-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Iets met buren en zo en 3 honden (veel buiten) en zo van de lente tot aan de herfst..xD

De zolder is het volgende verbouwingsproject. :oops:

Dat ga ik wel zelf doen. De één na laatste eigenaar heeft daar ergens medio jaren 80 (vermoed ik) zitten spelen met witte plastieken schroten... Het is niet echt een leefbaar klimaat daardoor op zolder Dus eerst alles ontschroten, stucen, leuk verfje op de muren en de balken verven, of niet. Zijn echte houten balken. Dus misschien enkel opschuren en lakken..

Misschien nog een leuk dakkapel er op...

Nu kan ik er eigenlijk enkel in de herst/winter slapen met het raam een stukje open.

Nog werk genoeg dus..-.-

Zeg Rozijntje... Het is vandaag prachtig weer en zo... Nu hoorde ik dat Hofje hotpants ging maken en zo...:music:

popje4, snietje1, charme63 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Witte muren en balken, de balken ik bedoel ... hout laten zijn ... maar das misschien niet jouw smaak ...xD
    Euhm met een dakkapel ken je niet vanuit je bed denk ik meteen van dat uitzicht genieten:oops:...

Euh euh Hofje bemoeial gaat eens even aan de broeken ....

popje4, snietje1, charme63 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. harm-jan70

Hofje! xDxD

Je slaat wel de dakkapel op zijn kop. Dat was idd ook mijn minpunt bij de overweging van wel of geen dakkapel. Het uitzicht kan dan enkel nog staande vanuit de kapel worden bekeken. Weg sterren hemel uitzicht van uit het bed...:cry:

̶D̶a̶k̶k̶a̶p̶e̶l̶

4. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Het is vandaag geen markt dag HJ … -.-… Kan wel zo mijn bikini enzo enzo ...dol is op zoek de verschillen spel :inlove:

5. harm-jan70

*Rozijntje mee laat kijken op de bankafschriften van de markt konijnen verkoop* 8)

Dat is vast wel een mini kini waard...:music:

6. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Al stond er niks op HJ … -.-... De mini kini eens opzoeken doet … :inlove:

7. harm-jan70

*Heel graag mee helpen zoeken doet* :inlove:

Misschien liggen er nog wel wat andere mooie juweeltjes in de lade...xD
    Bij een dubbel setje, kunnen wij er ook memory mee spelen.

Nu eerst maar eens door het eigen huis toeren... met de emmer, zuiger en nog wat ander materiaal.-.-

popje4, snietje1, -RozeMarijntje- en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. stien56

stien56 Alwetend orakel

Gaaf die hammies, HJ - zeker die grote - en een prachtig uitzicht!

Hofje - op naar de hotpants - legging eronder en je kunt ze zo aan8):wuerg:xD

popje4, snietje1, -RozeMarijntje- en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. HofvanDromen

Stien :wuerg:....Dat zie je wel is ja, zo in het straat beeld ... xD ...
    Ziet er niet uit vaak ...Dan ken ik dat inderdaad zelf beter nog doen ja xDxD... echt niet dus :oops:

1 broek klaar .. de andere alleen ff gezigzagdinges ..tis te slecht licht enzo enzo ...moet ook nog ff omspelden ... Morgen dan maar.8)

popje4, hwjstolwijk, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. harm-jan70

Niet één lieftallig klein hotpantje.. als kerstcadeautje voor jouw dochter...? :(

Hier weer klaar met stofzuigen... Ze moesten allebei weer opladen. Een goed excuus om iets anders te gaan doen, zoals is even wandelen weer met het grut.xD

Heb nog wel ergens dat poppenhuis formaat zuiger...in de schuur liggen, maar die ligt mij best daar... -stomme aankoop- -.-

popje4, hwjstolwijk, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. HofvanDromen

Geef die poppenkast dinges zuiger maar aan mijn dochter-.- ... Zuchten doet ... maakt een hotpants voor mijn dochter ...Alles voor de Liefde dan maar weer :music:

popje4, hwjstolwijk, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. harm-jan70

Er mag best flink omgezoomd worden... Niet te zuinig zijn met de draad graag. :music:

Rozijn wil dat xx smal stofzuig dinges ook niet zegt zij. Ze vond het wel een goede aankoop zei ze nog met een bijna ingehouden lach.-.-

hwjstolwijk, stien56, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. HofvanDromen

Is ietwat kort geworden :oops:

14. harm-jan70

Perfect! :inlove:

Wat jij daarin niet willen en gaan lopen, jij niet gek zijn?! :eek:
    Het is een cadeautje van Hofje hoor...

