-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Die hond ken je zelf maken ... en dan kopen in Jack - shop ... of ben ik nu abuis :eek:
    Wat eet dat ding dan ... sjee weer ff zoeken :wuerg:

snietje1, charme63, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

als ze nu koop dit koop dat nu veranderen in voor werkende spelers en spelers die in 5 min klaar willen zijn geloof ik dat ook

als jij die aan bieding bekeek van 70 euro, wat moet je met een fok knecht voor de hele maand, hij zit bij de maand knechten maar ik gebruik deze niet omdat ik het leuk vind 1 voor 1
    en ook parfun die je erg goed koop kan kopen en 3300 tg
    en ik koop dat nooit 3300 want als ik dat heb gaat dat er ook snel weer uit ik ken mijzelf

hofje voor 5 euro koop je ook zo hol las ik al ergens

snietje1, charme63, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Hofje de hellehond is ook te koop in Jacks shopt ala te maken, a raison heul veul in te kweken en te leveren gewassen.
    De meeste dieren van volle maan zijn niet aan te voeren qua volle maan gewassen, eigenlijk enkel te voeren met supervoer.

Zelf laat ik de dieren daar ook meestal links liggen, enkel als ik een bonus of 4 op voorraad heb, wil ik alle dierenstallen wel eens van stal halen, ze voeren met supervoer.

Edit:

Stol, die 100 euro krijgt BP van mij ook niet meer. Iets met de Hof-modus en het anders denken. Het is hier de knechten nog, heel soms een kleinigheidje, niet meer niet minder.
    Kan ik ergens niet aan mee doen, jammer dan. Wat Hofje vaak schrijft, de boerderij is er voor mij, niet andersom. Als andere mensen hun geld en of hele dagen (tijd) aan een spel willen verprutsen is het hun zaak niet de mijne. De laatst lachende is BP in dat geval.

Zelf de snelle molen heb ik al geruime tijd niet meer gekocht. Ons ben erg zuunig geworden..xD

Laatste bewerkt: 8 Oktober 2019
    snietje1, charme63, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. HofvanDromen

Dat had ik al gelezen Stol ... hij zit ook in een pakket ...Mooi dat Hofje en Rozijntje die zelf gaan maken / bouwen ...zoveel ist niet .
    Hij eet ook niet zoveel zag ik , dus das mooi ...

Kopen ...behalve knechtjes wordt hier niks gekocht -.-...

5. hwjstolwijk

heb ook maar 1 mid boom
    wel 12 griezel wilg zag ik
    hj gelijk in zeker die zombie schaap die vreet heel erg veel en voer is bijna niet te maken

6. HofvanDromen

Kom net 5 horror tomaat dinges te kort zag ik net ...zo ff die stal erop gooien ...
    Moet ff bij Rozijntje kijken hoe ver zij is ...:music:xD

7. hwjstolwijk

zal ik iets zeggen heb nog niet alles vrij gespeeld van paddenstoel woud
    kan dat nu wel doen maar niet echt zin in ben bezig wat voorraad te kweken waar voor eigenlijk maar vind dat op dit moment leuk

8. harm-jan70

Stol mensen die alles hebben, hoog in level staan, er mee dwepen, daar kan je gewoon dwars door heen prikken met de gedachte van, het is allemaal betaald, met heel veel tijd en of geld. En de 2e gedachte van, wees gewoon blij dat het jouw tijd en geld niet is.

Er is meer in het leven dan het spel. Jij hebt een leuke baan, een real life.
    Dat lijkt mij alle sinds beter te noemen dan te leven voor het/een online spel, of je hele dag rot zit klikken om iets voor te willen stellen in een online spelletje. Waar bij het verkeren in de hoogste regionen, enkel behaald kan worden door het betalen met veel tijd en of geld.

*Rozijn binnen ziet komen lopen met koffie en een klussen lijst..*-.-

9. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Ieder zijn of haar ding ….:music:....:wuerg:

Heb 33 van die horror tomaten … gooit de stal der weer op :music:.... Wel lastig dat ik op deze manier nooit die paddenstoelen gedoetje afkrijg..xD De sintelbeuk ook nog niet binnen heeft … ik hoop toch wel vandaag nog xD

Zuunig mag je zijn mijn lief :inlove: .... Als,t maar niet met zoenen is :oops:....

