-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

8)8)

Hoop dat je geen gelijk krijgt :wuerg:

Rent weer terug naar de stofzuiger :music:

hwjstolwijk, stien56, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Ik hoop het ook.

Gewoon lekker van de vakantie genieten op de onderduik, lijkt mij beter...8)

janniekwak, hwjstolwijk, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Gaan Hofje en Rozijntje doen HJ ...Misschien zelfs niet elke dag inloggen ... Hoop dat jullie mij dat niet kwalijk nemen :oops:
    Het lijstje komt er dan ook niet...

Nu las ik weer dat het de hele maand dubbele ep op gewas is :eek: ...Heb ik net alles vol met bomen ...krijg er de hik van :wuerg:
    Maar de bomen blijven staan...Ga nou niet weer een coupon spenderen daaraan...:music:
    Morgen me 9 jarig jubileum als Boerin ...Maar wel een zuinige en op eigen manier met plezier spelende ...xD

Nog een liedje voor de avond : The Spinners - I'll Be Around

Tot dan ..dan...:inlove::inlove:

hwjstolwijk, stien56, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

Zwaait even naar HJ en oops....aandacht bij het verkeer Charme......das mazzel hebben richting België geen file maar naar Nederland staat het muurvast, heb ook een keer mazzel :music:
    Zwaait ook even naar Hofje....een hele fijne vakantie en geniet ervan ;) zo nu lekker samen op de bank :oops:

5. harm-jan70

*Op de tuinmuur klimmen doet en terug zwaaien doet*

Zwaai...zwaai...zwaai..

Wie dat is Rozijn? Een onschuldige farma vriendin.. Nee zij is geen vrijgezel!
    Alleen zwaaien Rozijn... *Zucht* Waarom ik daarvoor helemaal op de muur klim? Omdat zij op 27 kilometer afstand rijd..

27 kilometer net genoeg afstand zijn, zeg jij Rozijn..? -.-

Hofje niet druk maken op die dubbele EP op gewassen. Hier staat heel Baha ook nog vol bomen, van het één na laatste event... Vind het wel makkelijk zo eigenlijk.xD

Een, soms 2 keer per dag de maaier er over als ik er aan denk en klaar.​

6. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Fijne vakantie en weekend allemaal, volgende week vrijdag ga ik voor 10 dagen naar la Gomera, heerlijk even weg van alles en nog wat.:D
    de kaak doet wonderwel heel weinig pijn of eigenlijk niet, wel een beetje opletten dat ik niet te harde dingen eet maar verder top.

Hier een rare week zonder afspraken dacht ik om vervolgens elke dag iets te moeten.8):(

charme63, sanne1000, hwjstolwijk en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. stien56

stien56 Alwetend orakel

Hofje - fijne vakantie

HJ - val niet van die muur

Charme - gelukkig geen file

Leni - fijne vakantie en dat van die afspraken - heel raar - denk je lekker rust week en komt er van alles op je af - heel herkenbaar

8. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedenavond
    Leni, geniet van je vakantie !

Hofje, jij ook, geniet !

Charme, geniet van je weekend en hopelijk zonder file

Hier vandaag 2 aardbevingen....we gaan lekker-.-8)

Lied van vandaag, coming around again van Carly Simon

charme63, stien56, hwjstolwijk en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. harm-jan70

Dat is best heftig te noemen Snietje.. Niet echt wat je een standaard vakantie noemt, brand, aardbevingen..

charme63, stien56, leni1955 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  10. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

morgen eindelijk vakantie naar 8 dagen achter elkaar laat klaar rond 10 uur in de avond
    alleen nu klaar wakker en niet meer slapen kunnen
    zag het ruilen akkeen vaag voor het weekend wel zaterdag nog
    gelukkig vrij maar als ik moest werken zoals de afgelopen week dan helaas

harm-jan70, charme63, stien56 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  11. theav71

theav71 Levende forumlegende

Fijne vakantie heb je zo snietje :( Hoop dat het nu toch allemaal een beetje normaal voor je gaat verlopen. Fijn dat je vakantie eindelijk begint Stollie, ga je nog ergens heen? HJ hoever ben je met de ontbrekende werkplaatsen maken voor Hofje?

