-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Gelukkig tijd loos :inlove:...

K heb anderhalf uur, dan moet ik de slijmmonster gaan halen … nog 11 om een stukje enge bos weer te openen...:oops:

*geeft HJ vast een dikke kus enzo enzo enzo …………..*

hwjstolwijk, snietje1, charme63 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

*Kusje terug geven doet*:inlove:

Btw heb jij een Vollemaan bonus? Dan kan jij met ruil event van mij wel wat slijmmonsters krijgen. Met een bonus en wat slijmmonsters en wat supervoer heb je binnen één dag de schuur vol slijmmonster staan. Dat werkt vele malen en goedkoper en beter dan 1:1 werken.

hwjstolwijk, snietje1, charme63 en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Eens op schoot kruipen doet :inlove:

Heb op het moment 2 boosters aangezet ...voor 48 uur nu … heb 2 slijmmonsters, dus 6 per anderhalf uur of iets later, als er iets tussen komt...:music:

4. harm-jan70

2 boosters..dat is my smart girl.:inlove:

*Met Rozijn op schoot direct de hele boerderij vergeten doet* :oops:

Edit:

irl zonet op de glazen van de je weet wel winkel is gaan zitten, had er maar eentje. Nu eentje met nog maar een pootje..-.-

5. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Had pas een hele doos daar gekocht. Helemaal blij ...Tot Hofje de doos niet goed op het aanrecht zette -.-

6. harm-jan70

*Ziet Hofje nu ook met haar neus op het scherm naar de boerderij zitten te staren* xD

Edit:

Zonet iets gedaan heeft met Duccotape, niet naar de je weet wel winkel hoeft vandaag.:music:

Laatste bewerkt: 17 Oktober 2019
  7. HofvanDromen

xD och jee ik las ... en dacht dat jij bedoelde, glazen om uit te drinken ... had zelfs de bril op :wuerg:...en die bedoelde jij dus xD...

Nah ...met Duc Tape ..... dat ga ik echt niet doen ...das stom HJ ...das echt stom :oops:

8. harm-jan70

Ik ga er ook niet mee naar buiten.xD

Voordeel is wel, dat het een zwart model is, ik ook zwarte tape had liggen.. En ik hoef (nog) niet naar die winkel...:music:
    Hoewel de Regent aardig geslonken is....
    Straks maar weer wat extra sporten..

Het is en blijft een geváárlijke winkel.-.-

9. HofvanDromen

Heb hier heul wat brillen nog op voorraad ...:music: ... voor het geval dat ... die heerlijke winkel zit hier niet in het dorp..:cry:
    Moet altijd dan helemaal naar Gouda -.-... Ppfffff extra sporten ....zal wel mee vallen denk ik zomaar ...
    Hofje zou meer moeten sporten .... maar ja ...bloedhekel aan sporten :oops:xD

hwjstolwijk, charme63, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. harm-jan70

*Tegenwoordig een heuse sportkamer in huis heeft* :oops:
    Heb hier wel naar een gym gezocht, maar die eeh bevielen mij niet..
    Heb het niet zo op gyms, waar eehm 150 kilo kg spierbonken rondlopen.. Je wel eens wat opvangt over zaken die niet zo ehm zuiver zijn te noemen...

Voor de wat betere sportscholen moet ik helemaal naar het centrum. Mij zelf kennende zit er daar dan al snel de klad in. Dus dan maar een eigen sportkamer gemaakt. Elke ochtend even een half uurtje trainen doet wonderen. En k hoef er de deur niet voor uit. Dus geen excuus om niet te sporten.xD

11. HofvanDromen

Spierbonken ...:wuerg: vind ik lelijk :wuerg: en dan van 150 kilo ...:wuerg: nog lelijker ...:wuerg: ...

Jij loopt toch al veel met de honden ? das ook sporten :music: ..... Hofje sport wel op haar eigen manier ... Als je maar blijft bewegen ...
    Dat is denk ik het belangrijkste ... Als denk ik er de laatste tijd wel aan om in de ochtenden weer baantjes te gaan zwemmen...
    Het blijft nog bij denken he xD
    Krijg nog nachtmerries van de gymlessen van vroeger op school :oops: ... was wel goed in balspellen en dergelijke, maar dat gymen :oops: vreselijk ...

Zo de volle maan is weer geoogst ...even aan mijn bestelling nu verder werken ... of even nog naar buiten ...

12. harm-jan70

Ik ga is even naar buiten zo, de roze pillen voor het bloed zijn bijna op.

En bij het lezen van sommige dingen elders hier, heb ik ze af en toe toch wel nodig. xD

hwjstolwijk, charme63, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Beter naar buiten hofje, die bestelling kan best wachten;)

hwjstolwijk, charme63, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. ergo8

ergo8 Forum-expert

dank je

leni1955, charme63, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  15. popje4

popje4 Levende forumlegende

sporten bbbrr ook niet mijn ding...spotscholen al helemaal niet....lopen daar van die poppetjes beetje mooi te wezen in hun roze pakjes ( sorry hofdame) en die zijn meer voor de sier dan dat ze werkelijk iets doen hahahha ik sport ook buiten met de hond...mooi genoeg en loop veel tijdens het werk dus vind het wel top zo.....
    douche gebeuren geleverd hier kan er alleen nog niet in kijken te grote doos en te zwaar voor mij alleen dus afwachten of het allemaal goed is gegaan met transport......

hwjstolwijk, stien56, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. harm-jan70

Popje, als ik het ergens ooit goed gelezen heb, woon jij op begane grond?

Zo niet dan is het even opgeblazen met tegels e.d. bestellen/kopen. Dat is mij één keer overkomen in mijn vorige huis (appt) met vloertegels voor in het "hele" huis. Er stond op de bon, levering tot aan de "eerste deur".

Stond daar 2 pallets vol geladen met tegels bij de intree (voordeur) van de toegang tot het appartement.. Gelukkig toen wel met wat eehm een soort van geldelijk briefje het naar boven weten en te laten plaatsen.. Nah jah, tot op 5 hoog dan net uit de lift. De afstap naar de gallerij was te hoog voor de elec.pompwagen..-.-

hwjstolwijk, stien56, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  17. HofvanDromen

Geen sorry zeggen Pop xD .... die pakjes zijn ook stom :wuerg:xD

hwjstolwijk, stien56, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. harm-jan70

Nou stom...stom...

Ze bieden wel wat vertier om naar te kijken tijdens het sporten.xD

19. HofvanDromen

Niet bij Hofjes -.-.... zijn dan van die dunne meisjes zeker :wuerg:

hwjstolwijk, stien56, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. harm-jan70

Te dun is te dun..:wuerg:

Zie graag wat meer vulling in die pakjes.xD