-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    Leuk om te lezen Charme van die zoek tocht! :inlove:
    Limburg heeft zeker (m.i.) zeer vele mogelijkheden, en de prijzen buiten de centrum van de grote steden zijn nog zeer redelijk te noemen.

    0ok wat betreft natuurgebieden voor wandelen/honden e.d.
     
    snietje1, leni1955, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Bij Rozijntje ook de krant spoorloos of niet gekomen, Rozijntje zag wat rood,de wangetjes tenminste en ze had een flinke hoofdpijn:wuerg:
    Onderweg vriendelijk naar de dorpsbewoners gezwaaid, ze keken mij wel wat meewarig aan ...:eek:... Nah het zal wel...
    De haai en de verblijven op gehaald ...moet nog een half uur wachten voor ik ze ken plaatsen ...Nah dan nog maar ff wat soppen hier.8) 0ok bij Hofje gaat het denken en overwegen altijd heel goed tijdens het schoonmaken ...Misschien iets te goed...-.-:oops:

    EDIT: Nou zijn me appels ook nog gejat :eek::wuerg:
     
    Laatste bewerkt: 23 Januari 2020
    snietje1, leni1955, harm-jan70 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. charme63

    charme63 Forum-ambassadeur

    Hmz wat mis ik? haaienverblijf opgehaald? waar? :oops:
    Idd HJ omgeving is erg belangrijk voor ons, willen niet in een stad wonen of midden in een dorp waar je je ingesloten voelt, en de natuur nog belangrijker...ook in verband met de honden die blijven wel bij zoon wonen maar wij willen graag ook een hond(en) en denk dat de honden van zoon maar al te graag uit logeren komen xDin onze vrije tijd zijn we graag in de natuur, wandelen, fietsen ook vinden we het belangrijk dat de kaketoe een buiten verblijf krijgt zodat ie overdag buiten kan zijn als we thuis zijn, natuurlijk wel in het oog houdend voor roofvogels...in de lente en zomer en tegenwoordig groot gedeelte van de herfst zitten we het liefst in de tuin...echte buitenmensen dus.
     
    popje4, carinakiki, snietje1 en 6 anderen vinden dit leuk.
  4. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    De Haai.
    In de tempel vrij spelen voor 30 GB ...anders kun je ze straks niet meer op je veld zetten,kopen of verkopen, of ermee fokken ...

    Me appels zijn gejat ... -.-
     
    popje4, snietje1, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. charme63

    charme63 Forum-ambassadeur

    Ohhh Blondt dus.....je appels gejat? wie doet dat nou...hmz miss gebruikt om verjaardagstaarten te bakken?
     
    popje4, snietje1, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Er is al een draadje van ... Alle appels van Farmerama zijn gejat ...-.-... stomme kabouters zeker weer :wuerg:

    En toen lag het Boerenland er helemaal uit ... :music:... Gaat maar even wat nuttigs doen hier...
     
    popje4, snietje1, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. charme63

    charme63 Forum-ambassadeur

    Dat die kabouters zelf maar appels plukken en van de mijne afblijven....vloog er net ook al uit dus hier maar verder met de poets...zo geen zin meer erin :oops:
     
    popje4, snietje1, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Kon/kan er al weer in xD... nu de haaien in hun vijver zetten en toch maar wat nuttigs gaan doen hier 8)

    Me appels zijn nog niet terug ...:( ... het is een wonder de appels zijn weer terug ..
     
    Laatste bewerkt: 23 Januari 2020
    popje4, snietje1, leni1955 en 5 anderen vinden dit leuk.
  9. suuske1960

    suuske1960 Keizer van het forum

    Goedemiddag, een big shopper vol Hofje...xD
     
    popje4, snietje1, leni1955 en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Ah Goed werk Suus xD

    Hier de keuken aan het soppen :wuerg:
     
    popje4, stien56, snietje1 en 6 anderen vinden dit leuk.
  11. charme63

    charme63 Forum-ambassadeur

    Ga je je eigen winkeltje beginnen Suus?
     
    popje4, stien56, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. -RozeMarijntje-

