-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Stien gefeliciteerd met je man, even vergeten net:oops:

Volgens mij moet het voor iedereen lente en zonnig worden , kan HJ een zwembad bouwen en kijkt hij niet meer naar elk huis, ik ben het ook kwijtxD

De zon is helaas hier niet geweest:cry:

hwjstolwijk, stien56, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

De zon zit in Verweggiestan denk ik :cry:

hwjstolwijk, stien56, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Leni ik kijk enkel nog naar de perceel oppervlakte Leni onder de 400m2 pas ik.
    Moet er natuurlijk wel met de rollator over weg kunnen.xD
    O Ja en levensloop bestendig, of er van te maken.

suuske1960, popje4, missy-m85 en 7 anderen vinden dit leuk.
  4. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Hofje had bijna heel de dag zon ...Ben natuurlijk ook zelf het zonnetje in huis ...dat scheelt al de helft ...xD

Ohw kijken doet Hofje wel naar allerlei percelen ... Kopen ken ik ze toch niet ...dus fout kan dat ook niet gaan :wuerg:xD

5. charme63

Dat knelt hier ook nog steeds...België of Nederland en ook wij zoeken iets waar grond bij zit, niet te groot en niet te klein want kinderen of kleinkinderen willen we natuurlijk graag te logeren hebben,en da's dan denk ik de laatste keer dat we verhuizen,maar ook voor de honden om lekker vrij te kunnen lopen, ook de ruimte voor een buitenkooi voor de kaketoe. Natuurlijk liever geen buren...wij stellen geen eisen welnee xD

suuske1960, popje4, missy-m85 en 6 anderen vinden dit leuk.
  6. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Whouw zeg, wat een huisverkoop/inkoop/eisen hiero o_O:eek: Ik wordt er gewoon bang van....
    Stien, gefeliciteerd met je wederhelft !!
    Hier dus naar de ondersteunster geweest van de HA, was een vrij apart deze keer. Om te beginnen was mijn bloeddruk niet goed, na wachten,meten, wachten,meten en nog meer wachten en meten kwam hij niet lager dan 180/105 -.-(met medicatie) Dus gaat ze vragen aan de HA wat te doen. Toen kwam de HA zelf (nooit gebeurd) en condoleerde me met het overlijden van mijn zus (in sept.) Kaai lief natuurlijk. Ze zegt ook dat het zo snel is gegaan, flap ik eruit : tja dat wist ik niet, ik was op vakantie en hoorde van mijn schoonmoeder dat ze in de krant stond, ik wist niet eens dat ze ziek was. Ze reageerde beide (rood hoofd) in volle verbazing : Oh sorry dat wist ik niet, als we iets kunnen doen, dit klinkt als "dat er heel veel gebeurd is" als we je kunnen helpen, zeg het maar.
    Mijn reactie : Nope, tis gebeurd en voorbij, daar kan je niets aan veranderen, het een een plekkie geven en doorgaan.
    Ik heb wel een extra bloeddrukverlager gekregen die mijn nieren moeten beschermen, morgen ermee beginnen.-.- En natuurlijk over 3 weken terug komen, ppppffff stomme bloeddruk :wuerg:

7. harm-jan70

Charme op de grens België/Nederland langs de lijn van Limburg is het goedkoop kopen. Veel huis, veel grond voor weinig. Zeker als je voor een buitengebied kiest.
    Die ruimte was dus ook mijn eis, met betrekking tot mijn honden. Prima dat ik de Brunssummerheide achter mij moet laten, maar dan wel in ruil voor een hele grote tuin bij mijn huis voor de honden en een vrij rustig wandel gebied in de omgeving. Zonder dat ik met platgereden vloerkleedjes thuis aan een touwtje thuis kom.

Herkenbaar Snietje... ik mag ook niet alle bloeddruk pillen. Elke keer ged*nd*er bij de apotheek, als zij weer een ander vervangend maar goedkoper middel willen meegeven. Daar gaat de bloeddruk ook wel vast van omlaag, maar dan legt mijn laatste nog levende nier ook vast ook het loodje.xD

8. HofvanDromen

Apart of niet Sniet , wel een fijne HA zo te lezen ... Nu hopen dat de nieuwe medicijnen aanslaan...

Bang wordt Hofje niet van de huizenjacht of eisen ... Als het kan voor degene die het zoeken ..Gunt Hofje ze dat van harte ...Vind ook fijn om te lezen als het dan gelukt of bijna gelukt is...

Euhm vergeet alleen nooit zeg ik altijd maar ...Een huis is om in te leven, niet om voor te gaan of moeten leven.

Hofje gaat is op de bank onder de knuffeldeken ...Slaap Lekker Allemaal ... Met Mooie Dromen:inlove::inlove:

9. snietje1

Klopt Hofje, ik heb een hele lieve HA, echt een fijn mens, nu hopen dat de extra pillen aanslaan, we gaan het meemaken dat ik niet alle bijverschijnselen krijg (dat heb ik meestal met dat soort pillen) We zien wel ;)
    HJ, dat heeft mijn schoonmama ook, ander merk en het lichaam reageert averechts, dat is heul vervelend (niet te zeggen PIEP met peren)

Hier over een uur en 15 minuten, kip uit de oven met Franse krieltjes en knolraap

10. harm-jan70

En als ze het nu eens onthouden bij de apotheek...neeeh...elke keer weer het zelfde liedje...-.-

Hier was het eten op zijn Sniets, tataar, met een schaaltje verse meloen, en een zooitje gesmoorde groenten. Sniet had mij op het idee gebracht van die smoor, was lang geleden hier.

