-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Hier op de markt 436 bd voor eendenvoer, ik blijf wel supervoer draaien Toot, vind dat niet heel veel.
    Wel ruim 6000 bd voor schapenwol en laat ik er daar nu ruim 600 van hebben, dat verdient pas lekker, inmiddels gestegen naar de 57 m.xD

Zo, en nu weer aan het werk na eerst even een rookpauze in te lassen.
    Eerste sollicitatiebrief ook verstuurd via internet, dat gaat makkelijk, wanneer ik dat niet doe krijg ik dus geen ww en daar werk je dan 16 jaar voor bij hetzelfde bedrijf, Heel fijn, dank je wel UWV>:(

snietje1, suuske1960, omaatje75 en 7 anderen vinden dit leuk.
  2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen:inlove:

Ohh leni UWV...van die drie letters krijg ik spontane angstaanvallen...wel goed dat je toch meteen die sollicitatiebrief verstuurd hebt..

Goed geschreven HJ, nu nog hopen dat Boskatje het ook leest..
    Ik hoop ook dat zij terugkomt, ik wist ook helemaal niet dat zij misschien zo anti-roken was..
    Ik weet wel dat sommige dingen of teksten soms helemaal verkeerd vallen..
    Als ik in een niet zo leuke stemming ben , heb ik daar ook last van..:wuerg:
    En of je met of zonder geld speelt..Dat moet toch niet uitmaken...Heb zelf jaren met knechten en TG gespeeld..
    En zoals jullie allemaal weten, kreeg ik de hik van dit spel..Kon het ook allemaal niet meer bijbenen..
    Ik hoop nu , op de manier die ik nu speel , het plezier en de ontspanning erin weer terug te vinden...
    Want om die heel belangrijke reden was ik het ooit begonnen..De Boerderij

Maar nu eerst een lekker bakkie koffie, dan de haren in de verf...ook al brownie bruin..
    Ik wordt zelf nog een browniexD
    En morgen eindelijk naar het kappertje voor een nieuw kapsel..Nou nieuw ik laat weer die Asymmetrische boblijn knippen..
    Leuk ..leuk ..leuk..

U2 - I Will Follow

Fijne dag allemaal:inlove:

snietje1, suuske1960, omaatje75 en 6 anderen vinden dit leuk.
  3. tootje

tootje Commandant van het forum

Hier 830 bd per eendenvoertje.... 'k Ben er 500 aan het draaien.... Toch leuk :music:

snietje1, suuske1960, omaatje75 en 7 anderen vinden dit leuk.
  4. HofvanDromen

Hier voor gemiddeld 725 BD..heb er ook maar een zooi in de verkoop gegooid:inlove:

Ik kom veel op de markt , vind dat ook 1 van de leukste dingen om te doen...
    Maar..............met die veevoeder moet ik altijd oppassen...is voor mij heeeel gevaarlijk...
    heb ooit eerst voer te koop gezet en dan terug gegaan naar produktoverzicht..
    Ik dacht de dierenoverzicht...ik denk sjee goedkoop zeg , die is *gek* om kippen voor 25 BD te verkopen..
    En ik dus...kopen..kopen ..kopen...kopen..kom ik er ineens achter dat ik dus jawel kippenvoer zat te kopen:wuerg:

laterssssssssssssss

snietje1, suuske1960, miepje40 en 8 anderen vinden dit leuk.
  5. -Tits-

-Tits- Forum-ambassadeur

Nou dat volgen is misschien wel te volgen... als ik er iets over zou kunnen vinden8) ... en dat kan ik dus niet... dus of het staat nergens of ik kan ook al niet zoeken:cry:... maakt niet uit, ben toch niet zo'n volgzaam typexD

Hofdame... zo dacht ik een keertje snel olifantenvoer te kopen... had ik me toch ineens een hoop olifanten in de schuuro_O:cry:

snietje1, HofvanDromen, suuske1960 en 7 anderen vinden dit leuk.
  6. stien56

stien56 Alwetend orakel

Hier, naast het voer, ook vrij veel kippen en eenden in de schuur - verkoop van vooral de eendjes tikt ook lekker aan:D

Zo eerst even de hort op en boodschapjes doen - daarna ...... voorzichtig vast wat fokrommel hokjes neerzetten.

snietje1, HofvanDromen, suuske1960 en 6 anderen vinden dit leuk.
  7. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Wanneer zijn die stallen nu toch klaar....Oechiewawa....nog 01:42 ik wil terug naar mijn eigen boerderij...-.-

Gewoon lekker rommelen..handelen...:inlove: Nah jah, er is nog koffie latte... Nee geen koffie met hout!

snietje1, HofvanDromen, suuske1960 en 7 anderen vinden dit leuk.
  8. leni1955

Ach, ik rommel ook maar een beetje aan op de boerderij, af en toe op de markt, events meedoen en verder lekker spelen, zoals HJ zegt, het is maar een spel en niet van levensbelang.

