-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedenavond allemaal,
    Heerlijke stamppotjes voorbij zien komen, ja daar is het echt weer voor, heerlijk !
    Hier vandaag de auto opgehaald, tja, ze bedoelen het zo lief en goed, maar ik betaal voor een klein koektrommeltje en ik krijg nu een pooierbak-eersteklas (zo noem ik zoiets) echt alles elektrisch, ik heb een kwartier langs de kant gestaan om te zoeken hoe ik mijn spiegels naar buiten kan draaien en ik heb hem een paar keer af laten slaan omdat ik op een verkeerd knopje duwde :eek: Toen wilde ik parkeren in de kleine straatjes waar je onbetaald kan parkeren... maar met zo'n grote pooierbak is er bijna geen plaats om in te parkeren als je dat ding een slordig uurtje rijdt... wel heul veel camera's en zo, maar nu nog die afstand vrij hebben van dat soort auto :wuerg:. Dus samen met wederhelft lang moeten lopen (wat niet echt ging met wederhelft) om thuis te komen. Morgenvroeg trek ik een sprintje, pak die asobak en ga mijn wederhelft oppikken... naar het ziekenhuis, daarna gaan we richting zee :inlove: Als we klaar zijn met die bak, zet ik hem op de dam van het verhuurbedrijf en neem mijn fietsje weer mee, veel makkelijker parkeren, zeker als de garages gesloten zijn als ik naar mijn werk moet (wat 16 euro per nacht kost) Lekker geregeld-.-
    Oh ja, het is een renault megane DSL Bose (overgetikt van de sleutelhanger)

Laatste bewerkt: 20 November 2019
    hwjstolwijk, stien56, harm-jan70 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

xD Sniet .... Kennen wel mooi de strandstoelen er morgen in xD...
    Veel plezier en sterkte voor morgen geniet van de zee meis :inlove:

Kan me wel voorstellen als je niet gewend bent en ff voor een dagje of 2 een auto nodig bent het lastig is ...
    Vind wel een mooie auto ... Voorheen hier ook wel altijd een grote auto gehad ...was wel makkelijk met vakanties en de kids...

Hofje gaat lekker op de bank onder de knuffeldeken ... Slaap Lekker Allemaal ... Met Mooie Dromen :inlove::inlove:

3. snietje1

Hofje, ik had een grote verlengde mercedesbus, daar had ik echt nog geen mm last mee, die parkeerde ik overal (zelfs achteruit rijden in een poortje waar ik de spiegels in moest klappen) maar dit gedrocht met tig piepjes en nog meer piepjes plus de oneconomische afmeting om in een binnenstad te parkeren... nope, niet mijn auto..... trouwens, ik heb zowiezo al niets mee auto's waar geen motor in past 8)
    Ach.... morgen gaan we de wijde wereld in;)

Overigens, ik haat strandstoelen :oops:(sorry)

hwjstolwijk, HofvanDromen, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

Moet bekennen rijd ook in een grote auto, en heb een hekel aan een moderne auto met alle toeters en bellen zo ook de auto van menneke ik krijg er de zenuwen van als ik erin rijd...steeds dat gepiep als je een geparkeerde auto in haalt of als er iets te dicht bij de auto komt...het enige wat soms handig is met achteruit rijden is die camera maar ja dan moet het niet regenen...met de mijne kan ik perfect file parkeren en als ik zeg dat ie er in past dan past die er ook in en idd me rot zoeken voor de spiegel uit te klappen ook het feit dat het een kleine auto is en raar maar op een of andere manier voel ik me er niet veilig in als ik over de snelweg rijd...geef dan maar mijn grote auto oké niet de modernste met alle toeters en bellen maar rijd heerlijk maar het allerliefst rijd ik ook in een bus...lekker makkelijk om van alles en nog wat mee te nemen en parkeren ook geen probleem.
    Maar ondanks alles morgen een fijne dag met je wederhelft Snietje ;)

hwjstolwijk, HofvanDromen, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. snietje1

