-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Goedenmiddag allemaal.

Iets later als gepland, maar de honden hadden het zo naar hun zin op de hei, ik dus ook dus toen was het zo ineens 2 uur verder. xD
    Voordeel is dat ze nu al een paar uur van de wereld zijn.

Wat betreft kopen, vroeger was BP-winkel net de Action voor mij. Ik ging er in voor een kleinigheid, kwam er met een kar vol uit. Nu zie ik het als een veel te dure delicatessen winkel in het Gooi. Dus koop ik enkel de knechten nog. Dat is alles. En zo als zo vaak gereden op mijn Hofsesnietse stokpaard, bevalt mij die modus meer dan uitstekend.

Eens spelletje moet wel een spelletje blijven. Er meer te doen op de boerderij dan enkel events spelen of het hoogste level, rijkste boer(in) te willen zijn. :music:

hwjstolwijk, snietje1, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

Volgens mij heb ik ooit wel eens een los stekje of een stal gekocht maar die knip is al heel lang gesloten...zo af en toe een keer de maandknechten, die heb ik al een paar keer over geslagen want had genoeg coupons xD
    Lekker zo een dagje "niks"doen hé, nu weekend hier en zo even hier wat rommelen en dan naar mijn menneke :inlove: geef je pas een knuffel Hofje, wat is het toch een kanjer hé?

3. harm-jan70

*Komt hard terug rennen van het rad naar het forum*​

Wie wil er een roze ganzenhok..(ik niet :wuerg:) ?

4. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

:inlove: De kanjer heeft mij daarstraks al gebeld ... vanuit Gouda .. Zo Hofje zei tie ...ik ben weer iets dichter bij huis...Ze hebben mij gebracht in een luxe ambulance ...Ik leek de koning zelf wel xD.... Alle slangen en dergelijke zijn ook allemaal weg ...Nu hoopt tie dat hij Dinsdag naar huis mag ... Heb nu al medelijden met de zusters :music:xD

Nou euh HJ ...de rijkste boerin wilt Hofje best zijn...ben hard op weg...Maar op 1 of andere manier lukt het mij nooit zo heel goed:eek:

5. harm-jan70

Wat een geweldig nieuws Hofje.:inlove:

Jouw vader is zich zelf er wel van bewust (als ik vragen mag?) dat er thuis nog best wel een lange weg te gaan is op het gebied van revalidatie?

Oja ooit was ik rijk in het spel...Alles moest naar BP'se bank. Nu kan het mij niets meer schelen. De BD meter is nu net een jojo. xD

6. HofvanDromen

Die revalidatie, dat vind hij nutteloze spelletjes :oops:...

Niet vergeten Hij was nog in redelijke goede conditie ...Daarom ben ik al zo blij met de snelle operatie...
    Ik weet dat hij zowiezo 4 tot 6 weken rustig aan moet doen vanwege het borstbeen wat weer aan elkaar moet groeien...
    Plus die kous om zijn been, die hij ook zolang moet dragen ... Vertrouwen in zijn lijf heeft hij wel...
    En verder met veel praten tussen mij en hem en hij en mijn mams komt hij er wel. Kan eigenlijk wel zeggen dat hij mentaal op dat gebied vrij sterk is ... Doorzettingsvermogen heeft hij ook veel ...Dat is 8 jaar geleden al gebleken... Hij wil perse leven en als het kan ook een mooi leven nog hebben..
    Hij verstaat ook de kunst om van al hoe is het zo klein te genieten...Heeft het liefst ook al zijn kinderen/kleinkinderen om zich heen ... Dat is zijn kracht zei hij wel eens tegen mij... Die jongens ...Iedereen is altijd een jongen bij hem..
    Sommige mensen dachten altijd dat hij 2 zoons had...Hij spreekt altijd over die jongens van mij ...bleken het 2 dochters te zijn :music:

Als het allemaal meezit kan Hofje toch over 2 weken op vakantie ... Hij had het er al over dat hij ook naar de onderduik wilde..
    Maar daar heb ik nog even de rem opgezet ...Eerst kijken hoe het verder gaat.

7. harm-jan70

Mooie vooruitzichten dus, het is jou/jullie ook zo gegund.

Idd wat jij al schrijft een sterke wil vermag veel. Het is maar goed dat Hofje ook een sterke wil heeft.xD

8. HofvanDromen

Mijn Mams ook niet vergeten ... Allemaal sterke willetjes ... Ken zo lekker botsen soms xDxD

Toch eens uitzoeken hoe het met die voorouders zit ... Het kan niet anders dan Italiaans zijn :wuerg:

9. harm-jan70

Hofje...! xD

*Naar Rozijn haar zwarte lokken kijken doet*

Ja, daar moet Italiaans bloed in zitten...xD

10. HofvanDromen

Zal vast ... het kan bijna niet anders ...

