-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Wat is er mis met krootjes :eek:
     
    carinakiki, suuske1960, stien56 en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    ik weet niet wat dat zijn:oops:
     
    suuske1960, stien56, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Ander woord - en ik dacht vrij streek gebonden voor Rode Bieten ...En hier heten ze dus krootjes xD... erg lekker vind Hofje ze ...

    Rent weer terug naar de pannen ...
     
    suuske1960, stien56, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    nu snap ik hem :p
     
  5. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    En jij werkt op de groente afdeling:music::pxD

    Ik ga mooi in de haaienverkoop, heb er 1600 en ruim 1000 voer:D
     
  6. charme63

    charme63 Forum-ambassadeur

    Hier witlof gegeten, aardappels en een gehaktbal...zelf gemaakt natuurlijk hou niet van die stuiterballen :wuerg: Thea had een tijdje geleden al op forum vermeld dat de haai waarschijnlijk als fokdier zou komen dus heb die er maar meteen erop gezet dus kan aan de fok xD nu eerst mijn boekhouding doen pfffff
     
  7. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedenavond allemaal,
    Heb hier lekkere dingen voorbij zien komen qua eten, Stol, het woord kroten niet kennen :eek:o_O apart !

    Dank je Hofje voor het attenderen op de haai, heb ik echt voor moeten zoeken. Tot nu toe gaat ie niet verder als een rode stal, de roze zal nog wel eens komen, daar ga ik dan ook voor (als ik SV genoeg heb, ben weer braaf aan het sparen)
    Verder heb ik gekeken wat ik nog mis aan roze : barbier, bikini, pottenbakkerij (zouden onze buurmeisjes ook gezellig vinden :music: ) Tapijtknoperij en als boom de ijsboom Dus was ik even goed bezig 8)

    Met mijn hernia gaat het een beetje beter, ik kan (met moeite)gelukkig mijn schoenen weer strikken. Braaf blijven oefenen, dan komt het wel goed 8)

    HJ, spannend hoe het met het huis gaat worden, wel jammer van die makelaar die er meteen weer een slaatje uit wil slaan-.-. Ik ga voor je duimen !
     
    charme63, .Fisherman., HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    hoop op jaws als fok haai
    snietje, missy ooit gezien de films
    leni wij noemen groene kool savoi kool
    en kaki fruit, sharon fruit
     
    missy-m85, charme63, .Fisherman. en 6 anderen vinden dit leuk.
  9. -RozeMarijntje-

    -RozeMarijntje- Halfgod


    *Zit eindelijk even met een kom koffie, leest op het gemakje de Klepperkrant*

    Huh … :eek:

    Welke Boer durft ...

    Voor onze Moeder HofvanDromen, beter bekend als Hofje van de Roze - Hof, zijn wij op zoek naar een Boerenlief.
    Hofje heeft een zeer goedlopend Roze Boeren bedrijf, al bijna 10 jaar bestaand.
    Hofje is eigenzinnig, niet de gemakkelijkste, eigenwijs, emotioneel met hoogst waarschijnlijk Italiaanse invloeden, pittig, creatief, eerlijk, recht door zee, betrouwbaar doch wispelturig, regelmatig last hebbende van het wegloop virus, sterk, stuiterend en sprankelend, neemt niet echt een blad voor de mond, impulsief, vrijgevig met van alles en natuurlijk onwijs knap en lief, romantisch en dol op romantische brieven en verhalen. Maar wel in het bezit van een glazen hart.

    Ben jij die Boer :

    Sterk van lijf, leden en vooral geest, kortom sterk in de klompen staand.
    Betrouwbaar, streng doch rechtvaardig en lief.
    Met een goedlopend boerenbedrijf.
    Een lang bestaand boerenbedrijf.
    Niet bang van boerinnen en je woordje klaar staand.
    Bereid om in de Plattelands Draad veel of met regelmaat te posten.
    Een Boerin met raad en daad bij te staan.

    Durf jij met deze boerin kennis te maken, te daten / kletsen in de Plattelandsdraad, met een Boerenhuwelijk als doel.
    Dan zien wij jouw reacties graag tegemoet in de Plattelandsdraad. Alleen serieuze reacties hierop, worden ook serieus behandeld.
    Het Boerenhuwelijk zal in de Plattelandsdraad worden voltrokken.

    Hexia - Xapata - Rozijntje

    *Hoort HJ op huis aan komen op de klompen … Propt snel de krant in de bordenkast* :oops::oops:


     
    charme63, .Fisherman., carinakiki en 6 anderen vinden dit leuk.
  10. stien56

    stien56 Alwetend orakel

  11. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Stol, Yep, film gezien, als je nu kijkt is het niets meer :oops:. Wij noemen savooie kool, gewoon savooie, als je het groene kool noemt en je snijdt het, mogen er andere groene koolsoorten inzitten. Dus ik koop de kool en snij hem zelf:)

    RM xDxD:inlove:

    Edit: hier over een uurtje zuurkoolstamppot met kabeljauw
    tis koud buiten-.-
     
    Laatste bewerkt: 22 Januari 2020
    charme63, HofvanDromen, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  12. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    Snietje dank je wel.

    Het gaat met name om de isolatie en het dak van aanbouw, in welke staat of welke staat zij niet meer zijn. Persoonlijk schat ik de directe kosten op +/- 20.000 E. Dus die en nog wat andere kosten heb ik van de vraagprijs afgetrokken, dat als bieding daar bij de erfgenamen neer laten leggen via de makelaar.

