-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. omaatje75

omaatje75 Forum-ambassadeur

Coco, mijn val je ook niet lastig hoor :D k Volg jou al
    langer. Dat weet je. Sommige boeren kunnen
    t zo goed verwoorden xD
    Waar staat dat kerstfoto draadje nou toch >:(

stien56, snietje1, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. tootje

tootje Commandant van het forum

Da's waar Marleen.....maar het blijft wel mirakels jammer, dat de leuke events als de trein, de re-cycl-omaat, de jaarmarkt en het ruil event niet wat vaker langskomen....:(

Iedereen heeft overvolle schuren en de nieuwe stallen en bomen blijven maar komen.... Net als de fok dieren... De lijst met openstaande questen in de coöperatie wordt groter en groter.....allemaal plaatjes van dieren met een speentje in de mond.... :mad:xD

Hier omaatje https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/vakantie-community-raffle.12828/#post-110262

djamie1967, snietje1, -Tits- en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik denk niet dat er voor gekozen word om glashard te liegen, en dat bedoelde ik ook zeker niet te zeggen.
    De treinen zijn eerst echt om de 2 á 3 maanden geweest, en dat vind ik best wel erg veel, iedere maand een andere trein.
    De recyclomaat kwam ook zo vaak dat de reactie kwam: Wat moeten we ermee?
    De treinen zijn door de vorige producer in het spel gebracht, en Varun heeft ze nog niet laten rijden, de recyclomaat heeft de vorige producer al genegeerd. De vraag is waarom een FAQ dan wel meegenomen wordt naar een nieuw forum.
    Je moet erg tactisch zijn om daar een vraag over te kunnen stellen. En dat is niet mijn sterkste kant.
    Ik zou het wel leuk vinden als alle mini-events die we in de FAQ hebben staan ook daadwerkelijk 3x per jaar langs zouden komen.
    Het zijn er best veel. Renzo, ruilevent, groothandelsuitverkoop, recyclomaat, SanGigantica, zaailingexpress, mysterieuze stallenbouwer, mysterieuze stekjes, happy stallen- bomen en gewassendag, happy molen 24 uur voor iedereen als dat abonnement langs komt.
    Dat zijn er 12, dus met 3x per jaar zijn dat 3 events per maand, daarnaast iedere maand volle maan en knechten voor half geld/abonnement en babyboom. Dan hebben we wel weer een echt volle kalender met naast een zaaievent dan vaak een ander event.
    Het draadje met de Nederlandse foto's staat bij "van Users voor Users". De uitslag met winnende foto's in de OA.
    En als ik eerlijk ben, weet ik niet wie me allemaal volgen. Ik heb wel regelmatig een melding voorbij zien komen, maar kan geen overzicht of aantal vinden. Ik weet ook niet of ik een melding krijg wanneer iemand ermee stopt om me te volgen. Zou je het voor de aardigheid willen uitproberen?
    Als ik daar een melding van krijg, zijn er nu minimaal 10 meelezers die normaal niet in dit draadje posten.
    Ik zet die questen mooi in een aparte tab. De eerste levels zijn leuk om te doen, en de rest komt wel een keer. Ik hoop ook nog op de laatste fokdieren die ons bij het eerste fokdier al toegezegd zijn. En het lijkt er gelukkig niet op dat dat een toezegging is die Varun terzijde heeft gelegd.

djamie1967, miepje40, stien56 en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. tootje

Waar zie je wie je volgt?

djamie1967, miepje40, stien56 en 6 anderen vinden dit leuk.
  5. enk52

enk52 Levende forumlegende

Coco als je op je profielpagina kijk zie je links je volgers staan

djamie1967, miepje40, stien56 en 7 anderen vinden dit leuk.
  6. tootje

Enk...hoe kun je iemand gaan volgen?

7. enk52

enk52 Levende forumlegende

Op naam of avatar klikken en dan op volgen

djamie1967, miepje40, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel

Vandaag Pinky weer opgehaald, mooi urntje uitgekozen. Over een paar jaar beetje opschuiven en dan kan er nog een sluiper ( de as dan ) bij.
    Maar vooralsnog mag ze er alleen in liggen..

9. Toontje2

Toontje2 Forum freak

En er staat weer wat leesvoer voor jullie :)

miepje40, stien56, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

o_Ok die volle kalender is een keuze van BP, er zouden minder questen/tijdelijke questen komen. We rollen nog steeds van de ene quest/tijdelijke quest in de andere. Als ze die belofte(n) nu eens nakomen: van minder. Is er ook meer ruimte voor de andere leuke dingen. De trein laten rijden levert BP. m.i. zo goed als niets op. Maar juist die toegevoegde waarde (sjeu) in het spel, kan mensen ook overhalen, om is een keer iets extra's aan te schaffen.

