-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

Hier kan ik tot 20.00 nog boodschappen halen ;) Wij hebben een eigen brouwsel gemaakt van ui, tomaat, knoflook,gember,een of andere paarse wortel geen idee meer hoe die heet, knolselderij, tijm laurierblad. Eerst alles lekker gebakken, water erbij gedaan bouillonblokje en dat lekker laten pruttelen. Vlees erbij gedaan en aardappels dat nog wat langer laten pruttelen en wat verdikt. Eigen gebakken brood erbij en de pan werd letterlijk uitgelikt, door de honden dan xD nu snel genoeg mijn toddenmand in...was al wezen badderen maar heb het nog steeds koud, hoop niet dat de griep van Hofje zijn weg hier naartoe heeft gevonden :wuerg:
    Trusten allemaal :)

leni1955, popje4, hwjstolwijk en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Hoop het ook niet voor jou Charme van die griep. De buitentemperatuur is wel sinds het einde van de middag in no-time gezakt. Brrr...
    Nu toch voor het eerst de verwarming maar een klein beetje opengedraaid.

Slaap wel allemaal.

charme63, leni1955, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Charme, een paarse wortel heet gewoon ook zo, ik vind hem lekker, in de winter wil ik die nogal eens mee naar mijn werk nemen, lekker ! klinkt wel als een heerlijk panneke :)

Hier mijn boek naar bed brengen, morgen weer vroeg dag

charme63, leni1955, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

morgen allemaal
    wat een vreemd weer zeg vandaag

snietje1, charme63, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. popje4

popje4 Levende forumlegende

hoi allemaal.....
    niks gelezen alleen deze.....pagina zeg maar daar uit opgemaakt dat er wat mensen ziek zijn pppfff sneu beterschap allemaal...
    griep het moest niet mogen.....tja
    hier weekend lekker gewerkt altijd rustig aan in het weekend heerlijk geen drukte zeg maar.....en de zon schijnt dus....xD zo eerst maar eens ronde op de fiets met de hond daarna mag ze naar de kapper.....fijne dag allemaal

6. hwjstolwijk

hj
    ik heb net een helle hond hol gescoord nu nog een tover geval scoren

7. harm-jan70

Goede morgen.

Stol als het niet lukt met het tover geval, krijg jij er van mij eentje dan, i.p.v. een Hellehond.

8. hwjstolwijk

dank je
    trouwens helle beest eet echt veel zeg

snietje1, stien56, harm-jan70 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. popje4

popje4 Levende forumlegende

ja veul te veel t is niet aan te slepen dat voer.....mag wel wat minder vind ik hahahaah

snietje1, stien56, harm-jan70 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. hwjstolwijk

vm stallen weten aardig te eten zag ik
    ooit de gewone hond at ook vm gewassen

snietje1, popje4, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. harm-jan70

Om die reden, spaar ik de stallenboosters + volle maanboosters altijd op. Dan gooi ik alles stallen en werkstallen op het volle maand veld er één in keer in de zoveel tijd op met supervoer. Binnen één dag puilt de schuur uit.8)

Het spaart heel veel VM gewas uit en SV.

leni1955, snietje1, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

Ben maar weer aan het aanrommelen...blijf het koud houden -.- en vanmorgen moest ik mijn ruiten krabben blehhhh zou het nu toch winter worden? De zomer mag wel weer komen xD
    Zou hofje een winterslaap aan het houden zijn of de griep heeft in alle hevigheid toegeslagen :eek: Hier de honden maar eens verblijden met een wandeling :)

leni1955, stien56, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. hwjstolwijk

zal maar niks over gisteren zeggen charme :oops:
    trouwens net wezen winkelen, jas, trui en schoenen gekocht
    ook even bij de winkel van hj geweest

leni1955, stien56, charme63 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Middag (bijna avond ;) ) ,

dat eigen brouwsel van gisteren klinkt lekker Charme :) . Heb je het nog steeds koud :sleepy:? Hopelijk niet ziek aan het worden :oops:..

