-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Pffff, 5 pagina's gelikt maar helemaal op de hoogte voor het event, iemand nog een jammetje o.d. nodig, ik heb er zat dus gil maar even.

Stien, jeetje, alle tanden en kiezen eruit, dat is nogal wat, sterkte ermee.
    Bij mij komt er een frame met een aantal nieuwe dat valt dus nog reuze mee, iig niet zo pijnlijk.

Ik moet vooral niet vergeten om handmatig te oogsten anders gaan mijn bomen en stallen te vroeg.:wuerg:

omaatje75, miepje40, harm-jan70 en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. -Tits-

-Tits- Forum-ambassadeur

Zeg leuterende luitjes... het lijkt hier wel een eventpraatgroepjeo_OxD

BaukeS, suuske1960, djamie1967 en 8 anderen vinden dit leuk.
  3. stien56

stien56 Alwetend orakel

Leni, niet alles hoor - de ondertanden mogen (voorlopig) blijven staan8)
    Is er toch nog iets van mezelf over:inlove:

Je hebt gelijk, Tits -Maar toch nog dit - wat de bomen betreft zie ik geen probleem. Net de hoge (100+) stallen geïnventariseerd, ook op Baha en...............
    Kom er toch nog aardig wat tegen - maar hopen dat het genoeg is, en zo niet................ tja..............:cry:

xDxD

BaukeS, suuske1960, snietje1 en 9 anderen vinden dit leuk.
  4. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

xDxD .....

maarreh ik ben blij met de hulp en als iemand wat nodig heeft ..net wat djamie zei..gewoon ff vragen ...

Stien...maaaarrrrr de stallen kun je vaker oogsten..in 24 uur...die bomen niet allemaal...

Zingt zachtjes...............*
    *we zijn op de wereld om elkaar om elkaar te helpen niet waar:inlove:*

fijne avond allemaal
    eumm ik blijf maar tot 1400 uur morgen weg...en dan eerst de STARTKNOP:wuerg:xD

BaukeS, suuske1960, snietje1 en 9 anderen vinden dit leuk.
  5. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Tja Tits, met dit event is het wel even nodig..... ze vragen het hemd van je lijf.... dat is het handig om elkaar te kunnen helpen (lekker phu):p

BaukeS, suuske1960, djamie1967 en 9 anderen vinden dit leuk.
  6. stien56

stien56 Alwetend orakel

Hofje.................. en de lentekrans en de huisdieren en................:music:

7. leni1955

Ik blijf ook tot morgen 14.00 uur weg, briefje op het toetsenbord van alles wat ik in moet schakelen en dan hoppa, gaan met die banaan.xD Gelukkig ben ik morgen vrij zodat ik direct kan beginnen, vrijdag wel werken maar dan de automatische bomen maar inschakelen en hopen dat het lukt.

BaukeS, suuske1960, djamie1967 en 9 anderen vinden dit leuk.
  8. HofvanDromen

en de paasjam en en :oops::wuerg:

slaap lekker allemaal ...met mooie dromen en niet nachtmerries van een startknop graag>:(:inlove:

9. 1-marleen

1-marleen Forum-commissaris

O,o, wat een heerlijke aanbiedingen allemaal! Ontzettend lief van jullie.:inlove:

Ik sta morgen met een mandje achter de schutting (#1-marleen~*~) om alle kadootjes op de vangen, ha, ha.
    Op deze manier moet het kwart van de dierenpunten ook lukken.:music:

BaukeS, stien56, suuske1960 en 9 anderen vinden dit leuk.
  10. tootje

tootje Commandant van het forum

Lenie...vrijdag heb je als het goed is stallen staan hè....en niet al te veel bomen meer.

Zo, en dan nu over naar de orde van de dag.8)

Hebben jullie ook zo goed verdiend aan die kleine doodskop rakkertjes xD

editterij
    Marleen wat is je juiste naam? 1-marleen bestaat niet...:wuerg:

BaukeS, leni1955, stien56 en 8 anderen vinden dit leuk.
  11. snietje1

Yep, echt wel !!!!:oops: half miljoen rijker.... euh sommige doen het voor minimaal 1 mil, ik ben blij met een half.... ze sloegen vaak over (zeer irritant !) Dus heb er allerlei apen bij waar ik niet om vroeg....

