-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Giebelen en wegrennen doet … HJ ...HJ … Giebel giebel ...HJ, je weet dat ik nie tegen kietelen kenxD

popje4, hwjstolwijk, charme63 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

* Dat heel goed weten doet* :music:

Dus jij moet nog anderhalf uur wachten, tja...dan zouden bij Geertrui en Klaas gezellig kunnen gaan Rummicubben....of..ehm...tja...:inlove:

popje4, HofvanDromen, hwjstolwijk en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Mag ik kiezen :inlove: Dan kies ik voor : *....of..ehm...tja...:inlove:* Rummicubben kunnen wij altijd nog:music:

*loopt heel langzaam de trap op naar boven*

popje4, hwjstolwijk, charme63 en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. harm-jan70

*Er in slow motion er achter aan bewegen doet*xD

5. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Hofje sorry is niet nodig hoor, weet je toch;):)

Voor nu ben ik er klaar mee, slaap lekker straks.:sleepy:

6. stien56

stien56 Alwetend orakel

Wij als gezin (5 volwassenen en 2 kleinkinderen) gaan naar D in P - midweek omdat manlief en ik in oktober 40 jr getrouwd zijn - eens iets anders dan een feestje.

popje4, HofvanDromen, sanne1000 en 7 anderen vinden dit leuk.
  7. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Tante Stien, alvast van harte gefeliciteerd ...:inlove: Vind geweldig ...:inlove:... Heel veel plezier gewenst :inlove:

Jaaaaaaaaa HJ … dat moest even … :oops:

Doet deur dicht en op slot 8)

popje4, stien56, hwjstolwijk en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. leni1955

Stien, heel veel plezier en vast gefeliciteerd, dit is toch ook een feestje;)

popje4, HofvanDromen, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Stien, gefeliciteerd en geniet van je vakantie !

Morgen maar weer braaf gaan werken.... daar gaan we weer -.-

popje4, janniekwak, HofvanDromen en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. harm-jan70

Stien gefeliciteerd, wat een dijk van een huwelijk, 40 jaar. Dat hoor je tegenwoordig nog zelden. Respect. 8)

11. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

morgen
    gefeliciteerd stien
    ik kreeg een rood borst uit de stal gelukkig heb ik er daar al 18 van

stien56, snietje1, harm-jan70 en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. leni1955

Goedemorgen, stallen met kans op mier bracht een gele ooievaar en oranje pauw, geweldig:music: en gisteravond vergeten mijn volle maan velden te oogsten, staat een gewas op dat 3 kwartier duurt, nu maar hopen dat ze niet met een event gaan beginnen dat drops nodig heeft de volgende keer:(

Sniet succes met de eerste dag, altijd even wennen.

13. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen :inlove:

Stien van Harte Gefeliciteerd, geniet ervan...

Ben hier ook die Volle Maan gisteravond vergeten ... Heb een xxl middernacht eik uit een quest gehaald, dacht daar de gewone ook bij zat dan... Niet dus ..en de gewone heb ik niet ....
    Hier had ik van kans op Manta een toekan oranje :music:... de laatse kans op stal nu staan. ben bij 35 -.- Rozijntje bij 27 -.-
    Hexia bij 14 en daar nog steeds geen code van de stermunten gevonden o_O-.-.... Conclusie ... : No More events ...-.-
    Opmerking: Het spel is te ver door ontwikkeld, zonder allerlei poespassen zijn events niet meer te halen. ik bedoel daarmee :
    Tijd, Howies, goede wolkenrijen, SM in overvloed, veredelingen en zoveel meer. Hofje wordt daar een beetje depri van en denkt dan al snel, wordt nu echt geen tijd om de Roze Klompjes aan 1 van de 66 xxl Perenbomen te hangen.-.- Moet dat toch nog is even overdenken allemaal... Wat gaat Hofje nog doen en wat zijn nu nog de Dromen en de plannen, de avonturen en nieuwe ervaringen.
    ... Zucht ... Ik weet het, ik ben een geval apart :oops: Soms ziet Hofje het ff allemaal niet meer....

Afijn : Hier is ook het "normale" leven weer begonnen : Hallo donkere maandag in september ...

Hofje gaat zo naar Paps en Mams, de handjes weer laten wapperen en ook het hoofd laten werken: lees administratie en afspraken regelen. Eens inventariseren wat ze zelf nog kunnen en wat echt niet meer. Ik kan en wil ze graag helpen en bijstaan, maar ik kan ook niet alles en altijd :oops: .....

