-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Goede morgen.

Hier vanochtend vroeg zitten appen, telefoneren... Al de neuzen één kant op zien te krijgen. De agenda's op elkaar zien te krijgen. Wat niet lukte.
    Een vreselijke verkoop makelaar gesproken, wat een opdringerige man. Bah. Gelukkig schiet ik dan bij dat soort mensen in de het boeit mij niet, en ik doet het rustig aan modus, of ik hoef het (pand) niet, als jij het zo snel weet te verkopen, leef jou eigen maar uit.
    Donderdag a.s. zou alles in en op elkaar passen, volgens de verkoop makelaar zou het dan al te laat zijn. (Wat een jokke brok) Dat soort technieken werken bij mij niet. En is hier ook niet van toe toepassing. Het is hier geen randstad of Maastricht.

Nu a.s. dinsdag maar eens kijken met de aankoop makelaar op de achtergrond en in de Oer-Hollandse modus: kijken...kijken, niets kopen, niets toe zeggen.xD

Wat Thea schrijft, daar herkende ik mij wel in. Zeker toen ik nog niet in de Hof-modus speelde. 0ok snap ik het wel, als je iets hebt opgebouwd, best wel (veel) in het spel geïnvesteerd (Feitelijk moeten blijven investeren, als men bij wil blijven, in de pas wil blijven lopen) dat dan de vraag boven komt borrelen van: Waarom speel ik het nog?

Hoelang ik nog blijf spelen weet ik zelf ook nog niet, wat de dag van morgen brengt weet ik ook niet .
    Wat ik wel weet, dat ik in de Hof-modus blijf spelen, de knip zo goed als op slot blijft. Voor mij zelf sprekende zou ik er dood ongelukkig en kriegel van worden als ik in de BP-modus zou spelen, of in de ik wil en moet alle eventen halen. Dus de modus van de boerderij voor alles, en mijn agenda moet zich daar op aanpassen.

Neuh, dan zou ik de boerderij binnen 2 weken aan de wilgen hangen, met de klompen van rozijn er bij.xD

Voor de rest veel herkenning in wat Hofje al schreef. Met name van die balans. Voor mij zelf sprekende bij een bleegh, is het hier van, dan speel ik even niet. Ik mag van alles, maar ik moet niks. De boerderij loopt niet weg.

Als ik lees wanneer en hoe mensen spelen, of op vakantie's, tja dan denk ik wel, dat de balans bij sommige mensen flink zoek is.

Laatste bewerkt: 13 Januari 2020
    hwjstolwijk, snietje1, suuske1960 en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Mijn klompjes aan de wilgen hangen :eek:... Zijn hele mooie klompjes :cry:... Krijg ik dan wel nieuwe -.-:oops:

Ben ook dol op : kijken kijken kijken ..en niets kopen:inlove: ... HJ helemaal bij zo ene makelaar niets toezeggen 8)...
    En lekker een houding aan gaan nemen zo van; Na jouw verkoophuis zijn er nog 100 huizen te kopen en te kijken ...Wat een oelewapper die vent zeg:eek:

hwjstolwijk, snietje1, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. stien56

stien56 Alwetend orakel

Goedemiddag

Hier bevalt de 'ik rommel maar wat aan op de farm' ook prima - geen zin in oogsten? Het staat er morgen ook nog wel.

Hj - zulke makelaars.. blehhhhhh - kan daar echt niet tegen

Hier thuis was man jarig - 65 - nog een half jaar en dan............. Druk weekend dus.
    Verder nog steeds in de opruim en wegdoen modus.

4. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

En het is alweer middag, het zonnetje lijkt te willen komen, graaaaaag.:inlove:

De farm, tja, soms zijn er van die dagen dat ik ook geen zin heb maar gelukkig nog genoeg questen met lang gewas open en dan gooi ik dat er wel op, 1 of 2 keer per dag oogsten, helemaal prima.

