-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. theav71

theav71 Levende forumlegende

Goedemorgen, vrijdag leek ik weer wat opgeknapt maar in de nacht was het weer helemaal mis. Kon niks meer binnen houden. Voel me nog erg zwak. Ben hier ook virgin river aan het kijken, maar het kwam mij wel erg bekend voor want heb deze verhalen al eens gelezen in bouquet reeks of soort gelijke boekjes.

leni1955, charme63, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Sjee Thea :wuerg: .... Beterschap ... Kan me voorstellen dat je nog zwak dan bent ja ...
    Ohw kijk je ook Virgin River xD... Tis wel verfilmd uit een boeken serie ...
    Bouquet boekjes lees ik niet ...wel heul vroeger toen Hofje nog een klein Hofje was wel is ... Lees eigenlijk alleen nog Streekromans,
    en het liefst natuurlijk als het over het Boerenleven gaat. :music:

leni1955, charme63, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Goedemorgen allemaal :) ,

met Missy is het goed, lief dat je aan mij denkt Sniet :inlove: . Miste je mij :music:? Vind superlief dat je vraagt hoe het gaat.. wordt niet echt vaak (zeg maar gerust meestal niet :sleepy:).. aan Missy gevraagd in RL :oops:.. Nouja niet teveel over nadenken.

Was hier wat drukjes met vanalles en nog wat.. Kerstboom en versieringen van zolder gehaald en gezet. Aan de poets, huishouden en opruim, thuis en bij anderen.. Kerst-en andere zaken regelen.. uhmm nog meer.. wat niet eens meer wat allemaal :wuerg: ..

Verders.. weet even niet.. owja beetje vroeg nog xD, maar avondeten: Pompoensoep (ben er gek op :inlove:).. en daarna: Pitabroodjes met Kip-Kebab (incl. gesmolten kaas & knoflooksaus :p).

Edit 1: Thea beterschap.

Edit 2: Wat een muts is Missy ook o_O.. vergeet ik helemaal te vragen hoe het met jullie (van dit draadje) gaat ;) . Soms denk ik wel vanalles.. maar typ/vraag het niet :oops:.

Laatste bewerkt: 8 December 2019
    leni1955, charme63, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Goede morgen all.

Thea beterschap toegewenst.

Hier viel het "vieze weer" gelukkig mee. Vond het heerlijk wandel weer voor de honden. Niet te koud in ieder geval.
    Hier nog geen serie gevonden op Flix, ben nog zoekende... Gisteren wel een thriller gekeken voor het slapen gaan.-.-

leni1955, charme63, missy-m85 en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Thrillers kijken wordt gillen in de nachtelijke uren …. Heb al genoeg spanning en sensatie op de HerenBoerderij xD:oops:

Nog : 115 pindakaas, 19 struisvogel eieren, 25 kookpotten te gaan …. 8)

leni1955, charme63, missy-m85 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. harm-jan70

Sttt.... :oops: / xD

leni1955, charme63, missy-m85 en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

:oops:.....:inlove:

leni1955, hwjstolwijk, charme63 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. HofvanDromen

Serie afgekeken ... stom einde voor voorlopig :(... Nieuwe serie : Collateral ... Tis een mini serie ...der is een moord gepleegd en veel verder bent ik nog niet 8) Met de BD verdiensten ook niet ...het wilt voor geen ene meter ... nah me zalle het wel zien ooit ..

Eerst is ff koken ; Mega pan Pasta - eigen saus van tomaat courgette ui champignons paprika gehakt ... vandaag lekker van eten en de rest gaat in bakjes in de vriezer ...Altijd handig ...

9. stien56

stien56 Alwetend orakel

Goedenavond - hier staat de boom ook - ander gefrutsel komt van de week wel - morgen al om 9 uur oppassen - schone dochter heeft een sollicitatie gesprek en later op de dag naar de kapster.

Eten was hier beenham met aardappel partjes en een salade - hmmmmm.

10. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

*PLOF*
    ppfff, zo, klaar voor vandaag, (bijna dan) dus vanalles en nog wat gedaan... Brood moet nog afkoelen, daarna kan ik het snijden en invriezen.
    Ik zie hier lekker eten voorbij komen, zal al wel op zijn, ik neem aan dat het gesmaakt heeftxD (klink lekker !!) Hier hebben we strakkies ossobuco met rijst :inlove:

Missy, natuurlijk wordt je gemist als je er een tijdje niet bent, Popje ook zo, van Thea wisten we dat ze ziek is (veel beterschap meis) en ja, dan vraag ik hoe het is, ik ben ook benieuwd hoe het met Popje is, haar 3 vrije dagen zijn al lang voorbij.

Ik heb net bekeken dat ik dit jaar geen volledige week meer hoef te werkenxD:inlove: Ergens wel een dagje vrij om andere dingen te doen:inlove:8)

Hofje, ik hoor graag of het een spannende/mooie serie is :)

leni1955, hwjstolwijk, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. HofvanDromen

Lekker Stien ....

Smakelijk voor strakkies Sniet ... Ja het eten was heerlijk xD... De serie tis een miniserie van 4 afleveringen van 1 uur ...
    Euh euh nou vind Hofje het al gauw spannend:oops:... Deze is best spannend, lijkt een simpele moord maar er zijn vele verbanden enzo enzo tussen allerlei mensen ... Dat maakt het ook weer een soort van spannend...:music:Ken niet gaan verklappen natuurlijk xD... Ga hier zo aflevering 3 in en ik denk zomaar dat ik hem vanaaf nog 4 ook kijk...

Slaap Lekker Allemaal ... Met Mooie Dromen :inlove::inlove:

leni1955, hwjstolwijk, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. snietje1

Dank je Hofje :inlove:

Oh ja, vandaag het kerstpakket in de brievenbus gekregen (lekker persoonlijk) Mijn wederhelft heeft iets gezelligs voor uitgekozen,mooi toch :)
    Hier zijn de kleine en grote hooligans blij met stukjes brood en vlees xD:inlove: zo mooi om te zien :inlove:

Hier tijd voor game of thrones :inlove::inlove:

Lied van vanavond Janis Joplin, mercedes benz 8)

leni1955, hwjstolwijk, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. harm-jan70

Rozijn, misschien moeten wij Hofje toch wat vaker binnen halen, zij zit de hele dag al voor de kijkbuis geplakt.
    Hoe ik dat weet? Jij zeggen dat ik daar door de ramen heb staan gluren...?! :oops:

Btw, hier gaat het wel lekker met de BD, tenminste als ik ver van de fokmarkt blijf...xD

Hier wordt het een simpele 2 pan's maaltijd: Ossenhaas, met een home made pepersaus, uien en champignons.
    Daarbij wat vers gebakken stokbrood voor de dip.

14. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Duidelijk Sniet :) . Hier gaat het ook lekker met de bd 8).. en die geef ik dan weer uit op de boomvruchtenmarkt :music:.. best duur daar :wuerg:.

Nouja niet zo prijzig als de Fokdierenmarkt.. daar blijf ik maar ff weg :oops:.

Ik lees ook allerlei lekker eten :p en interessante series :inlove:. Hier bezig met de serie Thirteen Reasons Why - seizoen 2. Seizoen 1 vond ik wel aardig, seizoen 2 kom ik maar moeilijk doorheen..

Welke Thriller had je gekeken HJ?

Hier heerlijk in bad gelegen, nog ff op de Farm spelen en dan laptop uit.. beetje tv kijken en daarna slapen.

Slaap lekker alvast iedereen ;) .

15. snietje1

0ok lekker HJ !!!

Hier na het stofzuigen en dweilen net opnieuw begonnen, wederhelft maakt een pak rijst open..... PLOF, alles onder... ach als dat het ergste is, boeien, stofzuigen en dweil, al klaar ;):)

Nu kooktijd en over een 3 kwartier eten :inlove:

missy-m85, leni1955, hwjstolwijk en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. harm-jan70

Whahaha xDxD

Het had mijn farm schoonmama kunnen wezen..

