-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Avond :) ,

Hendrik Groen is leuk xD.. tenminste het vorige seizoen :music:. Heb komend seizoen op (wekelijks) opnemen gezet 8) (ga er niet voor opblijven).. nu hopen dat hij ook opneemt -.- .. dat wil weleens mislukken :wuerg:.. lees: crashen, altijd een verrassing :oops:..

Gister Stanley H. gekeken, was ook wel aardig :) . Maar vergeten op te nemen :oops:.. volgende keer beter. Ik neem vaak op, zodat ik het niet vergeet te kijken.. vergeet zo vaak een aflevering als het een serie betreft :cry:.

Owja de Lasagne (van gister) was met gehakt en groente ;) .

Eten van vanavond was: gekookte aardappelen, bloemkool en karbonade.

Slaap lekker alvast allemaal ;) .

hwjstolwijk, stien56, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Dank je wel Snietje, het staat hier nu in de opname.

Hier was het zuurkool met gehakt. Vroeger met uitgebakken spekjes....maar ja dat zout hé...

HofvanDromen, hwjstolwijk, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

Hier was ik een lui wijf :wuerg: normaal nooit hoor maar had ff de puf ervoor niet om te koken dus (blehhhh) zoon wilde frietjes met snacks uit de frietpan :sleepy: heb het maar bij een boterham gehouden....
    tijd voor men toddenmand trusten allemaal ;)

4. harm-jan70

Slaap wel allemaal.:)

snietje1, charme63, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen :inlove:

Zou ook wel is een lui wijf willen zijn ... Het lukt alleen nooit zo goed :wuerg:
    Yep het is gelukt ... Heb weer genoten van Hendrik Groen :inlove: Nee ik ga niks vertellen erover ... maar het was weer leuk xD

Ga wel ff kijken nog of tie op programma terug kijken staat ...want tis mij toch ietsie te laat en opnemen kan Hofje het niet ...
    Victoria zaterdag ook al gemist ... en die ken niet terug gekeken worden :( ...
    Zus was weer thuis en weer terug naar ZH ..je zou *heleboel lelijke woorden* ook aan het adres van Hofjes geliefde zwager 8)... Maar vandaag of morgen krijgt zij dan toch een kijkoperatie. En van daaruit horen wij dan meer ...

Nu ff een snel bakkie koffie .... Lied van de Dag; Blof - De Laatste Ronde
    :inlove::inlove:

snietje1, charme63, hwjstolwijk en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. stien56

stien56 Alwetend orakel

Net de faq van het fokken gelezen - kost 1120 sv - voor dieren die je alleen kunt oogsten als er vm is - nou, mooi niet dus.

Fijne dag allemaal.

7. harm-jan70

Goede middag.

Heb zonet bij de koop..koop..events, maar op alles als gelezen markeren geklikt.8)
    Idd. Stien, inspelen op de psyhg en de hebberigheid van mensen..bah. Hier sla ik ook het hele fokevent over. 1120 SV allememachies...

Misschien moeten de EP-spelers toch maar eens in de top 10 kijken, waar de klont steeds rondom level 240-242 steeds groter en dikker wordt.xD

Met wat geluk kan ik nog een 4e hellehond maken, die is dan ook voor de geef voor iemand uit dit draadje die hem nog niet kan maken. Geven is meer leuk, dan koop...koop..koop.

*Lekker verder spelen doet in de Hofmodus doet, en een lange neus naar BP maken doet.*​

snietje1, charme63, stien56 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  8. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Hallo allen, weer terug van weggeweest, niets gelezen en niets gelikt.:oops:

Ameland was heerlijk, best goed weer gehad behalve vrijdag en zaterdag en veel met Amber op het strand en in de duinen gelopen, ze vond het heerlijk en ik ook.