Nu ja ... saai wordt of is het dan in ieder geval nooit :music:

11. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

Wat fijn dat het zo goed met je paps gaat Hofje :inlove: en dat temperament heb je echt niet van een vreemde :music: zo nu tijd om te badderen en weg te rijden naar België, een fijne dag allemaal ;)

12. HofvanDromen

Dank je Charme ... Fijn weekend meis ...geniet ervan :inlove:

hwjstolwijk, charme63, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. harm-jan70

Hier net even de voortuin gedaan, het gras gemaaid, de kanten getrimd, de rozen gesnoeid, de borders geschoffeld, geharkt de heg getrimd. Buuv moest haar eigen er mee bemoeien...vond dat heg bovenop ook wel wat korter mocht. (Ik vond van niet). Zij kijkt graag naar binnen, zij (ziet) voelt de bui al hangen ( de heg al groeien) denk ik.xD

Nog 2 maximaal 3 keer de hele riedel schat ik zo... dan winterrust.. Dan is even gaan plannen wat exact te gaan doen met de tuin. De verwaarlozing (door de vorige eigenaar) is aardig ingelopen.8)

14. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Goed bezig HJ, top

Hofje wat een goede berichten, fijn hoor.

Hier vanmorgen even bloeddruk laten meten, was goed dankzij de pillen dus helaas door blijven slikken:music:
    Vanmiddag met het fietsje naar het bos en de hond laten rennen, terug nog een stukje naast de fiets laten lopen en nu ligt ze voor pampus op de bank.xD heerlijk rustig zo 8)

15. stien56

stien56 Alwetend orakel

Hofje - wat fijn dat het zo goed gaat!:inlove:

Charme - fijn weekend

HJ - goed gewerkt vandaag - en lekker laten groeien die heg:D

Leni - naar hoor, die bloeddrukpillen - maar als je je er beter door voelt..............

16. harm-jan70

Leni, hier wou ik ook nooit aan de pil...xD Ben aan soort van anti medicatie. Enkel en alleen als het echt niet anders kan, nodig is.

Nu ben ik redelijk aan gewend, in het begin vergat ik het om de haverklap, nu is standaard na de lunch: hap, slik, weg. In de ochtend was beter volgens de arts gelijk bij het opstaan. Gek genoeg verdraag ik bijna geen enkele medicatie op mijn nuchtere maag. Dat is vragen om migraine, en andere grappen.

Nu is de bloeddruk goed, volgens de nefroloog mag die wel naar perfect met een extra hoge bloedruk plaspil. Heb als gezegd dat zij zelf naar de pot mocht lopen. Vond zij niet leuk. Heb geantwoord, jullie kunnen ook doorschieten in jullie vakgebied... Toen zij ze niks meer. -Heel verstandig van haar-. 8)

17. HofvanDromen

Ben jaren aan de pil geweest :music: .... Nu andere pillen ..

Lekker laten groeien die heg ...gluur buren het moest niet mogen -.-

18. harm-jan70

Voordeel is nog wel dat mijn voortuin tot aan de stoep zeker 15 meter diep is.xD

Heb er wel een hekel aan als mensen met zo'n stijve nek langs de voortuin schuiven. Een blik ok, doe ik ook wel eens... maar echt gluren..brr.... Kan daar echt slecht tegen.

hwjstolwijk, HofvanDromen, charme63 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. stien56

stien56 Alwetend orakel

Gluren - juist leuk8)

o_Ok leuk, vind ik dan, in de tuin wat broodkruimels gestrooid voor de vogels - kijken man en ik naar buiten, zit er een veldmuis van te snoepen - later zelfs 2xD

hwjstolwijk, HofvanDromen, charme63 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedenavond, Joepieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee lang weekend 8)

Hofje, blij te horen dat het goed gaat, mooie banner trouwens ;)

Charme, dank je voor de uitleg, ik dacht dat mijn laptop kuren kreeg :wuerg:

Leni, gelukkig een goede bloeddruk, als dat een pil moet zijn, dat is het zo. Tis beter als een hoge bloeddruk.

HJ en Stien, gluren ? Nope ben ik niet van, als ik op de galerij loop, kijk ik nooit binnen, zou ik ook niet prettig vinden.Vogeltjes kijken is wel leuk (beestjes kijken altijd)

Stekjes, ja ik koop er altijd een paar, vind ik kaai spannend om te kijken wat er uit komt, maar pakketten, nope, nooit gekocht, vind ik ook niet leuk. Ik vind het leuk op er 1 op te zetten, eerst afwachten wat het is, is het niets leuks, dan koop ik een nieuwe.

Hier vanaaf al goed bezig geweest, alles gestofzuigd, gedweild, wc en badkamer uitgeschuurd, gewassen en ondertussen voorbereidingen gedaan voor het eten morgen. Tja, als mijn wederhelft niet thuis is, ga ik vanalles doen maar zeker niet zitten:oops: Nu is ie thuis dus net boerderij gedaan en een stekkie gekocht:)

hwjstolwijk, leni1955, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.