Nuja ... Eerst ff een snel bakkie koffie ... Lied van de Dag ; Neil Diamond- September Morn
    :inlove::inlove:

14. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

ik geef je hier in gelijk hofje ik heb soms dat gevoel ook
    ben 3 weken vrij geweest en als ik wilde had ik alle events kunnen maken
    maar ik wilde dat niet alleen door motivatie en ook omdat ik elke dag ging wandelen en nog wat leuke dingen doen
    weet je ik zet nu in de ochtend pc aan en even oogsten forum na lezen en dat is het en verder op de dag kom ik nog een keer langs
    was vroeger echt anders alleen met het ruilen ben ik lang hier
    waar ik tegen aan loop is ook kistjes er komt de laatste tijd alleen maar troep uit, kistje toewijding rozen of een bloempot met korting op stallen waar ik niks aan heb
    ook stallen of stekjes winnen troep er uit waardoor je echt niet gemotiveerd meer bent
    en ik hoef geen mier meteen maar melkstal geel kom op zeg
    of ik koop lose stallen of steljes door mijn tg bomen ook alleen maar prut
    ook mini events die niet in het weekend vallen of zo gepland wordt dat ik geen kans heb om mee te doen vanwege mijn werk
    dankzij dit forum blijf ik dit nog spelen

stien56, snietje1, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

Hang gezellig mijn klompjes langs je, maar dan aan de 42 dadelbomen xxl Hofje xD Stien van harte gefeliciteerd en jou wederhelft natuurlijk ook :inlove:
    Event nou die messen zijn volgens mij naar de oud ijzerboer want krijgen doe ik ze bijna niet :cry: 578 vorken om 52 messen, heb al van alles geprobeerd...stallen, gewassen bomen pfff verpak ze straks allemaal netjes en geef ze cadeau aan de eerste de beste die trouwen gaat -.-

stien56, snietje1, hwjstolwijk en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. harm-jan70

Goede morgen.

Hofje , herkenbaar wat jij schrijft.

Om die reden speel ik events dus enkel en alleen als ik genoeg supermest heb gespaard (Lees: er een paar duizend) stuks, stuk kan smijten. En er een paar duizend achter de hand kan houden. En als de beloningen naar mijn smaak zijn. Voor mij zelf sprekende, als ik het niet zou doen, of niet genoeg supermest zou hebben, zie ik ondanks dat ik het probeer te omzeilen, bij mij zelf een automatisme ontstaan van dat men ongemerkt op de klok van het spel gaat leven.
    De evenementen zijn daar ook op ontworpen, om mensen aan het spel en events te binden en nog liever dat men geld uitgeeft aan het spel. Er zitten bewust verslavende elementen in het spel gebouwd.

Dus om bovenstaande reden laat ik de meeste events aan mijn neus voor bij gaan. Hof-modus en zo hé.xD

Als ik nu mensen zie posten dat ze zelfs op vakantie nog spelen, aan events mee (willen/moeten) doen, schiet ik vaak in de lach en denk van: Joh gaat is even bij je zelf te rade...Wat is nu meer belangrijk ontspannen van de vakantie genieten, de ervaringen daar, de rust, het genieten van elkaar of een drang voelen van om toch maar proberen in te loggen, de tijd in de de gaten houden want er loopt een event, ik zou eens naast een prijs, wolkenrij o.d. misgrijpen etc. Vervolgens spring ik weer terug in de Hof-modus, het spel is er voor mij, niet andersom.:)

Leve de Hofmodus 3 x

*De roze klompjes uit de peren boom haalt..deze bij de Hofse poort weer neer zetten doet*

0oh dag Suus, wat ik met de klompen van Hofje doe..? Ehm...ehm die hingen in de boom bij de vijver. 0oh jij met Hofje onder de boom gezeten hebben en zo.. Eeh dat is genoeg informatie... de melkpan kookt thuis over....Daaaaaaag.... * Hard wegrennen doet*

P.s.
    Ik las net wel iets anders waar mijn pen vuurrood van zou aanlopen, (+ jes en zo) maar aangezien ik pennenloos ben (Rozijn weet van niets zegt zij.) Ga ik die kastanjes niet uit het vuur halen. Dat een direct betrokkene dat maar doet.

Laatste bewerkt: 23 September 2019
    stien56, snietje1, hwjstolwijk en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Dank je HJ ... Daar kan ik wel iets mee... het rijmt nog ook xD...

