-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

idd HJ heeft gedronken "2 uur per uur, dan ben jij eigenlijk nog spekkoper..xD"
    heeft feestje gehad, waarschijnlijk omdat hij goed scoorde bij de "top"

2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Tine, nee, dan heb je niet gedronken, als je in de grote stad in het zuiden parkeert, hebben wij 5 eurie per uur afgerekend, dus hij heeft gelijk ! Waarschijnlijk heb jij goed gescoord bij de "top" en wil je dit zo vertellen. Dat is geen aardige manier en dat kan heel anders, mensen in hun waarde laten is op dit draadje een must, net al op de rest van het forum. Dus pas je aan, of ga een cursus aanvragen : hoe ga ik om met mijn medemens, misschien leer je wat.8)

harm-jan70, stien56, hwjstolwijk en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Eens met Snietje .... -.- ... Dit is puur uit lokken ... :(

harm-jan70, stien56, hwjstolwijk en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Ik vraag me dan af : waarom ga je een draadje bijhouden waar je een hekel hebt aan de mensen ? om iedere keer een sneer te geven ? Hoe doe je dat in je echte leven ? hetzelfde ? dan heb je weinig te doen en wil alleen maar de controlefreak spelen.... Ik begrijp zoiets echt niet, gun ieder een fijn leven en ben gewoon blij met wat je hebt. ;)

harm-jan70, HofvanDromen, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

Word tijd voor een negeer knopje.....-.- of was er die al...

harm-jan70, HofvanDromen, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

morgen allemaal
    wat is het koud zelfs al gestrooid hier

snietje1, charme63, harm-jan70 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. stien56

stien56 Alwetend orakel

Goedemorgen - hier heeft het ook gevroren vannacht - gelukkig geen mist - ik zie de zon doorkomen.

hwjstolwijk, snietje1, charme63 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

goede morgen hier ook alles wit iets mist maar is nu al weg zonnetje er heerlijk als ik zo buiten kijk bomen zijn nog wit

hwjstolwijk, snietje1, charme63 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. HofvanDromen

Goedemorgen :inlove:
    Het is vooral koud om Hofjes hart.-.-

Dat er willens en wetens expres gekwetst wordt. Dat er willens en wetens misbruik gemaakt wordt van iemands goedheid, ingespeeld wordt op kwetsbaarheid en emotioneel gevangen gehouden kan worden. Dat er willens en wetens gelogen wordt waar het gedrukt staat. Dat mensen kapot, zwart, gedreigd en soms zelfs bedreigd en bestolen worden. Dat eigenbelang zo voor op moet staan.

Het is koud, erg koud...

Lied van de Dag ; Kiesza - Sound Of A Woman

:inlove::inlove:

10. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Goede morgen.

Mooi verwoord Snietje.

Deze keer druk ik "niet" op de meldknop, laat het team het nu zelf maar een keer opsporen, wel of geen actie ondernemen.
    Als Matthias zich aan mijn adres meld, heeft zij een verkeerde, dit soort gekke reactie's raken mij in het geheel niet. Wat mij wel raakt, is dat zij het vaker out of the blue naar meerdere spelers (mensen) doet en heeft gedaan, zolang het team er niets aan doet, zal blijven doen.

Snietje heeft het al meer dan goed verwoord, voor mij is er verder niets meer aan toe te voegen.

Hier is er gelukkig wel sprake van een rijk leven. Zonet ruim een uur op de heide gewandeld met de honden. Man wat een mooi gezicht, de zon die over de heide scheen over het nog bevroren gras en heide. De boomtakken en bladeren en naalden die langzaam aan het ontdooien waren en schitterden in het zonlicht. De honden die heerlijk aan het rennen, graven en het snuffelen waren.

Vond het toch wel een cadeautje van moeder natuur.:inlove:

Nu eerst een kop hete laté koffie.

hwjstolwijk, charme63, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

ik reageer op "2 uur per uur"
    mocht er 2 euro per uur staan, dan had ik niet gereageerd.

12. HofvanDromen

Hier ook nu even genoten van moeder natuur... Al is Hofje al rijkelijk bedeeld door diezelfde moeder natuur ...euhm tja...

In het zonnetje dus even van een heerlijk bakkie koffie genoten... De regenton intussen leeg laten lopen...anders vriest tie misschien kapot net zoals met de vorige gebeurd was:wuerg:... Zo even de boterhammetjes ook buiten gaat nuttigen en dan lekker wat bezemmen ..
    Lees bladeren vegen ...

las net van die Howies ...de aanbieding kan dus nog komen hier...en als tie niet komt ...bij mijn weten heb Hofje ze nooit gekocht..
    Of ik moet toch al ...iets met geheugen en leeftijd en en ...ohwwwww... nu al :eek:

13. harm-jan70

Natuurlijk Matthias.

Hoeveel heb jij op? :music:
    Als jij niet gedronken had, had ik niet gereageerd.

*Naar Rozijntje kijken doet.*

Tja moedertje natuur is gul geweest. xD

14. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

:oops::oops:... Iets mompelen doet over gulheid der natuur, terwijl zij naar HJ kijkt...

15. harm-jan70

Rozijntje! xD

Hier nog steeds die aanbieding van die Howies... *twijfelt*..

De enige reden om er eentje te kopen zou zijn, misschien dat ik er iets moois voor kan ruilen voor iemand uit dit draadje.. Maar ja wat is blijft de waarde van een Howie in een ruil-event nu ze te koop worden aangeboden..

16. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Ze zijn al eerder te koop geweest HJ...euhm euhm ...bij twijfel niet doen ...is een uitspraak van Mama Hofje :music:
    Alhoewel het je natuurlijk vrij staat te doen wat jij zelf graag wilt ...:inlove:

17. harm-jan70

Dat op een tegeltje schrijven doet..xD

Er zit zeker wat in, in die wijsheid.

Het is idd, een trigger voor mij, ook eentje waar ik eigenlijk op tegen ben. Of wel de opzet van BP: pogen om mensen (te triggeren) over te halen om kleine uitgaven te doen.
    Waarbij ik dan de regel voor mijzelf hanteer van: Vele kleine uitgaven maken ook één grote. En dat men bij BP wel aan de gang kan blijven om kleine uitgaven te "blijven(d)" te doen.

hwjstolwijk, snietje1, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

*Het tegeltje boven de schouw vast hangen doet *
    8)

19. harm-jan70

Er een tegeltje naast hangen doet:

̶O̶p̶ ̶d̶e̶z̶e̶ ̶b̶o̶e̶r̶d̶e̶r̶i̶j̶ ̶w̶o̶r̶d̶t̶ ̶g̶e̶k̶o̶c̶h̶t̶.̶

Liefs Rozijntje

hwjstolwijk, snietje1, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Gekkie xD:inlove:

Even zonder dollen … en even als het mag ...:oops:

Je wilt dus een Howie kopen om iets moois te ruilen om cadeau te kunnen geven aan iemand hier in het draadje...
    Dat is heul lief en dat is mooi, een mooi gebaar … Maar als ik dan zo vrij mag zijn:oops:
    Wat is er mooier dan een zelf gescoord/ gebouwd/ gemaakt cadeau te kunnen geven/schenken …
    Kopen is kopen … maken en geven veel mooier …

Al moet en mag je natuurlijk het ten alle tijden zelf beslissen...