-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. stien56

stien56 Alwetend orakel

Klopt HJ en Hofje - wat een camper betreft worden de laatste puntjes op de 'i' gezet - we weten wat we willen - nu nog één zoeken die binnen het budget valto_O

Vanaf midden komend jaar is het zover - man met pensioen en we hopen veel te kunnen gaan reizen (moeten ze niet te veel gaan korten in de pensioenen:wuerg:)

Verder is het zoeken naar een vaste basis hier in de buurt - we gaan niet wonen in een camper - oudste wil tzt graag ons huis overkopen - hoe en wat en wanneer zijn nog ????

Genoeg om te overdenken dus - oh ja en............. opruimen:wuerg:xD

popje4, hwjstolwijk, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. aagje14

aagje14 Forumleerling

popje4, snietje1, charme63 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

xD opruimen is misschien nog wel het ergste :wuerg:xD...Heerlijke vooruitzichten Stien ...echt heerlijk voor jullie :inlove:

Hier nog lang geen pensioen inzicht -.- Maar wel al de Motor gekocht ... en zo langzamerhand de onderduik verkoop in gedachten ..
    staat nu op 65 % ja hij gaat verkocht worden ... En dan nog even kijken wat te gaan doen ... Hier heel lang die droom van het campertje ook gehad ...De Motor heeft gewonnen 8)... Maar er bestaan ook caravans waar je de Motor in ken zetten en dus alles mee hebt ...
    Sjee .... xD ... nu ja der zijn nog heul wat jaren hier om over na te denken en te dromen .... en dat doet Hofje ook graag xD

Aagje, ik weet je reden niet, dat je niet graag post, maar hier ben jij van harte welkom hoor ...Niet bang om te posten zijn bedoel ik ...
    Hier hoeft dat echt niet ...:)

popje4, hwjstolwijk, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Ondanks ik verre van (en vanaf)de 65 of tegenwoordig de 65+ ben...
    Zelf zit ik ook argwanend naar het ABP te kijken, daar er ook een groot deel van mijn maandelijks (lopend) inkomen vandaan komt...

Dat ze maar eens ergens anders gaan lopen korten.-.-

Camperen is geweldig... Heb er ook wel eens naar zitten kijken, maar mijn wensen m.b.t. een camper zijn iets te... De prijzen ook btw...
    Sommige uitvoeringen staan gelijk aan de prijs van een zéér dikke villa, op een even eens dikke locatie.

Aagje, gewoon dat gene doen, waarbij jij het prettigste voelt, al is dat enkel meelezen.

Edit:

Opruimen is het leukste wat er is, alles mag weg. xD

5. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

aan snietje: vanavond fondue gegeten. met sla en door schoonzoon gekweekte tomaten ( super lekker) en met echte Vlaamse frietjes.
    het was, denk ik, 25 jaar geleden dat we dat nog eens deden. en, nee, geen speciaal feest of speciale reden. gewoon zin erin. was wel een aanbieding in de supermarkt € 9.50 voor 2 personen en we kregen het niet allemaal op.

Laatste bewerkt: 6 Oktober 2019
    missy-m85, popje4, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. HofvanDromen

Nee ..niet eens ...-.-.... aan zoveel dingen zitten herinneringen en dan kan het gewoon niet weg :cry::oops:

popje4, hwjstolwijk, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. harm-jan70

Als echt iets niet weg kan, kan het altijd nog héél per ongeluk stuk vallen...xD

8. HofvanDromen

Laat ik daar nou heel goed in zijn :music:... en dan bedoel ik ook echt per ongeluk ...:oops:

9. harm-jan70

Hofje! xD

Voor mij zelf sprekende zeg ik altijd: de mooiste herinneringen zitten in mijn hoofd. Die pakt niemand van mij af, die kunnen niet stuk vallen.
    Nou ja enkel als ik stuk zou vallen...:music:

10. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

Wat gaat het weekend toch snel voorbij :cry: maar wel een heerlijk weekend gehad, nou zag ik die aanbieding voorbij komen en tjeeeee voor minder hadden wij gisteren een erg gezellige avond met vrienden. Drankje met een hapje erbij en lekker gekletst over van alles en nog wat die herinnering kan niemand afnemen :music:
    Vanavond de overige snert gegeten die overigens nu lekkerder was dan gisteren en de rest ingevroren..altijd handig natuurlijk.

missy-m85, popje4, hwjstolwijk en 5 anderen vinden dit leuk.
  11. HofvanDromen

Herinneringen in je Hoofd maar nog liever in je hart ...Mooier kan eigenlijk niet :inlove:...
    Tja ben nu eenmaal zo ene kluns ... wat Hofje al niet kapot heb gemaakt of kapot heb laten vallen ...pppfffff ....xD:oops:

Gaat is even bij Rozijntje op de koffie .... Hier de gordijnen dicht enzo enzo ...morgen is ter weer een nieuwe dag hoera xD

Slaap Lekker Allemaal ... Met Mooie Dromen :inlove::inlove:

12. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedenavond allemaal

Hier vanalles en nog meer gedaan, ook voor 2 dagen gekookt, Florence Nightingale gespeeld, een verwarming naar beneden getild (van onze onaardige buurvrouw die hem voor onze deur laat staan tot sint Juttemis :wuerg: boodschappen, gepoetst enz. Kortom, nee, ik ben niet verslaafd aan dit spel, ik stel prioriteiten 8) Het allerliefste wat me weer overkomen is, onze Buum komt kijken naar mijn wederhelft en ja hoor, die heeft hier tot net mijn band geplakt, zonder garantie, er zat wel een heul groot gat in (3 plakkertjes), dus een ik ga een nieuwe binnenband kopen, moet ik hem een ap sturen, dan doet ie dat :inlove:Hij is echt kaai-lief !

