-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

*Een cadeau onder de kerstboom leggen doet*

hwjstolwijk, leni1955, charme63 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Zo, de kapper is klaar, boodschappen binnen, nu tijd om wat rond te lummelen.

Thea, beterschap !! Fijn dat je moeder blij is met haar nieuw onderkomen

HJ, poets ze !

Hier tot nu toe prut met de stallen...

hwjstolwijk, leni1955, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Helemaal vergeten: Thea van harte beterschap toegewenst.

Zeg Frummeltje, zie jij dat hele mooie groene pakje daar onder die boom, doet daar is even mee schudden voor Pappa..:music:
    Jij dat niet mogen van Mama!? :oops:

Mama zeggen jij zoet zijn, jij veel cadeautjes krijgen, bij stout, met de roe. Mama ook zeggen als jij zien doet dat papa kijken, schudden, of rammelen doet. Dan mama rammelen met de deegroller op papa's hoofd.

:eek:

hwjstolwijk, stien56, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

Whahahha, dan maar een kerstmuts op HJ dan valt die bult niet op xD

5. snietje1

Nu nog een mijter Charme, vanaf morgen mag de kerstmuts.....maar ja, je bent wat je draagt :music:xD

Hier over een anderhalf uurtje sint vieren bij schoonmoeder:)zijn we meestal rond half 10 thuis, dan is het etenstijd, mijn wederhelft heeft vanavond chili en ik heb kikkerbilletjes :inlove:

hwjstolwijk, stien56, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. charme63

Voor degene die Sinterklaas vieren een prettige avond ;), hier vieren we zaterdag pas Sinterklaas tja nu even de afstand ervoor te ver uit elkaar -.- euhhh kikkerbilletjes....arme kikkers :oops: chilli ergggg lekker :D

7. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

euh moet de via me foon :cry:de Wi-Fi of ik weet niet.. lappie is stuk

of zo..
    hopelijk ken jongste straks maken..
    dus ik denk tot morgen.:( Hoop ik.

harm-jan70, hwjstolwijk, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. charme63

Oh jee das minder Hofje, hopelijk kan de jongste je lappie voor je maken maar hoop voor je dat het aan internet ligt ;) weet eigenlijk niet wat het beste is :oops:

harm-jan70, hwjstolwijk, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. snietje1

Hofje, dat is balen !!!! Wel weer een gezellige nieuwe banner :) Ik duim voor je dat het morgen verholpen is.

harm-jan70, hwjstolwijk, charme63 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. HofvanDromen

Me benne der weer xD....
    Was vanmiddag lekker aan het rommelen enzo enzo ...en dus even nog een andere bannert gemaakt ...ging ik hem der inzetten en wou ik vertellen ...nou ik ben dus een muts :music:-.-.... Werd ik zo van die internet gesmeten ...:eek:... lappie zeg : nou Hofje toedeloe doe jij het zelf maar :cry: ... Van alles geprobeerd ... maar hij wou niet meer op internet ...wifi had er geen zin meer in :cry:
    Zag wel me bannert staan ...dat was dan nog wel gelukt o_O....
    Afijn Jongste meteen gebeld natuurlijk ... Paniek Paniek ...Mama Hofje heb paniek :wuerg: Dan gaat Jongste al lachen :oops::oops:
    Eerst via foon les en opdrachten gekregen van Jongste ... Mooi dat het niks deed ... Ik kom zo wel even zei tie toen ...
    Hij ook proberen...Alles wat Hofje al gedaan had ... hmmm bij hem deed ook niet ...Dat vind ik dan eigenlijk wel leuk xD... Toen ging tie zoeken..zoeken zoeken en nog is zoeken ...Er stond ene update vast die nog gedaan moest worden ... Maar ja hoe doe je dat zonder internet ??? Zijn Hotspot via foon pakte lappie ook niet.
    In eens het heldere idee :music: Mama ..??? Jij heb hier toch nog ergens ver verstopt onder de vloer bijna en achter de net niet naar binnen kunnen kijken vitrage nog een netwerkkabel liggen voor het vaste netwerkverbinding ??? euh euh zal wel :wuerg:... Even zoeken ..Yep gevonden ...aangesloten op lappie en yessssssss hij had internet ... Toen dat andere allemaal ge update en binnen gehaald ..
    Weer proberen daarna om lappie op de wifi te krijgen en yesssssss Lappie doet weer op de wifi..xDxD...
    Voor de zekerheid maar wel de vaste netwerk kabel laten liggen ... Hij had wel de melding nog dat Mama Hofje maar is een nieuwe lappie moest gaan aanschaffen ...:wuerg: ...Dat het wel tijd werd daarvoor .... Heb gezegd dat ik dan de kerstman maar eens lief aan zou kijken...-.--.-...xD

Nou liep Frummel hier vanmiddag ook nog binnen ... Ze had binnenpretjes zei zeo_O...Wat of waarom dan mijn kind vroeg ik nog ... Zeg zij ..Heb papa beetje bang gemaakt ... 8)...

