-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

morgen gefeliciteerd leni en charme

zo dag 4 met sluit zit op de helft nog tot en met vrijdag avond werken en dan vakantie
    8 dagen achter elkaar dus werken

charme63, leni1955, harm-jan70 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen :inlove:
    Stollie ...Hofje werkt elke dag :music: 24/7 ... xDxD... Nah nog ff volhouden dan heb je lekker vakantie ... Ga je nog weg of iets leuks doen?
    Sniet ...wat jammer ... kunnen jullie nu nergens zwemmen ? Zee ook geen optie ? ..
    Leni gefeliciteerd met het huis van de zoon :) ...Prettig dat ze in de buurt ook blijven.
    Ergo lijkt me erg leuk zo ..allemaal nieuwe dingen enzo enzo ..maar ook best vermoeiend om dan vrijwilliger te zijn.
    HJ ..gefeliciteerd met het uitzoeken enz van je badkamer ...witte tegels of witte meubels ? Neuh Rozijntje is nog lang niet in de overgang xD ...:oops: ...

Hier nog druk bezig met lapjes maken..had voor het eerst vanmorgen geen DI genoeg :eek: ... ben bij 477 ...nog ff door dus :music:
    Nu snel een bakkie koffie en hups weer op Paps en Mams aan ...

Lied van de Dag ; Clean Bandit - Rather Be ft. Jess Glynne
    :inlove::inlove:

hwjstolwijk, charme63, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. stien56

stien56 Alwetend orakel

Oh Snietje - wat jammer! Had jee zo een rustige zonnige en zwembad te gebruiken vakantie gewenst!

Dat is veel, Stol - werk ze!

hwjstolwijk, charme63, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede morgen allemaal.....
    gefeliciteerd en beterschap en en.....sterkte..en oeps niks gelezen dus voor het geval dat....zeg maar...xD
    nog 1 late dienst dan zitten de 6 er weer op.....voor drie dagen hahahha dan weer een rij van 6...pppfff....echt te veel achter elkaar zo maar ja vak. tijd he.....nog drie weken dan zelf vak. dat scheeld dus eff doorbijten maar...
    eerst maar eens een bakkie...dan de hondjes van de buren uitlaten....dan die van mij zelf....eten voor vanavond voorbereiden dan....geen idee nog....;) denk dat het dan al weer bijna tijd is om te gaan....
    fijne dag allemaal

o ja.....draaide van de week nog wel een roze kraiiennest jippppiieeee

hwjstolwijk, charme63, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Goedemorgen all.

Hier gelukkig geen last van de afscheiding gehad op de heide. Wel een boze Beagle versus militair...xD
    Tja niet aanhalen is niet aanhalen. Lands wijs is niet altijd lands eer, zal ik maar denken...

Hofje..ehm het was een wit papier versus zwart papieren afrekening en zo...8)
    De andere kleuren houd ik neutraal.. Mocht ik ooit de verkoopkriebels krijgen en zo...

Snietje geen zwembad op de holliday..:eek:

hwjstolwijk, charme63, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. HofvanDromen

Ohw .............. Zat Hofje heul anders te denken ...xD...sjee zeg ....:wuerg:
    Verkoopkriebels :eek: .......... Je woont er net en prachtig enzo enzo .....en begint aan de mooi makerij....zet die kriebels voorlopig maar op zolder ofzo..

Hofje heb vandaag eerder vrij gekregen xD ...Het is te warm om nog maar iets te doen ...Draai ik mij daarnet een 200% oogstbonus .
    Dat komt mooi uit met die lappen .... :music:...

7. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ah Sniet dat is echt sneu:cry:

HJ heel verstandig om voor de witte variant te kiezen en succes met alle (ver) bouw plannen;)

8. harm-jan70

Op zolder wil ik ze best zetten hoor Hofje...

