-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Dank je wel Rozijn. :inlove:

Al hoewel en om eerlijk te zijn, had ik zonet al besloten om de Howie niet te kopen. Eigenlijk om de reden die jij net omschreef.
    Toen ik er zonet even een snel een zelf-analyse op los liet bij mij zelf, kwam het bij mij zelf over als vrienden kopen met gekochte goederen.

Als er iets tegen mijn natuur in gaat is dat het wel. Vriendschap is niet te koop Is het te koop dan is m.i. de vriendschap niet gestoeld op de juiste normen en waarden.

0ok hier in het forum zie ik het vaak voorkomen, dat men gaat strooien met gekochte goederen (betaald met echt geld).., drops in meervoud. Wat ik daar dan over denk, heb ik zonet al omschreven.
    En de gedachte van: Moet/wil iemand zijn eigen/zelf nu op zoiets voorop laten staan... M.i. staat men dan niet op de juiste manier in het leven. Zullen die mensen de echte vrienden in het leven ook niet herkennen.

hwjstolwijk, snietje1, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

*knikt instemmend*​

Vriendschap kan niet gekocht worden of te koop mogen zijn zelfs.
    Vriendschap is genegenheid, vertrouwen, veiligheid, vrijheid, hulp bieden, geven en nemen. En meer van dat soort.
    Het mooiste is het als het van beide kanten komt of mag zijn.

hwjstolwijk, snietje1, charme63 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. harm-jan70

Mooi omschreven Rozijn. :inlove:

Tussendoor gelijk even het nummer van de stukadoor die boven aan het werk is, even in de telefoon getoetst. Natuurlijk wel eerst even naar zijn tarief in 2 kleuren gevraagd.xD

'k kan heel veel, maar stukadoren is toch wel een vak(werk) apart..

hwjstolwijk, snietje1, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Schrik een beetje van mijn eigen woorden allemaal HJ … :wuerg:...xD

gaat eens even Mama Hofje met de bladerveeg helpen … de zon schijnt nog ...en die is zo broodnodig voor even ...

5. harm-jan70

Het waren mooie woorden, woorden die mij aan het denken zette.:inlove:

'k heb liever dat mensen mij aan het denken zetten, of het niet met mij eens zijn, dan mensen die op alles ja en amen knikken. Of met de horde mee lopen.

Late edit:

Om bovenstaande reden mag ik Hofje (en haar dochters) ook zo.

Zij neemt geen blad voor de mond, zegt en schrijft op nette wat zij van iets vind. Ongeacht of iemand een petje op heeft of niet. Zij is m.i. geen meeloper, petten likker.

Tja en oneerlijkheid, liegen, sneren...en meer van dat soort grappen, dat soort grappen moet men bij Hofje niet uithalen... Dan vind met een zeer boos (terecht) Hofje op het (levens) pad. 8)

Laatste bewerkt: 20 November 2019
    hwjstolwijk, snietje1, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. stien56

stien56 Alwetend orakel

Zojuist - gewoon om uit te proberen - 60 groene draaien weggewerkt en..... jawel 10 oude suikeresdoorns en wel 4 sproeikoppen8)

hwjstolwijk, snietje1, harm-jan70 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

Val nu pas binnen...letterlijk dus, keek niet goed en glee bijna uit over de post die in de brievenbus gepropt was pffff wel weer leuk dat er post was wat gericht was aan de directie hihihi voelt wel goed moet ik zeggen xD

Helemaal mee eens en een gegeven paard mag je niet in de bek kijken ;)
    nu eerst even een lange wandeling met de honden maken het is nog steeds heerlijk weer
    trouwens even een vraag, ik las dat je het had over een meldknop HJ? waar zit die dan? :oops:

hwjstolwijk, snietje1, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. harm-jan70

Stien! xD

Hier 13 groene, en 6 blauwe (5 heb ik er laten staan) en 0 suikerbomen.8)
    Men zou bijna iets schrijven over een gemanipuleerd rad en zo...

Was gelukkig niet en nog steeds niet van plan om mee te doen met het event. 19 keer oogsten las ik elders. :wuerg:

Hier ga ik dat ook weer eens doen met de honden. Had eigenlijk eerst nog even willen douhen (in de woonkamer...) maar ja er lopen nog 3 man werkvolk rond...