Missy, dat moet ik even nakijken, het ging over een jongetje wat volgens zijn ouders last had van een immunologie ziekte. Zij brachten hem naar een soort van woon/ziekenhuis van voormalige zusters.

Later bleek hij niet ziek te zijn, maar dat zijn moeder een beetje had liggen...ehm..nou ja van dattum met de duivel en zo.​

missy-m85, snietje1, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. HofvanDromen

Goedemorgen :inlove:

Zeg HJ -.-.... Al kan Hofje niets ontkennen in deze ...:oops: iets met van de week braaf vogelhuisje ophangen...voer erin ...huisje stort uit de boom ..al het voer in de tuin :wuerg:... Nah ja dan heb Hofje van het voorjaar weer mooie bloemen in de tuin waarvan zij geen idee heeft hoe die er kwamen :music:
    Zo de serie is afgekeken ... is weer genoeg voor even xD... opzoek naar anderen nu... Die thriller daar heb ik wel voorstukje van gezien.... Snel weg geklikt dus ...
    Nog 94 en een half miljoen BD ... -.-... Altijd als je graag iets wilt ..nuja Hofje dan:music:... Dan duurt het maar zolang ofzo ...pppfff niks voor mij ...
    Eerst maar is ff een lekker bakkie koffie en dan is kijken of de sopdoek, de dweil en de stofzuiger nog met Hofje willen spelen..
    Ben bang van wel ... Lied van de Dag ; Flirts - Danger
    :inlove::inlove:

EDIT:
    Der gebeuren hele enge dingen op dit forum nu :eek:o_O.... Ik heb gepost , maar mijn post is weg ...:eek:...
    0ok het adres is gewijzigd ..op het oude link adres zie ik wel mijn post staan o_O ...vraag mij af of ik nu een dubbelpost heb :wuerg:
    Morgen zou toch pas die gedoe met forum zijn enzo ofzo ... Ik snap het ff niet xD
    Huh ... die hele forum is ook anders nu ... Veel groter ... en anders in gedeeld ...o_O
    We zijn ook allemaal "user" geworden .... wheeeee nu bent Hofje geen levende legende meer :cry:... Allememachies ...:cry:

Laatste bewerkt: 9 December 2019
  18. harm-jan70

Goede morgen all.

Hofje hier het zelfde liedje met het staande huis van de je weet wel winkel..-.-
    Straks maar is even een pin er onder maken, die in de tuin prikken

Het zou mij niets verbazen als ik in het voorjaar, doperwten, zonnebloemen en maiskolven zie verschijnen.xD

Nu eerst even langs mijn accountant zo.. Het regende geld van de belastingen.. Ging iets niet helemaal goed daar geloof ik. Kreeg zelfs een paar duizend euro aan toeslagen toebedeeld. Nooit gehad, nooit recht op gehad, nu toch ineens bedeeld gekregen...

Zo meteen samen maar is aan het rekenen met haar...

Edit:

0ok ineens een user geworden is. o_O

19. HofvanDromen

Succes met de reken HJ ... geld terug is altijd mooi, behalve als je er geen recht op had ... ken beter maar meteen rechtzetten dan8)

Ppffff, de kerstmuts kreeg er de kriebels van.... Even de Roze-Hof op een mooie plaats gezet ...en me eigen hoedje weer opxD

20. harm-jan70

Al weer recht gezet Hofje. Volgens die heren daar was ik ineens inkomensloos gesteld.xD
    Het recht er op had ik zeker niet... Had het meer dan en hoogst waarschijnlijk met kerende post en rente weer terug moeten gegeven.

Dus daar samen op het kantoor met die dame wat online vinkjes gezet, daar wat tekst... en alles was geblokkeerd, (Dat was ergens wel wat jammer...:music:) Stond zo weer buiten.

Misschien de B.D. toch de rekening van de accounts dame maar eens toesturen...