-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

xD morgen, hier zo maar eens vertrekken, verbrande net bijna mijn mond aan de koffie -.- maar was wel meteen klaar wakker dat dan wel :oops:

2. theav71

theav71 Levende forumlegende

Goedemorgen, vandaag een rustig dagje hier. Man komt later thuis, afspraak die ik had vandaag gaat niet door. Dus maar even vandaag een heel lui dagje er van maken om wat meer energie voor morgen te hebben. En nu maar wachten op de o.a van het ruilen en hopen dat de nieuwe lijst wat er te ruil is dan ook al is.

Katinka1700, charme63, harm-jan70 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

gekeken geen mier en geen manta waarom verbaasd me dit nog eigenlijk

4. theav71

Manta staat er wel tussen, die mier is nog te jong.

Katinka1700, charme63, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. hwjstolwijk

over heen gekeken dank je

6. theav71

Zal alleen wel de hoofdprijs weer gaan kosten. Hier maar weer op zoek naar hamstervangers en ondode schatten. En naar een roze biolijm, roze barbier en roze pottenbakker.

Katinka1700, charme63, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. hwjstolwijk

heb het geluk dat ik morgen meteen kan mee doen
    en wie weet geluk scoorde ook een roze doos verleden keer

8. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Gaat mijn lijstje eens nakijken wat er deze keer te ruil is 8).

Wel netjes trouwens dat het vollemaans-veld deze keer open is tijdens ruilen (even dan toch) :) . Ik vergeet telkens welke bomen ik wel en niet heb.. omdat ze op het veld staan :wuerg:. En zo kunnen we ze er ook af halen om te ruilen (zelfde voor de stallen) :) .

Laatste bewerkt: 13 September 2019
    Katinka1700, hwjstolwijk, charme63 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Goede middag.

Hier net een paar belangrijke telefoontjes...gaat de Beagle zitten huilen... grr... O.k. koekje dan maar... ik verder aan de telefoon.. weer huilen natuurlijk... Buiten gezet met een koekje... Ik verder aan de phone... Koekje op, ja hoor..buiten keihard verder gaan zitten huilen...
    Voor dat de buuv zou komen, maar een snel een 1/2 zakje koekjes naar buiten gegooid, snel mijn gesprek afgemaakt.-.-

Dan zijn er nog mensen die zeggen dat honden niet slim zijn.

Oh ja het ruilen...:

*Een manta in de etalage zetten doet*:music:

10. charme63

Even een pauze, ow ja ruilen begint als het maar niet is van ruilen komt huilen :oops: op phone gaat dat niet zo makkelijk, typen dus ook niet -.- maar wachten tot ik thuis ben en eindelijk eens kijken wat ik nog mis....volgens mij een hoop, maar zoals het er nu naar uit ziet haal ik die chinchilla geval en heb er niet eens de moeite voor gedaan xD dus die kan dan van het lijstje af bij me ;)

11. theav71

Die hond past precies bij mijn dochter, die gaat regelmatig als ik aan het bellen ben dus ook vragen om lekkere dingen. Die denkt ook dan krijg ik het sneller voor elkaar.

Je wil je manta niet voor wat anders ruilen dan een roze werkplaats?

Katinka1700, charme63, hwjstolwijk en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. harm-jan70

xDxD

Over alles valt te praten. Hoewel ik de manta in de eerste instantie even achter de hand wil houden voor en idd een ruil met een biolijm-lab IV roze of barbier IV roze. Sterker nog ik ben nog bereid om bij de manta één sigilaria boom te geven of 1 papegaai veren boom.

13. hwjstolwijk

ik denk zelf als ik een roze barbier of bio vind hem zelf houd
    die zijn erg zeld zaam geloof ik

Katinka1700, harm-jan70, charme63 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Dat denk ik ook :) . Wel heel benieuwd mocht je 1 van die 2 vinden.. waarvoor je hem dan kon ruilen ;) . Volgens mij komen ze niet zo vaak voorbij..

Katinka1700, harm-jan70, charme63 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. hwjstolwijk

ik denk dat je roze werkstallen voor veel kwijt kan
    op deze 2 na koffer en die van het konijn
    je hebt veel producten nodig dus aardig wat roze nodig

Katinka1700, missy-m85, harm-jan70 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. harm-jan70

De roze Biolijm-lab is niet zo heel moeilijk te maken, met een smak BD op de fokdieren markt komt men een heel eind.xD
    De Roze Barbier is daar in tegen een ander verhaal.

Het hoogste fokdier voor de Roze Barbier (de carnavals koekoek) heb ik al in geen maanden voorbij zien komen op de fokdieren markt. De 2 en 3 na hoogste (Heldenkoek, arbeiders koekoek, zijn ook een zeldzaamheid. Zo eens in de 2 - 3 weken komt er eentje langs.

Ik kan ze zelf allebei (de roze werkstallen) nu ook maken, (cadeau voor en beloofd aan Hofje). Maar als ik er op een andere manier aan kan komen, sla ik dat niet af. Gaan de fokdieren terug op de markt. Mijn BD-rekening kan wel een boost gebruiken.

Voor één van die 2 stallen bied ik aan:

• 1 Manta verblijf +
    • 1 Sigilaria boom of 1 papegaaiveerboom.

17. charme63

Yes die chinchilla geval binnen :inlove:van dat upgraden snap ik ff niks van en geen idee wat ze dan geven, heb geen plek meer alles staat vol -.- nu gewassen voor nog 3 van die sportschool heb ik maar ja die drops dan weer hé....maar me happy de stal binnen xD

hwjstolwijk, Katinka1700, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. harm-jan70

Ik weet het ook niet Charme.
    Heb er niet aan meegedaan, wel veel over gelezen, maar dan nog snap ik het niet...xD

hwjstolwijk, Katinka1700 en stien56 vinden dit leuk.
  19. charme63

xD dacht al dat ik de enige was HJ :music:

20. harm-jan70

Er waren er heul veul, en nog steeds veel die het niet begr(ij)epen. xD

Katinka1700, charme63 en stien56 vinden dit leuk.