-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedenavond allemaal,
    Gelukkig gaat het weer een stuk beter met stollie, fijn dat te lezen
    Hofje is goed geslaagd met het shopverhaal met de familie, mooi meis !
    Leni is zomaar geslaagd voor een comfortabele jas, goed bezig Leni !
    Thea, dat is toch PIEP !!! dat kunnen ze toch niet maken ! mompeldemompel.....Ik hoop dat morgen de broekjes binnen zijn !
    Popje, geniet lekker van je vrije tijd, hopelijk morgen een mooi zonnetje
    HJ, sterkte met je verbouwing en hopelijk nemen ze morgen de kast mee

Hier is het een zeer vermoeide dag met veel hoesten, snotneuzen en nog meer hoesten. Vanmiddag wat spul gehaald wat bij mij goed helpt, gaat het steeds beter (hoop ik)
    Ik lees dat ik er stallen op moet zetten om de manta en paling te kunnen scoren, dat ga ik morgen inrichten. Ik heb net alles ingezaaid met lange gewassen. Dank voor de info, morgen de stallen erop en een poging wagen ;)xD
    Ik heb alles bijgewerkt, was hangt, boodschappen gedaan, strakkies eten we linzen met verse spinazie en verse zalm.8)
    Nu verder met de serie, mooi man !

leni1955, hwjstolwijk, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goed op je zelf passen Sniet ...

En dan ... mag Hofje alsjeblieft dit jaar in de vuilnisbak smijten :cry:....Dit is een jaar waar alles fout gaat en niet goed loopt ..:cry:

Nou krijg ik net weer bericht dat mijn zus alweer met de ambulance is afgevoerd ...ze was ergens op visite...werd heel duizelig en niet goed... intussen al een paar uur in ZH ...Vermoeden is een Tia ...en/of iets met het hart ...Heeft al een Ct-scan gehad maar daar is niks op te zien.:(..Zodra het kan meteen onder de MRI -Scan....Maar waarschijnlijk niet voor morgenochtend vroeg:(...

Kan best sterk zijn enzo enzo ... maar nu trek ik het even niet meer :cry:...:cry:

leni1955, hwjstolwijk, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Hofje, adem in, adem uit..... manoman
    Heel veel sterkte, soms heb je echt een PIEP-jaar

HofvanDromen, leni1955, hwjstolwijk en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Wat Snietje al schreef Hofje.

*Big knuffel*​

HofvanDromen, leni1955, hwjstolwijk en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. popje4

popje4 Levende forumlegende

knuffel hofdame....en sterkte met alles....pppfff
    nu lekker slapen en morgen gezond weer op....
    truste

harm-jan70, HofvanDromen, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

Heel veel sterkte Hofje, een dikke knuffel
    Hier tijd om mijn toddenmand in te kruipen...trusten allemaal

harm-jan70, popje4, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. stien56

stien56 Alwetend orakel

Ach Hofje - nu dit weer - sterkte en knuffel

charme63, harm-jan70, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

sterkte en knuffel hofje

snietje1, charme63, harm-jan70 en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. theav71

theav71 Levende forumlegende

Sterkte Hofje

hwjstolwijk, snietje1, charme63 en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Goedemorgen
    Hofje heel veel sterkte en een dikke knuffel:inlove: Je kan dit ook weer uiteindelijk en huilen mag.:)

snietje1, charme63, harm-jan70 en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. HofvanDromen

Goedemorgen :inlove:
    Dank jullie wel ... gehuild heb Hofje wel ja ...en gesmeten en woede enzo enzo :oops:...Had zo gehoopt dat het overvolle bordje nu eens gebroken was (en wat Hofje dus gisteravond letterlijk heeft gebroken/kapot gesmeten) en er een mooi leeg bordje mocht zijn komende tijd/jaren.
    Vind nou onderhand wel is genoeg -.-... Maar ja dat heb je niet voor het kiezen. Nog geen nieuws verder.
    Had bijna alles geoogst ... net op tijd dacht ik eraan ...ohnee niet doen ... :wuerg:...

Nah eerst maar ff een bakkie koffie ...Lied van de Dag ; Christina Perri - Human
    :inlove::inlove:

hwjstolwijk, snietje1, charme63 en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. popje4

goede morgen....
    de zon schijnt.....jippie en niet meer zo koud als gisteren...net bezoek van de oudste die kwam eff kopje thee drinken....zo lief...
    hofdame het is wat meis.....sterkte en pppff gooi maar raak hoor soms helpt het...... en die ene je weet wel winkel ach die heeft genoeg nieuwe dingen.....

13. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Veel sterkte Hofje (en supermooi liedje :inlove:.. om keihard op te zetten en mee te blehren.. dan komen de tranen weer :cry:).

Hoop op goed nieuws :oops:.. zal duimen..

14. harm-jan70

Goede middag.

Zat/zit hier echt in de hofmodus. Gisterenavond dacht ik nog van moet de neon kippen omwisselen voor neon/roze konijnen. Maar ik zat zo lekker in de hoek(bank) de laptop stond uit, dus lekker zo gelaten.

Vanmorgen de slopers weer.. hak..hak..(vrij snel klaar) poeeh. Heel de tijd vergeten tot zo net. Prima dan moet het huisdier veld ook maar weer wachten tot morgen. Toen even de (beginnend) aannemer aan zijn jas getrokken. Slopers hadden prima werk geleverd. douchehoek helemaal uitgehakt. Muren kaal. Enkel de oude vloer lag er nog in. Volgens de slopers vond de tegelzetter het goed zo. Ik dus niet.

Volgens de aannemer had ik het met de tegelman besproken... *not*. Gelijk aan de phone gezegd: die vloer gaat er ook uit... Aannemer: oei...meer geld... Waarop ik hem fijntjes wees op de door mijn toe laten voegen clausule in de offerte van: "Elke meerwerk, kosten zijn voor de aannemer"..!

Hij mag dan wel beginnend aannemer zijn, hij moet niet vergeten dat ik ook ondernemer ben geweest. Wel eentje die door de wol geverfd is, en het klappen van de zweep kent.8)

*Rozijntje met wat serviesgoed naar de Hof sturen doet*​

15. HofvanDromen

Groot gelijk HJ ...
    Yeuh Pop maar Hofjes Boerenbont servies hebben ze daar niet bij die winkel hee ...
    Tot zover ; Zus heeft nog geen MRI-scan genoten ... morgen ofzo pas o_O ... Wordt heel goed bewaakt nu ...is nog "raar" in het hoofd.
    Kan 1 arm en 1 been niet optillen en geen goede moteriek erin .... Allemaal niet zo best dus :wuerg:

Ach ziet daar Rozijntje met een pakje aan komen lopen:inlove: ... Kom der in kind ...Dat ik er niet goed uitzie ...? Dank u :wuerg:...
    Pakt pakje uit* Serviesgoed ...:music: Tja dat kan ik wel gebruiken mijn kind ...*kijkt is naar de lege servies kast* ..:oops:...
    Hoe het hier verder is ...? Euhm euhm euhm nuja nou ja ...Eenzaam vooral ...? Waarom eenzaam ..? Euhm nu ja euh tja kind ...
    Mama Hofje is weer alleen op de Roze-Hof... Het mocht allemaal niet zo zijn als gehoopt :oops:... Jij niet aan HJ durft tevertellen?
    De schande de klepperkrant de winkel van sinkel de bakker en de slager ??? ...
    Tja kind : ik zal proberen uit te leggen ... Het Boerenhuwelijk is voor mij iets wat sjeu aan het boerenleven geeft. Zowel op de boerderij als in het dorpshuis. Dat er ook enige vorm van een band opbouwen of versterken is. Dat je elkaar ook kunt helpen. of bijstaan.
    gewoon kleine dingetjes. Ik teveel eisen heb of stel ??? ...Ik weet niet Rozijntje...Ik dacht niet dat ik nou zoveel eisen had.
    Maar jij weet ook dat het wel van 2 kanten moeten komen. Als het dan niet komt of het valt weg. Dan tja ik weet niet zo goed. Maar dan bent ik liever alleen. En dus erg eenzaam gaat worden... Zucht eens diep ... Mist Hexia en Xapata ook al zo. En jij bang bent Mama Hofje ook weg zal trekken... Tja kind de tijd zal het leren. Ik misschien een contact advertentie zetten moet in klepperkrant :eek:...
    Euh euh euh .... Denk niet dat ik dat durf mijn kind....Jij meteen op huis aan gaat ...de kippen en konijnen moet doen ...jij niet meer Koffie wilt ...o_O Oke oke ..ga maar Rozijntje ...ik kom van de week nog wel ff langs dan ...ja hoor kus kus kus...:inlove:

16. harm-jan70

*Ziet een wat aangeslagen en wit Rozijntje aan komen lopen*

Wat is er Rozijntje....iets gebeurd, gevallen een ongeluk...? Geertrui hier komen! Nu gelijk de dokter, politie bellen, de brandweer, de vrijwilligers boerentuinclub van de hoek.
    Wat jij niet telefoneren doen?! o_O

Rozijntje eerst moeten laten bekomen, koffie laten drinken...op adem moeten laten komen..?! Ja maar er ken wel van alles gebeurt zijn met Rozijn, Mijn Rozijntje.. Ik even moeten gaan buiten spelen, ik te druk zijn voor Rozijn, zij nu even rust nodig heeft..

