-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

ik lees hier wel eens over mooie muziek, maar waar hou jij van hj

leni1955, popje4, charme63 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Afhankelijk van het moment van de dag, mood.

In de ochtend, meestal (bij de koffie) licht klassiek, gregroraiaans, Bij het werken, kan ik Nederlandstalig (om mee te bleetten xD), of funkmuziek, blues ook zeker waarderen. Maar dan meer om er naar te luisteren.

Op een feest, mag het van mij nog wel iets steviger zijn.

leni1955, popje4, charme63 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. hwjstolwijk

mooie muziek keuze
    ik zelf gewoon eigenlijk muziek maakt niet uit wat eigenlijk hou er gewoon van
    gewoon de jaren 60.70,80 en 90 muziek daar kan je mij wakker voor maken

en uit mijn dak gaan met echte hard rock

4. harm-jan70

Dat laatste kan ik ook wel waarderen op een stevig feestje.xD

5. hwjstolwijk

oke nu zie ik hj langs komen, haar los en head bangen :p

heb ik ook gedaan hoor nu soms nog maar geen lang haar meer
    maar kan ook lekker mee bleren, buren vinden dat iets minder

6. theav71

theav71 Levende forumlegende

En de hondjes maar om hem heen springen, van hee wat doet baasje gek. Hier luister ik weinig muziek, geniet van de stilte als ik alleen thuis ben. Zelfs op de pc staat nooit het geluid aan. Kijk wel graag programma`s zoals de voice of beste zangers.

En Stollie al kistjes gekocht om nieuwe sieritems te verzamelen om met mij te ruilen?

leni1955, popje4, charme63 en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. hwjstolwijk

ondode en een hamstervanger

ik gebruik muziek om rust in mijn hoofd te krijgen, de chaos weg te jagen

8. harm-jan70

*Naar Thea kijken doet, met een ondode in de hand xD*

5 keer geprobeerd, toen was het raak. Wist niet eens dat Doc. er was, tot ik het hier las. Vond het na die 5 keer ook wel welletjes.​

leni1955, popje4, hwjstolwijk en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

Even een kort berichtje, ja het was Ozzy het weerzien was met geen pen te beschrijven maar geknuffeld hebben we, nu een plan van aanpakken bedenken

leni1955, -matthias1952-, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. harm-jan70

Wat een geweldig nieuws Charme! :inlove:

Dan te bedenken dat mijnheer Ozzy hier misschien wel om de hoek woont...Je weet het niet hé.xD

charme63, leni1955, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Allemaal kisten voor vervoer huiswaarts inpakken en verzenden doet -.-
    Het zijn er 11 12 of zelfs 13... Waarom vroeg Hexia 8)... Het enige antwoord was en blijft liefde :inlove: Haar alles en haar enige :inlove:
    1 kist had een bijzondere lading die werd extra ingepakt. De hamstervanger voor HJ.
    Ze hoopte dat de kisten nog op tijd aan zouden komen. Veel kon zij HJ nooit geven. meer als de kinderen en haar liefde had zij niet kunnen geven:oops:. Hexia keek haar eens aan. Tja zei ze ..ik heb duidelijk minder verstand van echte liefde. Maar toch vind ik het :music:.
    Ze zuchte nog maar eens diep...Hexia Hexia dacht ze ... Wat gun ik het jouw . Maar je zult nog vaak moeten slikken ben ik bang:wuerg:
    Ze keek naar de mooie ingepakte kist. En dacht nog 3 nachtjes nog 3:inlove:

charme63, harm-jan70, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. hwjstolwijk

middag
    had ook 2 items waar 1 tg uit komt en dat 10 keer, dus 20 tg aan het einde
    nieuwe event kan ik wel mee doen gaat om de drops dus stukje mee doen
    als ik het niet vergeet namelijk was vandaag weer de kalender vergeten

leni1955, stien56 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  13. harm-jan70

Goede middag.

*Hier een brief van Rozijn ontvangen heeft! :inlove: Geertrui snel in de keuken ziet verdwijnen*
    *lezen doet*Liefste HJ, het bijgevoegde kistje mag pas open als ik weer thuis ben. Ja, dat is moeilijk voor je...hahaha.. *Hoort Rozijntje in gedachten schaterlachen. Nu zelf nu ook hard lachen doet en denkt: wat kent zij mij toch goed de schat.*

Nog maar 3 dagen dan ben ik weer op de boerderij met de kinderen. Denken doet: Normaal vliegen de dagen om, maar nu *zuchten doet* nog 3 laaaaange dagen. Gelukkig is heel de boerderij ook weer in vreugde nu zij weten dat Rozijn op huis aan komen doet. Geertrui en klaas die lopen te zingen in het huis, Pien die al dagen staat te bakken. Bertus die alles nog eens goed in de verf heeft gezet.

0oh hier nog iets over Hexia, wil ook aan de man...daar nog eens over met zijn allen aan de tafel over moeten gaan zitten. Tja...*Denken doet: die meid mag er wezen..maar die kop die er op zit af en toe...moeilijk..moeilijk...* Maar toch, hij zelf was toch ook niet altijd de makkelijkste, toch Rozijn voor zich gewonnen heeft... Of was het nu andersom.. Nou ja Rozijn zal wel weten wat zij doet...

Hij had zelf ook nog wat te bespreken met Rozijn, daar boer Zuurtjes hier aan de poort gestaan heeft... Man..oh oh man...wat zat daar een kop op, om over zijn vrouw maar te zwijgen. De rillingen liepen nog over zijn lijf...Maar goed dat zou later wel komen.

14. hwjstolwijk

morgen mag je weer fokken hj bb time xD

stien56, leni1955 en charme63 vinden dit leuk.
  15. harm-jan70

Ik las het Stol, enkel kom ik niet zover vrees ik met maar 112 supervoer op de plank.
    De fokdieren in de schuur zijn ook aardig uitgedund. Enkel nog wat allerhoogste, die ik overigens bijna nooit verkoop.

stien56, leni1955, charme63 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  16. hwjstolwijk

ik 160 sv
    en heb wel wat lage fd komen uit de kistjes
    ik heb nog steeds die hoge papegaai rond vliegen natuurlijk maar 32 mil vind ik nog niet veel natuurlijk

stien56, leni1955, harm-jan70 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  17. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Middag allemaal ;) ,

tranen liepen hier over mijn wangen zonet :cry:.. nee niet omdat de Film IT zolang duurt :wuerg: (heb trouwens deel 1 al gezien :inlove:.. binnenkort naar deel 2.. als vriendin tijd heeft :D)… rara wat dan :music:?

Was Uien aan het snijden.. *snif* :oops:.. *toet* ..

BB altijd leuk :inlove:.. maar ga niet fokken deze keer.. met de papegaaien genoeg sv uitgegeven.. nu eerst weer ff sparen 8).

stien56, charme63, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. hwjstolwijk

gok iedergeval volgende maand weer een fok event
    elke maand een fok event is net zeker als de belating moeten betalen

stien56, charme63, missy-m85 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Dat is wel zeker en daarom dus sparen, want doe de fok events graag mee :) .

stien56, charme63, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Hier eindelijk goed nieuws, de antibiotica slaat aan, hechtingen verwijderd en nu op naar herstel voor huisgenoot en voor mij rust en minder taxi rijden en alles alleen doen, ik kan niet wachten.:oops:

Eerst maar een weekje Ameland geboekt begin oktober, hotel op het strand en zo naar buiten met het hondje:inlove:

HofvanDromen, stien56, sanne1000 en 5 anderen vinden dit leuk.