Het verzetten van de bakens zeg maar.

Wat Toot feitelijk al schreef: tegen de fokquesten is niet meer aan te boxen... Zelfs ik kan met al mij bd niet al de dieren met BD kopen die ik nog nodig heb. Dan is mijn bijna 300 Mil. BD ook foetsie :cry:Tenzij men SV blijft shoppen....

omaatje75, djamie1967, miepje40 en 7 anderen vinden dit leuk.
  11. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemiddag:inlove:
    Niemand volgt mij:cry: althans ik zie niks ...:wuerg:

Nah ze questen maar aan hoor bij BP...ik doe lekker wat ik leuk of de moeite waard vind ..vind wel best zo..
    en leuker bovendien...

over nieuwe event gesproken.........
    Ik kom 20 donsveren tekort en de hele markt is leeg:cry:
    en ja ...ook al die fokdieren heb ik niet...die markt is ook leeg of stikonbetaalbaar duur...
    Misschien gaan we dit weekend nog babyboomen..ken ik ff fokrommelen
    ik zie wel waar ik eindig..
    Wil toch wel graag een paar kameleonstallen hebben..hendrik -jan de tuinman denkt dat die het volgende fokdier gaat worden..
    Pffpff dat wordt dan weer een fokguest die voor altijd blijft staan..omdat het mij nooit lukt de laatste te fokken..
    Nah ik kijk gewoon niet naar die questen dan:wuerg:xD

300 miljoen BD ...HJ:wuerg:
    En ik ben al zo trots als een pauw ,dat ik eindelijk 20 miljoen hebxD

editendinges...

Heb genoeg donsveren, maar geen 20 miljoen meer:oops:

Laatste bewerkt: 6 Januari 2015
    omaatje75, djamie1967, miepje40 en 6 anderen vinden dit leuk.
  12. harm-jan70

Wel op die BD blijven zitten dan hé Hofje.... Ik moet voor 2 verdienen, Miep en ik hebben goed farmatisch huwelijk, maar Miep en BD, tja....xD

Ik lees net dat Enk een prijs heeft gewonnen, vraag mij ineens af valt zij niet onder de medewerkers van BP? Ik gun haar die prijs van harte, maar ik vraag het mij toch af. :music:

13. HofvanDromen

lees mijn edit HJ:wuerg:

Nee dat mocht hoor , stond erbij dat modjes en dergelijke mee mochten doen8)

14. harm-jan70

*Edit lezen doet*

Edit:

Dan moeten ze ook de algemene voorwaarden aanpassen....xD
    Ben wat melig vandaag tussen werken door...​

15. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel

Zo 100 donsveren opgekocht, ik had er nog maar 8 ...

Nog 42 miljoen...

omaatje75, djamie1967, miepje40 en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. HofvanDromen

Arrggg .....ik dacht dat ik nou wel een beetje bij de rijkere boerinnen hoorde..
    Sjeemig ben ik nog arm in vergelijking met jullie..
    Maar...............ik heb nog veel schapenwolletjes in het schuurtje staan en eendjes ...en ik wacht nog even met de verkoop...
    kassa!!

17. tootje

Wat moeten we met 18 kameleon stallen :eek:o_O xDxD

Dit is er weer eentje die ik over sla.... Er valt véél te verdienen als je niet mee doet :music:

Heerlijk dat die bonenstaak en die stickers allang niet meer compleet zijn.... Druk van de ketel en zo en zo.... :)

Ik doe alleen de eerste, dan heb ik 12 stallen en dat lijkt me voldoende8)

Laatste bewerkt: 6 Januari 2015
  18. HofvanDromen

vond ook al zoveel:wuerg:
    Maar ja ..stel je voor dat die kameleon volgende maand het nieuwe fokrommeltje wordt..en ze duren echt lang...
    en iemand die nog geen lyceedingesboom heeft vrij gespeeld ..die ken hem ook niet voeren..
    blijft vreemd dat het een stal voor de boerderij is..en niet voor Bama ..tis toch een tropisch gevalbeest??
    Ohhh laat maar fijn op de farm..anders kost tie weer bananen:wuerg:

19. harm-jan70

Chips, ik was te laat op de markt...en schuur gaf een echo bij wol, en dons:cry:

Dan maar zo:xD

omaatje75, djamie1967, miepje40 en 9 anderen vinden dit leuk.
  20. HofvanDromen

* is van stoel gevallen*

omaatje75, djamie1967, miepje40 en 7 anderen vinden dit leuk.