-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Heb zelf het huwelijk verbroken. Om de voor mij eerder beschreven redenen.
    Pop heul lief van je, maar voorlopig blijft Hofje alleen op de farm.
    Heb de paling hier al binnen ... Rozijntje trouwens ook. vieze beesten blijven het :wuerg:... Op naar de Manta.:music: En dan bent wij weer klaar met die event.

hwjstolwijk, stien56, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. popje4

popje4 Levende forumlegende

nou oke snap ik mocht je je ooit bedenken dan......:)

hwjstolwijk, stien56, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

Ach jee wat een gedoe allemaal..hopelijk krijg je toch snel nieuws over je zus Hofje het kaarsje blijft voorlopig aan voor haar ;)
    Heb geoogst maar nu even kijken hoe nu verder...geen tijd om alles goed te lezen o_O

hwjstolwijk, harm-jan70, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. HofvanDromen

Dank je Charme ...das echt lief ...:inlove:... Dank jullie allemaal ook ...:)

Rozijntje en Hofje hebben de kortste route genomen naar de Paling ...en allemaal met de DI uit de stallen er is dus niet gefokt 8)

Heb even een plaatje gemaakt van de route die wij gegaan zijn ...
    Rood is de weg naar de paling ...geel is de weg naar de manta...maar die moeten wij dus nog doen ...:music:

Laatste bewerkt: 13 November 2019
    hwjstolwijk, harm-jan70, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Avond..... Nope echt geen goede, ik lijk steeds beroerder te worden, dat kan ik echt niet gebruiken:oops: Ik zie morgen wel weer, ik pak het dag voor dag. Vandaag na het werk boodschappen gedaan, mijn fiets naar de fietsenmaker gebracht voor de winterbeurt, de stofzuiger overal doorheen gehaald, bij de buurmeisjes (hele lieve jonge vrouwen) een verjaardagskaart op de deur geplakt, ze hadden zo'n "hartelijk gefeliciteerd"slinger opgehangen, ik vond dat daar een kaart bij hoorde xD, de band van de reservefiets opgepompt (ja hoor, hij stond op slot met het ventiel naast het slot:wuerg:) dus weer naar boven sleutel halen. Toen reed een stomme scootmobiel bijna mijn fiets aan flarden (met mij erop)..... tja hij gilde iets van "opzij ik ben haast" roep ik "stomme idioot, doe normaal" echt zo van die heerlijke gesprekken als je hoofd vol snot zit en je loopt de hele dag binnen in een trui en jas omdat je het koud hebt.

Kortom, het was niet mijn beste dag van dit jaar, maar ja, tis niet zo erg als bij Hofje, wanneer de MRI Hofje ???
    Hoje kan je ook middendoor en dan zijwaarts ?

Ja, mijn Farmlief heeft gelijk, we horen bij elkaar zonder te claimen. Maar als er iets is, we zijn er voor elkaar. Ze is heul lief:inlove:

Dadelijk het verschoond bed uit het wasmachine halen en ophangen, dan ben ik qua poetsen klaar voor vandaag. Daarna natuurlijk de grote en minihooligans (ze missen Linda wel een beetje, soms lopen ze haar te zoeken:cry:)

Ik heb wel alles volgezet met stallen, moet morgen goedkomen, ik heb er nu 49 dus kan net niets inleveren :music:

hwjstolwijk, charme63, leni1955 en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Nu kan je wel leveren :music:

Waar wil je middendoor Tante Sniet? Je moet altijd de stippelijntjes volgen ...

Euhm MRI - Nog niet bekend ... Opa en Oma van Dromen zijn nu daarheen...

T oude mensje is morgen jarig … ik hoop toch een beetje verjaardag nog te kunnen vieren...

En beterschap voor jouw ….:inlove:

Wat bedoel je eigenlijk met claimen :eek:...:wuerg:

hwjstolwijk, charme63, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. snietje1

Ik bedoel dat we niet claimen maar er wel zijn voor elkaar, dus niet vastgeplakt of zoietsxD Euh kep er even geen beter woord voor, mijn hoofd zit vol..

Nu weer tijd voor de serie :inlove:

hwjstolwijk, charme63, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Snap het ff nog niet helemaal, maar ik zit wel graag aan HJ vast geplakt ..:inlove:.. :oops:

hwjstolwijk, charme63, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. snietje1

Maar jullie hebben kids en zo, je kan ook houden van iemand die je niet iedere dag ziet ;)

Daaaank, deel 1 is klaar, net een zooi papegaaien geoogst, schiet niet op ik heb er 2, dus beter langere stallen zetten vanavond :music:

10. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Hier op basis van één veldje Neon kippen, (Baharama staat vol, en blijft vol staan met bomen) ga ik de paling en misschien de manta ook nog wel halen, als deze droprate zo blijft. xD

De rest van de prijzen/gebieden daar ga ik echt geen moeite voor doen. 'k blijf lekker in de Hof/Sniet modus.

Snietje beterschap toegewenst. Denk jij een beetje aan jou zelf, iets met jouw wederhelft en zo...

11. HofvanDromen

De roze konijntjes gaven 37 Rugtasjes per veld ... Manta en paling binnen volgens de mij gevolgde getekende route...
    Nu lekker voor de leuk en in de Hof- modus verder ...
    Ik geloof niet dat Hofje een claimer is ...dacht ik :oops:

Sniet ...goed op jezelf passen hoor ...veel beterschap ...

12. harm-jan70

Die route ga ik nu dus ook volgen. :inlove:

13. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Joehee een wollemia uit de stekjes, ik ben blij.:D

14. snietje1

Ik pas altijd goed op mezelf, alleen komen sommige dingen altijd samen. En nee dat is niet wat je wilt hebben.

Hier zo meteen de volgende papegaaien eraf smijten8)

Leni, Stekkies ??? o_O Wel gefeliciteerd, mooie score xD:inlove:

hwjstolwijk, charme63, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. harm-jan70

Idd. Leni gefeliciteerd.:D

16. HofvanDromen

Mooi Leni ... die boom :inlove:

De MRI - Scan is morgenochtend rond 10 uur. Verder geen verbetering nog, maar ook geen verslechtering. Hier dus in hoop en duim modus blijft.
    Hofje gaat op de bank en onder de knuffeldeken ...Morgen weer een drukke dag ...

Slaap Lekker Allemaal ... Met Mooie Dromen :inlove::inlove:

17. harm-jan70

*Heeft lang en diep gesproken met Rozijn.*

Hofje komt waarschijnlijk, als zij dat wil een tijdje op de herenboerderij logeren. Heb nog wat tegengesputterd.. Maar ja Rozijntje heeft nogal wat overtuigende argumenten...:oops:

Slaap lekker Hofje, en aan de anderen die zo of straks gaan slapen.

hwjstolwijk, HofvanDromen, charme63 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. snietje1

Hier een met een boek en panadol naar bed.. Kijken of het weer lukt op 4 uur te slapen :inlove:

19. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

welterusten slaap lekker :(

HofvanDromen, snietje1, harm-jan70 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. stien56

stien56 Alwetend orakel

Beterschap Snietje

Voor allemaal - slaap lekker

hwjstolwijk, HofvanDromen, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.