De meeste events speel ik mee en ook meestal uit, zonder euro’s dat dan weer wel want dat vind ik een event niet waard, nu heb ik nog maar 124 susi mest dus voorlopig even een tandje lager met de events.
    Wat ik nu juist saai vind is zonder events spelen en vooral omdat ik veel voorraden heb en dan denk waarom speel ik nog, levelen vind ik niet boeiend en weet ook meestal niet eens hoeveel ik nog moet.

Gewoonte is het zeker geworden maar zoals hofje zegt geen slechte zolang ik er maar lol in heb en voor 12 euro per maand (knechten en molen) heb ik dat nog steeds.

o_Oit heb ik legpuzzels gemaakt en daar een kast vol van, pfffff die hebben wat gekost:wuerg:

5. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Dat heb ik ook vaak Stien, in de avond te moe of ff geen zin meer ... En dan is de Hof-Modus heerlijk ...Het mag allemaal en er hoeft helemaal niks ...
    Gefeliciteerd met je man xD ... en sterkte met de opruim en wegdoen gedoe...

HJ...wijs dat je die houding aanneemt ... Of het nou makelaars zijn of andere verkopers ..ik kan daar ook echt niet tegen ...loop dan ook vaak gewoon de winkel ofzo uit ...Maar ja met een huis kopen is dat wat moeilijker ...:oops:... Veel succes morgen ..duimen blijft:inlove:

De zon is hier al Leni ...echt :inlove:...zou de legpuzzels dan verkopen ... ken je nog weer knechtjes van kopen dan xD

6. harm-jan70

Zo net heeft de aankoop makelaar terug gebeld al mijn vermoedens bevestigd als mede mijn reële waarden(s). Geloof dat ik ook maar makelaar word. Wij zaten beide helemaal op een rechte lijn samen.xD

Net heeft de verkopend makelaar gemaild of het een dag later kon, hij was druk met zijn andere (verhuur) panden..Hoe kan iemand door de mand, of in zijn geval, door het dak vallen..

Stien gefeliciteerd en het reizen met de camper komt steeds dichterbij.:inlove:
    Legpuzzels vroeger wel gedaan, vond het opruimen (wegleggen) altijd een crime, alle losse stukjes weer door elkaar.:wuerg:

Hier is de boerderij in de avond ook voor het merendeel op slot. Btw veel te winnen prijzen worden m.i. betaalt met echt geld. Dan vraag ik mij af, wat wint men dan eigenlijk nog. Men koopt feitelijk een prijs.
    Wil men niet betalen, dan geldt voor veel events dat men zich echt aan een event en tijden van het spel aan gaan passen, daar pas ik bij beide voor.:music:

7. HofvanDromen

En heb je gezegd NEE ..HJ ..het kan geen dag later ... xD... echt een oelewapper ...
    Legpuzzels ; dat zijn geen Hofjes dingen ..wordt daar in plaats van rustig, bloed zenuwachtig van ...-.-

8. harm-jan70

Dat was het dus...!

Laats dacht Geertrui, Rozijn een plezier te doen, en Rozijn een van haar legpuzzels te geven. Ter ontspanning zei nog.
    Een paar uurtjes later zag ik Rozijn die puzzel in de open haard duwen..met een wilde blik in haar ogen.

Heb Rozijntje toen maar niets gevraagd...

Edit:

Nou moe, het event was gelijk klaar.xD

Op een brilletje na van Orla schuur kon ik alles in een keer door leveren en nog totems over ook. Dat brilletje kan ik pakken over 2:15

Had op de 3 baha velden sugaro staan en 1 howie.

9. HofvanDromen

Wilde blikken kunnen ook anders betekenen .. :music:... maar meestal niet veel goeds :oops:

Hier nog niet klaar ... nog een paar DI en 5 brillen ..over ruim een uur nog 3 :music:
    Rozijn ook nog niet ... Die had wel brillen genoeg dacht ik ..( zij heb alleen met DI leveren meegedaan) maar nog niet genoeg DI ..
    Weet ook niet meer welke het meest nodig zijn ... Maar een upgrade nog wel gehaald ..Altijd leuk ..

hwjstolwijk, snietje1, harm-jan70 en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ik heb wel 14 drops, niet gewacht met oogsten enzoxD

Ach ieder speelt de farm op zijn of haar manier, helemaal goed wat mij betreft.

