-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

In slaap gevallen op de bank...nog 45 rugzakjes en dan de paling binnen :inlove: Degene in de scootmobiel was er vast 1 van de Benidorm bastards -.- Snietje....Morgen hopelijk goed nieuws Hofje. Gelukkig heb je een grote herenboerderij HJ xD nu tijd voor mijn toddenmand, trusten allemaal

hwjstolwijk, HofvanDromen, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Charme! xD

Het hart van Rozijntje is groot... De boerderij daardoor ook. We hebben, Pien & Bertus, Geertrui en Klaas, Rozijn en ik, de kinderen: Hummel & Frummel, Knoet & Loet, de huishond Pluto onder ons dak wonen. Mogelijk ben ik nog eentje of meerdere vergeten..:oops:

hwjstolwijk, charme63, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Daar struikel je dadelijk dan weel over HJ xD

hwjstolwijk, harm-jan70, charme63 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen:inlove:

Na een slechte nacht :music:.. vroeg uit de veren... het verzoek van Rozijntje .... honderden malen door het hoofd laten gaan, wel niet wel niet wel niet ...hoe dan met de Roze Hof :wuerg:...Het overlaten aan de knechten... zelf regelmatig kijkje nemen. Dan moest het kunnen volgens Rozijntje.. tja tis een schat...Maar HJ dan ... ? had zij gevraagd...HJ vind ook goed. Wij willen niet dat jij hier alleen gaat zitten verkommeren. Kom gewoon een tijdje logeren, genieten van de kleinkinderen even wat anders en tot rust ...
    Na lang twijfelen had zij Rozijn deze morgen en telegram door Pieter Post laten versturen. De koffers waren zo goed als in gepakt. Die zouden later opgehaald worden door Bertus en Klaas. Ze stapte eens in haar wagen. Op naar de HerenBoerderij.

Geen tijd voor koffie en andere zaken ...misschien later nog even op de Roze - Hof ....Druk druk druk ...

Lied van de Dag ; Whitney Houston - Step By Step
    :inlove::inlove:

snietje1, hwjstolwijk, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede morgen....
    kan niet oogsten....lig er elke keer uit:cry:....nu al 6 keer...pppfff ga maar weer eens proberen....
    laters

HofvanDromen, snietje1, hwjstolwijk en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. charme63

Je gaat in ieder geval in stijl Hofje...de paling is binnen xD kwam tot de ontdekking dat ik bijna geen schildpadden heb maar natuurlijk geoogst en de stallen al weer eten en drinken gegeven en vergeten versnellers te gebruiken voor de stallen :wuerg: dan maar wachten tot de stallen klaar zijn en de schildpadden erop, heb er maar 13 dus dat gaat goed komen xD
    Geen last ervan dat ik uitgelogd werd Popje

HofvanDromen, snietje1, hwjstolwijk en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. harm-jan70

Goede middag.

Eigenlijk weinig te melden. Behalve dat ik de Hof/Sniet modus steeds meer als een warme deken aanvoel.

Zo ook met het nieuwe event: "Het leven van een parkwachter", niets omgebouwd, baha vol met bomen laten staan, niks gefokt, gekocht, niet op de oogsttijden gelet, toch de manta en de paling al binnen. Wat ik er mee moet weet ik nog niet, ze staan mooi te wezen in de schuur.. De tijd van hebbe..hebbe..(BP die daar graag op inspeelt,) ligt gelukkig ver achter mij.

Het op de klok moeten leven, het alles willen hebben, het promoten ervan.., het real life om het spel laten draaien, koste wat het kost...brr..bah bah.. Been there, done that. Over en uit. leve de boerderij is er voor mij, niet andersom modus.
    Idem geldt voor de EP-hunterij, het hoger dan een buur,of een ander willen staan of weet ik het.

Wat ik dan wel weer leuk vind... (slecht voor de BD, dat dan weer wel,) dat ik wat koopjes zag op de fokmarkt, dus er is een roze parfumerie roze en een waaierfabriek roze in de aanbouw. Wat ik er mee moet? Niks, maar ze zijn gewoon leuk om weg te geven.xD

*Ziet Pieter post aan komen rijden*

Benieuwd wat die beste man te vertellen heeft..? Hij zal wel weer op de gratis koffie komen. Eerlijk is eerlijk de koffie van Rozijn die is het sum sum..
    p.s.

Charme als jij (enkel) voor de paling en de manta gaat, kan jij de 51 in te moeten leveren schildpadden links (ontwijken) laten liggen.

Dat geldt ook als jij gaat voor de benodigde items die nodig zijn voor de wolken rij. De schildpadden leveren enkel 15 SV op. Dus die kan jij dus rustig links laten liggen, als jij dat zou willen.​

Laatste bewerkt: 14 November 2019
    HofvanDromen, snietje1, hwjstolwijk en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. charme63

Thnx voor de tip HJ xD ik keek weer eens niet verder dan mijn neus lang is :oops:

HofvanDromen, leni1955, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. stien56

stien56 Alwetend orakel

Hofje - passend vervoerxD

hwjstolwijk, HofvanDromen, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. harm-jan70

Charme, ik zag het ook per toeval. Daar ik met zo weinig mogelijk inzet en dieren, naar de manta en de paling toe wou werken.
    Hofje had de eerste weg (eerder in dit draadje) al mooi voor ons uitgestippeld.

