-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. stien56

stien56 Alwetend orakel

Leni - hier ca 3700 per schapen wolletje - toch leuk verdienen.

omaatje75, djamie1967, tootje en 7 anderen vinden dit leuk.
  2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Bij mij al het dubbele. Voor jouw prijs wil ik ze nog wel kopen in plaats van de scheerstal bouwen.

Edit: dat zijn de donsveertjes, net de benodigde wol gekocht.

djamie1967, tootje, suuske1960 en 6 anderen vinden dit leuk.
  3. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Yessss ik heb een volger[​IMG]
    Yesssssssss ik heb meer dan 20 miljoen bd[​IMG]

Yessss ik/wij hebben nu ook nog een andere bankstel[​IMG]
    Lang verhaal maar ik ben helemaal blij[​IMG]

en ohjaaa heb de smileys ook nog gevonden[​IMG]

heb zelfs 2 volgers...woehoe spannend[​IMG]

Edidit enzo ..
    wat moet je er eigenlijk mee..met die volgen en volgers
    Kunnen wij daar misschien een roze-stal mee winnen:inlove:
    die spaar ik ook[​IMG]

Laatste bewerkt: 6 Januari 2015
  4. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Wat kijk jij verliefd hofje.. [​IMG]

omaatje75, djamie1967, tootje en 6 anderen vinden dit leuk.
  5. stien56

stien56 Alwetend orakel

Natuurlijk HJ - Hofje is verliefd op roze (stallen):music:

6. HofvanDromen

Ja ben verliefd op mijn nieuwe bankstel[​IMG] die is niet roze ..maar brownie-bruin[​IMG]
    En stien weet het ook [​IMG] van de roze - stallen[​IMG]

Ahahaha ik moet wel steeds eerst zoeken naar die smileys..dus antwoorden duurt iets langer nu[​IMG]

7. harm-jan70

xDxD Had ik moeten weten....!

8. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Voor wie een hekel heeft aan de meldingen, klik hier: https://board-nl.farmerama.com/index.php?account/alert-preferences
    (ook te vinden door bovenaan het forum op je eigen naam te klikken en door te gaan naar meldingsvoorkeuren).

Vink aan of uit waar je wel of niet melding van wil ontvangen en vergeet daarna niet op te slaan.

djamie1967, tootje, -Tits- en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. HofvanDromen

Ik ben nu superstalker...ik heb jullie allemaal aangeklikt om te volgen[​IMG]
    ..ik hoop dat ik niemand ben vergeten[​IMG]

Laatste bewerkt: 6 Januari 2015
  10. miepje40

miepje40 Forum-overlever

11. HofvanDromen

12. miepje40

miepje40 Forum-overlever

Toot wist je trouwens dat je de meeste "leuks" hebt? [​IMG]

omaatje75, HofvanDromen, djamie1967 en 7 anderen vinden dit leuk.
  13. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Wol hier bijna 5000 bd, ik ga rijk worden, hahahaha.

Oeps, ik krijg wel veel volgersxD De smileys begin ik niet aan, ben al blij dat mijn banner staat en blijft staan.

omaatje75, HofvanDromen, miepje40 en 8 anderen vinden dit leuk.
  14. harm-jan70

ff snel gekeken: Wol 5000.-- tja..
    Dons: 6.500 mwah...

leuke bedragen, ff doorgerekend...een stal eet, één eend, één schaap..., één eendenvoer. één schapenvoer...winst...tabelarisch kasboek.. erbij gepakt, Ja..ik ben van de oude garde...:p

Slotsom: Tja....Niets met de akkers kunnen doen... minmimaal 17 uur, ersnellen met SV? Nee doen we toch maar niet. Kost toch echt geld. En de BD winst is door de bank genomen marginaal te noemen... Wie het niet gelooft, neme maar een exel..

Een 1/2 - 1 uurtje tarwe met een broodje levert meer EP (bij interesse) en BD op

Leuk al die wol en dons op akker...maar tja...die laaaange wachttijd...geloof dat ik Toot, en Hofje maar volg xD Gewoon mijn eigen ding blijf doen... Beetje zaaien, oogsten, handelen....(Werken irl..) forummen...

En ik heb de tijd gewoon niet om alles gratis te willen en kunnen hebben... Heb geen tijd voor het spel zonder knechten, zou het wel willen, maar het is mij niet gegeven. Daarbij moet het een spelletje blijven. voor mij althans. En ik heb graag tijd over voor irl. Investeer liever in mensen, dan in pixels

Toot, Hofje...[​IMG]

Miep....niet slaan..:oops:

Edit:

Boskat, mocht jij nog mee lezen?

Laat je zelf niet zo kennen, het is maar een forum! Prima dat jij niet rookt, wil dat er gerookt wordt (Op jouw terrein, dat is jouw goed recht), maar je kunt ook dermate eisen stellen, dat je op een eilandje komt te staan.