HJ wel lachen vind ik dan die makelaar, ik zou ook zeggen nee dan kan ik niet.:music:

11. theav71

theav71 Levende forumlegende

Gefeliciteerd met je man Stien. Hier moest ik wachten op 1 di van een buurtje en toen was event ook al klaar. Was wel erg makkelijk dit keer. Hopelijk maken ze het verjaardagsevent ook niet al te moeilijk.

Op de boerderij ben ik over het algemeen erg lui en staat er vooral hetzelfde dus vandaar dat het ook echt een gewoonte lijkt zonder uitdaging. Heb ook geen geduld en wil events zo snel mogelijk klaar hebben. Lang gewas om questen te gaan doen zet ik dan ook nooit neer, duren me veel te lang en ik erger me niet aan questen die blijven staan in de coöperatie. Misschien krijg ik ook wel weer meer zin als ik me weer wat lekkerder voel.

Legpuzzels zijn geen succes hier omdat de katten de stukjes ook leuk vinden om mee te spelen.

hwjstolwijk, snietje1, leni1955 en 6 anderen vinden dit leuk.
  12. HofvanDromen

Thea komt vast wel weer goed... We hebben allemaal wel eens een dipje ...De 1 wat vaker als de ander :music:...
    Zowel in Rl als op de Boerderij... Dat geeft toch helemaal niks... En wat Hofje dan wel weer erg fijn lief en prettig vind...:oops:
    En misschien omdat ik al zolang speel en de meeste hier al heel lang ken ( in hoeverre je van kennen kunt spreken in een virtuele wereld) Dat jullie dan zeg maar en sommige iets meer dan de ander, Hofje er weer uithaalt ..uit dat dipje ... enzo enzo ...

hwjstolwijk, snietje1, leni1955 en 6 anderen vinden dit leuk.
  13. harm-jan70

Ik heb een pand gevonden met een stoeltjes lift...zo leuk.. Dat huis dan hé xD
    Ben al klaar met het andere huis met name die makelaar...

Ben net als hofje... en na overdenking...ben ik weggelopen. Heb voor 30 K meer een tuin van 400m2. En een instapklaar en levens loop bestendig huis.:inlove:

hwjstolwijk, snietje1, leni1955 en 5 anderen vinden dit leuk.
  14. HofvanDromen

Alweer een ander huis HJ ... Nu valt Hofje echt van haar stoel ...:wuerg:...

Snap heel goed dat je klaar was met die vent ... euhm euhm maar dat huis enzo ... het ff kwijt is nu ...o_O

15. harm-jan70

*Gooit een briefje bij Hofje in de bus*

Ziet Rozijn weer met dozen in het rond rennen...en vragen gaan wij al...?​

16. stien56

stien56 Alwetend orakel

Echt HJ? Ander huis gekocht??

hwjstolwijk, snietje1, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

Van harte gefeliciteerd met je man Stien ;) daar proosten we even op!!
    Event nog niet klaar...te weinig drops maar miss straks of morgen en anders jammer dan...
    Verder moe :wuerg: te weinig zon denk ik...de lente mag voor mij snel genoeg komen :)
    Euhhh volg het ook even niet meer HJ :oops:

hwjstolwijk, stien56, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. harm-jan70

Bezig met een ander huis Stien, wil meer grond..veul meer grond!:oops:

Het is met recht een levens loop bestendighuis. Zat ik zo net even met streetvieuw te koekeloeren, loop ik de straat uit 300 meter of zo... Loop ik daar tegen God's akker aan..

Nah dat is dan makkelijk wegbrengen, kan ik er zo naar toe worden gerold op de baar, geen auto meer nodig. xD

19. HofvanDromen

Nah dan heb je ook niet zoveel last van luidruchtige buren enzo :music:....:oops:

Hofje is al aan de kokkerel - Prei - aardappelen - sudder schouderkarbonade

20. harm-jan70

Hofje!! xDxD