Een week is wel te kort om goed uit te rusten en bij te komen maar het begin is er zullen we maar zeggen. Nu proberen om vol te houden.:wuerg:
    Huisgenoot begint wat vooruitgang te boeken en is vandaag weer naar haar eigen kamer verhuisd en dat geeft ook een stuk rust en privacy terug wat ik heel fijn vind.:inlove:

Ga me zo maar eens verdiepen in de farm en events dit op stapel staan.xD

9. harm-jan70

Hey Leni en Amber welkom terug vakantie gangsters. Fijn om te lezen dat jullie zo genoten hebben.

10. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

middag
    ik las het kan niet eens mee doen
    morgen 12,30 - 21,30 , donderdag ook en vrijdag en zaterdag 9-6 met geluk ben ik dan tegen 7 uur thuis en voordat ik douche en eten en zo is het 8 uur ofzo
    sla vrijdag en zaterdag de farm over en zondag pas weer online

11. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Wanneer je alleen voor de badges fokt zijn het 480 fokken, dit is voor mij te doen, de rest dump ik wel uit de voorraad of nietxD

12. hwjstolwijk

als je geen manta hebt haal je het niet eens of heel veel geld hebben en snel zijn op de markt

13. harm-jan70

Gelijk heb jij Stol, real life is meer belangrijk.8)

Daarbij zijn de meeste prijzen gericht op het verkrijgen vanEP items.

De kans op supervoer terug is ook zeer nihil te noemen, en als het al gebeurt, (kans van 1:11 op 2 supervoer) is het in zeer kleine hoeveelheden. in totaal zijn er 114 helle hond koekjes te verdienen. Dus zelfs bij een 100 % winkans zou er sprake zijn van op het terug winnen van 228 Supervoer.

Inderdaad Stol, van die Manta had ik nog niet eens gezien. Hier op de markt is hij al uitverkocht.xD

Edit:

Leni, ehm 480 x fokken is alsnog 960 Supervoer..:oops:
    1 fok is 2 supervoer per keer.

Laatste bewerkt: 15 Oktober 2019
  14. hwjstolwijk

ik kan bijna 1 mil vragen voor de manta

weet je klopt ook lekker je rust nemen ga echt niet morgen avond om half elf nog fokken meestal min. een uur bezig en met pech 2 of 3 uur
    en donderdag zit er wel een uur online maar dat is het ook wel en vrijdag en zaterdag geen zin om te zitten voor fokken trek je zeker 2 uur er voor uit

15. harm-jan70

Denk dat de prijs van de Manta nog veel verder zal stijgen.8)

Het is het willen hebben van items, nieuwe dingen, die mensen vaak parten speelt.xD

Edit:

Leni, als het jou om de (rode) hellehond gaat (te doen is), kan ik jou met het ruilevent (mits hij te ruil is) wel een gewone cadeau geven.

Laatste bewerkt: 15 Oktober 2019
  16. hwjstolwijk

zonder de manta ben je eigenlijk kansloos
    1 ding is zeker in dit spel mandjes redden je weer keer op keer xD
    eigenlijk moet ik dat wat ik net neer had gezet van mijn werk in dat draadje gooien even kijken wat er nu weer voor smoesen komen om het mij te laten halen

popje4, charme63, harm-jan70 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  17. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Rent even binnen en meteen door naar de bedstee ...het lukt vandaag even niet meer ....wilde even laten weten ......

Tot morgen ofzo :inlove:

popje4, snietje1, charme63 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. hwjstolwijk

sterkte

HofvanDromen, popje4, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. stien56

stien56 Alwetend orakel

Leni, welkom terug

Hofje - sterkte

HofvanDromen, popje4, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. harm-jan70

Persoonlijk zou ik lekker weg blijven uit dat andere draadje, Stol. Laat die mensen daar maar lekker in hun eigen bad soppen. Het is hun tijd en geld tenslotte, niet het onze.

Beterschapje Hofje. Als het gaat gillen in de oren, is rusten inderdaad beter.

Edit:

Al 23 manta's onder het miljoen gekocht heeft zonet.​

*woekerwinsten voorzien doet* 8)

HofvanDromen, popje4, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.