11. charme63

Hier witte bonen in tomatensaus gegeten :wuerg: aardappels en een filetlapje ach ja zoon heeft tenminste goed gegeten....idd Hofje wij komen vast ons stulpje wel tegen...voordeel is dat we beiden een eigen huis hebben dus tja dan ook meer keuze erin en natuurlijk is het de bedoeling dat we dan nog prettig kunnen blijven leven ook na ons pensioen :)
    Huisartsen en ondersteuners kunnen soms zo lekker eigenwijs zijn en alsof ze alles weten...apothekers ook, mij smeren ze ook geen goedkoper medicijn aan kan daar dus niet tegen en heb het eindelijk voor elkaar dat er in dossier staat medische indicatie :D

12. stien56

stien56 Alwetend orakel

Hj, nog 1 vraagje - wat doe je nu met de schrootjes?8)

Thanks voor de felicitaties - wij tellen af nu.

Hier overigens het huis laten taxeren voor een andere hypotheek vorm (veel goedkoper) - slaan bijna stijl achterover:wuerg:

Tja, midden van het land............... :eek:

13. harm-jan70

De rest van de schrootjes mogen (in overleg met de verkoopmakelaar) lekker blijven zitten voor de nieuwe koper(s).xD
    Die halen ze er waarschijnlijk ook wel af. Maar het stukadoren of verven van de muren op de zolder mag dan uit hun portemonnee komen.

De nieuwe hypotheekrente is in sommige gevallen tot onder 2% gezakt. Let wel op de over sluitkosten en eventuele boete rentes bij het geheel aflossen van de hypotheek ineens bij het overstappen naar een andere aanbieder.

Het is vaak een addertje onder het gras. Kan best veel schelen tussen de één of ander maatschappij. Bij de banken zelf zitten vaak de hoogste kosten.

Tja de aankoop prijzen (zeker) in het middag van het land, zijn niet mals meer te noemen... Echt een probleem voor starters, alleengaanden. Zonder eigen middelen of steun van ouders, kan men het wel vergeten tegenwoordig.

Zelf hier in het diepe zuiden zit er nog ruim 5 % winststijging bovenop de aanschaf waarde elk jaar.

De bomen groeien weer tot in de hemel, de vraag is enkel voor hoe lang nog...

14. snietje1

Tijd om de fiets te pakken met dit noodweer....:wuerg:

popje4, missy-m85, harm-jan70 en 7 anderen vinden dit leuk.
  15. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen, tis zeker geen lekker weer Sniet en werk ze.
    Hier een daggie vrij, heb ik ook wel nodig om bij te tanken.
    Vorige week 54 uur gewerkt.o_O

snietje1, popje4, missy-m85 en 7 anderen vinden dit leuk.
  16. leni1955

Pfff dat is veel Suus:wuerg: ik snap dat je bij moet tanken.

Stien rond de 3,5, ton denk ik zomaar gekeken naar hier in de buurt.;)

Goedemorgen allemaal, kom nog 40 totems tekort maar gaat vast lukken.

hwjstolwijk, snietje1, popje4 en 7 anderen vinden dit leuk.
  17. stien56

stien56 Alwetend orakel

Klopt HJ - van die oversluit kosten - maar dat weegt voor ons toch niet op tegen een lager maandbedrag en de hypotheek die overblijft mag, tegen die lage rente, mee naar een ander pand mochten we gaan verkopen.

Leni, nee, zo hoog niet - aparte bouw - boven hout skelet - net onder de 3 - als we het zouden willen is het huis zo weg.
    Willen we voorlopig nog niet - en dan nog - oudste wil hier graag wonen met zijn gezin - die zijn druk aan het sparen - dus dan zou het in de familie blijven.
    We gaan het zien allemaal - geen haast.

hwjstolwijk, snietje1, popje4 en 6 anderen vinden dit leuk.
  18. HofvanDromen

Goedemorgen :inlove:

Zo Suus das echt wel veel..daggie vrij dik verdient dus ..lekker ff niks ...
    Dat zou wel leuk zijn Stien, als het huis in de familie blijft.
    Zo hier is even naar de apotheek, wat misschien zelf nog wat schilderen, administratie bijwerken, even bij Paps en Mams de handjes laten wapperen, nog wat spullen uitzoeken enz enz enz...Hmmm best veel nog om te doen ..:wuerg:xD

Eerst maar ff een snel bakkie koffie ... Lied van de Dag ; Fish - Gentleman's Excuse Me
    :inlove::inlove:

hwjstolwijk, snietje1, popje4 en 6 anderen vinden dit leuk.
  19. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Was ff aan het lezen over de seizoensbeker, begrijp er ff niets van.:(
    Eerst wordt het erg gepromoot en nu gaan ze het weer veranderen?
    Ze kregen zeker in de gaten dat iedere upgrade wel heel erg aantrekkelijk is voor een speler.
    Geef b.v. de liefeheersbeestjes voor 1 voer en krijg er 5 beestjes voor terug.xD
    En zo gaat het met alles.

HofvanDromen, hwjstolwijk, snietje1 en 6 anderen vinden dit leuk.
  20. leni1955

Dat hele seizoenen gedoe laat ik links liggen, vind het niet interessant en niet leuk.

Net gewandeld maar wat een natte bende, brrrrr, vanmiddag nog maar eens kijken of het droog wil worden.

HofvanDromen, hwjstolwijk, snietje1 en 6 anderen vinden dit leuk.