-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen :inlove:
    Dol is op aanbiedingen ... Gelukkig een grote kelder heeft :music:
    Zo maar is even Paps en Mams een poosje plagen ... ik denk zomaar dat de koffie al aan het doorlopen is xD

Dan hier eens aan de slag ;

Heb nog 2 emmers met appels van eigen boom staan...Daar gaat Hofje appelmoes van maken..
    Wilde eigenlijk ook nog even mijn vitrage wassen en dus ook de binnen ramen zemen.
    Stofzuigen en poetsen en dweilen. Planten verzorgen.
    Wat was strijken, vouwen en weg werken.
    De zomerkleding wisselen voor de winterkleding.
    De winter en zomerdekbedden luchten, wassen, en aan elkaar binden.
    De zolder : lees spullen van de onderduik, ordenen, schoonmaken en opruimen.
    Het keukendeur gordijn korter maken en een gordijn(tje) voor het keukenraam maken.
    Het onkruid in de tuin en tussen de tegels weghalen, de tuin winterklaar maken.
    Met Paps en mams naar intratuin, hij wil een staande vogelhuisje voor zijn verjaardag, de oude die Hofje tig jaar geleden heb gegeven is in gestort, dus er "moet" een nieuwe komen. Nou heb tie nog een kado bon van die tuin, dus als Hofje dan ...??? Tuurlijk...
    Nu willen ze ook graag nieuwe vloerbedekking, Hofje heb gezegd koop dan ook meteen een mooi nieuw goed zittend bankstel...Dus daar gaan we ook nog is voor opzoek. En dan moet de woonkamer leeg en ook de muren gesaust worden.
    Hofje wilt ook graag een nieuwe woonkamer. Met heel graag een plof hoekbank, en ja ook een nieuw iets op de vloer ... geen vloerbedekking ... 0ok nieuwe raambekleding is erg welkom. Het plafond opnieuw gewit en het behang van de muren, die dan gestuct moeten worden en een kleur erop, maar ik denk gewoon wit. Nieuwe eethoekstoelen staan ook hoog op het lijstje.
    Misschien wel alles nieuw ... Maar keuzes keuzes keuzes ...
    Euh euh voorlopig gaat Hofje eerst maar even dus bij Paps en Mams de handjes laten wapperen xD

Lied van de Dag; Alicia Keys - If I Ain't Got You
    :inlove::inlove:

snietje1, harm-jan70, charme63 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. stien56

stien56 Alwetend orakel

Hofje hoeft zich de komende weken in elk geval niet te vervelenxD

snietje1, HofvanDromen, harm-jan70 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede morgen....
    hier heerlijke zon....zo maar eens lange wandeling met de hond....
    morgen begint t werken weer....wel lekker hoor drie weken vrij......tja aan alles komt een einde he....maar goed volgende maand weer een weekje vrij maar eens op zoek naar een huisje of zo en dan nog een paar dagen er op uit....
    vandaag nog maar eff genieten.....

snietje1, HofvanDromen, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Goede middag.

*Ziet Rozijn met een meterslange klussenlijst door de boerderij rennen*

Het gras maaien.
    2 - 3 wassen wegwerken.
    Rozen snoeien.
    Gordijnen wassen.
    etc..etc..

Rozijn heel hard: HAAA JEEEE hoort roepen...

-.-

charme63, snietje1, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

*Druk is *​

Appeltjes voor de dorst enzo enzo
    Appelklokjes zoeken doet
    8)

charme63, snietje1, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. harm-jan70

*3 dingen van de lijst strepen en op "de klok" kijken doet hoe laat het is* :music:

HofvanDromen, charme63, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

*De laatste hand legt aan de appelmoes en door het keukenraam naar buiten kijkt*

HJ daar in zijn werkkloffie aan ziet komen lopen … Ze kreeg het nog warmer en keek op het klokje … Het was tijd … De hoogste tijd...​

:inlove:8)

charme63, snietje1, harm-jan70 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. harm-jan70

*HJ ook bijna heel de lijst heeft afgewerkt heeft*

Rozijntje in haar schort in de keuken ziet staan: :inlove:

popje4, HofvanDromen, hwjstolwijk en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

HJ bij binnenkomst een dikke zoen geeft ...enzo enzo enzo :inlove:

Uren later :music:...