Vind dat dan toch niet helemaal zus en zo... Gekke is in een sportclub of sauna heb er ik dan weer geen moeite mee..

9. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

:oops: ... dank je HJ ..voor nu ja ...

Lekker poos buiten geweest en toe een dutje gedaan ... soms moet dat -.-

Hier ook is geprobeerd met die draaien .. iets met willen weten en testen.. Nah uit die mooie blauwe kwamen ze niet ... uit diverse groene 3 ...
    Wat Hofje er nou mee moet, weet ik eigenlijk niet..want ik doe niet mee met event ... 19 x oogsten ... daar heb ik geen tijd voor en ook geen geduld xD

Ik snap dat wel hoor, van die douche enzo enzo ... Tis een soort van je personeel wat nu rondloopt en dan tja ... :music:

10. charme63

Ga ook niet waar vreemde bij zijn in mijn blote niksie :wuerg: privé natuurlijk wel maar das anders xD en heerlijk gewandeld nu liggen ze beiden tevreden in hun mand :inlove:
    Ow ja we eten vanavond wortelstamppot/ wortelstoemp met verse worst

11. HofvanDromen

Hier in de 30 of 40 blauwe draaien weg gedraaid ... niet 1 esdoorn ...-.-... wel een paar fokdieren / knechtencoupons / SM /SV /2x oogstbonus voor 24 uur en 2x bonus voor 6 uur ...
    Ruim ik dacht 50 van die groene weg gedraaid ... kreeg er nu 1 bij ...heb nu 4 van die esdoorn bomen ...
    Meteen weer weet waarom bloedhekel heeft aan kans op en random 8)....

Rozijn had helemaal geluk ... 1 esdoornboom en nog steeds die muffehut niet ...

Hier ook aan de kook gaat ; Stamppot andijvie met spekkies

12. harm-jan70

Charme, ik had even over jouw vraag heen gelezen. :oops:

Onder elke posting van iemand (zie de foto hieronder) kan je op: "bericht" duwen. Dan opent er een nieuw venster waar men iets of een reden van de of een melding in kan vullen. Deze melding wordt dan zichtbaar bij de mods. of betreffende mod die over een bepaalde sectie in het forum gaat.

hwjstolwijk, snietje1, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. stien56

stien56 Alwetend orakel

Tja, dat random............. Ik vind het maar niks. dus doe zo'n event niet.

Wij eten stamppot boerenkool met worst - lekker.

hwjstolwijk, snietje1, harm-jan70 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. charme63

Het is echt stamppot weer nu...erg lekker en veel varianten :inlove:
    Geef niet dat je eroverheen hebt gelezen HJ komt ook denk ik dat ik mijn post snel genoeg heb aangepast maar het is me nu duidelijk hoe het moet thnx ;)

15. HofvanDromen

Het was hier ineens ook druk met 3 politie auto,s en 2 brandweerwagens in de straat .. :eek: de blauwe en oranje lichten waren oogverblindend :eek:... Bij een kleine blik op lappie, het bleek om een vreemde lucht/ stank vermoedelijk misschien gas te gaan...
    Gelukkig niet al te enge dingen :wuerg:

Stamppotten vind ze heerlijk :inlove:

16. charme63

Tja kijk die stank is nog te verklaren Hofje...afgelopen event stonden er veel stallen en die moesten natuurlijk ook uitgemest worden xD
    maar kan me voorstellen dat het schrikken is, hopelijk loopt het met een sisser af

17. HofvanDromen

xD Zou zomaar kunnen allemaal ... Hofje had natuurlijk haar mesthoop flink opgehoogd ...

Zal het maar niet bij de brandweer jongens gaan melden :music:

hwjstolwijk, charme63, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. stien56

stien56 Alwetend orakel

19. harm-jan70

Zeg Rozijntje...vind jij ook dat er een raar luchtje in de lucht hangt? Jij niets hebben laten vliegen, jij zeggen doen?! o_O
    Ehm..ik bedoelde meer buiten en zo.. Waarom jij mij zo aankijken Rozijn!? Nee...nee.. ik ook niets buiten, iets hebben laten vliegen..

hwjstolwijk, stien56, charme63 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Nee buiten niet :music:

hwjstolwijk, stien56, harm-jan70 en 2 anderen vinden dit leuk.