-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

xDxD HJ ben je ooit klaar met verbouwen ????

Dat inmetselen gaat 'em echt niet worden, ik strijk liever dan dat ik voor nieuwe kleding moet gaan shoppen :eek:

1-marleen, miepje40, omaatje75 en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Ehm goede vraag Stien. :oops:

Shoppen....brrrr...Daar heb ik een Tunesisch lief voor, die is gek op de markt (shouk) daar, Zij vind alles te duur, dus uuuren pingelen...ik mag niet mee zegt ze, (vind ik heel erg kuch..kuch) Zo een hele koffer vol met kleding.. voor heeeeel weinig. Kan ik het halve jaar weer vooruit in Nederland. :music:

1-marleen, miepje40, omaatje75 en 7 anderen vinden dit leuk.
  3. snietje1

Dat lijkt me ideaal !!!!! Echt iets voor mij !Maar ja, mijn lief wil dat ik meega als hij me de stad in sleept voor nieuwe kleding voor mij..Misschien wel beter, hij is echt kleurenblind en ik allergisch voor kleuren......

1-marleen, miepje40, omaatje75 en 8 anderen vinden dit leuk.
  4. harm-jan70

Hij weet jou maten toch wel mag ik hopen? :eek:

Niks leukers dan een vrouw te verrassen, natuurlijk altijd een maatje te klein kopen...:music: Hoewel wij mannen voor de vrouw meestal meer met lingerie thuiskomen dan een jurk..xD

1-marleen, miepje40, omaatje75 en 7 anderen vinden dit leuk.
  5. snietje1

xD Klopt HJ, hij weet mijn maat (niet zo moeilijk al 20 jaar dezelfde) maar hij denkt dat het zwart is, blijkt het blauw/groen/beige te zijn... Daar kan ik niets mee, ik verbrandt me alleen maar .....

Laatste bewerkt: 11 Januari 2015
    1-marleen, miepje40, omaatje75 en 8 anderen vinden dit leuk.
  6. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen, het blijft waaiweer.
    Mag van mij wel gaan vriezen, dan zien we de zon ook nog weer eens:inlove:.

leni1955, snietje1, 1-marleen en 8 anderen vinden dit leuk.
  7. stien56

stien56 Alwetend orakel

Goedemorgen!
    Kleding shoppen? Brrrrrr - niets aan. De stad in? Zelden.

Zonnig weer? Graag! Helaas komt er een week wind en regen, las ik net. Goede reden om niet de stad in te gaan.8)

8. tootje

tootje Commandant van het forum

Goedemorgen,
    De rust is weergekeerd in huize Toot.
    Tussen alle drukte door ook nog wat bd binnengehaald met het fokrommelen :music:
    Tussen alle drukte door ook nog wat bd uitgegeven om te kunnen levelen vandaag of morgen :music:
    Tussen alle drukte door hier en daar wat gelikt:music: 'k Ben er eigenlijk nog steeds boos om, dat het gouden lik draadje is gesloten :mad::cry:

Eerst maar een koffietje:inlove: en dan eens gaan bedenken hoe we het ruilevent onder de aandacht van de producer kunnen krijgen :pxD

9. djamie1967

djamie1967 Forum-hertog

Goedemorgen allemaal
    gisteren lekker bezig geweest hier -.- 2 zware opbergrekken in elkaar gezet,met hulp van buurman
    wat zijn die krengen zwaar :eek:,had ik werkelijk nooit kunnen redden in mijn 1tje
    en hij was toch lekker bezig,dus ook gelijk mijn nieuwe afzuigkap neer gehangen
    heb hem naderhand gewond bij de buurvrouw afgeleverd,met allemaal snij/schaafwondjes :oops:
    event eindelijk klaar,pfffff wat duurde die molen lang,was niet leuk meer >:(
    nu even koffie,en dan nog even naar de bouwmarkt voor afvoerslang ed

10. tootje

Die buuf van jou is wel een hele goeie hè.... met gevaar voor eigen leven opbergrekken in elkaar zetten op je vrije zondag ( :p ) is écht wel ongelofelijk lief!
    Heerlijk zulke buren! Die zou HJ nou ook moeten hebben.... xD

Laatste bewerkt: 12 Januari 2015
    leni1955, snietje1, -Tits- en 6 anderen vinden dit leuk.
  11. harm-jan70

Ik zou mijn buuv graag vol met allemaal schaaf en snijwondjes willen zien. xD

Eerst maar koffie.. 8)

12. tootje

Ben net geleveld .... Ben volgens mij ergens in de zomer van 2013 begonnen met actief spelen op het account Tesselschade. Gestopt in oktober 3013 en weer begonnen in oktober 2014. Met enige voorkennis van het spel, ben je dus in een dik half jaar in level 90 momenteel.... Dat was wel anders toen ik met het Floxjes account startte in 2011 :wuerg:xD

Nog anderhalf jaar voor level 100 :oops:8) .....als je er van uit gaat, dat de binnengekomen ep's per dag zullen stijgen per level...:music:

djamie1967, leni1955, snietje1 en 8 anderen vinden dit leuk.
  13. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen:inlove:

Toot dat jij al 1000 jaar speeldeo_O

Nah zonder gein, de verhoudingen van levels klopt totaal niet meer, iedereen die in 2010 of vlak daarna is begonnen loopt feitelijk een jaar tot anderhalf jaar achter..gezien alle nieuwe questen in de coop..en de vele events enz die er zijn gekomen..
    En das niet eerlijk:cry: Der zou een correctie op moeten komen...en maar klagen die lage levels:wuerg:
    Whahaa nee, hoor het boeit mij totaal niet meer , welk en hoe level je zit..en wat zegt het nou ?? niks toch..