Dan nog niet jij zeggen doen...! -.-

stien56, snietje1, -RozeMarijntje- en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. HofvanDromen

Ding dong ... De bel :music:... Ha Rozijntje:inlove: ... Wat smijt jij nou hier door me gang ? Jij niet willen ...Jij niet gek zijn ...:eek:...
    Hoe ik erbij kom dat jij daarin ...?
    Ohw :oops:... Euh euh nou dat komt zo ... Jij meteen weer op huis aangaat ..ik zelf maar mee moet gaan lopen :eek:...
    Kloink ..Rozijntje de deur dicht smijt ...

Hmmm jammer van dat mooie broekje ... toch maar ff zelf passen :music:

16. harm-jan70

Proest! Hofje! xDxD

17. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

HJ en of Geertrui toch eens om raad vragen moet doet :

Gaat echt niet goed met mijn moeder Mama Hofje, sinds zij weer een vrijgezellige Boerin is, doet ze allemaal gekke dingen :eek:
    Vroeger zat ze er altijd overin en was in alle staten als wij weer van de bakker tot de slager van de kruidenier tot de winkel van sinkel enzo gingen ...:wuerg:... Maar nu :eek:... Het is haar echt in die wit zilveren wilde krullenbos geslagen ...o_O Volkomen van het padje af lijkt het wel. Niet meer te houden losgeslagen in de vrijheid.
    Kijk nu dan weer, …. Daar loopt ze HJ ..kijk dan ...Met dat broekje en meters hoge hakken eronder :eek:...:wuerg:...
    HJ ...Geertrui..Klaas … zij ..ik ...zij ...ik...zij … Ze moet een vent hoor … Iemand moet haar toch in toom kunnen houden ...
    Straks gaat ze nog heul de Boerderij leeg verkopen en alles verbrassen en waar is mijn burgelijke moeder gebleven :eek:...
    Wat hoe waar … dit ken zo niet langer meer ...De oma van mijn /onze kinderen … Der mot een Boer voor haar komen ...:oops:

leni1955, hwjstolwijk, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. harm-jan70

*Met de mond vol tanden staat in dit soort vrouwenzaken*
    Zegt men links, gaat de vrouw rechtsaf.
    Vraagt een vrouw of iets mooi staat, zegt men dat iets mooi staat, haalt de vrouw toch iets anders uit de kast...en herhaalt de vraag.
    Een vrouw die zegt: er is niks.. Dus er is wel iets aan de hand.

Tja, de boerderij leeg verkopen, alles verbrassen dat zijn dan weer mannen zaken... Dat mag natuurlijk niet gebeuren! Geld moet rollen, maar wel naar de bank. Misschien maar is op zoek naar een goed gebouwde curator voor Hofje.. Dan weer niet eentje die met haar centjes aan de haal gaat.-.-

Moeillijk...moeilijk...​

leni1955, hwjstolwijk, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Een curator ?...… :eek:... Een Boer mot der komme HJ .. Een Boer sterk van lijf leden en geest ...Die haar lijf en geest laat werken ...
    Boerin mot ze weze HJ … Ze is er goed in … Het Boerin zijn zit haar in die Italiaanse bloed....Een curator :wuerg:...

Zo te lezen heb jij al veel verstand van vrouwenzaken -.-... xD:oops:

leni1955, hwjstolwijk, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. harm-jan70

Een goed man bemoeit zich niet met vrouwenzaken...:music:
    Als man niet begrijpt dat de shampoo altijd op is..en weer nieuwe gekocht moet worden.-.-

Tja een boer voor Hofje...(blij dat ze weer bij zinnen gekomen is) Jij dat gehoord hebben Frummel..:oops: Eeh niets mis met 2 vrouwen hoor... maar niet voor Hofje zullen we maar zeggen dan... Maar waar is die boer dan toch te vinden.. moeilijk moeilijk..
    Veel boeren passen nu eenmaal niet bij Hofje, om het maar zo te zeggen...

Het moet geen lanterfant, jokkebrok zijn, wel schoon van lijf leden.., een sterke eigen mening hebben. Liefst een eigen boerderij...

leni1955, hwjstolwijk, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.