Maar als één van de 3 bungalow achtige huizen vrij komt...dan tja..(Vrees van niet de komende 10 jaar) Het zijn nogal levensloop bestendige huizen en zo.. Wie daar woont verhuist meestal niet tot mijnheer M.Hein aanbelt..-.-

Vond ik nu ook Leni... Met andere projecten kan mij het niet zoveel schelen, maar de badkamer annex douche...neuh. Die wil ik echt af in een vooraf gekaderd tijdskader. Ik zal maar vast een 10-20 ritten kaart abbo op het zwembad hier bestellen...xD

hwjstolwijk, leni1955, charme63 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. HofvanDromen

Kun je mooi nog 10 jaar sparen :music:.... En nu snap ik het ... van verkoop en verhuizen 8)
    Hmm de warmte doet Hofjes denken geen goed ofzo ....Voel me steeds dommer worden met verkeerd begrijpen enzo enzo :oops:

10. harm-jan70

Het zal vast de warmte zijn Hofje. xD

Normaal kan het mij ook niet warm genoeg zijn, bij 40 graden zeg ik nog steeds jammie... Maar nu is het voor mij benauwd aanvoelend.:wuerg:

Btw lapjes met dit weer, misschien is laploos beter..:music:

11. HofvanDromen

Ik hoop het .. dat het van die warmte is ...:oops:... Dacht zelf ...Hofje hoe dom kun je zijn :wuerg:xD

Tis ook benauwd ...Jammer dat me zwembad al opgeborgen is -.- ... 40 graden lekker :eek:....Dan lig ik echt plat hoor ...das mij echt te veel van het goede xD

12. popje4

popje4 Levende forumlegende

hier ook plannen voor verbouw badkamer merendeel al besteld en zo enkel de vloer en de tegels nog...tja moeilijk hoor zo veel keuze....maar we hebben wel een mobiledouche op t net gekocht hahahah kunnen dus gewoon douchen....handig hoor die dingen...wist niet eens dat het bestond....xD

hwjstolwijk, leni1955, charme63 en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Ik wist het wel ...:music:

HJ laploos door de geheime tuin ziet lopen:inlove: ...en het al zo warm had :oops:

ergo8, hwjstolwijk, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. harm-jan70

Rozijntje..xDxD

Wat een tip Popje! :inlove:

Ben gelijk aan het rond surfen gegaan. Kopen en of huren is allebei een optie. Niks hotelkamer huren voor een douchebeurt, of een 10 rittenkaart op een zwembad.
    Btw dat zoiets bestond wist ook niet.

Edit:

Hint: Een douche kan men ook gebruiken om de mestduiten te wassen

Laatste bewerkt: 27 Augustus 2019
  15. HofvanDromen

8):music:

Leuk zo ene oogstbonus .... heb nou 7665 van die stofjes :eek:...maar of ik er nog lapjes van ken maken :wuerg:xD
    Nu ja .. de papegaaien worden nu ook lekker opgehoogd

16. harm-jan70

Net de xxxl lounge dinges in elkaar gezet...dom dom... Heb nu wel een buitendouche nodig ja..:cry:

ergo8, hwjstolwijk, popje4 en 5 anderen vinden dit leuk.
  17. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Hummel richt eens op Papa ….

18. harm-jan70

xDxD

*Heerlijk*

Ik zou voor minder mijn zwembad terug opzetten. :oops:

19. HofvanDromen

xD had hem hier ook graag nog even gehad deze dagen... maar ja euhm halve dag kost het opzetten ...dan mischien 3 dagen kunnen gebruiken en dan minstens 2 dagen voor het schoonmaken / opruimen ...euh euh euh ...toch maar niet ...

Gaat dus regelmatig even onder de koude douche 8)

EDIT : Hoe zit/ligt de bank HJ ? heul erg benieuwd is xD

20. harm-jan70

Die bank is het einde....echt een ploffer...:inlove:

De hoek is zeer slaap gevaarlijk te noemen...8)