-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

Avond allemaal, weer terug in ons kikkerlandje ;) top weekend gehad...vrijdag had menneke heerlijk gekookt, hadden aardappels met een of andere soort schnitzel en sperzieboontjes in spek was heerlijk. Zaterdag hadden wij een herfstbarbecue gehouden met fam en vrienden :p ribbetjes, worst hamburgers, kippenfile, sla stolbrood etc en na het eten de buitenkachel aan gedaan en tot een uurtje of 11 er lekker bij gezeten. En natuurlijk warme chocolademelk erbij gedronken...een heerlijke avond gehad. Moet ook wel zeggen we hadden ontzettend geboft met het weer. De afwas lekker laten staan tot de volgende dag....mag wel in de krant dat doen we dus nooit. Vandaag was het heerlijk weer dus lekker buiten gezeten, ontbijt lunch en avond eten buiten gegeten was een verwennerij...
    Vandaag weer naar huis vind dat het steeds moeilijker word om naar huis te gaan...andersom heeft menneke die mening ook dus word tijd dat de puzzel op zijn plek komt te liggen pfffff.
    Zo bijna tijd om mijn toddenmand op te gaan zoeken, morgen weer werken natuurlijk, welterusten allemaal ;)

popje4, HofvanDromen, hwjstolwijk en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Klinkt inderdaad als een heerlijk weekend Charme. Altijd fijn om zulk soort dingen te lezen. Soms heeft men niet veel nodig.

popje4, HofvanDromen, charme63 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

lekker Belgisch dus Charme. :D

popje4 en stien56 vinden dit leuk.
  4. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

HJ, wat voor pizza maak jij ??? Het is ongeveer alles bij elkaar een half uur rusten, heb je geen tijd, kan je gewoon verder ;) Pizzadeeg hoeft niet echt te rijzen. Niets makkelijker als een pizzabodem maken er erop gooien wat je lekker vind ((niet teveel, anders wordt de bodem zompig)

Hofje, oh dat klinkt een beetje als de film seven (kaai gaaf) ken je die ?

Charme, dat is nog eens een mooi weekend xD

Hier tijd om te lezen in bed, zo rond 5 uur maar weer opstaan 8)

charme63, popje4, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. harm-jan70

Snietje, gewoon pizza deeg originale :p bloem (liefst Italiaanse), water (zout), drupje olijfolie, zeer klein puntje gist (2 -3) gram
    Voor een snellere rijs, meer gist. Maar hoe langer de rijs, hoe meer smaak vind ik persoonlijk.

5 uur zeg jij..., nee dat is geen tijd voor mij...rond 1/2 8 ben ik lichtelijk aanspreekbaar, rond 8'en is beter.

charme63, popje4, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Zo ongeveer dezelfde als wat wij doen HJ.

Rond 8 uur ben ik al een uur aan de gang :)

Tijd om mijn fiets te starten....

harm-jan70, charme63, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen :inlove:

Dat klinkt als een geweldig weekend Charme ...
    Die Film ken ik wel Snietje, deze serie begon vrij heftig , daarna al gauw wat saai en veel meer heb Hofje niet gezien...Was is slaap gesukkeld.. Daarna een draai, rare dromen en niet goed slapen nacht gehad.. Dus we beginnen hier met volle moed en energie aan de nieuwe week :music:
    Pppffff 4 uur rijzen, lang in de oven, Italiaans meel ...gist ... :wuerg:
    Ben een simpele Hollandse 8) en gist .... Hmmm die ene keer dat Hofje met Mams samen oliebollen ging bakken ...Zie nog het beslag de kamer door drijven en over de vloerbedekking zich uitvloeien -.- ... Mocht daarna ook nooit meer helpen met oliebollen bakkenxD
    Kan het niet met zelfrijzend bakmeel ofzo ...Nu ja die anderhalve keer dat Hofje Pizza eet ...Ken mij het ook schelen..

Zo maar is met het huishoudelijke gedoetje beginnen... maar eerst ff een bakkie koffie...Lied van de Dag ;
    Hofje favo liedje van die uitzending van die beste zangers, daar gingen Hofjes tranen van stromen... tja kan het ook niet helpen :oops: het origineel is van : Andrea Bocelli ... Hier uitgevoerd door : Henk Poort & Emma Heesters - Vivo Per Lei
    :inlove::inlove:

snietje1, harm-jan70, charme63 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede morgen....
    zo werk weekend weer voorbij nu nog 1 late vandaag en dan weer paar dagen vrij.....niet alles gelezen pppfff veel te veel hahahah...
    fijne dag allemaal...
    mooi kleedje hofdamen...

snietje1, harm-jan70, charme63 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Dank je Pop... Niet alles gelezen :eek: ...o_O ... Dat kan echt niet hoor :wuerg:xD...
    Zat zo nog is even onder die schoonmaakgedoetjes te denken ... Der is een veel mooier lied nog van die Andrea Bocelli ...
    De uitvoering die hij met deze zingt, vind ik het allermooist :inlove:... voor een keer ook de tekst hier neerzet ...is mooi (vind Hofje)

Andrea Bocelli - Laura Pausini - Dare to Live (Vivere)

Probeer naar morgen en niet naar gisteren te kijken, En alle dingen die je hebt achtergelaten
    Try looking at tomorrow not yesterday, And all the things you left behind

Al die tedere woorden die je niet zei, De zachte aanraking die je niet kon vinden
    All those tender words you did not say, The gentle touch you couldn't find

In deze dagen van naamloze gezichten, Er is niet één waarheid maar alleen stukken
    In these days of nameless faces, There is no one truth but only pieces