    -RozeMarijntje- Halfgod

    Tis niet mijn advertentie … denk dat Pieter Post het heeft gedaan ..of Hexia ...Gelukkig heeft Mama Hofje hem niet gezien nog en HJ ook niet :oops:
    Der heb ook nog geen ene boer gereageerd … Eigenlijk diep triest dat de boeren niet met mijn moeder willen enzo enzo ...:wuerg:
    Het geeft te denken :oops:
     
    popje4, stien56, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    ik zal je eerlijk zeggen
    ik heb je moeder mee gemaakt toen ik met prive dingen zat en dat mens heeft een hart van goud
    dus ik snap er ook niet veel van
     
    popje4, stien56, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  14. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    In de nieuwsbrief zit een bonus code, weet niet of die e-mail gebonden is... Hier was de code: ̶F̶A̶A̶G̶-̶F̶R̶K̶S̶-̶C̶A̶E̶W̶-̶Q̶2̶9̶K̶.̶

    *geldig tot 2020-01-30

    De code is account gebonden zie ik zo net, dus hop..hop...iedereen naar het e-mail account en de nieuws brief.
     
    stien56, snietje1, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Dank je wel Stollie ... Das een fijn en mooi compliment, misschien iets te groot voor een Hofje :oops:...
    Nuja ..Hofje zal wel zien...weet verder niks over te zeggen meer ...:oops:

    Klopt HJ ... is account gebonden die mail ..kreeg er 4 xD... niet dat ik nog met 4 accounts nog speel ...8)
    1 is ook nog een kom terug kado ...ben wel zeer benieuwd ... gaat zo is ff allemaal bekijken ...

    Hier al aan de kokkerel : prei - aardappel - en de sudder schouderkarbonaatjes ...
     
    harm-jan70, stien56, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. charme63

    charme63 Forum-ambassadeur

    Denk dat ze mij niet lief vinden....heb geen mail gehad :cry:
    Snap ook niet dat je nog geen reacties hebt gehad...zoals Stollie al zei een hart van goud eerlijk oprecht etc :inlove:
     
    harm-jan70, leni1955, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    He, he ben ik ook weer, vanmorgen eerst maar naar de ha geweest, een weekje prednison tegen de benauwdheid en als het niet werkt toch nadenken over de kno, ben al 2 keer geopereerd en heb er niet veel zin in omdat het maar heel even helpt.:wuerg:

    Vanmiddag even voor tuintegels op pad geweest, ben die kleine vieze groene steentjes meer dan zat.:music:
    Lagen er nog van de vorige bewoners en ik woon hier al 19 jaar dus kan wel iets anders.

    Event ga ik voor maar snap er nog niet veel van8)
     
    Laatste bewerkt: 23 Januari 2020
    harm-jan70, stien56, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    heb ook geen mail gekregen
    heb trouwens nog nooit een mail gehad sinds ik dit spel trouwens speel
    hoop trouwens dat de tiki totem te ruil is ik heb er 1 naar anders duurt het eeuw voordat ik die quest af heb
    kopen die dingen is iets te duur voor mij
     
    harm-jan70, leni1955, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Dank je wel Charme ...lief van je ...

    Leni beterschap en hoop dat je niet die operatie hoeft ...

    Als je geen mail krijgt of hebt gehad, ik dacht dat je dat bij je inlog scherm kunt aanvinken ...
    De tikidinges is nog nooit te ruil geweest, Rozijn heeft heel hard gewerkt om er 1 uit een quest te kunnen halen en ik dacht dat er nog 1 ergens zat, maar dat weet ik zo gauw ff niet ...

    EDIT: bij inlog scherm in het midden staat heel klein Spel info ontvangen ...dat aanvinken en dan krijg je dacht ik wel een nieuwsbrief enzo ...

    Nog een edit : bij de quest Eilandheld zit ook een tikitotem ..
    Nog een Edit ; bij de quest Broers tegen wil en dank zit ook een tikitotem
     
    harm-jan70, leni1955, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    dank je
    nooit gedaan eigenlijk denk wel te laat voor die code
     
    harm-jan70, leni1955, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.