-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Was nog even over het forum aan het wandelen ... :music:xD ...

Lijkt mij een heerlijke bank ... Slaap gevaarlijk ...daar hou ik van :inlove:xD

ergo8, hwjstolwijk, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Het slapen was ik ook niet van, maaaar..toen kwam er een briesje wind....xD

3. HofvanDromen

Whahaa .. nu echt jaloers is ...:oops:...dat is zoooooooooooooooooo :inlove::inlove:

Was ook nog druk op de mestmarkt .... Hij gaat prima xD

4. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

Wat een dag....ben gaar nu en zou wel een duik in een zwembad willen nemen maar ja neem straks wel een koud bad....Jeetje Snietje geen zwembad op je vakantie :wuerg:
    Iemand een tip om me door die lappen te worstelen? snap er de ballen niet van lekker belangrijk dus maar die krengen willen niet liggen waar ik ze hebben wil en heb er de tijd niet voor om er op me gemak voor te zitten of is het achter.....nah ja binnen is binnen zullen we maar zeggen...:music:

5. HofvanDromen

Had net voor iemand in eventdraadje gemaakt ..Charme dus je treft het xD:oops:
    Astublieft mevr :)

Altijd beginnen bij de knoop : zie de zwarte pijlen ...Daar je 1e lapje neerleggen ...je kan kiezen welk kleurtje daar houd je, je muis op.

Zoals je ziet ben ik begonnen met het roze lapje... en zo verder gegaan met de spijkerstof.
    Nu kies ik weer het Roze gedeelte van het lapje : kijk rechts bovenaan ...bij de rode cirkel.
    Dit lapje kan ik nu bij het andere roze lapje links bij rode cirkel aansluiten.
    Het beste werkt het...Als je de kleur van keuze bij het andere lapje over/net naast de kleur van keuze even met je muis houd...
    Als het lapje goed ligt komt er een groen vinkje wat je dan nog wel even moet aanklikken ..Het lapje blijft dan op de plek liggen ...
    Ze kunnen alleen in de lege vakjes ...Maar dat wijst zich vanzelf ....

ergo8, hwjstolwijk, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. charme63

Kei bedankt Hofje :inlove: zonde van de lapjes die ik maar niet aan kon sluiten en toen maar op groene vinkje geklikt....-.-

ergo8, hwjstolwijk, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Het denkvermogen wordt echt minder met dit weer en de ademnood groter:wuerg:, ik hoop dat het echt wat afkoelt en dan lekker nazomerweer blijft.:inlove:
    Ik ben klaar met de lapjes en heb nu de kippen erop voor de mest maar vooral voor eigen gebruik, op baha het laatste deel van de fruitsapjes en dan ......... even rust misschien.8)
    Iig volgende week vrijdag even met vakantie en een zwembad erbij denk ik.

Morgen komt er iemand mijn fiets ophalen, de verkoop is gelukt, joepie, had ook nog fietstassen van huisgenoot op marktplaats gezet maar degene die zegt interesse te hebben doet best moeilijk.
    Daarna weer voor de komende 10 jaar genoeg van marktplaats, ik haat het maar vond het zonde om de fiets zomaar weg te doen, is nog heel goed..-.-

8. HofvanDromen

Mooi dat gelukt is Charme ...:)

0ok mooi dat je fiets verkocht is Leni ...ja anders zeker zonde ...die moeilijk doet gewoon zeggen ..Graag of heul niet -.-
    Vanaaf gaat Hofje bij neef:inlove: op bezoek ... gezellie ...xD

Aarrrggggg kom net 4 DI nu te kort om die Tg item van 550 te halen :eek:
    Nah morgenochtend dan maar xD

Laatste bewerkt: 27 Augustus 2019
  9. charme63

Nu nog maar 3 Hofje xD Sommige kunnen zo moeilijk doen, willen er zeker nog een strikje om :sleepy: Hier ook last van mijn luchtwegen Leni, mag nu toch echt wel minder met werken gaat het momenteel ook niet zo lekker pffff.

