-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Dank je Snietje.

Het gekke is dan weer wel dat ik Humus wel lust..
    Let wel de zelfgemaakte dan, die uit winkel vind ik de één vaak nog ranziger dan de andere.:wuerg:

stien56, snietje1, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

bedankt allemaal

ik zie wel hoe het op het werk gaat lopen

janniekwak, stien56, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

Suc6 Stollie ;)

hwjstolwijk, stien56, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Stollie sterkte ermee...

Dank allemaal ... :) Sniet das lief ...:inlove: ...
    Dat eten tja ben een Hollandse dus heb zeker geen hang naar buitenlandse eten enzo enzo ..xD...:oops:...
    Het zijn voor mijn Paps enz ...vooral vreemde combinaties van eten en overal zit dan weer een vreemdsoortig ... niet te vertrouwen ...
    volgens mijn Paps dan he ...sausje overheen ... en als je dan toch al niet lekker bent of je goed voelt .. tja ...
    En de aardappelen waren geeneens gaar enzo enzo ... en dan weer iets met geitenkaas ... Verder weet ik ff niet meer ...
    Ze kennen hem beter maar gewoon een bord boerenkool stamppot geven ... op zulke dingen gedijt hij het beste ...xD
    Vandaag gelukkig al een stuk beter.... Hij begint al weer praatjes te krijgen, wil morgen vragen of hij dan in die keuken mag gaan koken. Dan krijgen we hier tenminste fatsoenlijk te eten ..zulke dingen dus ...Komt tie mee aanzetten 8)xD...enzo enzo ....

Ppfff het was weer een bijzonder weekend ... zo boerderij in nachtstand gooien en Hofje er zelf maar meteen erachteraan...

Slaap Lekker Allemaal ... Met Mooie Dromen :inlove::inlove:

hwjstolwijk, charme63, janniekwak en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. harm-jan70

Een Hollandse boerderij zou jouw vader niet misstaan Hofje. xD

Slaap wel Hofje, en anderen die nu of later gaan slapen.

HofvanDromen, snietje1, hwjstolwijk en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

Welterusten allemaal, en ow wij hadden vanmiddag gestoofde witlof met als experiment curry kruiden er doorheen..smaakte verrassend lekker, een schnitzel en aardappels.
    Leuk om te horen dat je paps al op begint te knappen Hofje en dat ZH voer brrrrr. Kaarsje brand hier ook nog steeds iedere avond ;)

7. HofvanDromen

Goedemorgen :inlove:

Zeker HJ , die boerderij enzo enzo ...jaren terug eens geprobeerd met Paps op mijn boerderij bij mij in huis ...voordat we dat weer krijgen :music:... Hij vond zo ene boerderij wel geinig maar wist niet goed hoe dan te spelen ...Hofje wou hem best helpen met opstarten Lees : bij hem ff inloggen en start klaar zetten ...en dan bijv zeggen vandaag kun je de Mais ofzo gaan zaaien en oogsten ... En als hij iets niet zou snappen, dat ik het dan even voor hem deed.
    Maar dat mag niet van BP ... -.-... Hofje mag hem niet op die manier helpen ... dus einde verhaal geen Boerderij voor mijn Paps..
    Nu zou die dat waarschijnlijk ook niet meer willen ... Tis denk voor hem nu ook niks meer denk ik. Events zijn zonder knechten al helemaal niet meer te doen enzo enzo ... Maar ik had het wel leuk gevonden.
    Al had ik hem denk wel verboden om op het forum te komen :wuerg:xD...
    Dank je Charme ... das lief van jouw ook :inlove:

Vandaag heb Hofje de oudsten hier ... En verder dus druk druk druk ...maar wel ook regelmatig even de rust.

Eerst ff snel een lekker bakkie koffie ...Lied van de Dag ; Sam Smith - Fire on Fire
    :inlove::inlove:

snietje1, charme63, harm-jan70 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Stollie.. wat een verhaal :eek:.. zonde van de vriendschap die zoveel betekende voor jou :cry:.. maar zij zal eerst met zichzelf aan de slag moeten (met professionele hulp) voordat ze gezonde relaties aan kan gaan.. hoop dat het haar lukt. Als het borderline is.. of wat ze dan ook heeft.. dat wens je niemand toe :(. Hoe dan ook.. voor jou is het supervervelend.. su6 op het werk en voorlopig de deur (privé) dichthouden denk ik en je focussen op anderen en de mooie dingen.

