-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

Was in slaap gevallen op de bank..zal het nodig hebben gehad denk ik maar zo-.- Hier roerbakgroenten gegeten, zoete aardappel, brokolie, paprika etc met aardappels en rosbief..smaakte gelukkig wel goed nu tijd voor mijn toddenmand...welterusten allemaal

HofvanDromen, leni1955, hwjstolwijk en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. stien56

stien56 Alwetend orakel

Oh nee, HJ - net een nieuwe auto en dan zo'n .......:mad:

Eten hier was door jongste zoon gemaakt - iets met heel veel vers gesneden groente, vegan 'kip' reepjes en en pot kerrie saus achtigs er door - smaakte prima.

Nu bedtijd, dus - welterusten

HofvanDromen, leni1955, charme63 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Hier ook bedtijd... Eerst even wat aan ontspanning gedaan.

Auto zag er bij nader inzien niet zo fraai uit. Motorkap, zijdeur, spatbord, liggen bij de Filistijnen. Gelukkig niet bespaard op een all-risk verzekering. Straks maar eens horen wat de kleine letters te vertellen hebben.

4. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Sterkte HJ !

5. theav71

theav71 Levende forumlegende

Zonde HJ, gelukkig heb je wel een all-risk verzekering. Beterschap Hofje en de andere die ziek zijn. En iedereen goedemorgen natuurlijk.

HofvanDromen, leni1955, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

morgen
    hj sterkte en hofje beterschap
    nieuwe event sla ik over

HofvanDromen, leni1955, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. harm-jan70

Goede morgen.

Perfecte verzekering, idem garage. Staat mij nu toch een dure (vervangende) wagen voor de deur. iets met 4 x 4 SUV om van te kwijlen.
    Jammer dat die ooit weer terug moet...Nu maar hopen dat de garage maar niet te snel werkt.

Moest er wel vroeg mijn bed voor uit...maar dan heb je ook wel wat.:inlove:

Helaas ging het op het volle maan veld wat minder goed, dacht op basis van het visuele vermogen dat de grafkaarsen (Raad woord hoor) klaar waren, dus hoppa, 3 boomboosters, 1 vollemaal boosters er op gezet. Dacht dat is ff binnen lopen. Bij het maaien, leken ze nog steeds klaar... Zet ik de muis er op: nog 36 uur. Nou ja...kan gebeuren.

Dan maar weer een stukje rijden zo... Benieuwd of de halve straat weer staat te kijken... Zij zullen vast denken waar doet hij het van?xD

Oja dat nieuwe pom"poen"ige evenement mogen ze achter in mijn wagen steken, ik pas ook. Vlieg maar op met die EP, weg ermee.

Oh ja, ik heb een berichtje van Hofje genoten. Het gaat langzaam weer de goede kant op met haar en de farmdochters. Dus nog even geduld en wij zullen haar wel weer zien verschijnen op de boerderij's

HofvanDromen, leni1955, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. hwjstolwijk

ook veel te veels gewassen en di
    bovendien kom ik de komende dagen maar even online door werk
    met geluk zondag weer wat langer online

9. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

Fijn dat je wat gehoord hebt van Hofje HJ ;) maar man ow man wat een pech..had je zelf niks? een auto is vervangbaar maar....het blijft natuurlijk wel zonde :( Event...nog niks over gelezen en denk dat ik het daar maar bij hou, volle maan de dingetjes genomen die ik leuk vond en zie wel wat ik er nog meer van pak, snap alleen niks van die seizoenspunten, krijg er steeds bij maar geen idee waar ik die dan weer inlever :oops:

10. hwjstolwijk

je krijgt ook die punten bij de klanten
    heb het even ingeleverd maar nu al een tijdje ermee gestopt de beloningen vallen tegen
    en wat je bij de seizoen krijgt als beloning is ook niet veel

11. harm-jan70

Charme die seizoen punten kan je inleveren door (op de velden waar die) boorput/mijnschacht staat te klikken. Hij staat ook op het hoofdscherm naast de boom der wijsheid.
    Wat Stol al schreef, de prijzen zijn m.i. er mager te noemen. Zeker als men de seizoen pas niet gekocht heeft. Zelfs dan nog zijn het veel kans op prijzen (kistjes e.d.)