ergo8, HofvanDromen, hwjstolwijk en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedenavond, we hebben heerlijk een duik genomen in het zwembad van de overburen:inlove:xD We zijn altijd welkom8)
    Verder zijn ze hier nog bezig om het zwembad schoon te maken, ja ze doen echt hun best, zelfs een zwembadmanneke laten komen, whouw !! komt dus allemaal goed.
    Hofje, ik in zee zwemmen ?:eek::eek::wuerg: Echt niet, daar zitten vissen in :wuerg: Die wil ik op mijn bord hebben, niet rond mijn benen !:eek:

Fijne avond allemaal, wij zijn gezellig samen aan het koken :inlove:xD Voor morgen staat de groente saus op (echt een zooi groente) voor de pasta en vanavond verse visjes :inlove:

ergo8, HofvanDromen, hwjstolwijk en 5 anderen vinden dit leuk.
  11. charme63

Fijn dat jullie bij de buren mogen zwemmen Snietje xD bevalt het verder goed? en euhh weet niet meer waar jullie zijn, sorry :oops:

ergo8, HofvanDromen, hwjstolwijk en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Sniet is al jaren op een grieks eiland Charme en bij de overburen lunchen ze nog wel eens;)

Mooi dat ze hun best doen Sniet, het zal ook best een klus zijn :(

Hofje heb ik ook gezegd, deze week halen en anders naar de kringloop;)

ergo8, popje4, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

morgen
    wat een hitte gister zeg en opeens in de avond werd de lucht groen en kregen we hagel stenen maatje knikkers
    onweer storm en regen
    gelukkig was het pas 7 uur dus na een uur was het voor bij en in de hitte weer naar huis

ergo8, charme63, leni1955 en 5 anderen vinden dit leuk.
  14. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedemorgen,

Leni, bij deze buren hadden we nog nooit gegeten, de buren tussen ons en de autoverhuur (loopafstand dus) xD

HJ, niet teveel in je hoekje slapen

Iedereen succes met de lapjesdeken, het is er eigenlijk te warm voor ;)

Tot laterzzzzz

ergo8, hwjstolwijk, charme63 en 5 anderen vinden dit leuk.
  15. HofvanDromen

Goedemorgen :inlove:

Sniet in zee zwemmen is heerlijk ...niet de Noordzee, maar zo rond Griekenland en Turkije :inlove: wel zout, dat dan weer wel xD
    Wat fijn dat jullie toch een zwembad in de buurt hebben ...
    De lappen zijn hier in principe klaar ... nog wel ruim 1800 gewas, maar das niet zo erg ...Hoop voor 14 uur nog even wat te kunnen oogsten en neerleggen. Zo niet ook goed.
    Gister heerlijke avond gehad. En zowaar eens een lange nacht kunnen maken/slapen ....Nu eerst ff snel een bakkie koffie en hup hup hup. Aan de slag Hofje 8)

Lied van de Dag ; Shalamar - I Can Make You Feel Good
    :inlove::inlove:

16. harm-jan70

Goede middag op deze plakmiddag...xD

Hier in de vroege uurtjes van de ochtend de honden maar vast flink laten wandelen. Toen nog even geloungebanked. Nu is het wachten op een drupje of vele druppen regen. Bij niet word het tuin sproeien...-geen zin in- -.-

*Idee heeft: Rozijn ga jij is in bikini in de tuin zitten/liggen* xD

17. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Samen met Mama Hofje bikini verkopen doet-.- …net gelezen heeft komende 2 weken ...18 tot 20 graden en veel regen :eek:

Wordt een natte vakantie :cry:

ergo8, popje4, hwjstolwijk en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. theav71

theav71 Levende forumlegende

Goedemiddag, ben de afgelopen dagen erg moe dus heb niet veel puf om overal op te reageren. Probeer wel mee te lezen, als ik me weer wat beter voel horen jullie weer van me.

ergo8, popje4, hwjstolwijk en 7 anderen vinden dit leuk.
  19. harm-jan70

In dat geval, beterschap toegewenst Thea. Neem de rust die jij nodig hebt. Real life gaat tenslotte altijd voor.

leest: bikini verkopen...:eek:
    Dan geen waterspelletjes meer in de tuin dus...?:cry:

ergo8, popje4, charme63 en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Veels te koud om in bikini te lopen volgende week en de weken daarna … :oops:

Een mooie Witte blouse aanschaffen doet 8)

ergo8, popje4, hwjstolwijk en 4 anderen vinden dit leuk.