Het werk is gedaan, voordeel van thuis werken is dat het veel sneller gaat, kan ik zo tenminste lekker fokrommelen, die zijden kippen willen echt niet opschieten, hij slaat er steeds 1 over.:(

snietje1, HofvanDromen, -Tits- en 6 anderen vinden dit leuk.
  9. harm-jan70

Volgens mij zit Toot met grootte ogen op de markt te kijken, naar de alsmaar stijgende prijzen.

Kan de kassa van Toot, hier bijna horen rinkelen....xD

miepje40, snietje1, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. tootje

uhhh Lenie....je hebt bruine kippen nodig hè 8)

HJ 'k Heb 6 kameleongevallen binnen ...lijkt me meer dan voldoende:p
    De bruine kippen leveren ruim 21.500.00 bd per stuk op xD

1-marleen, miepje40, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  11. nabejara

nabejara Forum-generaal

Vanaf fase 4 zijden kippen tootje, Jemigdepemig Leni, ben je al bij fase 4 of is dat gewoon "blij denken?"

1-marleen, miepje40, snietje1 en 7 anderen vinden dit leuk.
  12. tootje

Ik denk dat laatste Nabje... Lenie heeft zich het blijdenken eigen gemaakt 8)
    Volgende fase is rijkdenken xD

1-marleen, miepje40, snietje1 en 6 anderen vinden dit leuk.
  13. omaatje75

omaatje75 Forum-ambassadeur

Jullie zijn meteen al flink bezig.:wuerg: k heb alles vol met dure stallen.
    Morgen op de akker Spoken.....en dan kijk k wel wat k doe. k Heb
    de stiekeme hoop op n BBD in t weekend;)

1-marleen, miepje40, snietje1 en 6 anderen vinden dit leuk.
  14. harm-jan70

Nu ben ik is van de stoel gevallen...3.000 BD voor een eendje o_O

Edit:
    Het dieren voer zou ik nog even bezit houden, dus niet verkopen, daar de molens bij veel speler, dagen kussentjes aan het draaien zijn..

1-marleen, miepje40, omaatje75 en 6 anderen vinden dit leuk.
  15. tootje

HJ...jij snapt het xDxD

1-marleen, miepje40, omaatje75 en 6 anderen vinden dit leuk.
  16. leni1955

Idd ook zijden kippen nodig, had alleen wel verkeerd gekeken en was al aan het fokken, bedacht toen ineens dat ik ook kuikentjes moest krijgen.:oops: Nu maar verkopen dan dus rijk denken.

Ben inmiddels wel bij fase 4 aangeland, nog 2 dekentjes bij 3. Heb wel een snelle molen dat scheelt een stuk.;)

Voer heb ik altijd veel op voorraad dus kan er wel iets aan verdienen, doet inmiddels 600 bd.

1-marleen, miepje40, stien56 en 6 anderen vinden dit leuk.
  17. HofvanDromen

xD donsveren ...ruim 13 duizend BD
    xDzijden kippen ruin 60 duizend BD , maar die heb ik niet ..moet nog uur wachten voor ik kan fokken:wuerg:

1-marleen, miepje40, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  18. leni1955

Jullie zitten wel op dure markten, bij mij de donsveertjes "maar" 9.000. Helaas heb ik die zelf ook niet zoveel.:(

miepje40, suuske1960, omaatje75 en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. HofvanDromen

Ja ik zit op een heeel dure markt...soms een voordeel maar ook wel eens een nadeel:wuerg:
    zit op markt 2..........
    en het schommeld nu heel erg met de prijzen..ik was net op tijd zeg maar..
    de donsveren doen nu 10 duizend...ben geneigd ze allemaal op te kopen en dan weer voor ruim 13 duizend erop te zetten..
    maar dat durf ik nooit zo goedxD

eerst maar even de aardappelen schillen en de zuurkool te voorschijn halen ...hmmmm zo trek in zuurkoolstampot:inlove:

1-marleen, miepje40, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  20. leni1955

Jammie, zuurkoolstamppot, dat is mijn favoriet.

Nee, ik ben ook niet zo van het handelen, ik heb een buur die doet het met fokdieren, heeft al rond de 100 miljoen of zo.8)

1-marleen, miepje40, suuske1960 en 6 anderen vinden dit leuk.