-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

De Hof - dametjes zijn wel vaak op vakantie ...:music:xD ...
    Charme, Hexia zou graag het bestek als huwelijks kadootje in ontvangst nemen .... Maar ja ...tja euh ..euh :wuerg:-.-

stien56, leni1955, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Al zou Rozijn haar metertje vuurrood worden, hij kleurt vanzelf wel weer groen. Zo ze uit de lijst vallen tijdens een vakantie, nou dan trouwen Rozijn ik gewoon op nieuw. Er is bijna altijd wel een reden te vinden voor een feestje.xD

Wel een BD her-huwelijk hoor, dat dan weer wel. Ik ga niet de BP'se huwelijks pot spekken met 300 TG...voor een virtuele klatergouden huwelijks boog. Rozijn is ook niet van plan die boog te poetsen zegt ze...Ze vraagt net aan mij, weet jij wel hoe snel klatergoud zwart word...nou?

stien56, leni1955, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. HofvanDromen

xD :inlove:... Ze kon zelfs misschien dan wel weigeren ... 300 TG ...:wuerg:...
    Laten we er maar vanuit gaan, dat het niet nodig is ...dat de metertjes mooi groen blijven ...Niet mijn kleur :music:das weer een beetje jammer...

4. harm-jan70

*Tegen roze meters ageert*​

Wat ik zei Frummel? ehm niets... Jij een feestje op de boerderij wil geven. Tuurlijk mag jij dat... Wat zeg jij Frummel, een roze party.:eek:
    Ehm ehm.... Daar moet ik toch nog eens over nadenken... Ik al ja gezegd hebben zonet...zeg jij.

ROOOOOZIJN kom is... *Het zweet van het voorhoofd vegen doet*

5. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

*staat in het washok met de handen in de witte was sop ...Hoort HJ paniekerig gillen om mij :eek::wuerg:

Tis toch niet om die oranje koe stal die ik kreeg in plaats van de Mier -.-....Rent met natte handen alsnog naar de keuken

6. harm-jan70

Rozijn dat kind wil een feestje geven, dat goed is zeg jij. Ja ma... ja ma...het is een je weet wel feestje..
    Niks mis met een feestje zeg jij. Zij straks haar eigen leven ook heeft...

Ehm Rozijn, het is een eeh feestje voor enkel vrouwen... Jij dat gezellig vindt, lekker kletsen als vrouwen onder elkaar:eek:
    Rozijn, het zijn eeh geen eeh...eeh standaard vrouwen... Jij mij niet begrijpen doen?

*Nog harder zweten doet*​

7. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

Hier gaat real live ook voor hoor, gelukkig heb ik een real live xD en events tja haal ik het en anders maar niet maar ga niet in rare bochten wringen om het te halen....dit event haal ik ook niet maar lekker belangrijk, wat belangrijker is dat we een heerlijk weekend hebben gehad en daar kan geen BP tegenop :p maar zou ook op vakantie inloggen voor het ruilevent, en nu ben ik in de positie dat ik altijd laptop mee moet nemen voor werk en inlog, tenminste als er wifi is wat ga er NIET extra voor betalen en mijn mail van werk lezen op phone doe ik niet...sterker nog heb inloggegevens van werkmail niet eens op phone...je weet maar nooit,werk en privé houd ik strikt apart :p
    Maandknechten koop ik zo af en toe als de coupons op zijn en heeeeeeeeeel zelden stekjes ofzo

8. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

HJ, ik begrijp het even niet … Geen enkele vrouw is toch standaard? … Als alle vrouwen hetzelfde waren, is er niet veel keus meer dacht ik zo..Al hoop ik wel dat jij altijd en alleen voor mij kiest -.- :oops:...

Een alleen vrouwen feestje vind ik wel eens gezellig ja, even kijken wanneer het ook al weer was ...:music:

9. harm-jan70

*HJ altijd voor Rozijn kiezen doet, daar geen duit of grond tussen komt*
    Ehm, wanneer dat feestje is? Vast op een dag dat het zwembad water ververst moet worden, het zwembad die dag dus niet beschikbaar is.

