-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

had alleen wat over de prijs gezegd van manta
    ik verwacht dat hij over een paar dagen 3 of 4 mil per stuk gaan kosten als ze niet meer gaan kosten
    het is toch al betaal week aan bp geworden party tickets, mandjes,sv, lp en doc met fd

HofvanDromen, popje4, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Ik las het stol...
    Ehm.. ze vermoorden mensen daar voor minder. :music:

3. hwjstolwijk

dat klopt
    vond dat vis mandje ook wel leuk als je 5 euro betaald 100 manta dus 95 manta verkopen levert 100 mil bd op
    en ook 2 rode vis vijvers

4. harm-jan70

De tijden, dat ik iets kocht met echt geld om de items, of producten in BD om te zetten ligt al jaren achter mij.:D
    Het geld wat ik in BP stop, dient enkel nog als hulpmiddel,voor het spelen van het spel, zoals de knechten.

Er is wel een risico aan verbonden van dat mandje kopen, als "te veel" mensen dat doen, is de kans op een verzadiging van de markt er groot te noemen. Lees: de Manta gaat kelderen in prijs, bij een over aanbod.

5. hwjstolwijk

weet je als er nu een manta stal er in zat inplaats van 2 rode vis vijvers was hij aantrekkelijk geweest
    wat moet je nu met 2 rode vis vijvers doen
    en je kan die stap omzeilen maar er zijn spelers die dat woord toch niet begrijpen
    zag ook dat je extra fd kon winnen aan de rad

HofvanDromen, popje4, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

O ja, nog in vakantiestemming zekerxD

Manta heb ik ook niet dus laat maar overgaan dan.8)

Bewaar mijn sv wel voor de volgende neon stallen

7. hwjstolwijk

leni welkom terug

8. harm-jan70

Stol het klopt van die fokdieren aan het rad, kreeg en paashaas uit het rad vanochtend met een gratis verkregen party ticket.
    Er werd niet voor niets geschreven door veel oud en soms ook helaas vertrokken oud spelers, dat alles te koop is, tot aan EP en BD toe in het spel.

Het is een feit, wie hoog staat, wil staan in EP/BD, level moet héél veel tijd en of héél veel geld investeren. De vraag is enkel waarom zou je?

Edit:
    De paashaas, moet een toverkonijn zijn, zag ik zonet in mijn schuur. Vond het al zo'n extreem hoge prijs voor een gratis verkregen partyticket.xD

Laatste bewerkt: 15 Oktober 2019
  9. hwjstolwijk

weet je speel ik dit spel voor de lol, af en toe schiet ik soms terug naar vroeger maar wordt steeds zeldzamer
    als echter de knechten omhoog gaan dus zeg maar richting 20 euro of meer dan ga ik zeker stoppen met het spel

10. harm-jan70

Denk persoonlijk niet dat ze dat zullen doen, daar er dan (waaronder ook ik) veel spelers zullen stoppen met het spel.
    Sinds ik in de Hofmodus ben gaan zitten, heb ik echt weer plezier in het spel. Ik speel het spel wanneer het mij uitkomt, niet wanneer ik volgens het spel zou moeten inloggen om iets te behalen.

Zou ik (of merk ik) dat ik moet in gaan loggen, op tijden die mij niet aan staan, mijn real life er voor aan de kant moet schuiven dan laat ik de prijs, event, quest, gewoon lekker langs mij heen gaan. Dan maar geen prijs of item. Het is tenslotte maar een virtueel iets. Het bestaat enkel uit wat gekleurde pixels geprojecteerd op mijn scherm. Ik kan het niet vast houden, eten meenemen etc.

Dus waarom zou ik daar dan overdreven veel moeite voor gaan doen, of erger, er geld tegen aan gaan smijten?

11. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

Middag, wat een piep weer :( we waren de afgelopen dagen teveel verwent -.- Leni fijn dat jullie vakantie goed verlopen is en dat huisgenoot weer terug kan naar eigen kamer, gaat gelukkig de goede kant op :D Wat een gedoe zo met je zus Hofje...is voor nu ook beter om lekker onder of een knuffeldeken te blijven of lekker je mandje in ;)
    Stollie het word steeds moeilijker als er iets leuks is qua event om mee te doen als werkende ga me dus ook niet in rare bochten wringen om iets te halen deel mijn eigen tijd wel in en dat hoeft niemand voor mij te doenxD en idd als de knechten duurder worden dan gaan de klompjes hier aan de wilgen....

12. hwjstolwijk

wel straks lekker verdienen aan het event

HofvanDromen, charme63, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedemiddag allemaal,
    Leni, welkom terug :inlove:
    Hofje, beterschap (ook met je zus)
    Event ? nog niets gelezen, ga zo eens even kijken, zal wel weer niets zijn ;)

HofvanDromen, stien56, hwjstolwijk en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. popje4

popje4 Levende forumlegende

sterkte hofdame.....

HofvanDromen, snietje1, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. harm-jan70

Goede morgen.

Hofje, naar ik hoop gaat het vandaag weer wat beter met jou?

Zo meteen even naar de dure badkamer mijnheer, zonder pen. Vanavond komt de goedkope badkamer mijnheer, met mijnheer tegel en timmer maar aan.

p.s.
    De manta is door de 2 miljoen BD barriére gebroken.8)

HofvanDromen, hwjstolwijk, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. stien56

stien56 Alwetend orakel

Ohhhh - hier maar 950000

HofvanDromen, popje4, hwjstolwijk en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

2 miljoen HJ, dat is niet normaal, hier maar 790.000 :cry:
    Nu snap ik dat jij meervoudig miljardair bentxD

18. harm-jan70

De prijs van de manta's in ingekakt naar de 1,5 miljoen:cry:

*Zwarte lakens voor de ramen hangen doet*

Hier ronde 1 gedaan met de dure badkamer mijnheer in zijn winkel. Een winkel om van te kwijlen dat dan weer wel. Maar die prijzen..Of je de klokken in Groningen hoorde beieren.. Ben op een gegeven ogenblik maar gestopt met vragen wat iets koste..
    Hij is wel aardig in prijs gezakt, ten op zichtte dat ik alles zelf inkoop (niet in zijn dure winkel, maar ook weer niet bij de Ikea.xD)

Nu op voor de avond mijnheer...

HofvanDromen, popje4, hwjstolwijk en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

Even ontspannen na een drukke dag pffff. Zelf shoppen kan je een hoop voordeel opleveren HJ ;)
    Event...heb er de puf niet voor en handel eigenlijk niet zoveel op de markt, heb een paar keer een fout gemaakt met de prijs en moest op de blaren zitten :wuerg: dus neeeeee Charme niet doen -.-

20. harm-jan70

Het is mij ook wel eens gebeurt hoor Charme op de markt, zeker met de hoge fokdieren, kan één nulletje te weinig zovéél schelen aan inkomsten.xD