Hofje.. veel sterkte voor jouw Paps, jezelf, Mam en de rest van de familie / vrienden. Hoop dat het goed komt, jij doet er zo te horen alles aan en dat is heel mooi :) .

Hier was vorige week een *Piep* week.. voor de 3e keer in 1 jaar tijd een onverwacht sterfgeval in de Familie..

Je wilt zoveel doen.. ook wel wat gedaan.. meestal praktische zaken.. maar eigenlijk kun je weinig doen.. behalve er zijn.. waar nodig. Wat af en aan gereden..

Het Afscheid is inmiddels geweest, was erg emotioneel.. maar een mooi afscheid. Ik stort mij vandaag op het huishouden wat is blijven liggen, maar voor mijn Neefje van 13 en zijn moeder begint het nu pas.. zij blijven in een leeg huis achter :cry:. En wat zeg je tegen een moeder die wederom haar kind heeft weg moeten brengen.. geen woorden voor :(. Soms is het leven gewoon oneerlijk.

~~ Mijn liedje van vandaag is ~~ : 'Ed Sheeran - Photograph' (2014).

hwjstolwijk, snietje1, charme63 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. harm-jan70

Goede middag allemaal.

Pittig Missy. Gecondoleerd.

Hier is de wolkenrij binnen. Gisteren wat anjers met alles er op en eraan neergezet een aantal keer. Met het recycle event vlogen de anjers er steeds weer in no-time doorheen. Het was niet moeilijk te raden wat er uit de "kans op" kistjes kwam. Een heuse parfum boom en een trompetboom xxl. -.-

Die laatste stap kan BP natuurlijk mooi vergeten met zijn 1000 waterbollen. voor een "kans op" stal.xD

Hofje, er zijn heul veel spelers hoor, die laten oogsten door een ander etc..etc.. Maar wat jij al schrijft, die beste man heeft nu wel wat andere dingen aan zijn hoofd.

10. HofvanDromen

Gecondoleerd Missy...

De wolkenrij gehaald HJ :eek:... heel heel heel misschien haal ik hem hier ...denk het niet ...Rozijntje haalt hem op zeker niet ...
    Hebben beiden nu het SV eruit gevist ...dat vond ik al heel wat xD...

EDIT : heb nu 378 van die rantsoenen en 361 van die waterdingen ...
    moeilijk moeilijk ... nah ja ken mij het schelen 8)

Laatste bewerkt: 12 Augustus 2019
  11. harm-jan70

Hofje, met anjers (6 of 7 x) op grote velden met alles er op en eraan leverde het op 2 1/2 veld ruim 110/110 drop-items per keer op. Dus toen was die wolkenrij zo binnen en de 2 +'jes.
    Baha was een ramp met de D.I. Een keer geprobeerd met Saguaro met alles er op en er aan (duurde iets van 5 uur nog). Dat toen heel snel los gelaten..
    Voordeel was wel dat ik ruim 7.000 supermest op voorraad had. Nu nog maar 5.000 schat ik zo.

Bij BP betekent moeilijk vaak: Makkelijk haalbaar, als je maar betaald, een mandje koopt of overvloedig strooit met van alles en nog wat.xD

Nou BP, HJ strooit niet meer! U mag die laatste plus houden.

12. HofvanDromen

Rustig aan HJ ...alles wat we binnen halen is meegenomen en leuk ... meer of minder niet belangrijk :music:

Heb 2818 SM dus ik ga niet strooien ... xD... Hofje spaart fijn nog poosje door ...ben op het gemakje de voorraden wat aan het op hogen... gaat ook erg goed, als je weer eens vergeet de WAC aan te zetten -.-... Zucht ooit zal ik het nog wel eens leren ...
    Misschien beter van niet xD

hwjstolwijk, popje4, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. harm-jan70

Met recht hofje! xD

Die "kans op" stal, bij die laatste plus daar ga ik mijn supermest idd niet aan verprutsen, een kans van 1 op 15 voor het Manta verblijf...neuh, dat levert vast een gele upgrade op. Hé Vaaruntje.... -.-

14. HofvanDromen

Vaaaaaaaaarun -.- .... Praat me er niet van .... kreeg uit het fokevent gedoe van die stallen 1 rode bij en 1 gele rodeo en nog iets geels...Zelfs Rozijn kreeg niks belangrijks/leuks meer ... dus die liefde is ook over denk ik zomaar xD
    Zo ook op bama ... niks noppes nada ...Nuja wel de nieuwe stallen en de roze beer natuurlijk ...

