-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel

Alle geel is per definitie fout ;)

Ik ben dus van de saaie kleuren, grijs, taupe, beige etc..

HofvanDromen, tootje, 1-marleen en 8 anderen vinden dit leuk.
  2. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Ik zie geel!!
    *Oude verf en zo..meeeeeeeeeeters schuurpapier... dus maar ouderwets afbranden en schrapen..schrapen...schrapen..:cry:*​

HofvanDromen, 1-marleen, omaatje75 en 7 anderen vinden dit leuk.
  3. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Een muur ervoor zetten misschien ????xD Het enige nadeel is dat je 10cm aan beide zijde minder ruimte hebt.....8) Ben je wel sneller klaar....

HofvanDromen, tootje, 1-marleen en 7 anderen vinden dit leuk.
  4. harm-jan70

Sniet!!! xD Hoe kom in dan mijn wc en douche nog in? :music:

HofvanDromen, tootje, 1-marleen en 6 anderen vinden dit leuk.
  5. snietje1

er omheen metselen, en een dikkere deur voor beide aanschaffen....of je moet van nisjes houden....

6. harm-jan70

xD

Hoewel een nis...Daar moet is ik even over nadenken, vind het idee, zeker een overweging waard.:inlove:

Dat gemixt met het idee van Miep, verlichting er in en accesoires erin (ff schoonszus lief aankijken voor wat er in moet,) dat soort dingen weet ik dan weer niet...:oops:

HofvanDromen, tootje, 1-marleen en 6 anderen vinden dit leuk.
  7. snietje1

En een neutrale kleur muur, is wel zo mooi HJ, en echt met accessoires kan je iedere keer een ander accent maken....en nisjes zijn altijd leuk....

Overigens als je bogen gaat metselen, wil ik je nog wel wat tips meegeven.....

8. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Nee hoor, hoe kom je erbij.
    Zal dan ook wel aan de leeftijd liggen, gelukkig ben ik nog geen grijze muis (figuurlijk dan)xD en dol op kleur.

HofvanDromen, tootje, 1-marleen en 8 anderen vinden dit leuk.
  9. snietje1

Leni, goed van je, al meer dat 1 reactie bij elkaar gefreubeld in 1 post !!! Daar heb ik lang op geoefend en nog mislukt het wel eens...:oops:

Maar niet geroepen dus...... dus ook geen vermaning of zoiets8)xD

HofvanDromen, tootje, leni1955 en 8 anderen vinden dit leuk.
  10. -_Moira_-

Shit! Sluiting van het prachtige uberhippe tuigje van de teckel kapot...beetje jammer.

HofvanDromen, tootje, leni1955 en 7 anderen vinden dit leuk.
  11. harm-jan70

Net weer thuis, ik houd mij aanbevolen...Sniet. Bogen metselen is echt vakwerk, Metselen geen probleem, maar bogen....Stukadoor is al reeds weer gereserveerd...snap nu waar die man zijn vakanties van betaald xD Snap nu ook waar mijn geld blijft..o_Ok iets met tekeningen maken van nisjes, verlichting en zo...Stucadoor reserveren...

Kan het zelf wel, maar het kost mij 2 dagen, die man, spatel de spatel....ff messen....6 uur verder, klaar....grrrr..... HJ hier is de rekening...Boter bij het werk :cry:

Vond in eens dat ik een loze hoek in de gang had....dacht...ach...laat ik eens een nieuwe deurpost bestellen... een slaapkamer wat vergroten... grrr...ik leer het niet... Ik wou dat ik loden handen had...-.- BP zou zich vast gouden handen klappen...

Laatste bewerkt: 11 Januari 2015
    HofvanDromen, tootje, leni1955 en 9 anderen vinden dit leuk.
  12. -Tits-

-Tits- Forum-ambassadeur

Goedesmorgens!

Pfff wat een hoop tegelijk... moet nog kussentjes maken, voer draaien (kom een molen tekort:cry:), blijkbaar nog babyeendjes fokken terwijl alle andere benodigde fokeenden al gefokt zijno_O:mad:, fokrommelen want babyboom... tjongejongejonge. Doe dus maar gewoon vanalles tegelijk :p Heerlijk chaotisch... ow en tussendoor nog een beetje werken... als dat maar goed gaatxD

En dat alles onder het genot van:

HofvanDromen, djamie1967, tootje en 9 anderen vinden dit leuk.
  13. stien56

stien56 Alwetend orakel

Goedemorgen!
    Het speciale cadeautje is er nog niet - het was wel erg gezellig gisteren en een beetje vroeg vanmorgen8)

HJ -xD Zo blijf je lekker bezig!

Tits, rommel ze tijdens de koffie.

Hier ook koffie - bezig met wakker worden.

HofvanDromen, djamie1967, tootje en 7 anderen vinden dit leuk.
  14. snietje1

Hier nog 7 dekentjes en het event is klaar :)

Goedemorgen allemaal.

HJ, je kan jezelf niet vervelen op deze manier.....

Hier is het strijk tijd...

HofvanDromen, djamie1967, tootje en 8 anderen vinden dit leuk.
  15. harm-jan70

Zeg Sniet, ...weet je... als jij mij nu de strijk geeft. metsel ik hem in voor je.xD

16. snietje1

te laat HJ, strijk ligt al in de kast....Tis zo moeilijk om aan te trekken als ie ingemetseld zit...xD

17. -_Moira_-

Maar je hoeft het ook niet meer te strijken...( en wassen etc )

miepje40, omaatje75, HofvanDromen en 8 anderen vinden dit leuk.
  18. harm-jan70

Kijk Moira snapt het! :D

Pff nog ff de buitenbinnenkantdeur ontverffen...met een zeer hete fohn....dan is het klaar voor vandaag..

Wel gek eigenlijk als een mens lekker aan het werk is, hoe de ideëen binnendruppelen... Zat net naar mijn badkamer te kijken....dacht tja...een jacu...of inloop/stortdou... HJ laat dat....!! Veel te duur...:cry:

19. stien56

stien56 Alwetend orakel

Misschien een keer een loterij winnen, HJ???:p

20. harm-jan70

Doe maar niet Stien, dat wordt dan een groter huis, nog grotere wensen, en grotere verbouwingen. xD

Mijn beneden buurvrouw vroeg onlangs aan mij: HJ wat kun jij nu nog aan jouw huis verbouwen, je hebt alles al een keer verbouwd. Ik zeg...oooh genoeg hoor..Was blijkbaar niet het goede antwoord...:music:

1-marleen, miepje40, omaatje75 en 7 anderen vinden dit leuk.