Las ook nog iets over Pannekoeken met kaas / spek :p.. Vind ze de laatste tijd ook lekker met gebakken dunne schijfjes appel met kaneel erop :inlove:.

Owja aan mijn buurtjes en mede farmvrienden: bedankt voor alle lieve vliegtuigjes :D.. voelde mij wel erg speciaal :oops:.. echt lief:inlove:!

Eten van vanavond: gekookte aardappelen, varkenshaas en bruine bonen.

~~ Mijn liedje van vandaag is ~~ : 'Tim Hardin - How can we hang on to a Dream (1966).

leni1955, stien56, charme63 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedenavond :inlove:

Hier echt overvallen door een griep die er flink inhakt ofzo iets ...wilde wel maar kon het niet, ben zo ziek geweest... zie de wereld nog voor een doedelzak aan.:wuerg: Het gaat langzaam iets beter nu ...Hofje doet nog even heel rustig aan ...

:inlove::inlove:

leni1955, hwjstolwijk, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. snietje1

Hofje, heul veel beterschap !!Doe rustig aan en rust goed uit

Missy, lekker, smakelijk !!

Hier alleen maar aan het rennen, wordt er net gebeld, komen ze onze zijraam meenemen (is blijkbaar 2cm te kort) die hebben ze bij de onderbuuf ingezet, komen ze met onze raam, is ie kapot (voor de 2de keer dus) Ze hebben met spoed weer een raam besteld. Blijkbaar heerst er een vloek op dat raam...

Ben naar de therapeute geweest voor mijn schouders (echt ik kan er weinig mee, heul vervelend) kijkt ze weer op haar manier, duwt op mijn voet o_O AUW !!! zet er een naald in, zo 4 keer en ja, ik ben er vanaf, ik kan weer alles. Ik helemaal blij, ik ga meemaken wat ik morgen kan8)

De Hooligans (klein en groot) zijn allemaal tevree (met veel kusjes en haren klimmen) met het lekkers en brokjes.

Hier eten we vanavond spitkool stamppot met voor mijn wederhelft, zelfgemaakte gehaktballen en voor mijn een gesudderd kotelet 8)

Laatste bewerkt: 28 Oktober 2019
    HofvanDromen, leni1955, missy-m85 en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. harm-jan70

Hofje beterschap, goed uitzieken hoor, er is maar één hofje, daar zijn wij hier zuinig op.

Hier wordt het Chinees..eten-.-
    Iets met zo net boodschappen willen doen, net de grote weg opgedraaid...*Boem* een bedrijfswagen die achteruit de grote weg op reed.

Morgen maar eens de garage en de verzekering maar eens bellen. Gelukkig was het op 100 meter van mijn huis. Nu staat de auto te ziele ogen hier in mijn eigen garage.

HofvanDromen, leni1955, hwjstolwijk en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. snietje1

HJ, Wat een doffe ellende :wuerg::wuerg::eek:

Chinees (in nederland meer Indisch georiënteerd) is op sommige plekken heul lekker. Wat is je bestelling ? xD

19. harm-jan70

Had mij zelf op een combinatie menu getrakteerd. Dacht nog: daar zal vast iets eetbaars bij zitten.

Pisan (banaan in deeg) nope, net eetbaar, maar daar was alles mee gezegd.
    Iets met vlees, met bruine saus, zag er wel lekker uit. Not, was bonensaus :wuerg:
    Kipsate... Nope, rubbervlees geweekt in water of zo aan stokjes.

Nah jah, de nasi, met weinig er in, was redelijk eetbaar. De rest ligt nu ook te ziele ogen in de groene bak.-.-
    Had gelukkig nog een stukje prei, die heb ik er maar fijn gesneden en er bij door de nasi heen geharkt.

20. snietje1

Dat is wel een hele slechte chinees HJ !! je had beter iets meer naar het noorden kunnen verhuizen. Wij bestellen 1x per jaar maar die is wel goed8)