Dank jullie :inlove::inlove::inlove: We gaan het meemaken :)

Voor nu mijn boek naar bed brengen, mijn wederhelft slaapt al, vandaag was de rijtocht voor een nieuw bed, dus ga ik nu nog lekker van ons waterbed genieten, over een week of 6/8 is het afgelopen, maar ik heb liever mijn wederhelft naast me liggen ipv een waterbed;)
    Vandaag een bed uitgezocht.... tja, dat kan ik niet, ik heb er niets mee, ik kan toch niet gaan liggen en dan bedenken dat het een paar uur lekker ligt ? Ach, het zal wel goed komen, hier kan mijn wederhelft wel uitkomen(opstaan).. Ik zie wel wat mijn hernia gaat doen :music:

hwjstolwijk, HofvanDromen, charme63 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Mooi geschreven Snietje, over dat liever jouw wederhelft ipv een waterbed. :inlove:

p.s.

Door jullie postings liggen hier nu peen en uien, en sukadelappen in de koelkast te rusten voor morgen.

Voor nu slaap wel, om 07:00 staat hier de bellen wekker met de hamer er tussen te rammelen naast mijn bed. Normaliter heb ik hem nooit nodig... dan staat hij er enkel voor de nostalgie. Maar ja met die werkmensen en hun tijd van beginnen...en zo...

hwjstolwijk, HofvanDromen, charme63 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. snietje1

TTTTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
    Goedemorgen HJ xD

Oh ja die auto is ook nog een station

8. stien56

stien56 Alwetend orakel

Tja Snietje, die moderne auto's met alle toeters en bellen.............. Het duurt wel even voor je weet waar alle knopjes en zo voor zijn - niet echt handig als je een auto maar 2 dagen hebt.
    Ik kan prima rijden met de auto van manlief (Quasquai) maar als er wat bijzonders moet laat ik hem dat altijd doen - inzake knopjes en instellen en zo. De achteruit rij camera is wel weer handig en het is een heerlijke reiswagen.
    Mijn kleine inmiddels bijna 11 jaar oude bolide (Swift) is reuze handig in de stad en zo - wil hem echt nog niet kwijt - jongste ook niet - wij delen de kleine auto en hij vindt het ook een prima autootje.

Ach, nog even en we gaan met een ca 7 meter ding op stap - zal ook wel weer wennen en zoeken naar knopjes zijnxD

hwjstolwijk, snietje1, harm-jan70 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. charme63

Goedemorgen allemaal. werd wakker van een hoop herrie, kan het ff wat minder HJ? zo vandaag een rustige dag..hier een en ander doen en dan op naar men menneke :inlove: nee geen waterbed helaas maar wel een grote boxspring waar je onderhand een navigatie voor nodig hebt om elkaar te vinden xD
    Sniet en wederhelft heel veel plezier ;)
    Caravan is ook een meter of 7 maar die hang ik mooi achter de bus van zoon zonder poespas knopjes :p hadden jullie nu een nieuwe gekocht Stien?
    Hier rijd ik Mazda 3 sport en menneke Suzuki Swift...

hwjstolwijk, snietje1, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. HofvanDromen

Goedemorgen :inlove:

Motoren en Auto,s ...tja das toch wel een beetje Hofjes ding ook... Bepaalde merken zullen hier nooit voor de deur staan. Omdat ik die niet nooit mooi vind:oops:... En iets heeft tegen bepaalde merken :oops:...Vele auto,s waren wel leuk ..Maar Hofje is niet zo groot en heb/had toch wel graag overzicht.... Dus vele auto,s vielen vaak ook weer af... Hoefde alleen maar achter het stuur te gaan zitten en ik wist/ weet al :wuerg:... Ik geef niet om dure auto,s of weet ik het...Een auto moet je passen als een jas...en een lekkere kont/kadet hebben. Soort van stoer zijn...Ken niet zo goed uitleggen...
    Auto,s hebben ook met het begin van Hofje en Feestcommissie een grote rol gespeeld ... Maar daar een andere keer ofzo meer over :music:
    Hofjes wens autootje helemaal voor Hofje alleen is ter nooit gekomen :cry: een Roze - Fiat Cinquecento :oops:
    Maar ja, het was ook wel logisch dat die er niet kwam...Der stond al een andere voor de deur en om nuja 2 ..dat was ook wel een beetje overdreven :wuerg:xD ..Hoewel er heel lang wel 2 motoren waren :music:Hield en houd het meest van gewoon soort van vierkante auto,s dan weet je waar je blijft enzo enzo ...Nu staat daar al ruim 3 jaar een prachtige auto hier voor de deur. Kheb der van de zomer bij de onderduik zo beetje 25 kilometer mee gereden:oops:Voor het eerst in al die tijd dat die auto hier staat... De Auto past Hofje als een jas, als zij op de passagiers stoel zit:wuerg: ... Het echte er mee rijden moet er nog steeds van komen... Het moet eigenlijk ook van mijzelf. Het is toch een groot stuk vrijheid wat ik de afgelopen jaren ben kwijtgeraakt. Dit kwam van de week zo wel bij mij binnen. De brief voor het verlengen van het rijbewijs viel binnen. Toen dacht van tja ... Nou nee de 1e gedachte was ..oei dan moet ik weer op een foto:wuerg:.. En meteen erachteraan ...Dat wordt wel tijd ook ... ik lijk totaal niet meer op die foto, die daar op geplakt zit.xDMisschien moet dat dan maar Hofje goede voornemen zijn voor 2020 ... Normaal doe ik daar niet aan ... Maar misschien nuja tja ..

Lopende event, ben er voor een stukje nu wel mee begonnen, wil graag en Rozijntje ook die kist met neonstallen bemachtigen/ophalen
    We hopen op een prachtige Neon - Stal 8)
    Nu eerst ff een lekker bakkie koffie ... Lied van de Dag; Tracy Chapman - Fast car
    :inlove::inlove:

hwjstolwijk, snietje1, charme63 en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. harm-jan70

Goede morgen.

Kon die wekker vanochtend wel door het raam smijten...-.-
    Nah jah hij werkte nog steeds. Dat zal ik dan maar onder de plus schrijven.

Die beste man heeft de vloer eerst geëgaliseerd, dus met 1 1/2 uur al klaar... Hmz..had die beste man natuurlijk ook in de middag kunnen doen, de cliënten van in de middag naar de ochtend tillen.

Oh ja auto's.. Hier staat o.a. een Toyota Hybride in de garage. Nu even naar de bank...Die 4 uurtjes van Sniet, dat passen mij dan weer niet...xD Heb er graag 2 bij. Tot later.

hwjstolwijk, snietje1, charme63 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. stien56

stien56 Alwetend orakel

Klopt Hofje, van die auto's - ben zelf ook niet zo groot, dus................

Charme - ook een Swift dus voor jouw menneke - heerlijke auto (ook wel beetje een scheurijzer)

Overigens - als je oude esdoorns hebt gedraaid - wel even op het land zetten - voor alleen de blaadjes daarvan kun je ook leuke dingen krijgen.

13. HofvanDromen

Welterusten HJ xD...

Klopt Stien .... maar Hofje en Rozijntje helemaal kregen die bomen niet/ te weinig ... Dus nu ff met die gewas/ molenprodukt inleveren
    Dan krijg je ook nog wat van die bomen en blaadjes uiteindelijk... en die willen wij dan graag inleveren voor die kist met 1 neonstal.
    Naja benne me lekker bezig enzo enzo ...xD

Hier maar even met de stofzuiger spelen gaat -.-

14. harm-jan70

*Zich uitrekken doet* :oops:

Goh daar knapt een mens wel van op dat 1,5 extra.​

Hier zo ook eens aan het huishouden gaat. Meestal is dat werk voor in de morgen. Maar met de verbouwing weet ik eigenlijk niet goed wat te doen, wanneer. Houdt het maar op het hoognodige. Als zij volgende week klaar zijn, (en na een hele dag onder de douche en in de nieuwe badkamer te hebben gestaan,) maar eens flink van boven naar beneden werken.