Heb het ook gelezen .... Maar ook hier snel de pen weggegooid ... Ga ook niet meer mijn vingers branden aan problemen van anderen.
    Sorry, Hofje heeft dat best wel vaak gedaan, maar ben de dan daaruit voorkomende verwijten meer dan beu.
    Net zoals de verwijten ook wel voorkomen als, jij krijgt toch alles :eek:... En tja als je niet meer aan events meedoet moet je ook niet zeuren dat je de nieuwste spullen niet hebt. o_O Of een wolkenrij dan niet kan vullen ... enz enz enz ... Het zal wel -.-

EDIT:
    Euhm over dat vakantie enzo, sinds 2 jaar dacht ik heb Hofje dus zo ene foon,waar zij op de boerderij kan in vakanties ... Als ik heel eerlijk ben, bevalt mij dat minder. Ik ben er graag bij en ik wil best elke dag even inloggen, Maar ik heb gemerkt dat het afdoet aan de kwaliteit of kwantiteit van mijn vakanties en wat eigenlijk boerderijloze dagen moesten zijn, Vanwege dat er nu zelfs 2 keer dat Hofje vakantie had er een ruil-event was en ik en Rozijn toch graag ook wilde schenken.... Heb ik toch meer en vaker ingelogd, dan mij achteraf lief was ...Ken niet zo goed uitleggen.. Voortaan is vakantie dan ook echt vakantie. Wel hoop ik dat hierdoor niet de boerderij huwelijken in gevaar of zoiets komen. Want dat was voor mij de voornaamste reden om toch elke dag even in te loggen ...
    Allememachies ... wat een verhaal weer zo... Euhm ik weet ff verder niet :wuerg:

stien56, snietje1, hwjstolwijk en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. harm-jan70

Ehm ehm het ging niet zo zeer om de Hof-dames hun vakantie...xD

Meer om mensen die op vakantie nog aan events mee willen doen. Dus niet een ruil-event, daar zou ik zelfs mogelijk nog op vakantie voor inloggen, als de gelegenheid er was. (Het ruil-event) gaat m.i. meer om de gun factor. ) Het ging mij meer om de standaard events.

Ik ga mijn vingers aan die +én ook niet aan branden. (IJsblokjes voor onder de billen zijn ook op zegt Rozijn)

Wat betreft die verwijten, klopt het wel ja, ook dat ze vaak onterecht zijn. Het zijn vaak mensen die ander mensen dingen niets gunnen. Hofje voor jou geldt gelukkig wel: Wie goed doet, goed ontmoet. Idem voor mensen die geven, die ontvangen ook sneller iets.

Het is altijd makkelijk om iemand iets te verwijten, vaak zit de oorzaak van het probleem bij de verwijter zelf. Vaak zijn het negatieve gevoelens of verlangens vanuit de verwijter die op een ander geprojecteerd worden.

Het kan "bijvoorbeeld" zijn, dat iemand vind dat hij of zij eigenlijk te veel tijd of geld in het spel steekt, wel alle prijzen haalt. dus als een ander eens een prijs niet haalt is de kans op een verwijt van: Jij krijgt toch alles, groot. Eigenlijk bedoelt de verwijter, ik steek te veel tijd in het spel, ik zou ook wel eens iets (gratis) willen ontvangen van een ander, zonder dat ik continu online hoeft te zijn of de portemonnee hoeft te trekken.

Let wel de hier bovenstaande alinea is fictief geschreven en louter als voorbeeld geschreven, zonder daar bij een specifieke speler in gedachten te hebben, voor er weer verwijten komen.xD

*Even naar het postkantoor wandelen doet*​

stien56, snietje1, hwjstolwijk en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. leni1955

Gelukkig lees ik voornamelijk alleen dit draadje en hoef ik geen pen te gebruiken om ergens op te reageren, heerlijk rustig hoor.xD

Verder speel ik het spel in de Leni modus en ook dat bevalt mij prima, praktisch zonder geld om de simpele reden dat ik dat niet heb en als ik het wel heb weet ik wel leukere dingen te kopen.;)

Laat lekker iedereen doen waar hij zin in heeft, doe ik ook.8)

20. harm-jan70

Dat is zeker een prettige manier van leven Leni.:inlove:

Hier speel ik tegenwoordig ook praktisch zonder er nog veel geld in te steken (De knechten en héél soms een klein extraatje). Ik zou er bergen geld tegen aan kunnen gooien, domweg omdat ik daar toe wel in de mogelijkheid ben. Maar... dan denk ik altijd weer, veel kleintjes maken één grote. En ik bleef veel meer plezier aan een nieuwe badkamer, zwembad (Die zijn er voor altijd.) dan wat virtuele zaken.

Idem geldt voor het spel, real-life en zeker mijn honden gaan voor. Ik speel het spel wanneer het mij uitkomt, niet andersom.

Wat ik net elders (nee niet in dit forum) schreef: Soms is het beter om mensen te geven, er voor ze te zijn, dan later als zij er niet meer zijn (verwaterde vriendschappen, overlijden etc) te moeten denken van had ik maar... Dan is het te laat. Mijn vrienden, familie, dieren zijn mijn dierbaar, die gaan altijd voor. Daar kan geen spel of event tegen op. Al stond er een hééle grote pot TG aan het einde van een event op de wolkenrij dan nog gaat real life en quality time voor.

stien56, leni1955, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.