charme63, harm-jan70, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. hwjstolwijk

nog niks in de planing eigenlijk
    behalve donderdag de tandarts en dat gaat misschien veel pijn doen
    kies afgebroken een tijd geleden dus geen idee wat hij gaat doen nu

en zo een nieuwe was machine halen de motor maakt veel lawaai
    natuurlijk buiten de garantie en haal liever een nieuwe dan dat ik voorrij kosten 100 euro en dan het na kijken betaal en dan weet je nog niet hoeveel het gaat kosten totaal

doe ik tegen woordig ook met mijn tv koop toch nooit een hele dure
    meestal tussen de 200 en 400 euro gaat er iets kapot na de garantie koop ik liever een nieuwe tv
    betaal geen 100 euro of meer om een tv te laten maken
    zou ik wel doen als de tv richting meer dan 500 euro was

Laatste bewerkt: 31 Augustus 2019
    charme63, harm-jan70 en stien56 vinden dit leuk.
  13. stien56

stien56 Alwetend orakel

Tjonge Snietje - dat is me de vakantie wel - niet fijn!

charme63, harm-jan70 en hwjstolwijk vinden dit leuk.
  14. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Speciaal voor Stollie en alle anderen die op vakantie zijn, hebben of nog gaan (of gehad / geweest zijn) etc. :

En hoopt dat je vakantie vanaf nu meezit Sniet :oops:.. bah bah.. hopelijk wordt het nu --> 8) en :inlove:.. duimen..

P.S. Leuke Event-kalender, Ruilen :inlove: .. dat is alweer snel.. alleen wel een beetje op gekke dagen :eek:.. gaan het zien als het zover is 8)..

charme63, leni1955, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedemiddag allemaal, we gaan er vanuit dat er nu geen ellende meer komt, dus is het vanaf nu genieten :inlove::)

We hebben heerlijk weer, een goed zwembad en een goede jeep, meer kan een mens niet wensen op deze plek:inlove:

16. harm-jan70

Goedemorgen,

Dat zijn de betere berichten Snietje. Het begon al op de 10 plagen uit Egypte te lijken daar. xD

De roze Biolijmlab kan ik nu maken voor Hofje. De roze barbier daar mis ik nog 1 heldenkoekkoek voor.
    De anaconda werkstal, daar begin ik nog maar niet aan, dan voorzie ik een persoonlijk faillissement. Met die 3 stallen is Hofje helemaal rond dacht ik met de b-r-rr oze werkstallen.

Uiteraard sta ik altijd open voor een goede deal als iemand 2 bovenste eerste genoemde stallen in bezit heeft.

charme63, leni1955, stien56 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  17. hwjstolwijk

ik zoek zelf nog manta en de mier maar die zullen niet in de ruil komen en ook de laatste 2 nieuwe bomen
    misschien kan ik wel aan roze werk stallen komen of roze stallen omdat ik met geluk meteen kan mee doen aan het ruilen
    maar veel terug ruilen heb ik ook niet
    ik heb wel nog een tip voor bp verkoop mystery stallen waar alleen rode of roze werk stallen uit komen gok dat ze daar heel veel geld uit halen :oops:

charme63, -matthias1952-, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. harm-jan70

Roze stallen heb ik nog wel voor jou Stol. 'k doe er weinig tot niets mee. Behalve her en der over de schuttingen heen gooien. xD

charme63, leni1955, stien56 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  19. theav71

theav71 Levende forumlegende

Rode werkplaatsen vind ik niet zo interessant, van de roze is het fijn dat ze 2 producten geven en dus goedkoper zijn in gebruik. En BP zal dan toch echt niet maar 15tg voor een stal gaan vragen, ze verdienen nu ook goed aan de verkoop van supervoer.

Vorig ruilevent vroegen ze nog 3 a 4 howies voor een roze pottenbakker, die liet ik dus ook lekker staan. Howies gebruik ik vaker dan de pottenbakker. Hopen dat ze dit keer goedkoper zijn. Kan er wel een nog maken maar die fokdieren hebben mij ook zoveel gekost dat ik dat niet ga doen om hem te ruilen voor een paar neon kippen. Misschien moet Hofje deze anders maar zelf bij elkaar zien te fokken. Die is straks rijker dan HJ ;)

charme63, leni1955, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. harm-jan70

Denk ook zeker dat Hofje, misschien nu al wel rijker is dan mij...xD
    Gelukkig is het maar virtueel geld.

Inderdaad die roze potterie daar begin ik niet aan, een ruwe schatting zegt mij dat die stal mij over het 1 miljard BD gaat kosten, plus het aantal benodige supervoer om die te maken. Dat trekt mijn 1,35 miljard nu even niet.
    Na Hofje zijn er weer andere mensen aan de beurt. Mits, mijn BD weer wat is opgeschroefd.8)

Edit:

Ik zie ineens dat ik in het bezit ben een roze donsverenverzamelplaats. Heeft iedereen uit dit draadje die al?

leni1955, stien56 en hwjstolwijk vinden dit leuk.