Daarna is even het huis wat richting de kerstsfeer werken.

Zag hier en der toch buiten en voor de ramen al wat pracht van een kerst versiering. Niet van het overdreven of goedkope spul, maar echt mooi (ook duur -vrees ik-) materiaal.

15. charme63

Die Swift is idd een scheurijzer ook de sportuitvoering ...en ja ik mag dan graag even lekker optrekken, vind menneke dan weer wat minder xD ik blijf bij mijn merk en daar hebben we vaak al over gesteggeld want straks 2 auto's is overdreven aangezien menneke altijd op de motor naar zijn werk gaat maar de aanhouder wint hoop ik...:oops: rij al 20 jaar Mazda en heb al vaak in andere merken gereden maar zoals Hofje het zo mooi omschrijft als ik achter het stuur stap zit die jas perfect en dat heb ik met andere auto's niet....ben ook niet 1 van de grootste dus tja moet me hmz hoe omschrijf ik dat, veilig en ontspannen achter het stuur zitten en ik maak natuurlijk ook de nodige kilometers per jaar ;)
    Hier ook maar een begin gemaakt met het event heb ik de tijd om te oogsten is het goed en anders maar lekker niet...de bomen staan al te pronken op mijn akker en alles is meegenomen wat je krijgt, alleen de volgorde snap ik niet van die bladeren...

16. HofvanDromen

*Hofje en Feestcommissie*
    :oops::oops:
    Wij spreken van ruim over de helft jaren 80. Hofje zwaar teleurgesteld in de liefde. Na een alweer (niet de 1e) rottige relatie eigenlijk al de mannen en alles opgeven had. Al een poosje vrijgezel was en niet of nauwelijks nog uitging. Een redelijk goede vriendin haar zei; Kom ga met mij en mijn vriend mee naar een club/discotheek enzo enzo. Wij halen je wel op. Gezellie. :music:
    En daar waren ze, de redelijke goede vriendin en haar vriend. Hofje toch besloten om zelf met auto te gaan en zus ging ook mee. In de club had Hofje niet zo erg na de zin, maar zus en vriendin genoten dansend en wel. Komt halverwege de avond de vriend van vriendin ineens heel dichtbij Hofje staan. Hij zegt zoiets van; Wat ben jij een mooie meid en ik vind jouw wel heel erg leuk. Hofje schrok zich te pletter.:wuerg: Had hem eigenlijk niet goed bekeken en had ook totaal geen interesse in deze man. Totaal ook niet Hofjes type man ook. Hem een beetje bozig dus antwoord ook geeft van. Huh:eek: je bent de vriend van mijn vriendin, daar ga ik niet tussen zitten of aan beginnen. Ja maar (naam vriendin) dat is niet echt een relatie en weet ik het allemaal nog meer wat tie zei. En zei tie; Ik wil jouw ...o_O:wuerg:
    Hofje zegt nu heel boos : Weet niet waar jij mee bezig bent. Maar volgens mij kun je dan beter tegen (naam vriendin) eerlijk zijn en die relatie verbreken. Ondertussen komt zus met vriendin terug van de dansvloer. Hofje spreekt zus aan, Wij gaan nu naar huis. Zus, Hofje kennende :music:spreekt niet tegen en daar gingen wij.