Je ken nou ook zo ene dinges kopen met kans op een gouden beesten kist ... Nou Hofje had ooit zo ene wolkenrij gekocht voor die kisten van toewijding (kan vliegende olifant/kikkerprins / bruid eend uitkomen)...Ik denk dat ze bij BP mijn toewijding niet groot genoeg vinden ..ofzo ... Ts al eeuwen geleden dat daar zo ene mooi fok dier uitkwam xDxD
    Dus Hofje gaat niet nog is 5 euro daar aan besteden ...:oops: ...

15. theav71

theav71 Levende forumlegende

Gecondoleerd Missy. Stollie zo`n "vriendin" kan je wel missen, dat is er een die alleen maar energie slurpt en aandacht van je wil als ze het zelf wil. Afstand van nemen en wat HJ al zei gewoon net als je andere collega`s behandelen.

Die rijkdomkisten hebben hier vooral kistjes met bd gegeven waar ik dan ook vaak maar 1bd uit kreeg, dus daar word je erg rijk van.

16. harm-jan70

Hofje ineens heel verstandig vind.

*instemmend ja knikken doet*

Kopen doe ik in principe ook niets meer. Wat ik van jou geleerd heb, (waarvoor dank, maar dat weet jij al) is dat het een spelletje moet blijven. Als ik iets voor de heb, of het scoren, of het wedijveren moet gaan kopen, vind ik het geen spelletje meer. Dan valt de leuk er voor mij ook af. Vind het dank zij de Hof/Sniet modus de laatste maanden een stuk meer leuk om farma te spelen. Had ik die koers niet gekozen, dan had de boerderij wel te koop/te geef gestaan denk ik..xD

Nu zie ik de laatste tijd ook weer een verschuiving in hogere EP-waarden. Mensen die in de top mee willen doen/blijven, worden (wederom) een soort van verplicht nieuwe wolkenrijen, items, pakketten te kopen, die significant hogere EP-waardes opleveren dan de oude waarden. Doet men of wil men hier niet aan mee doen, tja...dan is het over met de pret...niks top-positie meer..

17. HofvanDromen

Nouh Hofje is ff niet zo verstandig en heel onzeker enzo enzo ... ik weet ff niet ...

Sta met de jas aan om naar ZH te vertrekken ... Gaat de telefoon ... ZH ...Vanmiddag gaat Uw Paps nog met de ambulance naar Utrecht ...
    Morgen is de operatie .... hoelaat weet ik niet ...Of we nu nog naar Gouda kunnen wist ze niet ook niet hoelaat Hij naar Utrecht vertrekt ...
    Ze belt zo nog terug ...

Zit ff te shaken hier:oops: en ik heb geen idee of ik komende dagen gelegenheid heb voor Forum en Boerderij ...

Ff van het padje is ... we gaan nu nog naar gouda ...ZH heb al gebeld. Misschien zien we hem nog kan ook nog 3 uur duren voor ambulance vertrekt ..Paps wilde zo graag voor zijn operatie oudsten nog zien ...lang verhaal geen tijd voor ...

Euh tot dan ofzo dan

Laatste bewerkt: 12 Augustus 2019
    hwjstolwijk, popje4, janniekwak en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. harm-jan70

Hofje dat is toch goed nieuws.

Persoonlijk zie ik het als zijnde dat er een plekje vrij gekomen is in de o.k. Het moest toch gebeuren. Als de operatie eenmaal gebeurt is kunnen jullie weer vooruit kijken. Niet meer tegen de operatie aan zitten te hikken voor alle betrokken partijen.

Hofje de boerderij is helemaal niet belangrijk, jouw vader veeeeeel meer.

Heel veel sterke en beterschap toegewenst aan een ieder. Als jij er even niet bent, wordt er heus wel aan jullie gedacht. Her en der branden ook al kaarsjes las ik, mooi toch.

19. HofvanDromen

ik Sterf het af van de zenuwen HJ ... euh euh zie mijn edit ..

Ben weg nu :oops:

EDIT : :inlove::inlove: Dank je HJ ....

20. stien56

stien56 Alwetend orakel

Missy, wat naar! Gecondoleerd en sterkte.

Hofje - houd moed - hoe eerder hoe beter - sterkte en knuffel

hwjstolwijk, popje4, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.