M.i. Kijkt niemand jouw scheef aan, als je gewoon weer gezellig mee post. Gewoon denken, het is maar een forum, rookt er iemand, plaatst er iemand een plaatje van een sigaret, gewoon denken van"hé heerlijk het is maar een plaatje en ik hoef die lucht niet in te ademen, het is enkel of maar een forum". Leven en laten leven. o_Ok dat geeft lucht.

Ik heb met oud en nieuw, de asbakken op tafel gezet, een huis vol vrienden gehad, rokers en niet rokers. Natuurlijk meurde mijn huis de volgende dag de tent uit, moest ik naar de ventolin grijpen Ik heb wel genoten van een ieders aanwezigheid.van die ene avond, ging de gezelligheid niet stuk, mijn gezondheid ook niet...Dat is hun eigen verantwoording. Daarbij waarbij hun misschien 2 sigaretten rookten, dronk ik 1 whisky...deed er niemand kwaad mee.... Of mijn lever die mening deelt is vers 2 :p

Tuurlijk is roken slecht, maar waar ligt de grens, dat alles slecht is? Roken mag niet meer, drinken ook niet, dat iemand zijn eigen alleen nog kan verzekeren als die minimaal in het bezit is van een sportabbo, dit digitaal gescheckt word, of je wel inglogd, wel minimaal 2 uur op de band loopt, je enkel nog healt food mag eten, liever nog veganisch door het leven gaat, anders moet je toch echt bijverzekeren...als ze je nog accepteren.

Je kunt je zelf ook isoleren door de katten, wat als iemand bij jouw komt. en zegt dat hij of zij super allergisch is voor kattenharen? Jouw als mens respecteert, en zegtL Boskat, ik wil graag omgang met jou, maar ik ben allergisch voor katten haren, vindt jij het erg om even de poezen in een andere kamer te steken, als ik bij op de koffie kom...?

Bospoes, wij zijn allemaal mensen, we blijven, mensen, zolang wij elkaar blijven accepteren/respecteren zonder restricties, hebben wij geen toverstafje nodig... Leven, laten leven, elkaar respecteren.

Voor mij zelf sprekende, ik zou het leuk vinden als je weer gaat posten, andere mensen ook denk ik..Je mag er zijn.

Laatste bewerkt: 7 Januari 2015
    omaatje75, HofvanDromen, leni1955 en 8 anderen vinden dit leuk.
  15. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen,
    Je hebt het weer goed verwoord HJ.
    Suus is weer werken laters..:music:

snietje1, omaatje75, harm-jan70 en 7 anderen vinden dit leuk.
  16. stien56

stien56 Alwetend orakel

Goedemorgen!
    Hier voor de nacht wat werkstallen gezet, met SV - zijn klaar rond 10.00 uur - extra ep en wat producten rijker. Niets mis mee.

HJ prima verhaal weer zo rond het middernachtelijk uur!

Boskat, natuurlijk ben je hier welkom - je wordt zelfs gemist!

snietje1, suuske1960, omaatje75 en 6 anderen vinden dit leuk.
  17. tootje

tootje Commandant van het forum

Goedemorgen mafkezen,
    We worden dus gevolgd.....hmmmm, zolang ze de telefoon maar niet aftappen vind ik het prima :music:

Bospoes, mocht je nog meelezen, dan heb je het stukje van HJ gelezen en dan hoop ik dat je snapt, dat je gewoon weer moet komen posten....8)

Vandaag aan de fokrommel met z'n allen....Ik gok erop dat we dit weekend een babyboom krijgen, mét voeraanbieding én kameleon fok -.-

snietje1, suuske1960, omaatje75 en 7 anderen vinden dit leuk.
  18. -Tits-

-Tits- Forum-ambassadeur

Goedesmorgens!

Gekakel en gekwaak... veldjes vol met kippies en eendjes... anders kan er niet gefokrommeld worden straks. Nou ja straks... gok ook op die babyboom, dus wellicht beter nog even wachten met rommelen8)

Kan dat volgen niet echt volgen... dus zo het forum maar eens raadplegen hierover. Wil graag alles weten hè... de gevolgen enzo :p

Maar nu eerst:

19. djamie1967

djamie1967 Forum-hertog

volgers en volgen hmmzzz volg alleen dit draadje eigenlijk -.- staat tenminste een zonnebril bij
    voor de rest pffff,zwerf gewoon over forum heen
    ik ben heeeeeel soms miljonaire,sta nu op 775.000BD :oops:xD
    ga nooit de markt op,geen geduld voor,en als ik er al op ga,heb ik gelijk 30 andere boer/innen met een ander aanbod >:(
    schiet ook niet op dan
    voor nu koffie veel en hot
    Goedemorgen allemaal

snietje1, suuske1960, omaatje75 en 6 anderen vinden dit leuk.
  20. tootje

tootje Commandant van het forum

Niet naar de markt :eek: Ik bezoek alle markten die er zijn... 'k Ben dan ook van alle markten thuis :music:
    Niet vergeten eendenvoer te draaien hè..... Kun je goed mee verdienen8)