Hier klaar met de schilder en schuur...en nu krijgt mijn wasmachine kuren:wuerg: Dat wordt denk wel een nieuwe, ben ik bang:wuerg:
    ehmmm misschien eindelijk ook eens badkamertje verbouwen, denk het even nietxD

Ben wel aan de opruiming gegaan..ppfff wat een zooi heb een mens toch , die je nooit gebruikt of ook niet echt nodig hebt..
    Dus hup weg ermee..
    Maar wel rustig aan , doe elke keer een kamer, kast of zelfs alleen een plank..
    Tis nog geeneens voorjaar maar heb nu al last van voorjaarsmoeheid, of zou het wintermoeheid zijn,.of gewoon moeheid na die rottiggriepje..A fijn..ik doe maar weer eens alweer>:( rustig aan...je zou der moe van worden , van die rustig aan doen:wuerg:

Ik verlang naar de Zon en Warmte....

Fijne dag Allemaal:inlove:

djamie1967, leni1955, snietje1 en 7 anderen vinden dit leuk.
  14. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Achterlopen door eerder beginnen doe je natuurlijk niet, want alles waar nieuwe spelers nu de beschikking over hebben, hebben wij in de loop der tijd ook gekregen. Maar bij het eerste account haalde ik level 60 in 6 maanden, op het account wat ik 2 jaar geleden begonnen ben in 6 weken.
    Door het spel niet te spelen zoals destijds de beste optie was, maar door gebruik te maken van de huidige mogelijkheden, krijg je de kans een groot deel van de achterstand in een redelijke termijn in te halen.
    Persoonlijk vind ik dat niet zo erg. Het is ook niet leuk om in een spel te stappen met het gevoel dat je er altijd jaren achteraan blijft lopen. En floxjes liep in de Top100 zonder gekochte TG heel lang voor mij. Ik vraag me af of het Tesselschade ooit zal lukken.
    Maar wie weet, ook als ik er van uit ga dat ik ieder level weer iets meer ep per dag speel, heb ik weinig hoop in 1,5 jaar level 100 te halen.

15. tootje

floxjes speelde inderdaad zonder tg. Toen ik ermee stopte stond ik hoog in de lijst... Tesseschade is wél tg gaan kopen, waardoor het absoluut sneller gaat Coco, maar mensen inhalen is nog niet zo simpel....

16. -Coco1968-

Dat bedoel ik dus ook. De eerste levels zijn altijd gemakkelijker geweest dan de hogere levels. Door alle extra's die we krijgen kunnen alle levels, ook lagere levels, meer ep per dag halen. Maar het blijft voor lagere levels moeilijk om iemand met een hoger level in te halen. Dit lukt alleen door fanatieker te spelen of meer geld erin te stoppen. Of door het spel te kennen voordat je het begint.

Jij en ik waren met de volgende accounts eerder door de eerste 40 levels dan de meeste kuikens omdat we ervaring hadden met het spel. In oktober 2012 was er al een Duitse speler die de uitdaging aangegaan is om in een maand level 70 te halen. Ik weet nog steeds niet of dit met of zonder geld was, maar het is wel gelukt. Terwijl de meeste kuikens er nog steeds langer dan een maand over doen om level 40 te halen.
    Maar op dit moment hebben we dus 6 levels verschil, en dit verschil kan best wel kleiner worden, maar voorbij gaan zal nog niet gemakkelijk zijn.

17. stien56

stien56 Alwetend orakel

Nu speel ik al wel een hele poos, maar eigenlijk doe ik gewoon maar wat - zoals het mij uitkomt.o_O:music:

Binnenkort komt level 96 in zicht - 97 zal wel zomer/najaar worden - geen punt.:D

18. HofvanDromen

Tralalalala.....heeeelaaaadiiiiilaaaadiiiiiidooooo.....tralallalaaaaaaaa

De Roze Ketelbinkie en de Roze Ezelstal zijn binnen..........
    Plus uitgekiend als ik ben ...2 keer geleveld op bama..........

En we gaan weer verder met de rommeldebommelboerderij....
    Heeelaaadiilaaadiiidoooo...

Ehmmm ....de 20 miljoen is niet meer...Das dan wel weer een beetje jammer...:wuerg:xD

19. -Coco1968-

Gefeliciteerd. Ik zit ook iedere dag met spanning te kijken of het me voor het eind van de maand nog lukt.
    Nog 126 ketels. En ik ben zelden miljonair, dus onder de 10.000 BD koop ik er wel wat bij, maar echt opkopen lukt niet.

djamie1967, leni1955, snietje1 en 6 anderen vinden dit leuk.
  20. HofvanDromen

Dank je xD

Omdat ik niet volledig aan die babyoppas event heb meegedaan , kon ik mijn donsveren en schapenwol verkopen..
    plus nog een zooi wolfjes...Had goed verdiend daaraan...
    Het was mijn doel voor nu om die roze-stallen te scoren...heb dus ook flink met bd gesmeten...
    Kadootje voor mijzelfxD

Nu weer een nieuw doel verzinnen:wuerg: