-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

ik iedergeval nog niet
    heb zelf alleen roze doos, roze snoep en roze werk stal konijn
    had ooit roze koffer en die heb ik geruild
    hj jij had het over roze barbier, weet je dat de roze koekoek ook heel erg zelden is
    heb wel een roze slang die ik in de ruil kan gooien heb er toch nog 1

charme63, leni1955, stien56 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  2. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Stol, dan reserveer ik bij deze de roze donsverenwerkplaats voor jou als nieuwe eigenaar.xD

Dat de roze koekkoek zeldzaam was, is mij niet bekend. Ik zou er nu zelfs 3 kunnen maken:oops:Maar dan kan ik de roze barbier voor Hofje niet meer kunnen maken, althans voorlopig niet meer.

De roze doos, en snoep, zijn volgens mij ook best zeldzaam (duur ook) te noemen Eric, die zou ik als ik jou was, niet zomaar wegdoen. Of er moet een zeer goede ruil tegenover staan.

3. hwjstolwijk

klopt ik had geluk met die roze doos en bedankt voor roze dons veer

trouwens volgens mij is de roze barbier ook het duurste in onderhoud, er gaan dan ook 8 koekoeken in en dus met roze barbier
    2 nep snorren er voor terug

4. theav71

theav71 Levende forumlegende

Alle fokdieren zijn op mijn markt flink duur :( dus je fokt ook niet zo snel een roze werkstal bij elkaar.

Ga in ieder geval op zoek naar de roze biolijm en roze barbier, heb nog steeds neon kippetjes nodig ;)

charme63, leni1955, hwjstolwijk en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. harm-jan70

Oeps, dat is een duur gebruik ja, Eric.xD

Een koekkoek is nog wel makkelijk en snel te maken (1 uurtje) maar het voer er voer...poeh poeh..2 brugmansia en 5 cirkeltarwe.

@theav71 graag, dan kan ik de fokdieren er voor op de markt verkopen, kan ik mijn saldo tenminste een wat aanvullen.8)

6. hwjstolwijk

had knechten gekocht net tot mijn verbazing binnen 10 sec gekregen
    daar voor duurde het minstens 10 min voor ik ze kreeg
    zag ook een nieuwe party item maar dat komt wel met de gratis draaien straks
    vroeger kocht ik altijd tickets nu niet meer, van die andere items bezit ik ook meer dan 4 stuks

charme63, stien56, leni1955 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  7. theav71

Heb nog 13.500 koekoek over, had toen een hele hoop gekocht voor lage prijzen op de markt. De wolkenrij van de glijbanen is wel leuk en het nieuwe item kan je kwijt op de volle maan siertuin.

charme63, stien56, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. harm-jan70

Thea jij had zonet geluk, er "stond" een gouden kip op mijn markt...
    Wel aan de prijzige kant met een prijskaartje van ruim 80 miljoen BD...

Heb er maar gelijk een neonkip van gebouwd. xD

Toch tijd dat ik wat fokdieren (moet) verkopen...

9. hwjstolwijk

hoe gok jij als jij de enigste bent op de markt met een dure fd te koop zetten
    ik gooi wel eens een fd uit een kistje of als ik met mazzel een hoog fd scoor met het fokken op de markt
    maar verkopen doe ik ze zelden voor de prijs die ik kan neer zetten

10. theav71

De fokdieren uit de kisten van toewijding die koop ik eerder dan dat ik ze verkoop, deze worden soms heel goedkoop aangeboden. Zelf verkoop ik eigenlijk meer de dingen die gevraagd worden tijdens events en krokusjes. En op het moment ook wat papegaaiveren omdat de prijs hoog is en kan dan altijd later weer terug kopen. Heb er op het moment meer dan genoeg op voorraad en ga niet lager dan 200.000 met de voorraad.

11. hwjstolwijk

bordeline is dus een rare ziekte dus
    die dame van laatst probeert haar straatje schoon te vegen en mij zwart te maken
    deed ze dus bij 2 dames die met haar en mij bevriend waren
    dus ik vertelde die 2 dames hoe het zat en wisten dat niet eens
    ik heb hun gewoon alles uit gelegt hoe het zat en gelukkig geloven ze mij
    heb ook door gegeven aan een as waar ik goed mee om ga dat ik bang ben omdat ik nu vrij ben dat ze mij niet zwart gaat maken bij de rest
    houd hij in de gaten zei hij en ik wordt wel geloofd ben donderdag een biertje wezen drinken met de chef nog
    is vervelend wat ze doet maar ik verspil geen tijd aan haar dat is zonde van mijn tijd
    ze loopt van zelf wel met haar hoofd ergens tegen aan en dan red niemand haar

charme63, sanne1000, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. harm-jan70

Stol als ik hoge fokdieren (meestal de één na hoogste verkoop) ga ik meestal op 70 - 75% zitten. Wat wil zeggen de gemiddelde prijs (tussen wat dat onderste schuifje aangeeft) en wat ik er maximaal voor kan vragen.
    De hoogste houdt ik meestal zelf vast. 0ok omdat ze in verhouding minder waard zijn dan de één na hoogste.

charme63, stien56 en leni1955 vinden dit leuk.
  13. hwjstolwijk

of roosje kan er op gaan bieden :p

trouwens ook handig bouw je hier een hudson bay en een jaar later dag hudson bay

14. theav71

Kan je niet over worden geplaatst naar een ander filiaal? Want op deze manier is dit ook niet meer fijn werken voor je. Ik zou als ik jouw was in ieder geval niet meer alleen met haar zijn, dus niet meer samen afsluiten of samen pauze houden. Als ik jouw verhalen lees zie ik haar nog wel in staat om jouw te beschuldigen bij hogere hand dat jij haar lastig hebt gevallen met alle gevolgen van dien.

charme63, sanne1000, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. hwjstolwijk

kon naar groenhof maar de sfeer is daar erg rot
    en ik zit ook met reis afstand als ik 6 uur moet beginnen ben ik niet op tijd op werk in ander winkel
    maar mijn leiding gelooft mij 100 % samen pauze sla ik gewoon over en sluiten met 4 of 5 man en er hangen natuurlijk cameraas gelukkig

en de sm mag mij graag stuurde mij zelf ook nog een whats app met fijne vakantie
    en ze heeft nog geen vast contract dus niet handig voor haar om ruzie te zoeken

16. theav71

Dan maar hopen dat dat contract niet verlengt word. Gelukkig dat de leiding je 100% geloofd. Nu lekker genieten van je vakantie :)

17. hwjstolwijk

doe ik wel nu kan ik elke dag hj spammen 24 uur dus :pxD
    nu alleen donderdag de tandarts over leven, hoorde al dat ik er 2 dagen last van heb
    gelukkig hoef ik hier niet te praten, :p

18. harm-jan70

De tijden dat ik hier hele dagen geplakt zat, zijn niet meer.xD

19. hwjstolwijk

je verpest mijn grap :cry::p
    ik ook niet meer echt alleen misschien bij het ruilen
    ben met stallen event bezig alleen omdat ik drops kan in leveren anders liet ik dat ook gaan
    grootste grap van de week 10 tg voor misschien een fd dat wel liefst 5 mil bd kan op leveren

20. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Tg uitgeven voor kans op een (hoog) fokdier.. dat is oud nieuws toch? Vind dat zoiezo zonde van de tg.. voorheen deed ik dat weleens bij de stallen- en/of bomenhandel. Maar tegenwoordig niet meer. Denk dan die stal of boom komt wel.. (of niet).

Straks een avondje Rocken 8).. de grap is dat ik tegen de tijd dat het begint (de band).. ik eigenlijk alweer naar bed wil :wuerg:..

Achja.. je moet er wat voor over hebben :music:..

Owja die Stallen-Event met drops.. gaat hier best lekker :) .. de diertjes staan nu op 9. Nu is het weer wachten op drops..

charme63, hwjstolwijk, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.