Paar weken later: Vriendin thuis ontvangen op Hofjes slaapkamer.. Haar vriend (Feestcommissie) had inmiddels al lang hun relatie verbroken. Ze had geen idee waarom en dacht dat er een andere vrouw in het spel was. Hofje maar wijselijk de mond gehouden en schrok nog meer:oops:. Aan het einde van die week : De voordeur bel gaat. Even later staat Paps totaal verbijsterd in Hofjes slaapkamer... Die euh die gozer van (naam vriendin) staat hier binnen, hij vraagt naar jouw.:eek: Hofje schrok zich weer te pletter, zus lag al half van de slappe lach op de grond. Tja Hofje en wat nu riep zij ook nog gierend van de lach. Hofje ging maar naar beneden en zei hallo Feestcommissie wat kom jij hier doen? Zegt tie ; Nou ik wou met jouw wel uit vanavond. Ik ben zoals je denk wel weet alweer een paar weken vrijgezel en je weet wat ik wil. Paps en Mams zaten er bij te kijken van Huh ?? Hofje inmiddels rood aangelopen. Wat nu ? Wat ging en moest Hofje doen? Hofje zei; ik wil erover nadenken, misschien volgende week ofzo, nu niet in iedergeval, dacht bij mezelf dat doet tie toch niet. En wat moet ik met die man.-.-
    Dan kom ik volgende week terug zelfde tijd zelfde dag zei Feestcommissie en daar ging hij. Hofje dacht ; ja hoor en tot ziens niet zeker. Komt zus nog even voor het slapen gaan Hofjes kamer binnen zegt ze ; Hofje heb jij dat gezien ? Ik vraag wat?? Nouh zegt zij lachend : Hij rijd in een Dafje ... Dacht toen echt an me nooit niet dat ik in een Dafje gaat zitten. Echt niet dus.
    Ben niet echt heul aan auto,s en status hangend ... maar een Daf ???:wuerg:
    De volgende week ; Ja hoor, daar was hij op dezelfde dag en zelfde tijd. Ding dong; Mijn Paps zeg Hofje doe zelf even open, Tis die gozer weer:eek:...Zus meteen erachteraan. Ga nou gewoon met die jongen uit, ken jouw het schelen. Deed de deur open en daar stond Feestcommissie met een big smile. Hallo Hofje ga je wil je nu wel met mij mee uit . Antwoord Hofje: oke dan, ik vanaaf met je uit, maar ik ga wel met mijn eigen auto, echt niet dat ik in jouw Daf ga zitten. Plus ik dacht, als,t mij niet bevalt ga en kan mooi ik weg.:oops:
    Die avond heb Hofje lang met Feestcommissie gepraat en van alles gezegd, waarvan ik dacht zo nu wilt en hoeft tie mij vast niet meer. Heb duidelijk gemaakt hoe ik in een relatie wilde staan en wat ik ervan verwachtte. Ik geen zin had in smoesjes en one night stands gedoetjes. Alleen in een echt serieuze relatie wilde stappen. Dat hij ook eigenlijk heel mijn type niet was enzo enzo. Achteraf denk ik nog wel eens waar haalde jij Hofje dat allemaal vandaan en waarom heb je dat allemaal zomaar gezegd.:wuerg: Volgens mij had Feestcommissie nu niet echt de avond van zijn leven. Weet wel zeker eigenlijk.xD
    Toch vroeg hij wel of ik de volgende week weer met hem uit wilde. Had er niet veel vertrouwen nog in, dacht ook tja tot de volgende zeker die je leuker vind . Maar wel toegestemd.