* Geertrui, HJ naar buiten dirigeert, door het raam buiten, Geertrui diep in gesprek met Rozijn ziet zitten*

17. stien56

stien56 Alwetend orakel

Ach jee - het is echt herfst - dan valt en breekt er van alles - ook huwelijken dus:wuerg: Het zit Hofje niet mee:eek:

HJ - goed dat je van wanten weet - helaas nog een keer gehak in huis dus.

18. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Langzaam door de stromende regen op de HerenBoerderij aangelopen is … Gelukkig dat het flink regende, dan zagen de dorpelingen niet hoe hevig haar tranen, haar over de wangen liepen.
    Mama Hofje weer alleen, hoe lief zij ook haar Suus vond/vind … Ze had haar moeten laten gaan. Het zat Mama Hofje niet mee in de Boerenliefde. Dacht zelf ook teveel eisen te hebben, maar aan de andere kant ook weer niet. Hoe moest het nou verder. Der was zelfs sprake van dat Mama Hofje zich dan ook bij Hexia en Xapata in verweggiestan ging voegen :wuerg:... Op de HerenBoerderij aangekomen was haar lieve HJ meteen in totale paniek. Ze zag wit en met rode ogen, een virus ? een ongeluk? een kind? in verwachting? brand?
    Geertrui nam meteen maatregelen bij haar te zien in haar toestand. Stuurde HJ naar de kippen en zette haar met een kop warme hete sterke koffie aan tafel. Eerst op drinken, dan praten zei Geertrui. Tja wat viel er nog te zeggen ….:(
    Het liefste wou ze in HJ zijn sterke warme veilige armen wegkruipen, om er nooit meer uit te kruipen …. maar ja dat kon ook weer niet.
    Voorzichtig vertelde zij het hele verhaal aan Geertrui … Het duurde allemaal wel even omdat zij steeds moest huilen enzo enzo….
    Geertrui zat daar aan de tafel, knikte af en toe haar bemoedigend en begrijpend toe. Tja kind mijn lieve Rozijntje. Zoals jij en HJ ...
    Das uniek en heul bijzonder. Een utopia voor velen. Een zeldzaam iets en dan zeker in de BoerenLiefde. Zelfs Klaas en ik hebben niet euh euh ...nuja dat snap je wel hoop ik.:oops:
    Laat het allemaal maar even bezinken en tot rust komen. Jij nog niet hoe HJ te vertellen? Hem het stoom misschien uit de oren gaat komen. Jouw familie altijd wat bijzonders mee is? euhm euhm tja dat bijzonders ken je wel zeggen ja...Maar saai ist dan iedergeval nooit.:wuerg: Ik zal HJ straks wel even op de hoogte brengen. Hij komt toch voor de middagschaft hier in de keuken... Kruip jij maar ff met een warme kruik onder de dons … Jij liever HJ als warme kruik hebt ? :oops: Tja euh euh ...eerst maar ff een gewone kruik :oops:
    Mama Hofje ook een kruik brengen moet...? Nah die red zich vast wel Rozijntje. Laten we hopen dat er een flinke sterke boer in het dorp mag komen wonen en Mama Hofje eens goed het hof gaat maken ofzo enzo … -.- Nu eerst hup jij onder het dons -.-

19. popje4

hofdame weer alleen?? tjeeee….das ook wat...maar euhhhhh wil ze nog wel weer in het huwelijkse bootje stappen?? want eeeuuuh ik hier....pppffff….nou ja :oops: al lang niet meer getrouwd….nou ben ik ook niet zo.n ene goede huwelijkspartner maar nou ja.....ik bedoel maar:) ik ben wel redelijk vaak op de farm en zo....niet zo goed in dingen sturen maar toch.....

hwjstolwijk, snietje1, harm-jan70 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ach hofje, het boerenhuwelijk ......:music:
    Mijn farmvrouw is niet veeleisend en ik ook niet, als het nodig is weten we elkaar te vinden maar verder, ach cadeautjes vergeet ik ook de helft van de week en kussen doen we nietxD, toch vind ik haar heel lief:inlove:

Suus was al een hele tijd niet op het forum dus zat er een beetje aan te komen denk ik.

Het is maar een farm, het echte leven is al moeilijk genoeg vaak.:inlove:

HJ goed bezig;)

Laatste bewerkt: 13 November 2019
    hwjstolwijk, stien56, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.