    Het huis is zeker levensloop bestendig te maken, de daarmee gepaard gaande kosten lopen daarmee gelijk met mijn bod. Loopt ook niet over de toekomstige waarde heen. Wat de aankoop makelaar mij ook vertelde, dat bij een "mogelijke" crisis de huizen in dorpen meestal het snelste in waarde zakken. En dat als ik misschien toch nog wel eens een keer zou willen verhuizen en zo... (Waar die man dat nu vandaan heeft...:music:)


    Van de verkoopmakelaar begreep ik dat er 2 wel willende erfgenamen waren, er eentje er voor de hoofdprijs ging. Vandaar dat ik wel een fikse ruzie voorzie. xD Ik wacht het rustig af.



    *Rozijn geef mij is een lekkere bel whisky en de krant, om even bij te komen, het was een inspannende dag* ​
     
    carinakiki, leni1955, charme63 en 7 anderen vinden dit leuk.
  13. -RozeMarijntje-

    -RozeMarijntje- Halfgod

    *Neemt zelf ook ff een bel whisky* :oops: … Asteblief HJ ...

    [​IMG]

    Euh de krant … euhm daar was een klein ongelukje mee ...die wil je vast niet meer lezen he ...

    [​IMG]
    Gooit in 1 keer de bel whisky achterover :wuerg:
    Euh euh ...Ik gaat maar is vast de bedstee in ...8)
     
    leni1955, charme63, stien56 en 5 anderen vinden dit leuk.
  14. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende


    *Iets mompelen doet over een dronken vrouw is een engel in bed, achter Rozijn aan vliegen doet :inlove:*

    Slaap wel allemaal, morgen gezond weer op.
     
    leni1955, charme63, stien56 en 6 anderen vinden dit leuk.
  15. suuske1960

    suuske1960 Keizer van het forum

    Goedemorgen, ik ga wel mee doen met het event.
    Dadelijk werken, en kijken of ik wat uurtjes eerder weg kan van me werk.
    Daarvoor denk ik ff shoppen voor me werk, kantinebnodigheden e.d. .
    Vaak beland ik dan toch ff bij de favowinkel van hofje.xD
    Fijne dag allemaal.
     
    leni1955, charme63, harm-jan70 en 6 anderen vinden dit leuk.
  16. carinakiki

    carinakiki Forum-commissaris

    Goede morgen allemaal .:)
    Ik heb amper geslapen vorige nacht :wuerg:. Ik ben gisteren avond voor de 1ste x , naar de teken school geweest hier :D. Van 18u15-21u45 , ben rond 21u15 moeten stoppen:(omdat ik teveel pijn kreeg aan onder rug en been -.-.
    Ik zet een lekker ontbijt klaar:music:ziet iemand ze staan ?:)
    Ikke ook niet , alleen bij mij thuis op tafel staat het klaar .:D
    HJ ging jij vandaag ook niet ergens kijken voor een huis ? of vergis ik mij :wuerg:.
    Voor wie moet werken , werk se hé :music:.
     
    leni1955, charme63, harm-jan70 en 6 anderen vinden dit leuk.
  17. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemorgen fietstijd !
     
    leni1955, charme63, harm-jan70 en 6 anderen vinden dit leuk.
  18. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Goedemorgen :inlove:
    Hmm vreemd, geen krant gisteravond gekregen o_O... straks maar is ff bij Rozijntje vragen of zij wel ?
    Hofje heb zich dik verslapen deze morgen ... lag nog zo lekker en dacht, ik draai mijn nog even in de warme dons...Was het plotseling een dik uur later :eek:xD... Ken het schelen ... Wel de handjes bij Paps en Mams gaat laten wapperen ...maar iets later dus ...
    Ik zocht naar die speciale buren kadootjes ... die zouden vandaag er toch al zijn? kon ze niet vinden :wuerg: EDIT:dinges Ohw ik lees nu net tijden aangepast ... nog even wachten dan buurtjes ...:music:
    Succes met shoppen Suus ..xD

    Ff een snel bakkie koffie ... Lied van de Dag ; Robbie Williams - Angels
    :inlove::inlove:
     
    Laatste bewerkt: 23 Januari 2020
    snietje1, leni1955, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    Goede middag all.

    Hier een poets je huis schoon en laat de bedden buiten luchten dag.:wuerg:
    Een huizen kijkdag is meer leuk...
     
    carinakiki, snietje1, leni1955 en 5 anderen vinden dit leuk.
  20. charme63

    charme63 Forum-ambassadeur

    Middag allemaal, nog steeds koud brrrr dus eerst maar koffie...meerdere koppen zelfs. Ben voor vandaag al klaar met werken maar hier thuis de boel ook nog doen pffff zo maar even de schouders eronder zetten.
    Euhhh teken school? krijg daar wel een heel raar beeld bij carinakiki :eek:
    Onder het schoonmaken kan ik meestal goed nadenken HJ alles afwegen of het wel de moeite waard is. Weekend gaan we hier ook op huizenjacht nou ja jacht we gaan eerst Limburg maar eens onveilig maken en uitrekenen kwa afstand waar we ongeveer gaan kijken. Omgeving moet ons bevallen en dan maar eens kijken wat er te koop staat.
    RM geweldig je advertentie daar moet dacht ik toch wel een reactie op komen :p
     
    snietje1, leni1955, -RozeMarijntje- en 5 anderen vinden dit leuk.