Tja en toen die volgende week...hoorde al van veraf "broemmm broemmm vvvrrroeeeemmm" .. "tuuuuuutttt ttttuuuuutttt ppeeepppp" dacht was dat nou weer?o_O Kijk uit raam en ziet daar een lachende Feestcommissie in een Stoere Opel (ik dacht ) Kadett Coupe 1200 met van alles erop en eraan zitten. Geen nieuwe hoor, t, was ook een oudje al.
    Hij wist dat Hofje een Ford Capri had gereden en die met pijn in het hart had moeten verkopen. Deze auto leek daar een beetje op. Hij stapt uit en zegt: Kan het u bekoren mevrouw ???8)
    Had tie speciaal voor mij deze andere auto aangeschaft, terwijl al zijn vrienden en collegaas hem voor gek verklaarde een andere auto voor een meid aan te schaffen. Ja maar had hij tegen iedereen gezegd: Ik wil haar en haar alleen. (wat Hofje pas veel later hoorde en hij een nog veel mooiere auto aan het bouwen/opknappen was) ...
    Tja tja ... dan sta je daar als een verlegen blozend Hofje.:wuerg::oops: Toen was er een stukje van Hofjes hart al open voor hem...Niet vanwege die auto opzich, maar het gebaar, de gedachte erachter. Een volle week later ging er nog een stukje van Hofjes hart open. Met jawel de 1e zoen. En dat Hofje hem toch wel stiekem een lekker ding vond. Er een toch wel aantrekkings kracht was. Iets met ogen en grote handen en sterke armen. En zo heeft Feestcommissie elke keer een klein stukje van Hofjes hart voor hem open laten gaan. Groeide haar liefde voor hem.:inlove: Niet met de meest romantische dingen, want zo zit hij niet in elkaar. Wel met keuzes die hij maakte, nam en de dingen die hij deed voor mij, ons en ons gezin later.
    En dan ben je ineens zomaar bijna 33 jaar verder. Het was en is niet altijd even makkelijk en / of Rozegeur en Maneschijn. Dat kan en bestaat volgens mij ook niet.

popje4, leni1955, hwjstolwijk en 7 anderen vinden dit leuk.
  17. popje4

popje4 Levende forumlegende

wauw hofdame wat een prachtig verhaal....gefeliciteerd....bijna 33 jaar....

18. HofvanDromen

Dank je Pop ... :oops: ...

Afgelopen zomer was het 30 jarig huwelijk er ... die andere jaren waren "verkering hebbende" en verloofd zijn.

19. harm-jan70

Met recht een héél mooi verhaal Hofje. 'k Heb het al 3 keer opnieuw gelezen.:oops:

Klinkt stukken beter dan mijn eerste (gelukkig niet mee getrouwde) a.s. Tunesische vrouw. Die wou ook gelijk een nieuwe wagen cadeau hebben..(geloof mij maar, die dingen kosten nog al wat daar) en nog heel wat dingen meer.. Had had haar nog (net) niet gevraagd, de kapster en weet ik het allemaal was allemaal al in gepland door haar.. voor de grootte dag...

Toen mijn (toen nog huur) huis daar in den vreemde voor mij ook ineens niet meer voldeed, er moest een koophuis komen, beter nog gebouwd worden, volgens haar wensen.. Was het mooie liedje snel uit.-.- Volgens haar dan weer niet. Ze was ineens in blijde je weet wel... Terwijl er niet meer dan wat gefriemeld was...nog wel wat meer ook, maar niet van dattum en zo... Volgens haar was het door eeh de hogere machten en zo... ingeblazen..ja ja...

Eigenlijk had ik wel moeten trouwen dacht ik nog achter af. Want daar geldt nog steeds de regel voor het huwelijk moet er wel een doktersbezoekje plaats vinden en zo... Hoewel die beste man natuurlijk ook omgekocht kan worden..

Een niet meer hele dame, is goedkoper om mee trouwen, dat dan weer wel..xD

Btw, volgens mij zit er iemand achter de knoppen mee te gluren...kreeg zowaar uit de gouden kistjes (Ja één van de prijzen, van het top 3000 event waar ik "niet echt" moeite voor heb gedaan) Een heuse GOUDEN KIP! :eek:

De rest van de ..prijzen winkel..en zo... nou ja..niet de moeite waard om er letters aan te wijden.. en Die stomme upgrade groentenkraam past niet eens op het huisdierenveld... In het spookhuis ook niet..

20. stien56

stien56 Alwetend orakel

Tja Charme - een auto waar jij je veilig in voelt is zeker belangrijk - vooral als je veel kilometers maakt.
    Hofje wat een mooi verhaal - enne de aanhouder (jouw feestcommissie) wint:inlove:

HJ - wat een mens zeg - had zeker alleen geld tekens in haar ogen>:(

Dan kun je beter een gratis gouden kip krijgen toch?xD