-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

kheb die andere allemaal terug verkocht aan BP .... :oops:... tja ...:wuerg:xD

Hofje heb wel meer domme heul domme dingen gedaan ...heul domme dingen ...:music:xD ..Maar daar een andere keer eens iets over schrijven zal ...vandaag of morgen nog maar even niet -.-

Gaat hier eens aan tafel

hwjstolwijk, charme63, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

Smakelijk voor degene die gaan eten ;)

hwjstolwijk, stien56, harm-jan70 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

*PLOF* zo, allemaal een goede avond gewenst en smakelijk voor degene die gaan eten, wel lekkere dingen die ik gelezen heb :inlove:
    Hier met vanalles en nog wat bezig geweest na het werk, bijpoetsen, auto gehuurd op de juiste tijd en plaats, werkuren verschoven, komt mijn collega wel terug voor me:inlove:, kortom vanalles is geregeld, mooi man ! Morgen gaan we de weg onveilig maken met een autootje8)

Charme, beterschap meis, denk goed aan jezelf en zorg dat je genoeg water en bouillon drinkt !!!

Nu ga ik eens kijken op het forum wat voor event er aan komt en wat Stollie heeft gemaakt:)

4. HofvanDromen

En Sniet gevonden allemaal ? ... Veel plezier morgen xD

5. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Gezongen..?

Iemand met pensioen gegaan, verjaard, uitgezwaaid, binnengelopen.. 0oh gevonden. Las ik toch even ge-zon-gen..:oops:

6. HofvanDromen

Hedde gij diene bril niet op HJ, mijne schone zoon -.-

7. harm-jan70

Nu wel weer ja. Maar ik had die zin al geschreven, voor ik erachter kwam. Een hele zin uitvegen - zoveel werk - en zo..

8. HofvanDromen

Veel werk ? xD....

Tis dat ik Rozijn niet ben anders had ik geschreven : Zal je laten zien wat veel werk is .........

9. harm-jan70

Nu zit er zelfs een quote van mijn zelf in mijn eigen tekst...o_O

Even tot 10 tellen dan maar....moet goed komen...ooit.

10. HofvanDromen

:eek: ... wat hedde gij gedaan vandaag dan ... dadde gij zo bezig zint :wuerg:xD

Vond ook al wel wat vreemd, dadde gij u zelf ging herhalen xD

11. snietje1

Yep Hof, allemaal gevonden, dank je, morgen na het werk begint de pret. We hebben ook even gekeken wat parkeren kost, net zoveel als de huur van de auto o_O:eek: Wij zijn dat niet gewend, ik zet hem wel bij mijn schoonmama :inlove: gratis8)

Stollie :inlove:xD Lief van je !

12. harm-jan70

Snietje! xD

Dat viel mij in deze regio ook al op... Hier en daar hooguit een enkele blauwe zone, maar daar heb ik het hier wel mee gehad.

In mijn vorige regio moest er altijd een zak munten of de pas mee, als ik met de auto op stap ging.-.-

13. HofvanDromen

*niks zeggen doet* op vorige regio -.-

Parkeren is echt duur ..als je al een plekkie ken vinden :wuerg:

Mooi Sniet, dat je autootje dan bij schoonmama ken zetten.

14. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Su6 morgen Sniet :) ,

HJ.. heb je teveel gedronken xD?

Las net gedicht van Stollie.. wat Mooi & Lief :inlove:! Probeerde net zelf in de Pen te klimmen.. lukt het toch niet :oops:.. normaal rijm - brei - ik alles aan elkaar.. nu dus niet :wuerg: .. ga het later nog eens proberen.. heb nog even :music:..

Edit: ga nu bankhangen en netfl*xen.. fijne avond & slaap lekker alvast iedereen ;) .

Laatste bewerkt: 19 November 2019
  15. HofvanDromen

Zo nog even bij Rozijntje gaat kijken en dan hier op de bank onder de knuffeldeken gaat ...

Slaap Lekker Allemaal ... Met Mooie Dromen :inlove::inlove:

16. harm-jan70

*Ziet Hofje richting de poort komen lopen* :eek:

Hup..hup...Rozijntje..even snel de boel en kleding fatsoeneren... Zeg maar dat wij in slaap gevallen waren en zo...:music:

hwjstolwijk, charme63, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

*doet deur open*

Hoi Mama Hofje, jij koffie drinken komt ? Ja is prima hoor... Mijn haar en blouse gek zit ??? … euh euh euh ...:oops: ...tja was in slaap gevallen en Bella de nieuwe hond en Knoet spelen ...enzo enzo ….:oops:....

Jij lachen doet :eek:... Jij best weten doet hoe dat komt … ik niet kan jokken ik rode wangetjes hebben doet … :oops:.... HJ oorzaak is..
    Dat best mag en mij van harte gunt :wuerg:... oh euh euh koffie dan maar … ??? … HJ is even bij de kids kijken en weltrusten zeggen enzo .

Jij na de koffie ook onder de dons gaat ...lange avonden enzo enzo … ja dat snap ik wel hoor ...geeft niks ...:inlove:

18. snietje1

Hier op de goedkoopste plek om te parkeren is €2, per uur. Even een telsom, van 2x parkeren van 5 uur in de avond tot 6 uur in de ochtend = 13 x2 (2 nachten) = 26 uur = 54 euro, daar komt bij dat hij gesloten is van 4.30 tot 7.00 uur.... hallo ik begin op mijn werk om 7 uur, stelletje.....:wuerg: Hoezo slecht geregeld in de binnenstad ?
    Bij schoonmama is het ook te hopen dat er plek is

hwjstolwijk, charme63, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. harm-jan70

2 uur per uur, dan ben jij eigenlijk nog spekkoper..xD

hwjstolwijk, charme63, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. snietje1

Ja daaaaaaaaaaaaaag, men neme mijn fietsje €0,- aan parkeren 8) En die kan ik gewoon pakken om half 78)

HJ, het was de goedkoopste.... en hopen dat er plaats is:eek: Ik word hier echt niet goed van :wuerg:

20 jaar geleden dat ik mijn bus verkocht, dat was echt een andere tijd :oops:

harm-jan70, hwjstolwijk, charme63 en 2 anderen vinden dit leuk.