-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Hummel en Frummel niet gymnastieken op de loungebank! :eek:

Mama ook gymnastieken doen zeggen jullie..?!. Ehm.ehm...daar bedoelt mama vast iets anders mee... Dat is eeh...ehh... Nou dat moet Mama maar een keer uitleggen hoor! :oops:

charme63, leni1955, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Een soort van Yoga ...Hummel en Frummel ...Tis een soort van Yoga …
    Waarom Mama alleen met Papa ? :oops: … Euh je hebt ter een sterke grote boer waar je, je veilig bij voelen doet voor nodig :oops:...:inlove:

euhm euhm ...Nu maar koffie dan ?

3. harm-jan70

*Samen met Rozijn koffie drinken doet op de loungebank, met Rozijn in het hoekje, al kijkend naar de ondergaande zon..*

:inlove:

charme63, leni1955, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen :inlove:
    Wat een leeswerk zeg ...ken het bijna niet meer aan -.-...

A fijn een nieuwe week met nieuwe rondes en nieuwe kansen ... de zon schijnt en Hofje gaat er weer voor ...druk druk druk ...zelf ook nog naar HA voor die shotje. ... Dan langzamerhand alles vakantie klaar maken ...Hofjes 9 jarig jubileum komt ook dichtbij,schoot mij ineens te binnen ... Misschien dan een mooi moment om te stoppen...Sowieso 3 weken vakantie...Hmm het alles en de stilte hier geeft veel stof tot nadenken. Eerst zo maar is het stof bij Paps en Mams wegwerken...Dan misschien in Hofjes hoofd het stof weghalen en en en ...............................................
    Ik weet even niet ... Eerst maar ff een snel bakkie koffie ...

Lied van de Dag ; DJ Snake ft. Justin Bieber - Let Me Love You

:inlove::inlove:

charme63, harm-jan70, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedemorgen,
    Hier eergisteren gevlucht voor een hele grote brand toen was halverwege was de auto ermee opgehouden.... Dus grote autovriend gebeld, die kwam zo snel mogelijk, geruild van auto en weer verder. Nu heb ik auto nummer 3, die doet het geweldig en is helemaal naar mijn zin. Vandaag gaan ze weer verder met alles poetsen, zwembad reinigen en zo. De verse eitjes van de eigen kippen zit er niet meer in, die zijn in vlammen opgegaan. Kortom, tot nu toe is het niet helemaal de vakantie wat we gepland hadden. Ach, gisteren hadden we weer stroom, vandaag zijn ze de wifi weer aan het aanleggen, komt allemaal wel weer goed ;)

Tot de volgende wifi 8)
    lied van vandaag fire van the pointer sisters

charme63, HofvanDromen, harm-jan70 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Wow Sniet, iedereen nog wel heel? Wat een ellende en wat ontzetten sneu voor jullie, die vakantie was zo hard nodig.
    Maak er ondanks alles toch iets moois van en lekker eten bij jullie kennissen en geniet van het mooie weer.
    Jullie huis wel heel gebleven?
    Sterkte ermee:inlove:

Hier een beetje in de tuin frobelen vandaag maar rustig aan want gisteren te lang in de zon gefietst en dus...... hoofdpijn>:(

hwjstolwijk, charme63, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. stien56

stien56 Alwetend orakel

Jakkes Snietje - hoop voor jullie dat het allemaal weer goed komt!

hwjstolwijk, charme63, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. harm-jan70

Goedemorgen allemaal.

Heftig Snietje, niet te lang over nadenken.
    Hofje jij ook niet te veel nadenken..xD
    Leni beterschap toegewenst.

Hier komt vanmiddag de badkamer mijnheer poolshoogte nemen, ben benieuwd. De brandverzekering heeft ook eindelijk eens contact op genomen... Ze komen de 3 keukenkast deurtjes herstellen. Er wordt nog door een bedrijf X contact opgenomen. Wanneer is niet bekend. We zullen het zien. M.i. is drie nieuwe deurtjes goedkoper als herstellen, zeker omdat het een Duitse keuken(boer) betreft.

Als het mij niet zin, na reparatie, bestel ik zelf wel 3 nieuwe deurtjes. xD

Voor de rest weinig te melden, behalve vandaag weer van mijnheer I love you so, zon genieten... jammie, jammie..:inlove:

hwjstolwijk, leni1955, charme63 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. snietje1

Zo. de wifi doet het weer aan de voorzijde (achterzijde geen signaal zoals gewoonlijk) Maar hier is de halve berg afgebrand, gelukkig dat het niet zo heel hard waaide, anders was echt alles in vlammen opgegaan, nu is hier qua natuur alles zwart, het branden aan 2 zijden en wij zaten er tussen in. de vlammen zijn letterlijk langs dit complex gegaan. Ons uitzicht aan beide zijkanten = zwart. Gelukkig zijn er geen gewonde (of erger) gevallen. Hier hebben we nog plekjes die smeulen, ik heb gisterenavond nog emmers water eroverheen gesmeten, ik moet er niets van hebben :eek::wuerg: en de brandweer heeft ook nog wacht, dus alles komt goed ;)

Leni, beterschap !

HJ succes met je draaideurtjes :music:;)

hwjstolwijk, harm-jan70, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. HofvanDromen

Sjee Sniet ... en wat jammer allemaal weer .... gelukkig heb je en anderen niks ...
    Leni beterschap...

HJ de zon is een vrouw 8).... vind Hofje dan he ...:music:

Zo shotje en alles hier weer binnen ...het niet kunnen of niet slapen komt waarschijnlijk dat Hofje nog in overlevingsstand of zoiets staat.
    Een soort te veel van adrenaline nog enzo enzo... meer of vaker even een rustpunt zoeken of nemen zou het langzaam moeten verbeteren. We gaan het beleven ...En Hofje gaat het meteen is even uitproberen ...of te wel siesta tijd...Nu nog de uit knop van het denken vinden ..-.-...
    Ohwja ....uit de "kans op " Manta stallen kwamen bij zowel wel Hofje als Rozijntje een gele invasie :wuerg:....

* zwijgen doet *8)

hwjstolwijk, harm-jan70, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

Middag allemaal ;) Een heel spannend weekend gehad, zaterdag ben ik bonus oma geworden van een prachtige kleinzoon :inlove: en zijn zondag meteen naar België gereden,moesten ons in rare bochten wringen om bezoek te mogen, pffff Belgisch ziekenhuis is toch wel heel anders dan een Nederlands ziekenhuis. Maar goed de bompa heeft zijn kleinzoon vastgehouden en ging ervan langs zijn schoenen lopen hihi wat natuurlijk logisch is.
    Omdat we zondag pas laat op bezoek mochten komen ben ik vanmorgen pas naar Nederland gekomen en nu tja eigenlijk op -.- was vroeg thuis maar moest ook nog werken maar nu lekker met veul koffie eerst even bijkomen. Ik word gestoord van die lappies....niks past en ene keer wel en dan weer niet...klik maar wat rond eigenlijk maar snap er de bollen wol niet van :wuerg:

hwjstolwijk, stien56, harm-jan70 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. HofvanDromen

popje4, hwjstolwijk, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. harm-jan70

Gefeliciteerd Charme!

Even denken:

• Men wordt er warm van.
    • Het geeft een licht gevoel in het hoofd.
    • Het is een prettige aanwezigheid.
    • Men wordt er vrolijk van.

Yep, de zon moet vrouwelijk zijn. :inlove:

popje4, HofvanDromen, hwjstolwijk en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. charme63

Dank jullie wel xD maar eens kijken wat we kunnen eten vanaaf zo geen zin om te koken pffff

15. stien56

stien56 Alwetend orakel

Gefeliciteerd, Charme!

16. ergo8

ergo8 Forum-expert

hoi druk weekend gehad.was vrijwilliger op een eet en muziek feest waar de nieuwe dingen van kunst cultuur en restaurants werden getoont.ook goede afsluitingen.opzaterdag avond rinus en pedaal en zondags de kik.vandaag maar een halve dag gewerkt en verder rustig aan gedaan.

popje4, stien56, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Charme gefeliciteerd en geniet van dit nieuwe wondertje.

Ik kom net bij zoon vandaan, zij hadden vrijdag een bod gedaan op een huis in de buurt dat groot genoeg is voor 4 kinderen en evt. 5 en vandaag is het nieuwe bod geaccepteerd, soms is die zoon van mij een kanjer.;)
    Nu de financiering nog rond krijgen en dan zitten ze voorlopig op hun plek, ik vind het super voor ze.:inlove:

Het wordt voor mij geen latertje, ben doodop dus voor straks lekker slapen, ik ben weg.:sleepy:

popje4, stien56, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. harm-jan70

Wat een geweldig nieuws Leni, gefeliciteerd. Kopen in deze markt en voorwaarden is tegenwoordig "geen" sinecure.

Hier is de badkamer mijnheer geweest. Zwart viel ruim binnen de begroting. Wit krap in de begroting. Toch maar voor de witte variant gekozen. Geen gedoe, uitlooptermijnen.., te kort op de begroting, andere projecten tussendoor komend. etc..etc..

Wat zeg jij Rozijn: Baby's altijd leuk.?..ehm misschien meer aan oma worden denken onderhand...? Nog niet in de overgang zijn..:eek:

leni1955, popje4, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. charme63

Gefeliciteerd Leni, de financiering zal vast wel rond komen ;) nu even badderen en proberen om te slapen...morgen weer vroeg dag trusten allemaal

leni1955, popje4, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. snietje1

Charme, gefeliciteerd !

Hier zwembadloos, ze krijgen het niet schoon :(:wuerg:

charme63, leni1955, harm-jan70 en 4 anderen vinden dit leuk.