*Ziet ineens een roze pompoemkoets voor komen rijden* o_O

Assepoes op de thee komen papa, vraagt Loet? Eeh..eeh ga jij je moeder is gauw halen Loetje... Misschien dat die er meer van weet..?Er schijnt wel een dame in te zitten (Van een afstand gezien dan), als dat maar geen geduvel met Rozijntje oplevert...-.-

hwjstolwijk, HofvanDromen, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. charme63

Idd de route had Hofje al uitgestippeld maar keek weer eens niet goed -.-
    ai ai als dat maar goed gaat 2 kapiteins op een schip xD

12. harm-jan70

Zit er een kapitein in die roze pompoen koets?:eek:

Als het dan maar geen schone is! Komt niks noppes nada gene kapitein op het erf hier, of bij mijn Rozijn in de buurt. Rozijn hoort op de akker, niet op de wilde vaart. Voor je het weet krijgt zij het nog in de wilde haren bol van haar.

13. theav71

theav71 Levende forumlegende

Is er nog niks bekend over de zus van Hofje of heb ik daar over heen gelezen? Gaat het slopen van je badkamer nog goed HJ? En hebben de honden geen nieuwe trucjes uitgehaald met iets achterlaten voor de klussers? Hier een stuiterende dochter want die heeft vandaag een nieuwe step gekregen (alvast voor de kerst), ze gaat elke dag er op naar school en ze had een klein stepje die vuur maakte als je de rem gebruikte maar ze wilde toch liever een grote weer. Gisteren al naar mijn moeder geweest vanwege haar verjaardag, ze is vandaag 84 geworden. Was hofje haar moeder ook niet vandaag jarig?

hwjstolwijk, HofvanDromen, leni1955 en 5 anderen vinden dit leuk.
  14. harm-jan70

Over de zus van Hofje, heb ik nog niets gelezen, gehoord.

De badkamer is helemaal kaal, op de vloer na. Daar volgt zaterdagochtend (vroeg :wuerg:) een (stevig) gesprek over met de aannemer en de tegelzetter. De aankomende week is het sleuven hakken, leidingen in de muur leggen. Die zelfde week (als de planning soepel verloopt) de muren stukadoren. De week 48 komen de tegels op de muur en de wanden..

Voorlopig sta ik nog wel even in mijn nooddouche in de woonkamer te prutsen. Vooral niet vergeten de rolluiken te sluiten. Vanmiddag weer straal vergeten natuurlijk. Had haast, kreeg een melding op mijn telefoon, over een afspraak met de voeten dokter over een klein uurtje..:oops:

Nota aan mij zelf: de melding iets ruimer laten melden de volgende keer.

Gefeliciteerd met jouw moeder Thea, het is de leeftijd van de zeer sterken.

15. charme63

Whahaha HJ xD
    Van harte gefeliciteerd Thea, en volgens mij is Hofje haar moeder ook jarig....van harte gefeliciteerd Hofje

hwjstolwijk, HofvanDromen, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. snietje1

HJ, heb je al een ambulance in de straat gezien ?? De oudjes zouden zo een hartwip kunnen krijgen als je de rolluiken vergeet :music:

Hier ben ik nog steeds kampioen in sniffen, snotteren en hoesten en nog steeds koud :eek: Was thuis de verwarming nog uitgevallen, gelukkig dat de monteur hem gemaakt had voor ik thuis kwam :inlove:

Een step Thea, daar was ik als kind helemaal dol op xD Ik had ook liever een step dan een fiets, tot de step te klein was voor me:( Nu heb je zelfs een step voor volwassenen, ik zit er nog steeds aan te denken, steppen, mooi man..... maar ja, je kan zo weinig meenemen.... Gefeliciteerd met je moeder !

Edit: joepie, ik heb de paling en de manta xD

Laatste bewerkt: 14 November 2019
    hwjstolwijk, popje4, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. harm-jan70

Er bestaan tegenwoordig zelfs stepfietsen... Is dat dan geen mooie droom die uitkomt Snietje..?xD

Nope, nog geen ambulance gezien, de laatste is van een paar weken geleden. Nu zitten de kleinkinderen feest te vieren in het huis van oma.-.-
    Veel huizen in deze wijk gaan dan wel over van de ouders op de kinderen, hoewel het wel netter is om te wachten tot de ouders of opa/oma in hogere sferen verkeren..

18. snietje1

Oh ja, dat soort bloeddrinkers ken ik wel:wuerg: Ben ik vroeger heul veel tegen gekomen, heb er maar snel afscheid van genomen, niet mijn soort:wuerg:
    Voor strakkies staat klaar : zelfgemaakte vis lasagne xD8)
    Hier weer tijd voor Stokholm Requiem :inlove:

19. charme63

Fatsoen is bij sommige ver te zoeken....hou absoluut ook niet van dat soort mensen -.-
    Een stepfiets lijkt me gaaf, alleen euhhh zal niks voor mij zijn...ken amper recht fietsen met een fiets :oops:

hwjstolwijk, popje4, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. harm-jan70

Kan er ook heel slecht tegen. Heb mijzelf er nog van weten te weerhouden om daar eens flink op de bel te duwen..