BaukeS, leni1955, stien56 en 9 anderen vinden dit leuk.
  12. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Buur belde net: HJ waar blijf je nou, elke keer zeg je 7 minuten nog....!

HJ :oops:

BaukeS, leni1955, stien56 en 9 anderen vinden dit leuk.
  13. snietje1

HJ xDxD Hou er mee op en ga naar je afspraak !

BaukeS, leni1955, stien56 en 8 anderen vinden dit leuk.
  14. leni1955

Toot, dan moeten die bomen natuurlijk wel klaar zijn.;)

Hier de 60 miljoen gepasseerd, ruim 21000 BD per aapje.

BaukeS, miepje40, stien56 en 8 anderen vinden dit leuk.
  15. 1-marleen

1-marleen Forum-commissaris

Stond net boven jouw post: #1-marleen~*~
    (Spatie na het laatste slangetje niet vergeten.)

BaukeS, leni1955, tootje en 7 anderen vinden dit leuk.
  16. miepje40

miepje40 Forum-overlever

veel :oops:.....nee grapje....de kalkoen aas ik al eeuwen op en de koe wil maar niet lukken en de schaap geeft hier liever zwarte wol dan roze en die vissen worden voortdurend wit gewassen in het water....de struisvogels blijven hun kop in het zand steken en komen ROOD aangelopen weer omhoog....dus al met al valt het best mee :wuerg:xD

BaukeS, leni1955, tootje en 9 anderen vinden dit leuk.
  17. omaatje75

omaatje75 Forum-ambassadeur

Apies binnen...k zie wel verder met de verkoop:cry:
    k Zie ff door de bomen t bos niet :eek:
    Had vandaag lang gewas gezet....om 22.00 pas oogsten:oops:
    En verder.....Anti Depri...als rood wijntje tegen de Stress:wuerg:

BaukeS, leni1955, tootje en 9 anderen vinden dit leuk.
  18. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Bedankt. Ik had van Snietje ondertussen ook een duifje. Ik voel me hier helemaal opgenomen in de groep, en dat terwijl ik zo tegen kliekjes ben. Toch heel leuk dat jullie aan mij denken.
    Zoals jullie ondertussen hebben gemerkt speel ik nogal fanatiek, dus ik zit al een tijdje in fase 5 van de jammakerij en snoep regelmatig paasjam.
    Het is lang geleden dat ik een lastig moment heb gehad in het spel. Die van de wasberen was wel leuk, toen bijna niemand de eindstreep wist te halen met de drops. Deze heb ik ook weer alle vertrouwen in. En natuurlijk zijn de spelers die een mandje kopen eerder klaar dan mij, maar wat ik tegen Hof zeg, rustig maar het hoeft niet in twee dagen klaar, hou ik mezelf helemaal niet aan.
    De stress, er moet toch iets in het leven zijn wat je het gevoel van spanning kan geven? En dan niet het soort spanning van aanslagen en geweld.

BaukeS, omaatje75, leni1955 en 10 anderen vinden dit leuk.
  19. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik ben het nieuwe jaar begonnen met level 97 en moest er toen 72 miljoen 394 duizend en nog een beetje
    ik weet niet of ik dat en felicitatie waard vind

BaukeS, omaatje75, leni1955 en 9 anderen vinden dit leuk.
  20. HofvanDromen

Coco fijn dat jij je hier thuis voelt...Maarreh als ik zo vrij mag zijn om te zeggen...
    Wij zijn nu juist geen kliek...we posten hier wel allemaal en natuurlijk ist wel een regelmatige vaste groep,
    maar we spelen en posten denk ik allemaal als individu....je bent niks verplicht..bedoel ik eigenlijk..ja wat bedoel ik nu eigenlijk..
    Hihi nou je snapt het denk best..
    En fanatiek zijn mag ...je moet het spel zo spelen zoals jij het leuk vind...

Ehm spanning ...die heb ik genoeg in RL...de boerderij is als ontspanning bedoeld..voor mij dan he..
    en soms is een beetje stress op de boerderij wel leuk...maar niet te vaak hoor...dan gaat het niet goed met de hof..

Sintra welkom en natuurlijk is elke level-up een felicitatie waard !!

en nu nu ga ik mijn feestcommissie gezelschap houden..bijna alle stallen zijn vervangen door bomen..
    succes morgen allemaal..

BaukeS, omaatje75, leni1955 en 10 anderen vinden dit leuk.