Zie ik hier allerlei lekkere dingen voorbij komen , ook Tine, het klinkt als een hele mooie en smakelijke avond ! Charme, tweede dag snert is altijd lekkerder (kan het zetmeel zijn ding doen) 8) Verder ook lekkere dingen,xD:inlove:

Ik heb nassi gemaakt met kipkluifjes (waarin een zooi groente), over een slordig half uurtje eten:)

Morgen weer braaf werken, als thuis iets aan de hand is; even op-en neer fietsen (tis maar 10km heen en terug, is niets)

Lied van vanavond, Melissa Etheridge, like the way I do

missy-m85, popje4, -matthias1952- en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. charme63

Wat heb je toch een aardige buum Snietje zonder fiets is het moeilijk werken... hopelijk heeft je wederhelft morgen minder pijn is toch niet fijn werken met in de gedachten dat hij pijn heeft :(
    Hier zo lekker men toddenmand in tis echt piep weer...kan mooi even lekker lezen in bed, boek van Stephen King...titel weet ik zo ff niet meer, trusten allemaal ;)

popje4, HofvanDromen, hwjstolwijk en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. harm-jan70

Herkenbaar die onaardige buurvrouw. xD

Voor al op de vroege zondagmiddag, (haar enige zoon kwam toen nog eens). De dranklucht van uit de keuken walmend, zij met grote rode bolle ogen uit het keukenraam tegen mij aan op de gallerij kletsen. Je zou van minder over de reling vallen. Een verkeerd antwoord, en ze ontplofte, bij geen antwoord ook, en geen reactie... en of stoiciijns doorlopen..

Blij dat het leven nu goed is...

popje4, HofvanDromen, charme63 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. snietje1

Onze onaardige eigenaresse van hiernaast vond het altijd makkelijk om haar vuilniszak voor de deur te zetten of bij de ingang van de galerij (bij ons dus) Aangezien mijn wederhelft al een paar keer had gevraagd om die beneden in de container te gooien, maar nope, had ze een keer haar frietpan erin gekieperd en jawel, mijn wederhelft schuift uit en valt bijna, heeft ie even boos aangebeld xD Ze was niet echt blij en gooide haar deur dicht waar het slot op stond (zodat ie niet dicht waait) waarbij de deur tegen haar hoofd terug veerde :music:xDxD En nee, ze was op geen enkele manier aardig, in het begin belde ze aan als ze iets nodig had, dat gaven dan en kregen het niet terug (ook het bank-apparaatje om te betalen) dat hebben we terug gevraagd en kregen het kapot terug o_O Dat was er 1 van ikke,ikke,ikke... ze is nu zaalarts ergens in een ziekenhuis en heeft nog steeds geen nagel om haar reet te krabben, dus is nog steeds : ikke ikke ikke.... heul apart vind ik dan.

popje4, HofvanDromen, charme63 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. harm-jan70

Tja sommige buren...xD

'k blijf er beter, beter een goede buur (zijn/hebben) dan een verre vriend.

popje4, stien56, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. Dahlia76

Dahlia76 Forumbewoner

Blijft een fascinerend onderwerp, verslaving in welke vorm dan ook. Echter denk ik, dat er wat dat betreft iets teveel op BP gefocust wordt. Elk spel wat online te spelen is, heeft tegenwoordig koopmogelijkheden. Of dit nu op Facebook is, Spelpunt of welke andere gameroom dan ook. o_Ok de spellen die niet online zijn, maar b.v. op de playstation of Wii hebben uitbreidingspakketten voor meer mogelijkheden. Wat betreft de "aanbiedingen" is het gewoon goed kijken of iets wel echt een aanbieding is. Dus wat kosten alle "onderdelen" los bij elkaar opgeteld en wat zijn de kosten van de aanbieding. Mooi voorbeeld zijn de stekjes/stallenpakketten.
    Het argument dat een film/serie niet dezelfde stoffen opwekt/gevoelens geeft, deel ik niet. Netflix is hier al eerder genoemd, maar is zeker een goed voorbeeld. Elke aflevering eindigt met een mooie cliffhanger en de volgende start inderdaad meteen. En tegenwoordig hebben we ook het vooruit kijken om het nog verleidelijker te maken. o_Ok soaps doen hier in mee. Kijk naar Goede Tijden en de daarbij behorende merchandise of vele andere (kinder)series. Vaak zijn er ook nog etenswaren aangekoppeld vaak nog in de vorm van "verantwoorde" snacks mooi uitgestald op kinderhoogte in de winkel.

Nou heel verhaal! Ben het met jullie eens, dat het niet moet gaan "overheersen", maar dat het ook niet per definitie allemaal slecht is :music:

missy-m85, harm-jan70, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. snietje1

Ik ga werken, ik hoop dat ik daar niet verslaafd aan wordt ;)xD
    Goedemorgen allemaal, tot laterzzzzzzzzzzz

harm-jan70, popje4, -matthias1952- en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

morgen

kreeg net deze aanbieding om het fokken makkelijk te maken voor 70 euro
    zat ook de fok knecht voor een maand erbij maar wat moet je daar nu mee of je elke dag gaat fokken ofzo

snietje1, harm-jan70, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. charme63

Morguh, vind de aanbiedingen in de winkel veel leuker...1+1 gratis ofzo..... inslaan maar xD maar ja kastruimte is dan weer een gebrek :oops: werktijd...laters ;)

snietje1, harm-jan70, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.