Zet koffie en de klussen lijst op tafel -.--.-

10. harm-jan70

*Rozijntje eens stevig in de armen nemen doet, de klussen lijst heel zachtjes van tafel vegen doet*:music:

11. hwjstolwijk

hj ik heb een beetje nu net jou advies op gevolgd heb alleen de slijmkuil monster er nog op staan
    de rest er af gegooid net en even dat stukje woud op nieuw ingedeeld

gelukkig is limburg ver weg zit net aan de action chocolade

12. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

* Dicht tegen HJ aankruipt en zijn kus beantwoord, de klussenlijst nog net grijpen kan*

8)

13. harm-jan70

Laat ik nu gelukkig en voor nood 2 dozen Regent hebben liggen in de open keuken kastjes.xD

Kasten zonder deurtjes btw... Geloof dat de verzekering een wat getild word... Iets met een vlam in de pan een paar maanden geleden al weer. bij 3 deurtjes was de coating wat gesmolten aan de onderkant. Had de verzekering de naam (Mijn Duits is niet voldoende om het zelf te regelen) van de Duitse keukenboer gegeven. Gezegd, 3 nieuwe deurtjes en klaar en als nieuw is de keuken weer... Hooguit 200 euro.

Nee er zou een firma komen, voor renovatie... Prima.. Er werden 3 deurtjes op gehaald... Er viel een mail op de mat...mogelijk kleur verschil... we willen de rest van de deurtjes ook ophalen... hmm.. Verzekering nog maar eens gebeld.. Allemaal gedekt mijnheer, niets aan de hand.. Nogmaals aangestipt van dat 3 nieuwe deurtjes echt goedkoper zou zijn.. Nee, het zou allemaal geregeld worden.

Dus nu een hele keuken zonder kastdeurtjes..xD
    Wil niet weten wat het de verzekering gaat kosten...

snietje1, charme63, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. hwjstolwijk

krijg je het wel gewoon eigenlijk
    en hoe zit het met de bad kamer

15. HofvanDromen

Limburg vooral ver weg vind -.- ... 0ok 2 dozen van die chocolade in huis heeft ... zijn wit / blauw dozen geworden :music:
    Ze voorlopig dicht laat ook ... De keukenkast deurtjes ook dicht laat ... iets met kilootjes enzo enzo :wuerg:...

Sjeee, wat stom zeg, van die bedrijf ... Open keukenkastjes ...zou der gek van worden, ken niet tegen open kasten :oops:xD

16. harm-jan70

Open kastjes zijn een crime met 3 honden...
    Heb alles wat onder in stond, maar boven in gepropt, wat daar niet meer bij paste, in de garage geplaatst.

Misschien moet ik eens een brandje stichten in de badkamer...xD

Stol, ik wacht nog op de vraag van, hoeveel mogelijk het meerwerk kan gaan kosten. Daar staat of valt het mee, of ik mijn handtekening onder de offerte ga schrijven.

Edit:

*Ziet een brandende mail van de badkamer mijnheer op de mat vallen, de lucifers even ter zijde schuift*xD

Laatste bewerkt: 8 Oktober 2019
    popje4, snietje1, charme63 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. hwjstolwijk

met een bad of een douche

18. HofvanDromen

Open kasten zijn echt iets waar ik niet van hou, zelfs de tv staat hier in een dichte kast ... Niet dat het een rommeltje is in Hofjes kasten.
    Ken wel zeggen zelfs iets te geordend en netjes :oops: ... Hou van nette kasten :oops: en dichte kasten.xD

Brand stichten in een badkamer lijkt mij wat moeilijk :music:...

Wat heb jij Stollie een bad of een douche ?

19. hwjstolwijk

douche
    als ik een bad had kwam ik er pas na 4 uur eruit :p

popje4, snietje1, charme63 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. HofvanDromen

4 uur in een bad liggen :eek: ... Das toch koud dan o_O

Heb ook geen bad :cry:...

Ga hier is ff de boterhammetjes smeren ... en eens kijken wat Hofje nog van de klussenlijst af ken krijgen :wuerg:

HJ ... Sterkte met de brand mail ...xD