EDIT: Iedereen die Sint en Piet viert vanavond .. Heel veel plezier ...Geniet ervan :inlove:

Laatste bewerkt: 5 December 2019
    harm-jan70, hwjstolwijk, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

:( ... De wifi is er weer mee gekapt … ligt dus echt aan lappie zelf … Gelukkig is daar nog wel die ene kabel ……..
    Heb Mama Hofje al met servies horen gooien :wuerg:
    Dat wordt dus heel erg lief de kerstman aankijken … Nu moet er ook nog een nieuw servies komen daar 8)

harm-jan70, leni1955, hwjstolwijk en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. charme63

ai ai.....nou euhhhh toevallig is er een event -.- maar daar moet je potten bij bakken hmz wie weet valt er wel een servies mee te maken :wuerg:

harm-jan70, stien56, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. HofvanDromen

Der is altijd wel een event -.-...xD...-.-
    Heb Jongste op de hoogte gebracht ... Hij was niet blij ... Ligt waarschijnlijk dan aan de wifi ontvanger in lappie ofzo ...weet ik het ..
    Ik zeg, ik blijf fijn aan die kabel dan hangen ... Vind beetje zonde om alleen daarom een andere lappie te kopen ...

Hofje gaat is op de bank onder de knuffeldeken ... Slaap Lekker Allemaal ... Met Mooie Dromen :inlove::inlove:

harm-jan70, stien56, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. snietje1

Gezellige sint gehad, gezellige cadeautjes en zo, gezellige avond, nu wordt het weer tijd voor een andere banner, sint is terug naar het huisland

harm-jan70, HofvanDromen, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. charme63

En nu nog eten zeker Snietje, smakelijk ik dacht steeds al wat hoor ik nu....maar is mijn toddenmand die me mist dus die nu maar gauw gaan troosten, trusten allemaal

harm-jan70, HofvanDromen, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. snietje1

net klaar met eten, het was heerlijk, echt genieten. Ben nu met de tanden bezig, dadelijk mijn boek naar bed brengen, moren weer om 6 uur opstaan.
    Lekker slapen allemaal !!

Edit, de stallen waren echt prut, de beste waren: een gele panda en een gele egel:wuerg:

Laatste bewerkt: 5 December 2019
    .Fisherman., harm-jan70, charme63 en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

morgen allemaal
    theav beterschap
    nog niet begonnen met fok event
    ben vandaag vrij hoopte op bb vanmiddag maar dat zal wel niet, dus hoop op het weekend anders dag nieuwe stallen
    gisteren bij de kalender bd kistjes gekregen zat nog geen 25000 bd in

snietje1, .Fisherman., harm-jan70 en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. HofvanDromen

Goedemorgen :inlove:
    1 van ons 2 Rozijn of Hofje had 10 miljoen uit die kistjes de ander 1 miljoen ofzoxD ... Die 10 zal Rozijn wel geweest zijn -.-
    Om fok event te spelen heb je niet echt babyboom nodig Stollie ... tis gewoon vullen en gaan voor die nieuwe stallen als je die wilt...
    Heb geen enkel fokdier hoeven te leveren alles kon met gewone dieren ..

Tis maar koud,nat en nog donker buiten :eek: ... gelukkig ken de kerstboom aan en alle andere kerstspul lichtjes xD eindelijk mag het dan...Zingt zachtjes ; Last Christmas lalalala lalalala lallalaa All I want For Christmas Is Youhoe hoelalallalallaaaaaaaaaaa....

Euhm euhm eerst maar ff koffie enzo en dan maar is met de stofzuiger gaan smijten hier ...
    Lied van de Dag ; U2 - Angel of Harlem
    :inlove::inlove:

EDIT: dit weekend is er babyboom ... Zaterdag 10 uur tot Zondag 22 uur ..

Laatste bewerkt: 6 December 2019
    snietje1, stien56, .Fisherman. en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

dank je gezien net
    was net in de winkel van hj trouwens
    kistjes ik heb een kistje waar een hoge fd uit hoort te komen met geluk 1 keer in de 5 of 6 weken
    bb wordt dan of morgen avond of zondag
    wel trouwens grappig als ik een keertje een dag vrij heb komen geen bb en andere dingen en ook 3 uur onderhoud of spel valt steeds uit
    en als ik werk geen onderhoud, wel bb en andere dingen

snietje1, stien56, .Fisherman. en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Tja niet iedereen is voor het geluk geboren stollie;)

snietje1, HofvanDromen, stien56 en 5 anderen vinden dit leuk.