Mijn leven is alles wat ik te geven heb, Geef om te leven tot de allerlaatste
    My life is all I have to give, Dare to live until the very last

Geef om te leven vergeet het verleden, Geef om te leven en geef van jezelf aan anderen
    Dare to live forget about the past, Dare to live giving something of yourself to others

Zelfs als het lijkt dat er niets meer te geven valt, Maar als je de man zag
    Even when it seems there's nothing more left to give, Ma se tu vedessi l'uomo

Voor je deur, Slapen verpakt in een karton
    Davanti al tuo portone, Che dorme avvolto in un cartone

Als je op een ochtend naar de wereld luisterde, Zonder het geluid van regen
    Se tu ascoltassi il mondo una mattina, Senza il rumore della pioggia

Jij die kan creëren met je stem, Je denkt aan de gedachten van mensen
    Tu che puoi creare con la tua voce, Tu, pensi i pensieri della gente

Dan is er alleen God van God, Leven, niemand heeft het ons ooit geleerd
    Poi, di Dio c'e solo Dio, Vivere, nessuno mai ce l'ha insegnato

Leven, je kunt niet leven zonder een verleden, Leven is mooi, zelfs als je het nooit hebt gevraagd
    Vivere, non si può vivere senza passato, Vivere è bello anche se non l'hai chiesto mai

Er zal een lied zijn, iemand die het zal zingen, Geef jezelf de liefde om naar te zoeken (omdat, waarom, waarom, waarom leef je niet vanavond?)
    Una canzone ci sarà, qualcuno che la canterà, Dare to live searching for the ones you love (perché, perché, perché, perché non vivi questa sera?)

Geef om te leven behalve wij allemaal (waarom, waarom, waarom leef je nu niet?), Geef om te leven tot het allerlaatste (omdat, waarom, omdat het leven geen leven is)
    Dare to live no one but we all (perché, perché, perché, perché non vivi ora?), Dare to live until the very last (perché, perché, perché la vita non è vita)

Je leven is alles wat je te geven hebt (waarom), Je hebt het niet geleefd, leef!
    Your life is all you have to give (perché), Non l'hai vissuta, vivere!

Geef om te leven tot het allerlaatste (omdat, omdat, omdat het leven geen leven is), Je leven is alles wat je te geven hebt (waarom)
    Dare to live until the very last (perché, perché, perché ia vita non è vita), Your life is all you have to give (perché)

Je hebt het nooit geleefd, Ik zal nee zeggen (ik zal ja zeggen), Zeg leven geven, Geef (Durf) om te leven
    Non l'hai vissuta mai, I will say no (I will say yes), Say dare to live, Dare to live

the_liberty, snietje1, harm-jan70 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

morgen allemaal
    kreeg weer een aanbieding aan geboden voor 70 euro. 3300 tg, 175 partytickets en 80 gewone draaien
    wat moet ik er mee
    kan ik geen ja/nee sticker plakken ofzo

snietje1, HofvanDromen, harm-jan70 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. stien56

stien56 Alwetend orakel

Goed plan zo'n sticker Stollie

hwjstolwijk, snietje1, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. harm-jan70

Goede middag.

De aanbiedingen beginnen hier ook aardig binnen te stromen van vele 10'tallen euro's in één koop. De hebberikken...brrr.

*0ok zo'n sticker op de boerderij plakken doet*xD

hwjstolwijk, snietje1, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

Middag allemaal, al klaar met werken...dus hier straks maar aan de slag. Heb het nog niet helemaal doorgelezen wat betreft event met die punten ofzo maar krijg de indruk dat je straks echt moet investeren om nog iets leuks te halen en anders hang je aan de achterste mem zoals ze hier zeggen....:oops:maar nogmaals heb het niet helemaal doorgelezen daar er andere prioriteiten zijn ;) je zou eigenlijk een negeer knopje moeten hebben wat betreft die aanbiedingen maar een stikker nee nee das ook een goeie Stollie xD

hwjstolwijk, snietje1, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. harm-jan70

Het is vrij simpel hoor die seizoens pas Charme.

Btw:
    De veronderstelde vergelijking met de kuikenschool zoals elders in het forum gesteld, vind ik niet op zijn plaats. Dat was met een paar klikken wel klaar. Nu moet men echt op jacht gaan naar punten. Lees: aan alles en nog wat mee gaan doen. Wil men level 31 behalen.

*Een sticker gevonden heeft, deze opplakken doet*
    Men zou er voor minder een bannert van maken! xD

hwjstolwijk, snietje1, charme63 en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

En bedankt om die sticker te plakken -.- ... De volle maan velden zijn meteen gesloten :wuerg:.........:cry:

RonSchoof, snietje1, charme63 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. harm-jan70

:eek:
    *Naar het vollemaan veld rennen doet*

Inderdaad, volgens mij heeft er iemand aan de knoppen gezeten... De boel zit op slot. :mad:

En weer open.​

hwjstolwijk, snietje1, charme63 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Hij is alweer open na f5 -.- ... mompel de mompel, je zo uvor minder ...8)

hwjstolwijk, snietje1, charme63 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. harm-jan70

Mee mompelen doet...*net zat te oogsten daar* -.-

19. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Vanmorgen weer een stukje enge woud geopend … ben bezig met weer een stukje.. maar kon der niet in ...
    Der moeten beesten op enzo enzo …. Nu kan ik er wel in, maar me gewas is nog niet klaar …..xD

Niet zo ene bannert wilt -.-

hwjstolwijk, snietje1, charme63 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. harm-jan70

Rozijn een nieuwe sticker cadeau geven doet!

Gelijk een briefje mee geven doet aan Pieter post voor de Hof.