Bij diverse onderdelen krijg je seizoen punten. (Levering aan het woonhuis, in questen, fokken) Bij genoeg behaalde punten kan je een level stijgen. Zo heb ik zelf ook pas 95 punten van de benodigde 210 om naar level 2 te gaan.xD Weet niet eens waar ik die punten gescoord heb.

In dit seizoen krijgt men bij het behalen van level 2 / 5 / 24 één seizoen fiche.

Die kun je in het zelfde scherm uitgegeven als men daar rechts op de seizoen winkel knop duwt. De prijzen:

• Snellere successen in de fokstallen. Bonus 20 % (1 seizoens fiche)
    • Meer EP of TEP voor je gewassen. Bonus 20 % (1 seizoens fiche)
    • Meer EP van alle voorwerpen (Maanlichtwereld). Bonus 20% ("" "")

Zelf had ik gelukkig niks bij die boem. Voordeel is (denk ik) dat het ik schuin van voren werd aan gereden. Denk gezien de schade, als de klap direct op de achter/voorkant was gekomen...dan tja... Maar niet over nadenken.

12. hwjstolwijk

gelukkig maar
    heeft er trouwens iemand cous cous gegeten [ als ik het goed schrijf] binnenkort krijg ik een hele grote bak namelijk

13. harm-jan70

Hangt er vanaf wat er bij/in zit Stol.
    Couscous zelf stelt niets voor, vergelijkbaar met een bak gekookte rijst, met niks erin.

Zelf vind ik het lekker om te eten, mits goed gevuld, met groenten en of vlees.

14. hwjstolwijk

dank je
    volgens mij zit dat er allemaal bij ook
    zo leer je weer wat anders eten
    volgens mij duurt dat seizoens gebeuren nog 2 weken ofzo

15. harm-jan70

Dan ben jij een spekkoper Eric! Een goed gevulde Couscous wordt ook wel Couscous Royal(le) genoemd.
    Het seizoen duurt idd nog 15 dagen. Zo benieuwd of ik level 2 haal.xD

Jullie verkopen het ook btw: [​IMG]

16. hwjstolwijk

klopt
    maar nu even niet er is een verbouwing
    trouwens nog 11 medusa en dan heb ik ook zo tover geval binnen
    nog 2 dagen hier na en kan dus nog 2 keer oogsten
    was al op zoek naar een tweede boom maar alleen bomen waar ik er tig van bezit zijn uit de questen te halen

17. stien56

stien56 Alwetend orakel

Hofje - beterschap!!

HJ - lekker rijden he, een SUV:D
    Wel fijn dat de auto gerepareerd kan worden en jij niks hebt!

Event - veel gewassen en di - en waarvoor?? Niet dus.

18. hwjstolwijk

trouwens even een flauwe grap tegen de schrik hj
    in een suv kan meer spullen in van action ruimte zat :oops:

HofvanDromen, leni1955, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. harm-jan70

De sintelboom was in het vorig weekend ook te verdienen. Weet niet of jij die er ook hebt uitgevist Stol? En nee ik ga niet met die wagen naar "die" winkel. Enkel als ik er mee voor de deur parkeren kan.8)

Stien in die nieuwe , maar helaas tijdelijke auto, is het net of je over de weg vliegt Stien. Wel lastig hoor om niet al die dinky toys van de weg te willen duwen, of om eens flink te claxoneren...van: AAAN DE KANT JULLIE..ik ben veel groter...xD

HofvanDromen, leni1955, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. hwjstolwijk

sintel boom is een andere boom dan medusa boom:oops:

HofvanDromen, leni1955, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.