?
    Misschien kan ik jou (eventueel met mijn trein) helpen.

missy-m85, snietje1, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Dat is nu mijn Lief :inlove:
    Hier heb ik de laatste vracht op de trein gezet … zoveel gele stallen enzo heb ik niet en ik wou nog wat bewaren voor een volgende treinreis...

Stollie, of je wel of niet gaat stoppen moet je zelf beslissen … Maar als't alleen nu is omdat je de stal niet krijgt die je graag wilt.
    Tja dan had Mama Hofje al 8 jaar geleden ofzo kunnen stoppen … Soms heb je geluk maar vaak ook niet.8)

10. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

Rij hier ook nog vrolijk door en ook een gel geval binnen, spannend om ze 1 voor 1 te oogsten en altijd weer een verrassing wat eruit komt, gele stallen ruimt zo lekker op xD Idd hier ook Stollie weet niet wat je zoekt?

11. stien56

stien56 Alwetend orakel

Hier (overdag) vrijwel elk uur aan de boemel - nog niet door de gele donsveren heen:wuerg:

12. charme63

Ruimt wel lekker op hé Stien? wat heb je tot nu toe al ervoor gekregen?

missy-m85, stien56, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. HofvanDromen

Had hier ook maar 54 gele bevers en 48 gele kameleons :music:enzo enzo ... nog meer dan genoeg aan geel hier staan ...

Rozijn heb die niet zoveel en ook niet veel gele werkstallen omdat zij korter speelt en minder party draaien uit kistjes enzo krijgt.
    Geeft niks ... Zij heb mooie dingen weer erbij gekregen ...

Zelf blijven hangen tot nu toe op 1 Haargel fabriek ... das prima ... een paar kegelfabrieken erbij en 1 luchtbel...een paar tandenborstels...
    Van de farm stallen pas 2 laten rijden, kreeg een rode das en een rode roodborstje ...verder op het gemakje aan ...:)

missy-m85, stien56, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. charme63

Heb nu voor de eerste keer de trein voor de farm laten rijden dus ben benieuwd wat daar uit komt..alleen jammer dat je zo lang moet wachten voordat je eindelijk weet wat je ervoor hebt gekregen

missy-m85, stien56, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. HofvanDromen

Daar hebben ze het afkoop systeem voor uit gevonden Charme xD .... Niet dat Hofje dat gaat doen ...:music:

Hofje gaat zo pannenkoeken bakken ... :inlove:

missy-m85, snietje1, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

De trein boemelt hier ook vrolijk verder, 3e gelfabriek binnen, deze zoekt stol volgens mij.
    ik heb niet bijgehouden wat er uit is gekomen maar veel rood en werkstallen (uiteraard)xD, gele werkstallen nog volop in voorraad.

Pannenkoeken, mjammie, sinds wij een nieuwe inductie kookplaat hebben wil het niet meer lukken>:(, echt balen want ik ben er dol op.

missy-m85, snietje1, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. hwjstolwijk

gaat niet alleen om die stal als je uit meer dan 30 stallen meer dan 12 stallen krijgt die je zelf kan bouwen sorry hoor
    maar ook sv aan bieding die vandaag niet geldt waarom niet iedereen kans daar op geven
    of mini events waar ik wel aan mee wilt doen zoals fokken met muntjes dan op 1 dag en midden in de week
    nu is de tm in het weekend maar heb het wel eens mee gemaakt dat het maar 1 dag geldig was en natuurlijk door de weeks en niet kunnen inloggen omdat ik sloot, en de aan bieding 10- 10 was
    kijk dat ik niet ment zaai events kan mee doen door mijn werk tijden daar kan ik mee leven,
    maar dat ik daar door niet aan andere dingen mee kan doen omdat het maar 1 dag is is vaag

missy-m85, leni1955, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. HofvanDromen

Stollie, op een bepaalde manier begrijp ik dat wel... Maar het spel is nu eenmaal niet uitgevonden voor de werkende mens. En al helemaal niet voor de wisselende diensten werkende mens..

Als je perse het SV had willen kopen dat kon tot gisteravond 22 uur ... Rozijntje kreeg ook oorwarmer fabrieken uit de trein.
    Ik vond het erger dat die werkstallen pas te koop waren bij die Doc figuur...

Nu kun je 2 dingen doen, of je blijft je daar aan ergeren en boos om maken en stoppen met de Boerderij of je legt je er bij neer, en je speelt gewoon voor de leuk en de gezellie / ontspanning ... Daar is het spel / de boerderij toch denk ik voor bedoeld...

Bovendien wordt iedereen hier (de vaste Posters) geholpen als een bepaalde stal of boom niet gehaald of gekregen kan worden.

missy-m85, leni1955, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Eric ik zie het misschien anders..

Sinds ik niet meer in de "moet" modus zit en de ik koop enkel nog knechten, kijk ik heel anders tegen het spel aan.
    Daarbij geldt wat voor wat jij schrijft, dat meer of veel werkenden daar tegen aanlopen. Of de andere kant, de niet werkenden, die wel misschien wel iets willen kopen, in het spel maar het niet kunnen betalen.

Misschien helpt het als jij er anders tegen aan kijkt? 0ok in de slow-speel-modus kan men soms best wat prijzen (stallen, bomen supermest e.a.s verdienen of winnen, juist zonder dat je de zogenoemde te winnen prijzen, feitelijk gewoon betaald met echt geld.

Nu heb het haaien event gewoon kunnen spelen zonder dat ik er Supervoer moest kopen. Mijn supervoer komt voor het merendeel uit het rad, buren, kistjes en questen uit de Coöp.

Voor mij zelf sprekende: Als ik stop met het spel, zal dat enkel zijn, omdat ik het spel niet meer leuk vind. Voor als nog zie ik het spel als een leuk tijdverdrijf, waarin ik zelf de regels bepaal, niet BP. 0ok niet meer als een spel, waarin ik een soort van moet blijven betalen, in moet loggen op momenten dat ik het niet kan of er gewoon weg geen zin in heb.

Blijft de vraag over welke stallen jij graag uit de trein ziet komen?

missy-m85, leni1955, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. hwjstolwijk

die gel dinges
    sorry voor het neer zetten moest het gewoon kwijt

leni1955, snietje1, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.