Best moe is het was een euh euh zeer productieve dag … Nog even onder een warme douche gaat en daarna de bedstee op zoeken doet.

popje4, hwjstolwijk, harm-jan70 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedenavond, hier heul blij is dat onze therapeute geweest is voor mijn wederhelft,
    Simpele oefeningen gegeven om de spieren weer op hun plekkie te krijgen met kracht.Tips en trucks om het bewegen (opstaan, liggen en zo) makkelijker te maken, zijn vastzittende schouder een stuk soepeler heeft gemaakt en donderdag terug komt, echt die is haar gewicht in goud waard !:inlove:

Hofje, ik heb ook een hele lijst van "dat wil ik nog doen en kopen" xD:inlove: We nemen alles 1 voor 1, jij begint met appelmoes, ik met donderdag de kapster :inlove: (ja echt nodig) :oops:

Lied van vandaag Heart, raised on you :inlove:

Edit, oh ja eten van vanavond, pasta met stukjes kip en een berg gesmoorde groente

Edit edit, de hooligans zijn zó lief, ja schouderzitten kan, maar loslopen even niet(het bed heeft veel draadjes om te knagen), knuffelen des te meer. Overdag (wederhelft mag niet bukken) en s'nachts houden ze een cabaret voor mijn wederhelft, echt geweldig om te zien. Dus vanavond hebben ze extra lekkers en knuffels gekregen (zoals elke avond wel knuffels geen extra lekkers) Morgen zijn onze hooligans jarig, Ik ga een nieuwe slaapmand voor ze kopen, deze is ook weer doorgelegen door ons dikzakje Droppie :inlove:xD

Laatste bewerkt: 7 Oktober 2019
    popje4, HofvanDromen, .Fisherman. en 5 anderen vinden dit leuk.
  11. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

Zeg euhhh RM als je omkomt in de appelmoes dan is die welkom hier :p Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad Popje en al weer een op het programma staan ;)
    Snietje fijn dat de therapie goed uitpakt voor je wederhelft en alvast gefeliciteerd met de hooligans :inlove:Hier spaghetti gegeten had het een beetje té druk....:oops: hier ook nog de tuin winter klaar maken en nog het een en ander achter het huis opruimen .....wil de zomer terug...

popje4, HofvanDromen, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. harm-jan70

Cabaret-Hooligans =:inlove:
    Gefeliciteerd alvast met hun verjaardag.

Hier is de tuin winterklaar, eeh hoop ik dan, als het gras niet meer te hard groeit..xD

popje4, HofvanDromen, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Vermoedelijk is je gras verdronken HJ -.- Het houdt mompeldemompel niet op met regenen, jammer kom ik nat aan op de herhaling van de EHBO....lekker dan

Tot laterzzzzzzz:)

charme63, popje4, harm-jan70 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. HofvanDromen

Goedemorgen :inlove:
    De appelmoes is klaar en staat voor verdeling in de vriezer ... ken voorlopig geen appelmoes meer zien xD ..Hofjes duim ook niet...
    De vitrage hangt weer schoon en fris gewassen voor de ramen...die nog niet gezeemd zijn ... Dat vandaag maar ff doen ...Gister geen tijd meer voor.
    Dus hier al een stukje van het lijstje weg gepoetst ... Ben eigenlijk heul niet van de lijstjes ... Boodschappen haalt Hofje ook zonder lijstjes. Alleen in bijzondere gevallen maak ik daar en lijstje voor.
    Maar zo ene lijstje wat te doen / te kopen /te dromen /graag zou willen en wat echt moet ... Die maak ik wel eens xD
    En dan ook 1 voor 1 afwerken ...Liefst natuurlijk alles tegelijk ...want geduld is nog steeds erg moeilijk te vinden in Hofjes woordenboek.
    :oops:
    Van Harte Gefeliciteerd met Schuimpie en Droppie ... :inlove:

Vandaag eens kijken wat Hofje misschien nog meer van het lijstje ken wegwerken ... Maar eerst ff een lekker bakkie koffie..
    Lied van de Dag ; The Whispers - And The Beat Goes On
    :inlove::inlove:

snietje1, charme63, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

middag was net bij de winkel van hj geweest
    zag net nieuwe klanten systeem kijk wel of ik daar iets mee doe
    ook een nieuw griezelstal en een sier item
    en 2 questen
    bij 1 quest is het grappig 125 graf cactus nodig, stel 1 boom en met mest erop haal je 8 stuks er uit dan wens ik je alvast sterkte
    over een jaar mag je dat gaan inleveren of je vind met het ruilen nog een extra boom
    ik heb met 2 bomen bomen 240 stuks geoogst

snietje1, charme63, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. harm-jan70

Goede middag..

Het was weer, koop...koop...koopjes festival...zag ik. Nah, zolang de volle-maan velden geen volwaardige deel uitmaken van de andere velden, wordt er niks gekocht. De questen daar die komen vanzelf wel -ooit-, of niet, dat kan ook natuurlijk.

Men zou er veel over kunnen schrijven, ook dat ik wel eens schreef, dat als men met alles mee wil doen, per maand toch al gauw tussen de E 75 - 100,-- per maand kwijt is. Dat men het niet geloofde. (Tja de kop in de zat steken, is ook een techniek, of het ontkennen er van). Of anders dat men de hele dag online moet zijn, om te gaan zitten klikken. Ach ja..

'k vraag mij af hoeveel klikken, er door de gratis en zonder knechten spelers er nu per dag gemaakt worden, met de volle maan velden er bij open voor een hele maand...:music:

De Hofmodus, is en blijft een lekker ding. Goed voor mij zelf, de knip en nog wat andere zaken.xD

-Nu eerst een potje zoenen met mijn Rozijntje.-​

snietje1, charme63, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. HofvanDromen

Hofje kijkt en lacht en kijkt en loopt af en toe even weg ...:music:... en komt weer terug en leest weer allemaal andere dingen xD

Die hond ken je dus zelf ook maken vanaf morgen ...das mooi...vind Rozijntje ook vast leuk ..Net zoals zij 2 van die graf dingen heb ..zelfs een xl ...maar die staat niet op het veld de 2e ook niet ... Iets met ruil/kado geven wilt o_O

Hofje heb maar ene grafding ...vind wel best ..die questen hebben geen haast ...Ik ken ze trouwens nog niet vinden :eek:
    ff zoeken nog doet :wuerg:

18. harm-jan70

Die questen heb ik ergens gezien en gelezen, tussen het lezen van-koop dit, koop dat- aanbiedingen. xD
    Volgens mij stonden zij ergens in de faqs. Ehm niet schrikken van de gevraagde hoeveelheden...

Edit:
    Daar moet ik dan weer om lachen, vermoedelijk stort iedereen zich straks op de hellehond, het zij door middel van kopen, of het spelen van de quest. Aan het einde van de maand valt het hekje weer in het slot. Moeten de spelers toch weer wachten tot het hekje zo nu en dan weer eens open gaat..:music:

19. HofvanDromen

20. harm-jan70

Dat bedoelde ik dus met die enooooorme hoeveelheden..xD

Er zijn idd ook nog genoeg spelers die de middernachtdinges niet hebben, of genoeg grafkaarsen, staat zij daar straks met hun cerebus.