Rozijn...het zijn vrouwen die enkel met vrouwen gaan en zo... Je weet wel Hofje/Suus en Frummel nu even .. hoewel, Frummel zal vast ook haar prins nog wel zal tegen komen. Dan gaan ze kindjes krijgen, en leven ze nog lang en gelukkig.​

Laatste bewerkt: 23 September 2019
  10. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Frummel die kindjes ook wel zonder Prins kan krijgen hoor HJ … Gelukkig zijn we niet kortzichtig hier op de HerenBoerderij 8)

*kijkt er naar uit om oma te worden*

Alhoewel zelf ooit nog zo ene baby … Laat van schrik de rode sokken in de witte was vallen :wuerg:

11. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

weet niet eens waar het over gaat lees heel zelden dat draadje
    schijnt dat er weer dingen gaan veranderen hoop op gratis

heb zelf soms zin om in het ruil draadje te reageren vooral als mensen dingen vragen die niet zijn te ruilen nog en daar zelfs 3 keer om vragen
    het leukste is om terug te slaan te zeggen je hoeft toch niet mee te doen overal maar ja dan heb jij het gedaan
    leer ook het hofje mode maar het gaat nog erg moeizaam komt van zelf wel

stien56, leni1955, sanne1000 en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. harm-jan70

xD

Die vragen om, zie ik ook vaak langs komen, vaak steeds de zelfde mensen keer op keer. Tja goed lezen is een kunst, eerst even iets opzoeken voor je iets vraagt ook.
    Of erger (vind ik persoonlijk dan) dat als je iets bijzonders aanbiedt een howie of zo aan mensen uit dit draadje, die het bijzondere item nog niet hebben er hebberige mensen uit andere draadjes boven op springen, terwijl ze nog schrijven in een persoonlijk bericht, dat zij er nog wel eentje bij willen hebben...

Tja....

Dan zou ik graag de woorden van Ron gebruiken, wie de howie niet heeft ontvangen, die passe de schoen eeh wie de schoen past, trekke hem aan.

13. HofvanDromen

Geen enkele schoen probeert te passen die niet van Hofje is -.-.....

Gaat even een blokje om ...:music:

14. hwjstolwijk

ik heb maar 1 howie geen idee of dat echt veel scheelt
    wat ik wel knap van jou vind dat jij dit speletje heel erg goed door hebt en ook de gebruikers
    alleen weet ik niet of er gebruikers daar nu erg blij mee zijn

stien56, leni1955, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. harm-jan70

*Moet mee van Rozijn met dat blokje om*
    Rozijn is een beetje boos...Ze zegt dat ik een pen van het postkantoor balie heb mee genomen... Er verkeerde dingen mee gedaan heb. :oops:

Stol, dat ik het spel door heb, of beter gezegd de intenties waarop de online spelen gestoeld zijn, begrijp, heb ik ook door schade en schande moeten leren hoor. Ik en vele spelers met mij denk ik, zijn dit spel in het begin begonnen als een onschuldig tijd verdrijvend spelletje.. Dat was ook een tijd dat het grootte graaien (lees hebberigheid) nog niet zo aantoon en zichtbaar aanwezig was als de laatse jaren.

Het is ook een kwestie van eerlijk tegen je zelf zijn, restricties op leggen. Zo ook een verslaafde zal nooit toegeven dat hij of zij verslaafd is. Enkel doorgaan of deels terugvallen in het oude patroon.

Een voorbeeld: er zijn (en aantoonbaar daar men een forum kan ook kan zien als een soort van log) er spelers die pretenderen nooit één TG te hebben gekocht, dit wel degelijk hebben gedaan en doen. Feitelijk is dit ook een soort van een verslaving en het willen verstoppen en het ontkennen ervan. Net zoals er spelers zijn, die iets beweren, ten opzichte van of in het spel een posting van eerdere of latere datum dat tegenspreekt

Mensen en hun gedrag(spatronen) zijn mij niet altijd vreemd. Vaak is er altijd wel een patroon in te herkennen. De kunst is meer om iets niet vanuit of door de eigen liniaal te bekijken.

16. hwjstolwijk

ik verwacht wel dat er spelers zijn die meer dan 100 euro hier aan uit geven
    trouwens jij heby dus aardig mensen kennis zou ook handig voor mij zijn
    lijkt me niet handig dat jij af en toe hier heen komt om mij te helpemn klinky als een grap maar is het zeker niet

17. harm-jan70

Mensen kennis ontwikkelen is niet zo heel moeilijk. Er zijn wel een paar, misschien ook wel meer ingrediënten voor nodig.

• Een dosis gezond verstand,versus de regel: als iets te mooi is of klinkt om waar te zijn is dat meestal ook.
    • Goed kunnen en ook de tijd nemen om te willen luisteren.
    • Zelfkennis
    • Nee durven en kunnen zeggen. Het hoeft niet altijd onderbouwd te worden waarom men nee zegt.
    • Goed kijken naar de lichaamstaal van iemand ten opzichte van wat de ander zegt.
    Als iemand een stukje ondersteuning nodig heeft zeg ik zelden nee. (*Mits die persoon in één van mijn 3 cirkels vertoeft.)Heeft iemand daadwerkelijk hulp nodig, dan verwijs ik hem of haar naar een desbetreffende instantie die er voor bedoeld is.

'k weet btw wel heel zeker dat er mensen zij die het veelvoudige van die 100 euro in de maand aan dit spel uitgeven. Af en toe schrijf ik niet voor niets iets in het forum (Er zijn ook al de nodige publicaties) over, dat er bewust gok, dus verslavende elementen in/aan het spel zitten en aan worden toegevoegd.
    Lastig is soms ook dat mensen zelf niet door hebben dat ze (game)verslaafd zijn, omdat ze het voor zich zelf ontkennen, of de signalen niet (willen)herkennen.

Btw een (game) verslaving gaat niet altijd om het (te) veel geld uitgeven aan een spel. Het kan ook zijn dat er (te veel )tijd aan/in een game wordt gestoken. Tijd die ergens anders aan ontrokken word. Denk hier bij aan mensen die afspraken afzeggen, te laat op hun werk komen...Dingen laten liggen of later doen doordat ze nog even willen blijven spelen, nog even dit..even dat in het spel. Niet (meer) in staat zijn om de knop om of uit te zetten.

*Google zal het ongetwijfeld beter uitleggen dan als ik het zou doen met betrekking tot de 3 cirkels. Zou waarschijnlijk een te lang verhaal van mijn kant worden.xD

Laatste bewerkt: 23 September 2019
    stien56, leni1955, charme63 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. hwjstolwijk

ik ben ook eerlijk erin gaf vroeger hier aardig geld aan uit hoor
    nu ook wel wat maar niet meer zoals vroeger
    en ik was vroeger ook zo wkker worden oogsten en dan werken en ook balen dat ik een dag niet kon inloggen
    sinds mijn meniscus en slijm beurs weet ik beter en een tijdje gestopt niet meer gemotiveert
    maar als ik het op dat eerste gooi en niet in draadje hoor, dan krijg ik te horen van dan moet je maar niet iets mankeren
    krijg al last van hoofdpijn als ik lees dat je eem event red met 3 keer per dag zaaien en oogsten

19. harm-jan70

Eric, ook in dat andere draadje wordt wel eens een soort van gejokt of iets verzwegen. Door dat mensen er niet altijd bij schrijven dat zij de velden hele dagen besproeid hebben met supermest.
    Of dat ze misschien wel, ik weet niet hoeveel draaien aan het rad gegeven om maar een oogstbonus te kunnen scoren, of echt op de klok leven om aan die 3 of soms wel meerder keren te moeten oogsten per dag te kunnen komen.

Mensen vind het soms leuk (Zelf kan ik er de lol niet van in zien) om te kunnen posten dat zij als eerste klaar zijn, de snelste zijn. Wat er aan opgeofferd is, voor betaald is, tja, dat word er vaak gemakshalve niet bijgeschreven... Dat zou de angel in het verhaal er uit halen..xD (Lees: het kunnen opscheppen over iets te niet doen).

Edit:

Nog geen blokje om geweest is.
    Een rectificatie moest schrijven van Rozijn, anders geen *peep* meer en zo.

20. hwjstolwijk

het leukste is als het event niet op tijd begint, of hij het nog niet doet en dat ze al voor niet weet ik wat al hadden ingeleverd
    knap 1 min over 2 al een berg ingeleverd
    ook het aan vallen van de mods alsof die overal wat aan kunnen doen en maar 24 uur per dag aan wezig moetren zijn
    ik zou de meest slechtste mod ooiit zijn